Ja en mijn mening telt voor mijquote:Op zondag 5 september 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was jouw eigen mening, dit was er eentje van een onafhankelijk persoon..de persoon die jij wat verkeerd probeerde uit te leggen nog wel
Perenijsjesquote:Op zondag 5 september 2010 15:56 schreef Ferb het volgende:
[..]
Het begon allemaal met een perenijsje
Die ik nog steeds niet hebquote:Op zondag 5 september 2010 15:56 schreef Ferb het volgende:
[..]
Het begon allemaal met een perenijsje
Nee hoor want eigenlijk komt het maar op 1 ding neer ST heeft gelijk.quote:Op zondag 5 september 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Is het heel erg dat ik jullie niet volg?
Zullen wij scheidsrechteren en filmen?quote:
Veel plezierquote:Op zondag 5 september 2010 15:57 schreef Giertje het volgende:
mja ik ga zo maar es naar mijn ouders
daar eten
Goed planquote:Op zondag 5 september 2010 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen wij scheidsrechteren en filmen?
quote:Op zondag 5 september 2010 15:57 schreef Trevland het volgende:
Ja en mijn mening telt voor mijen wat ik fout had maakte op zich niks uit voor de uitleg van waarom
End of discussion. Point.quote:Op zondag 5 september 2010 15:58 schreef Panda72 het volgende:
Nee hoor want eigenlijk komt het maar op 1 ding neer ST heeft gelijk.
Ben ik voorquote:Op zondag 5 september 2010 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan.
Dat levert wel een leuk FOK!-topic op, lijkt me zo.
quote:Op zondag 5 september 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
End of discussion. Point.
Lekker hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 15:57 schreef Giertje het volgende:
mja ik ga zo maar es naar mijn ouders
daar eten
Ah kan je er niet meer tegenquote:Op zondag 5 september 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Mag ik bij jou eten?quote:Op zondag 5 september 2010 16:00 schreef Panda72 het volgende:
Lekker hoor.
Vanavond quesadilla's met gehakt voor mij
Dat kon ik aan het begin van de discussie al niet.quote:
Is maar goed dat jullie mij laats niet een pannekoek hebben zien eten(in hoeverre je het nog eten kon noemenquote:
Hihi die blijft leuk.quote:Op zondag 5 september 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Waarom ben je hem dan ook begonnen?quote:Op zondag 5 september 2010 16:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kon ik aan het begin van de discussie al niet.
Pics of een filmpje?quote:Op zondag 5 september 2010 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is maar goed dat jullie mij laats niet een pannekoek hebben zien eten(in hoeverre je het nog eten kon noemen)
Mama's hebben altijd gelijkquote:Op zondag 5 september 2010 15:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee hoor want eigenlijk komt het maar op 1 ding neer ST heeft gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |