Ja, dus dan moet je het wel meteen goed uitleggenquote:Op zondag 5 september 2010 15:31 schreef Trevland het volgende:
Nee het ging er om dat Panda snapte waarom er verschil was
Ze snapte het volgens mij wel in 1 keer dus dan is het goed genoegquote:Op zondag 5 september 2010 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dus dan moet je het wel meteen goed uitleggen
Ik was ook bang dat ze in een schuur zat ofzo...quote:Op zondag 5 september 2010 14:47 schreef Ferb het volgende:
[..]
Josje ( kat ) was ,toen hij 4 was, weg voor ongeveer 4 dagen.
We dachten dat ie wel terug zou komen..Na een week nogsteeds niks.
Dus ik loop op die zaterdag zo door de straat met een vriend, hoor opeens josje.
Zat in een garage, lang verhaal.
quote:Op zondag 5 september 2010 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gereden
En het ging stukken beter dan ik verwacht had (En ook dan Ado verwacht had geloof ik)
Even wennen aan de auto, maar dan merk je toch dat knipperlicht en schakelen en spiegelen dingen zijn die inmiddels automatisme waren geworden
Hoest hier?
Appelsquote:
Ja, maar dan snapte ze het verkeerdequote:Op zondag 5 september 2010 15:35 schreef Trevland het volgende:
Ze snapte het volgens mij wel in 1 keer dus dan is het goed genoeg
super feestje gehadquote:Op zondag 5 september 2010 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AppelsIk had vanochtend een bijzonder lekkere
En GFHoe was je feestje?
lekkerquote:Op zondag 5 september 2010 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
1* LovelyLady snift en snottert binnen
Geen koffie maar thee
en een cup a soupje
Wat maakt het uit of de optie nou is van dat je moet zeggen van ik wil het wel of van ik wil het niet, komt op het zelfde neerquote:Op zondag 5 september 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan snapte ze het verkeerde
Nogsteeds?quote:Op zondag 5 september 2010 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
1* LovelyLady snift en snottert binnen
Geen koffie maar thee
en een cup a soupje
He mister, ben jij al wezen schieten eigenlijk?quote:
Tof!quote:Op zondag 5 september 2010 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
super feestje gehad![]()
en qua rotzooi valt het ook wel mee
quote:Op zondag 5 september 2010 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady snift en snottert binnen
Geen koffie maar thee
en een cup a soupje
Ja hoor ik snapte het in 1 keer.quote:Op zondag 5 september 2010 15:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze snapte het volgens mij wel in 1 keer dus dan is het goed genoeg
Ik ga morgen avondquote:Op zondag 5 september 2010 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He mister, ben jij al wezen schieten eigenlijk?
[..]
Tof!En da's helemaal fijn
[..]
[ afbeelding ]Nog steeds niet een beter gevoel?
quote:Op zondag 5 september 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan snapte ze het verkeerde
Daar heb je goed weer voor uitgekozenquote:Op zondag 5 september 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten. Zometeen BBQ![]()
.
Tofquote:Op zondag 5 september 2010 15:46 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik ga morgen avond![]()
Ben vrijdag + vandaag wel op de andere schietclub geweest en heb geschoten ( luchtdruk pistolen )
Moet eff kijken wat ik nou wil gaan doen.
Veel plezier liebchenquote:Op zondag 5 september 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
.
Ikke zo ookquote:Op zondag 5 september 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
.
Veel plezier.quote:Op zondag 5 september 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
.
Enjoyquote:Op zondag 5 september 2010 15:46 schreef MPG het volgende:
.
Dan moet je dat regelenquote:
Weet je zeker dat het niet anders om isquote:Op zondag 5 september 2010 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij gaat hopen dat MPG nog wat vlees voor jou over laat?
Ja, want MPG heeft een never ending maagquote:Op zondag 5 september 2010 15:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet anders om is
mja nou ja maybe dat ik er ooit nog wel een keer een bestelquote:
Weetik, maar ook altijd zo erg ?:9quote:Op zondag 5 september 2010 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verkouden zijn duurt meestal een paar dagen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verkoudheid
quote:Op zondag 5 september 2010 15:42 schreef Trevland het volgende:
Wat maakt het uit of de optie nou is van dat je moet zeggen van ik wil het wel of van ik wil het niet, komt op het zelfde neer
en verwacht dat Panda zelf goed kan lezen
Kan jij ook goed lezen?quote:Op zondag 5 september 2010 14:48 schreef Panda72 het volgende:
Dan ga ik die een keer proberen.
Zie je wel Trev die druif-citroen smaak is echt niet lekker. Suikertaartje zegt het ook en Suikertaartje heeft altijd gelijk.
Ben je dan vergeten wat ik de vorige keer over de mijne zei?quote:Op zondag 5 september 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want MPG heeft een never ending maag
Ik heb zon 5 euro ding, doet het al jarenquote:Op zondag 5 september 2010 15:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja maybe dat ik er ooit nog wel een keer een bestel
Hij wint, echt waarquote:Op zondag 5 september 2010 15:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je dan vergeten wat ik de vorige keer over de mijne zei?
quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 14:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig niet en blij toe voor deze keer ook
Hee psssssst...quote:Op zondag 5 september 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want MPG heeft een never ending maag
Ja. Want MPG beschermt zijn eten met zijn koffie. En we weten allemaal dat zijn koffie hem heel wat waard is, dus als hij dat vlees wil hebben, dan krijgt hij het ook!quote:Op zondag 5 september 2010 15:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet anders om is
Wauw!quote:Op zondag 5 september 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee psssssst...
Dinosaurs en Popples
Dat was jouw eigen mening, dit was er eentje van een onafhankelijk persoon..de persoon die jij wat verkeerd probeerde uit te leggen nog welquote:
bedankt voor de tipquote:Op zondag 5 september 2010 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zon 5 euro ding, doet het al jarenBij de Action verkopen ze ze volgens mij ook goedkoop
Dus misschien iets voor volgend jaar
Dat gaat bij mij dus niet lukkenquote:Op zondag 5 september 2010 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Want MPG beschermt zijn eten met zijn koffie. En we weten allemaal dat zijn koffie hem heel wat waard is, dus als hij dat vlees wil hebben, dan krijgt hij het ook!
nee want ik snap er ook geen kloot vanquote:Op zondag 5 september 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Is het heel erg dat ik jullie niet volg?
Nee hoorquote:Op zondag 5 september 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Wat volg je niet, die discussie van Trev en ST of het MPG verhaal?quote:Op zondag 5 september 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Samequote:Op zondag 5 september 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Het begon allemaal met een perenijsjequote:Op zondag 5 september 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat volg je niet, die discussie van Trev en ST of het MPG verhaal?Die discussie volg ik ook niet meer hoor
![]()
Hihi Suikertaartje geeft het niet op hihi. Maar dat komt natuurlijk omdat ze gelijk heeft.quote:Op zondag 5 september 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was jouw eigen mening, dit was er eentje van een onafhankelijk persoon..de persoon die jij wat verkeerd probeerde uit te leggen nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |