Ach laat die jongen toch hij is nog jong daarom gelooft hij dat hij geloofwaardiger is, jonge mensen hebben soms van die rare ideeën.quote:Op zondag 5 september 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je mag dan wel geloofwaardiger zijn maar daarmee heb je nog geen gelijk
'klef'quote:Op zondag 5 september 2010 15:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga thee zetten ofzo, of koffie drinken, ik weet het nog niet
Ik was gisteravond lekker aangeschoten, drink bijna nooit en dan is dat wel een keer leuk, ga er zo klef van doen
Koffie.quote:Op zondag 5 september 2010 15:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga thee zetten ofzo, of koffie drinken, ik weet het nog niet
Ik was gisteravond lekker aangeschoten, drink bijna nooit en dan is dat wel een keer leuk, ga er zo klef van doen
Niet alleen jonge mensenquote:Op zondag 5 september 2010 15:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach laat die jongen toch hij is nog jong daarom gelooft hij dat hij geloofwaardiger is, jonge mensen hebben soms van die rare ideeën.
Dat is zo.quote:
Jij hebt aangegeven dat men kan zien of jij wel of niet op fok bent en ST heeft dat niet gedaanquote:Op zondag 5 september 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
Iemand enig idee waarom mijn poppetje zwart is en die van ST rood?
Hey GFquote:
Dank je.quote:Op zondag 5 september 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij hebt aangegeven dat men kan zien of jij wel of niet op fok bent en ST heeft dat niet gedaan![]()
[..]
Ik heb juist WEL aangegeven dat je niet kunt zien of ik online ben...quote:Op zondag 5 september 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij hebt aangegeven dat men kan zien of jij wel of niet op fok bent en ST heeft dat niet gedaan![]()
[..]
Hey GF
quote:
quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Hey GF
Ja ook goed, ik weet niet waar die standaard op staat maar het komt op het zelfde neerquote:Op zondag 5 september 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb juist WEL aangegeven dat je niet kunt zien of ik online ben...
Als jij een post plaatst denk ik dat je online bentquote:Op zondag 5 september 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb juist WEL aangegeven dat je niet kunt zien of ik online ben...
Niet. Want ik heb wel wat aangegeven en Panda niet. Dat is heel anders dan andersomquote:Op zondag 5 september 2010 15:23 schreef Trevland het volgende:
Ja ook goed, ik weet niet waar die standaard op staat maar het komt op het zelfde neer
En terecht, Fles, en terecht.quote:Op zondag 5 september 2010 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Als jij een post plaatst denk ik dat je online bent
Maar er wordt gesnapt wat ik bedoel en Panda heeft het nu het zelfde staan als jijquote:Op zondag 5 september 2010 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet. Want ik heb wel wat aangegeven en Panda niet. Dat is heel anders dan andersom
Het gaat om het principe, man.quote:Op zondag 5 september 2010 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar er wordt gesnapt wat ik bedoel en Panda heeft het nu het zelfde staan als jij
Nee het ging er om dat Panda snapte waarom er verschil wasquote:Op zondag 5 september 2010 15:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het gaat om het principe, man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |