Is gisteravond toch echt niet gebeurdquote:Op zondag 5 september 2010 13:38 schreef robr0 het volgende:
moet je ook niet in je broek zeiken als je gaat zuipen
Ja.quote:Op zondag 5 september 2010 13:41 schreef mymoodfentje het volgende:
Komen nu in dit topic allemaal rationaliseringen om eenzaamheid te romantiseren?
Ik hoop het!quote:Op zondag 5 september 2010 13:41 schreef mymoodfentje het volgende:
Komen nu in dit topic allemaal rationaliseringen om eenzaamheid te romantiseren?
Altijd de cafe snol pakken is ook niet allesquote:Op zondag 5 september 2010 13:41 schreef mymoodfentje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Ik weet het, het is een cliché maar; Probeer het niet te forceren, doe niet te hard je best. Dan komt het vanzelf!quote:Op zondag 5 september 2010 13:51 schreef skippy22 het volgende:
Proberen julie het eigenlijk nog wel eens lotgenoten ? Ik niet meer
Ik wacht al bijna 28 jaarquote:Op zondag 5 september 2010 13:53 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik weet het, het is een cliché maar; Probeer het niet te forceren, doe niet te hard je best. Dan komt het vanzelf!
Zoiets jaquote:Op zondag 5 september 2010 13:56 schreef Re het volgende:
open je nu dit soort topics onder masochistisch zelfgenoegen, geilen op het delen van je onkunde met door alcohol vernietigende zelfdestructie gelardeerde posts?
En nu scoor je elk weekend ?quote:Op zondag 5 september 2010 13:57 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb hier de eerste helft van m'n leven ook last van gehad.
Kleine woordjes gebruiken, het is Skippy.quote:Op zondag 5 september 2010 13:56 schreef Re het volgende:
open je nu dit soort topics onder masochistisch zelfgenoegen, geilen op het delen van je onkunde met door alcohol vernietigende zelfdestructie gelardeerde posts?
Op mijn 18de dacht ik nog dat het wel goed zou komen Nou dus nietquote:Op zondag 5 september 2010 14:03 schreef Brawler het volgende:
[..]
Hhmm, ik had er last van tot mijn 18e. Maar al 28 jaar... het is problematischer dan ik dacht
Aardig van je dat je aan mijn verstandelijke beperkingen denkt dagobertquote:Op zondag 5 september 2010 14:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kleine woordjes gebruiken, het is Skippy.
quote:Lekker bink van me
Boehoequote:Op zondag 5 september 2010 14:07 schreef Re het volgende:
oh ja het is skippy, da's waar...
skippy, flikker op met je topics, niemand zit op je te wachten en het wekt niet eens medelijden op
ik heb je in het verleden genoeg proberen te helpen met je alcohol probleem maar je vervalt gewoon telkens weer in dezelfde gewoontes. Moet weer overal melden hoeveel je wel weer niet gezopen hebt en hoeveel vrouwelijke FOK!kertjes je weer hebt lopen stalken en iedereen moet maar weer weten hoe zielig je bent. Prima verder maar die plaat blijft nu wel erg lang hangen...quote:
Stel je niet zo aanquote:Op zondag 5 september 2010 14:13 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb je in het verleden genoeg proberen te helpen met je alcohol probleem maar je vervalt gewoon telkens weer in dezelfde gewoontes. Moet weer overal melden hoeveel je wel weer niet gezopen hebt en hoeveel vrouwelijke FOK!kertjes je weer hebt lopen stalken en iedereen moet maar weer weten hoe zielig je bent. Prima verder maar die plaat blijft nu wel erg lang hangen...
Touw werkt beter.quote:Op zondag 5 september 2010 14:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aanDaar is R&P ook voor
quote:Op zondag 5 september 2010 14:17 schreef Re het volgende:
nee daar is R&P niet voor... daar heb je Jellinek klinieken voor
En dan naakt rondhuppelenquote:Op zondag 5 september 2010 14:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb hier diep over nagedacht. En je fobo bestudeerd. Ik denk dat het komt omdat je te harig bent Skip. Misschien moet je es gaan waxen
Hangt van je definitie van 'scoren' af.quote:
Mischien is het wel ware liefdequote:Op zondag 5 september 2010 14:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hangt van je definitie van 'scoren' af.
Ga zo toevallig op een date, maar over het algemeen ben ik ook eeuwig vrijgezel
In de ware liefde geloof ik niet, maar drink smakelijk.quote:
Coolbestquote:Op zondag 5 september 2010 14:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
In de ware liefde geloof ik niet, maar drink smakelijk.
De humor van een 15 jarigequote:Op zondag 5 september 2010 14:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb hier diep over nagedacht. En je fobo bestudeerd. Ik denk dat het komt omdat je te harig bent Skip. Misschien moet je es gaan waxen
* meldt. Maar dat komt voornamelijk omdat ik al jaren in dezelfde vijver (dorpquote:Op zondag 5 september 2010 13:38 schreef skippy22 het volgende:
Wie is er ook een ? Er zitten er vast wel een paar op fokIk ben echt een klassieker Tis niks wordt niks etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een lotgenootquote:Op zondag 5 september 2010 19:20 schreef Faxie het volgende:
Ik kwalificeer ook wel voor dit topic denk ik
quote:Op zondag 5 september 2010 20:37 schreef picardmike het volgende:
Hey een verzamelplaats voor allemaal vrouwelijke maagden. Hier moet ik wat gepost hebben
quote:Op zondag 5 september 2010 20:37 schreef picardmike het volgende:
Hey een verzamelplaats voor allemaal vrouwelijke maagden. Hier moet ik wat gepost hebben
Nou, niet vaak nee. Ik date gewoon nooit en ik kom ook nooit iemand tegen om mee te daten.quote:Op zondag 5 september 2010 17:29 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
`
[..]
Hebben jullie nog nooit een vriend gehad?
Daten ?quote:Op zondag 5 september 2010 21:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou, niet vaak nee. Ik date gewoon nooit en ik kom ook nooit iemand tegen om mee te daten.
Voor jou wel hoorquote:Op zondag 5 september 2010 21:30 schreef Playyy het volgende:
Je staat er gewoon niet voor open. Klaar.
Hoe vaak is niet vaak?quote:Op zondag 5 september 2010 21:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou, niet vaak nee. Ik date gewoon nooit en ik kom ook nooit iemand tegen om mee te daten.
herkenbaarquote:Op zondag 5 september 2010 22:26 schreef xenobinol het volgende:
Ik kom ook nooit de juiste persoon tegen en als je dan iemand tegen komt die je aanspreekt blijken ze bezet te zijn![]()
Misschien ben ik wel te veeleisend
Shit happensquote:
Misschien moeten we onze lijstjes een matchenquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 22:46 schreef -Miauw- het volgende:
Ik denk dat ik mij hier nu ook wel kan melden![]()
Hallo
Nog bedankt voor je waardeloze waardeoordeelquote:Op zondag 5 september 2010 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jeez! Ga niet zielig doen... Zo kom je nooit aan de vrouw...
Beidenquote:
Herkenbaar. Ik kom ook gewoon geen leuke vrouwen tegen waar ik van denk: Nou, daar zie ik mezelf een relatie mee hebben.quote:Op zondag 5 september 2010 23:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Beiden![]()
Hehe nou ja zó erg is het nou ook weer niet maar kom gewoon geen leuke mannen tegen. Ja, of ze zijn bezet en/of gay
Ik weet niet of eeuwige vrijgezellen zo sociofoob hoeven te zijn. Ik zie mijzelf ook wel eens als een eeuwige vrijgezel, maar ik kan behoorlijk sociaal zijn, veel grappen maken en het hoogste woord voeren.quote:Op maandag 6 september 2010 00:29 schreef RealZeus het volgende:
Als je zo dom blijft posten als altijd kan ik me dat voorstellen. Je hebt op de meet iedereen verrast door gewoon tegen mensen aan te gaan praten en niet onder de tafel te kruipen en in je broek te pissen dus je kunt best sociaal doen. En dat laatste lukt ook zonder drank.
Eeuwige vrijgezellen zijn vaak geen sociofoob. Meestal zijn het mensen met een geheel eigen kijk op het leven en nemen ze niet genoegen met minder. Kortom wij sluiten geen compromissen en zijn gewoon kieskeurig, niets mis mee imhoquote:Op maandag 6 september 2010 01:00 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ik weet niet of eeuwige vrijgezellen zo sociofoob hoeven te zijn. Ik zie mijzelf ook wel eens als een eeuwige vrijgezel, maar ik kan behoorlijk sociaal zijn, veel grappen maken en het hoogste woord voeren.
Ja, ik kan me hier wel in vinden. Het is niet eens de kieskeurigheid trouwens, ik heb gewoon zelden een vlammende klik met iemand. Dat vind ik wel belangrijkquote:Op maandag 6 september 2010 10:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Eeuwige vrijgezellen zijn vaak geen sociofoob. Meestal zijn het mensen met een geheel eigen kijk op het leven en nemen ze niet genoegen met minder. Kortom wij sluiten geen compromissen en zijn gewoon kieskeurig, niets mis mee imho
vind iemand met problemen niet zo heel erg eigenlijkquote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik kom ook gewoon geen leuke vrouwen tegen waar ik van denk: Nou, daar zie ik mezelf een relatie mee hebben.
Of ze hebben problemen (ex, thuis, mentaal) of ze zijn bezet.
Dan blijf ik gewoon lekker vrijgezel. Op al die bullshit zit ik niet te wachten
Mmm... door mijn sensitieve karakter kom ik meestal in aanraking met mensen die 'problemen' hebben. Mijn ervaring daarmee is heel erg slecht... tegenwoordig gaan alle alarmbellen rinkelen als ik zo'n iemand tref en neem ik direct de benen. Mensen die problemen hebben moeten leren hun eigen problemen op te lossen, pas als ze daar in geslaagd zijn, zijn ze klaar om wat toe te voegen aan het leven van andere mensen imho.quote:Op maandag 6 september 2010 11:01 schreef DeBassist het volgende:
vind iemand met problemen niet zo heel erg eigenlijk![]()
mocht ik er dan echt verliefd op zijn wil ik daar best mee helpen
Hangt wel een beetje van de aard van de problemen af. Ik heb ooit een keer een vriendje gehad dat overmatig uitging en snoof. Dát hoef ik nooit meer. Zolang iemand in staat is om zichzelf te helpen en er aan te werken en ook echt vooruitgang boekt vind ik het prima.quote:Op maandag 6 september 2010 11:01 schreef DeBassist het volgende:
[..]
vind iemand met problemen niet zo heel erg eigenlijk![]()
mocht ik er dan echt verliefd op zijn wil ik daar best mee helpen
quote:Op maandag 6 september 2010 10:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik kan me hier wel in vinden. Het is niet eens de kieskeurigheid trouwens, ik heb gewoon zelden een vlammende klik met iemand. Dat vind ik wel belangrijk
Haha dat heb ik ook wel een beetje. Aan de ene kant vind ik het heerlijk om me zo te voelen, dat verliefde. Aan de andere kant heb ik een hekel aan dat kwetsbare gedoe en die overgave die er wel een beetje bijhoort.quote:Op maandag 6 september 2010 11:10 schreef xenobinol het volgende:
[..]
![]()
Ik sta ook niet snel in vuur en vlam, maar mocht het dan toch gebeuren dan vind ik dat meestal een heel vervelende situatie, verlies van controle is dan mijn grootste angst. Meestal slaat de vlam ook vrij laat in met als resultaat dat je al reeds in 'the friend zone' zit, wat de boel nog complexer maakt dan het al is
Wie heeft er nu geen problemen...quote:
Hmm er gewoon voor gaan, dat is het enige wat helptquote:Op maandag 6 september 2010 11:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wie heeft er nu geen problemen...![]()
Vraag is wel wat we er aan kunnen doen
Nou ja misschien moet je eens kijken wat je zo leuk vindt aan die personen die jou niet op die manieer zien zitten. Ik val altijd op de afstandelijke types, man wat aantrekkelijkquote:Op maandag 6 september 2010 11:14 schreef DustPuppy het volgende:
Meldt zich.
Ik heb meer het probleem dat ik altijd op de verkeerde mensen val.
Als in mensen die mij totaal niet leuk vinden op zo'n manier. Het bekende friendszone probleem, vermoed ik.
Maar om nou mijn complete gedrag te veranderen om vrouwen te gaan scoren, lijkt me nogal een zelfdeceptie.
*note to self: blijf proberenquote:Op maandag 6 september 2010 11:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm er gewoon voor gaan, dat is het enige wat helpt
Aaliyahquote:Op maandag 6 september 2010 11:38 schreef xenobinol het volgende:
[..]
*note to self: blijf proberen
And if at first you don't succeed
Then dust yourself off and try again
You can dust it off and try again, try again
'Cause if at first you don't succeed
You can dust it off and try again
Dust yourself off and try again, try again
Wat denk je zelf? Ruim de helft van Fok is (al dan niet onvrijwillig) vrijgezelquote:
vind je het raarquote:Op maandag 6 september 2010 19:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ruim de helft van Fok is (al dan niet onvrijwillig) vrijgezel
Dat is nog eens een positieve kijk op het levenquote:Op maandag 6 september 2010 11:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aaliyah![]()
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.
Ok, dat laatste is wel een beetje jammer
quote:
Niet bepaaldquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 19:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ruim de helft van Fok is (al dan niet onvrijwillig) vrijgezel
Je moet ook niet wachtenquote:Op maandag 6 september 2010 22:07 schreef Superieur het volgende:
Ja hier nog een lotgenoot....
Maarja ik doe ook eerlijk gezegd nooit een poging!
Wacht eigenlijk is tot een leuke meid zich is aan me vergrijpt.
Maar er zijn niet veel meiden die dat doen, helaas.
Waarom probeer je dan niks ?quote:Op maandag 6 september 2010 22:07 schreef Superieur het volgende:
Pessimistquote:Op maandag 6 september 2010 22:18 schreef skippy22 het volgende:
Lotgenoten
Over 10 jaar zitten we hier nog steeds dom te kijken
Ik vind de 5e wel iets voor jouquote:Op maandag 6 september 2010 22:16 schreef skippy22 het volgende:
Ik zie nog maar een kans op... http://www.bride.ru
Vooral in R&P posten mensen met problemen.quote:
Geen idee, ik kom hier eigenlijk nooit.quote:Op maandag 6 september 2010 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vooral in R&P posten mensen met problemen.
Hoeveel "Mijn vriendin heeft het uitgemaakt" en "verliefd op mijn ex" topics zijn hier al langsgekomen?
Zouden we een IA kunnen beginnen om zo extra korting te krijgen?quote:
Ik heb daar ook erg last van. Vriend van me: "Die meid zit de hele tijd naar je te kijken." Ik: "Oh."quote:Op maandag 6 september 2010 22:07 schreef Superieur het volgende:
Ik probeer het ook al niet meerquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:44 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ik heb daar ook erg last van. Vriend van me: "Die meid zit de hele tijd naar je te kijken." Ik: "Oh."
En dan nog niks doen. OK ik vond haar niet heel bijzonder, maar een beetje oefening zou geen kwaad kunnen.
Geeft niet, des te meer meiden blijven er over voor mij!quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik probeer het ook al niet meerMaar ja dan wordt het zeker niks
Weet er iemand nog een bijpassend liedjequote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Weet er iemand nog een bijpassend liedje
uit de vijver van skippy?... dan begin ik ook medelijden met jou te hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geeft niet, des te meer meiden blijven er over voor mij!
Ik neem het leven heus zoals het komt.... maar ja.. vaak komt het niet. Nee.. nee... en dan zit ik maar te wachten en dat geeft mij veel verdriet. Het geluk word heel veel mensen zomaar gratis toegespeeld, ik begrijp ook niet dat God de boel zo ongelijk verdeeld.quote:
Klopt, maar dan moet het wel een keuze zijn. Je wil niet het idee hebben dat je nooit een relatie zou kunnen krijgen als je dat wel zou willen. Ook maakt het verschil of je als vrijgezel wel eens iemand mee naar huis neemt of nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef Garisson72 het volgende:
Het is zo slecht nog niet om (al dan niet voor eeuwig) vrijgezel te zijn.
Ik open er een topique overquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:13 schreef Re het volgende:
[..]
uit de vijver van skippy?... dan begin ik ook medelijden met jou te hebben
Of niet!quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef Garisson72 het volgende:
Het is zo slecht nog niet om (al dan niet voor eeuwig) vrijgezel te zijn.
Voor mij is het vooral een kwestie van gewenning en er achter komen dat je leven zo toch eigenlijk wel heel leuk is, alsmede bewust zijn van een tamelijk egocentrische instelling en daar ok mee zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:21 schreef Premium_Quality het volgende:
Klopt, maar dan moet het wel een keuze zijn. Je wil niet het idee hebben dat je nooit een relatie zou kunnen krijgen als je dat wel zou willen. Ook maakt het verschil of je als vrijgezel wel eens iemand mee naar huis neemt of niet.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:09 schreef VersusPascal het volgende:
Als jullie maar niet eeuwig maagd blijven....
Dat zijn allemaal leuke meisjesquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:13 schreef Re het volgende:
[..]
uit de vijver van skippy?... dan begin ik ook medelijden met jou te hebben
Over 12 jaar ben ik 40....quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:09 schreef VersusPascal het volgende:
Als jullie maar niet eeuwig maagd blijven....
Het zal wel nooit wat wordenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:21 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet het wel een keuze zijn. Je wil niet het idee hebben dat je nooit een relatie zou kunnen krijgen als je dat wel zou willen. Ook maakt het verschil of je als vrijgezel wel eens iemand mee naar huis neemt of niet.
40 is het niet 30. Net zoals 30 het nieuwe 20 is.quote:
Ik dacht tot vorige week zaterdag ook dat ik eeuwig vrijgezel zou blijven, maar heb nu wel een vriendin!quote:Op zondag 5 september 2010 13:38 schreef skippy22 het volgende:
Wie is er ook een ? Er zitten er vast wel een paar op fokIk ben echt een klassieker Tis niks wordt niks etc
Lijkt me meer toepasselijk. Maar als je er geen problemen heb met het single-zijn natuurlijk nietquote:
Spreek je over 3 maanden wel weer.... dan zou je weer vrijgezel willen zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 14:34 schreef Braddie het volgende:
Ik dacht tot vorige week zaterdag ook dat ik eeuwig vrijgezel zou blijven, maar heb nu wel een vriendin!
Laten we alvast beginnen met een fleshlight!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:29 schreef skippy22 het volgende:
Lotgenoten
Echt een leuk is het nou ook weer niet he Over 40 jaar hebben we wel allemaal een robot
omg, mensen kom opquote:Op donderdag 9 september 2010 14:38 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Lijkt me meer toepasselijk. Maar als je er geen problemen heb met het single-zijn natuurlijk niet.
Checkquote:Op donderdag 9 september 2010 14:45 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Laten we alvast beginnen met een fleshlight!
Oke, die ging wat verquote:
neequote:Op donderdag 9 september 2010 14:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Heb je ook mee zitten joelen ?
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:38 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Lijkt me meer toepasselijk. Maar als je er geen problemen heb met het single-zijn natuurlijk niet.
Oke, die plaat gaat dus de prullenbak inquote:
Wie gaat de prullenbak in?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:04 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Oke, die plaat gaat dus de prullenbak in.
Het liedje, niet wiequote:
dat heb je wel s met mensen die heel de dag op een internetforum zittenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:17 schreef Luxuria het volgende:
Half fok is een eeuwige vrijgezel?![]()
Hoe oud zijn jullie allemaal dan?
Haha nou het klinkt wel een beetje desperate jaquote:Op donderdag 9 september 2010 15:04 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Oke, die plaat gaat dus de prullenbak in.
Zijn we toch ookquote:Op donderdag 9 september 2010 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nou het klinkt wel een beetje desperate ja
Grapjasquote:Op donderdag 9 september 2010 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar met Evie ga daten
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar een topic al niet goed voor isquote:Op donderdag 9 september 2010 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daten is voor losers.. dan zet je je eretitel van eeuwige vrijgezel toch ernstig op het spel...quote:Op donderdag 9 september 2010 17:24 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Waar een topic al niet goed voor is.
Das waar ookquote:Op donderdag 9 september 2010 17:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Daten is voor losers.. dan zet je je eretitel van eeuwige vrijgezel toch ernstig op het spel...
quote:
Als je haar ook wil behouden, vertel haar dan niks over je youtube account.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:34 schreef Braddie het volgende:
Ik dacht tot vorige week zaterdag ook dat ik eeuwig vrijgezel zou blijven, maar heb nu wel een vriendin!
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:09 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Als je haar ook wil behouden, vertel haar dan niks over je youtube account.
Of haal alles offlinequote:Op donderdag 9 september 2010 19:09 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Als je haar ook wil behouden, vertel haar dan niks over je youtube account.
Nou nou dit klinkt ook wel weer een beetje problematischquote:Op donderdag 9 september 2010 17:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Daten is voor losers.. dan zet je je eretitel van eeuwige vrijgezel toch ernstig op het spel...
Dan moet je eerst een binding kunnen krijgen, wat de meesten al niet lukt.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:59 schreef Playyy het volgende:
Hebben jullie niet gewoon bindingsangst?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een binding kunnen krijgen, wat de meesten al niet lukt.
Daar heb je weer andere topics voorquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:03 schreef lipjes het volgende:
Ik kan niet single zijn, moet altijd iemand om me heen hebben
Ik bied me aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:03 schreef lipjes het volgende:
Ik kan niet single zijn, moet altijd iemand om me heen hebben
ik vind het juist leuk om iemand te hebben om lekker mee te knuffelen enzo, en ja, met een jongen gaat dat niet zo handig en met een meid beland je dan best snel in een relatie eigenlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar heb je weer andere topics voor![]()
Pff, nee daar heb ik gelukkig geen last van, ik vind het leuk om met iemand samen te zijn maar ik kan gelukkig ook zonder.
Ik houd ook van knuffelen maar dat is voor mij geen reden om een relatie met iemand aan te gaan. Er moet wel echt een vonk zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik vind het juist leuk om iemand te hebben om lekker mee te knuffelen enzo, en ja, met een jongen gaat dat niet zo handig en met een meid beland je dan best snel in een relatie eigenlijk
Ja je hoort nu ook bij de droeftoeterclubquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben nu 3 jaar single (met af en toe een scharrel).
Hoor ik nu ook bij de club voor droeftoeters..
Oh god, ik schrijf me uit hierquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja je hoort nu ook bij de droeftoeterclub
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, ik schrijf me uit hier![]()
succes mensen
Duidelijk niet. Ik denk sowieso dat er maar weinig vrouwen echt eeuwig vrijgezel zijn. "Ik heb nu al 2 maanden niemand gehad, ik ga nooit iemand krijgen! boehoehoequote:Op vrijdag 10 september 2010 10:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben nu 3 jaar single (met af en toe een scharrel).
Hoor ik nu ook bij de club voor droeftoeters..
Juahquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:38 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Duidelijk niet. Ik denk sowieso dat er maar weinig vrouwen echt eeuwig vrijgezel zijn. "Ik heb nu al 2 maanden niemand gehad, ik ga nooit iemand krijgen! boehoehoe." Dat is meer gehuil om aandacht dan ergens op gebaseerd.
Bij een man is het dan: "Ik ben 25/30 en heb nog nooit iemand gehad." Dat is toch wel even wat anders.
Jij bent nog steeds vrijgezel? Terecht ook met zulke domme uitsprakenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:38 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Duidelijk niet. Ik denk sowieso dat er maar weinig vrouwen echt eeuwig vrijgezel zijn. "Ik heb nu al 2 maanden niemand gehad, ik ga nooit iemand krijgen! boehoehoe." Dat is meer gehuil om aandacht dan ergens op gebaseerd.
Bij een man is het dan: "Ik ben 25/30 en heb nog nooit iemand gehad." Dat is toch wel even wat anders.
Je reageert zo omdat het kloptquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds vrijgezel? Terecht ook met zulke domme uitspraken
Altijd makkelijk om te zeggen jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:09 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Je reageert zo omdat het klopt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds vrijgezel? Terecht ook met zulke domme uitspraken
Bij een snol zit je voor je het weet in de SOA zonequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:40 schreef skippy22 het volgende:
Bij een snol kom je nooit in de friendzone
Maar uuuh... kan je dan zelfs geen losers vinden die wel in zijn voor een verzetjequote:Op vrijdag 10 september 2010 10:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Juahik mag niet klagen ik kies er ook zelf voor..
Maar je bent toch wel vrijgezel mag ik hopen... anders ben je niet welkom bij dit selecte elite groepje die-hard vrijgezellenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zal ff posten om het loser gehalte in het topic wat af te zwakken.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:46 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Bij een snol zit je voor je het weet in de SOA zone
Een nieuw dieptepuntquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zal ff posten om het loser gehalte in het topic wat af te zwakken.
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar je bent toch wel vrijgezel mag ik hopen... anders ben je niet welkom bij dit selecte elite groepje die-hard vrijgezellen
Als ik jouw was zou ik gaan werken aan je exit strategie, nu het nog kan....quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk niet
ben zelfs verloofd
'quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar uuuh... kan je dan zelfs geen losers vinden die wel in zijn voor een verzetje
Hoe wist je dat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:11 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga wel altijd voor de cafe snol
1 Je hoeft er geen moeite voor te doen
2 Het doet niet zeer als ze je afwijst
3 Ze is ervaren
4 Ze wil verder niks
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ergens gelezenBen namelijk nog maagd
![]()
Aaah... de 'spelende' eeuwige vrijgezelquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik wijs meestal af, dan ben ik tijdje aan ht flirten met jongens/mannen en dan hoef ik ze niet meer als ik ze eenmaal voor me heb gewonnen.
Doorgaan, want dan ben je nog interresant...hihiquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aaah... de 'spelende' eeuwige vrijgezel![]()
Maar uuh.... als ze zich niet gewonnen geven... wat dan... opgeven of stug doorgaan?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doorgaan, want dan ben je nog interresant...hihi
Dus als je in mij geinteresseerd zou zijn dan zouden we in feitelijk een eeuwig durende relatie hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doorgaan, want dan ben je nog interresant...hihi
yayquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus als je in mij geinteresseerd zou zijn dan zouden we in feitelijk een eeuwig durende relatie hebben![]()
Wel zonder sex.... dat dan weer wel
OMGquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus als je in mij geinteresseerd zou zijn dan zouden we in feitelijk een eeuwig durende relatie hebben![]()
Dat dat kan op fok!quote:
Lijkt me een perfecte relatiequote:Op vrijdag 10 september 2010 14:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar zijn ze ook aantrekkelijk? Of maakt dat niet uit als je 15 biertjes op hebt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:11 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga wel altijd voor de cafe snol
1 Je hoeft er geen moeite voor te doen
2 Het doet niet zeer als ze je afwijst
3 Ze is ervaren
4 Ze wil verder niks
Na 25 glazen bier maakt dat allemaal niet meer uitquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:49 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar zijn ze ook aantrekkelijk? Of maakt dat niet uit als je 15 biertjes op hebt.
Ik heb nog 12 jaarquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:50 schreef Ritmo het volgende:
Mensen die hun hele leven vrijgezel blijven; zo triest. Als ik op m'n 40e nog nooit een relatie had gehad, had ik mezelf van kant gemaakt.
Misschien moet je wat minder zuipen, Skip. Ik heb je vorige week gezien en iedereen heeft jou het jaar daarvoor ook gezien en daar zat verschil tussen. In de herinnering van de meeste mensen was een klein bang ventje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Na 25 glazen bier maakt dat allemaal niet meer uit
Die eerste meet was wel heel erg jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder zuipen, Skip. Ik heb je vorige week gezien en iedereen heeft jou het jaar daarvoor ook gezien en daar zat verschil tussen. In de herinnering van de meeste mensen was een klein bang ventje.
Vrouwen zitten niet te wachten op een alcoholist. Als je gewoon een beetje sociaal doet en veel minder zuipt moet het best goed komen met je , lijkt mij.
Mmm... ik houd in ieder geval wel van dronken vrouwenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef skippy22 het volgende:
Realzeus heeft wel een punt vrouwen houden niet van dronken mannen
Anders ik welquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mmm... ik houd in ieder geval wel van dronken vrouwen
Dat zeg ik. Stop met zuipen en stop met wanhopig allerlei pm's naar FOK!sters sturen. Ik ken bijna geen FOK!ster die niet door je is lastig gevallen. Ze gaan je echt geen pity-fuck geven of zo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die eerste meet was wel heel erg jaDe 2de meet was verder toch wel leuk
Nooit geschoten....quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:48 schreef RealZeus het volgende:
Ze gaan je echt geen pity-fuck geven of zo.
Dus...dus...ik ben niet uniekquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Stop met zuipen en stop met wanhopig allerlei pm's naar FOK!sters sturen. Ik ken bijna geen FOK!ster die niet door je is lastig gevallen. Ze gaan je echt geen pity-fuck geven of zo.
Voor mij welquote:
Ok, jouw leven stort in omdat jij dacht dat Skippy alleen jou PM's stuurdequote:
skippy wie?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, jouw leven stort in omdat jij dacht dat Skippy alleen jou PM's stuurde![]()
Wel een verbetering in je UI trouwens, zonder Ajaxlogo's![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
skippy wie?![]()
Ik heb mijn UI speciaal voor jou aangepast
Ik, als Amsterdammer, vind jou heel liefquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ja, want jij wist dat ik, als Amsterdammer, een hekel heb aan Ajax
Ah een mede-Amsterdammer. Waar woon jij, welk stadsdeel?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik, als Amsterdammer, vind jou heel lief
Amstelveenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah een mede-Amsterdammer. Waar woon jij, welk stadsdeel?
Dus je bent nu officieel geen Amsterdammer?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Amstelveen![]()
Maar ben geboren in de Pijp en getogen in de Bijlmer
Wanneer gaan we daten?![]()
Zeg, in mijn paspoort staat nog altijd geboorteplaats: Amsterdamquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus je bent nu officieel geen Amsterdammer?
Ja, dan houdt het op
lossquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg, in mijn paspoort staat nog altijd geboorteplaats: Amsterdam![]()
En ik ben nog iedere dag te vinden in mijn Mokum![]()
You're lose
Werkquote:
Meestal Rembrandtplein (Prime, Club JV, Cooldown)quote:
Paradiso, Bitterzoet, Sugar Factory, Trouw en Studio Kquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meestal Rembrandtplein (Prime, Club JV, Cooldown)
Jij?
Kom volgende week naar Rembrandtquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Paradiso, Bitterzoet, Sugar Factory, Trouw en Studio K
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom volgende week naar RembrandtIk wil je zien
![]()
Anders kom ik wel naar jou
Is dat belangrijk dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
even kijken hoe oud je ook al weer bent
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is dat belangrijk dan?![]()
Nu al zoveel vragen
Je vroeg waar ik uit gaquote:
Ach belangrijuk dat niet maar het kan wel iets zeggen over een persoon, somsquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je vroeg waar ik uit ga
En is mijn leeftijd belangrijk voor je?
Ja die wil weten of ze een pedopas nodig heeftquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je vroeg waar ik uit ga
En is mijn leeftijd belangrijk voor je?
Is 28 het nieuwe 16?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja die wil weten of ze een pedopas nodig heeft
De pedopas is een mythequote:Op zaterdag 11 september 2010 02:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja die wil weten of ze een pedopas nodig heeft
Nou.. er zijn grenzen voor het toelaatbare...quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee daar moet je juist zelf achterkomen
quote:Op zondag 12 september 2010 15:15 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb gisteravond een fok meisje verkering gevraagd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |