quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:46 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Bij een snol zit je voor je het weet in de SOA zone
Een nieuw dieptepuntquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zal ff posten om het loser gehalte in het topic wat af te zwakken.
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar je bent toch wel vrijgezel mag ik hopen... anders ben je niet welkom bij dit selecte elite groepje die-hard vrijgezellen
Als ik jouw was zou ik gaan werken aan je exit strategie, nu het nog kan....quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk niet
ben zelfs verloofd
'quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar uuuh... kan je dan zelfs geen losers vinden die wel in zijn voor een verzetje
Hoe wist je dat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:11 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga wel altijd voor de cafe snol
1 Je hoeft er geen moeite voor te doen
2 Het doet niet zeer als ze je afwijst
3 Ze is ervaren
4 Ze wil verder niks
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ergens gelezenBen namelijk nog maagd
![]()
Aaah... de 'spelende' eeuwige vrijgezelquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik wijs meestal af, dan ben ik tijdje aan ht flirten met jongens/mannen en dan hoef ik ze niet meer als ik ze eenmaal voor me heb gewonnen.
Doorgaan, want dan ben je nog interresant...hihiquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aaah... de 'spelende' eeuwige vrijgezel![]()
Maar uuh.... als ze zich niet gewonnen geven... wat dan... opgeven of stug doorgaan?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doorgaan, want dan ben je nog interresant...hihi
Dus als je in mij geinteresseerd zou zijn dan zouden we in feitelijk een eeuwig durende relatie hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doorgaan, want dan ben je nog interresant...hihi
yayquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus als je in mij geinteresseerd zou zijn dan zouden we in feitelijk een eeuwig durende relatie hebben![]()
Wel zonder sex.... dat dan weer wel
OMGquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus als je in mij geinteresseerd zou zijn dan zouden we in feitelijk een eeuwig durende relatie hebben![]()
Dat dat kan op fok!quote:
Lijkt me een perfecte relatiequote:Op vrijdag 10 september 2010 14:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar zijn ze ook aantrekkelijk? Of maakt dat niet uit als je 15 biertjes op hebt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:11 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga wel altijd voor de cafe snol
1 Je hoeft er geen moeite voor te doen
2 Het doet niet zeer als ze je afwijst
3 Ze is ervaren
4 Ze wil verder niks
Na 25 glazen bier maakt dat allemaal niet meer uitquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:49 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar zijn ze ook aantrekkelijk? Of maakt dat niet uit als je 15 biertjes op hebt.
Ik heb nog 12 jaarquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:50 schreef Ritmo het volgende:
Mensen die hun hele leven vrijgezel blijven; zo triest. Als ik op m'n 40e nog nooit een relatie had gehad, had ik mezelf van kant gemaakt.
Misschien moet je wat minder zuipen, Skip. Ik heb je vorige week gezien en iedereen heeft jou het jaar daarvoor ook gezien en daar zat verschil tussen. In de herinnering van de meeste mensen was een klein bang ventje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Na 25 glazen bier maakt dat allemaal niet meer uit
Die eerste meet was wel heel erg jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder zuipen, Skip. Ik heb je vorige week gezien en iedereen heeft jou het jaar daarvoor ook gezien en daar zat verschil tussen. In de herinnering van de meeste mensen was een klein bang ventje.
Vrouwen zitten niet te wachten op een alcoholist. Als je gewoon een beetje sociaal doet en veel minder zuipt moet het best goed komen met je , lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |