Mmm... ik houd in ieder geval wel van dronken vrouwenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef skippy22 het volgende:
Realzeus heeft wel een punt vrouwen houden niet van dronken mannen
Anders ik welquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mmm... ik houd in ieder geval wel van dronken vrouwen
Dat zeg ik. Stop met zuipen en stop met wanhopig allerlei pm's naar FOK!sters sturen. Ik ken bijna geen FOK!ster die niet door je is lastig gevallen. Ze gaan je echt geen pity-fuck geven of zo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die eerste meet was wel heel erg jaDe 2de meet was verder toch wel leuk
Nooit geschoten....quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:48 schreef RealZeus het volgende:
Ze gaan je echt geen pity-fuck geven of zo.
Dus...dus...ik ben niet uniekquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Stop met zuipen en stop met wanhopig allerlei pm's naar FOK!sters sturen. Ik ken bijna geen FOK!ster die niet door je is lastig gevallen. Ze gaan je echt geen pity-fuck geven of zo.
Voor mij welquote:
Ok, jouw leven stort in omdat jij dacht dat Skippy alleen jou PM's stuurdequote:
skippy wie?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, jouw leven stort in omdat jij dacht dat Skippy alleen jou PM's stuurde![]()
Wel een verbetering in je UI trouwens, zonder Ajaxlogo's![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
skippy wie?![]()
Ik heb mijn UI speciaal voor jou aangepast
Ik, als Amsterdammer, vind jou heel liefquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ja, want jij wist dat ik, als Amsterdammer, een hekel heb aan Ajax
Ah een mede-Amsterdammer. Waar woon jij, welk stadsdeel?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik, als Amsterdammer, vind jou heel lief
Amstelveenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah een mede-Amsterdammer. Waar woon jij, welk stadsdeel?
Dus je bent nu officieel geen Amsterdammer?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Amstelveen![]()
Maar ben geboren in de Pijp en getogen in de Bijlmer
Wanneer gaan we daten?![]()
Zeg, in mijn paspoort staat nog altijd geboorteplaats: Amsterdamquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus je bent nu officieel geen Amsterdammer?
Ja, dan houdt het op
lossquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg, in mijn paspoort staat nog altijd geboorteplaats: Amsterdam![]()
En ik ben nog iedere dag te vinden in mijn Mokum![]()
You're lose
Werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |