Dan moet je eerst een binding kunnen krijgen, wat de meesten al niet lukt.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:59 schreef Playyy het volgende:
Hebben jullie niet gewoon bindingsangst?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een binding kunnen krijgen, wat de meesten al niet lukt.
Daar heb je weer andere topics voorquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:03 schreef lipjes het volgende:
Ik kan niet single zijn, moet altijd iemand om me heen hebben
Ik bied me aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:03 schreef lipjes het volgende:
Ik kan niet single zijn, moet altijd iemand om me heen hebben
ik vind het juist leuk om iemand te hebben om lekker mee te knuffelen enzo, en ja, met een jongen gaat dat niet zo handig en met een meid beland je dan best snel in een relatie eigenlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar heb je weer andere topics voor![]()
Pff, nee daar heb ik gelukkig geen last van, ik vind het leuk om met iemand samen te zijn maar ik kan gelukkig ook zonder.
Ik houd ook van knuffelen maar dat is voor mij geen reden om een relatie met iemand aan te gaan. Er moet wel echt een vonk zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik vind het juist leuk om iemand te hebben om lekker mee te knuffelen enzo, en ja, met een jongen gaat dat niet zo handig en met een meid beland je dan best snel in een relatie eigenlijk
Ja je hoort nu ook bij de droeftoeterclubquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben nu 3 jaar single (met af en toe een scharrel).
Hoor ik nu ook bij de club voor droeftoeters..
Oh god, ik schrijf me uit hierquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja je hoort nu ook bij de droeftoeterclub
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, ik schrijf me uit hier![]()
succes mensen
Duidelijk niet. Ik denk sowieso dat er maar weinig vrouwen echt eeuwig vrijgezel zijn. "Ik heb nu al 2 maanden niemand gehad, ik ga nooit iemand krijgen! boehoehoequote:Op vrijdag 10 september 2010 10:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ben nu 3 jaar single (met af en toe een scharrel).
Hoor ik nu ook bij de club voor droeftoeters..
Juahquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:38 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Duidelijk niet. Ik denk sowieso dat er maar weinig vrouwen echt eeuwig vrijgezel zijn. "Ik heb nu al 2 maanden niemand gehad, ik ga nooit iemand krijgen! boehoehoe." Dat is meer gehuil om aandacht dan ergens op gebaseerd.
Bij een man is het dan: "Ik ben 25/30 en heb nog nooit iemand gehad." Dat is toch wel even wat anders.
Jij bent nog steeds vrijgezel? Terecht ook met zulke domme uitsprakenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:38 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Duidelijk niet. Ik denk sowieso dat er maar weinig vrouwen echt eeuwig vrijgezel zijn. "Ik heb nu al 2 maanden niemand gehad, ik ga nooit iemand krijgen! boehoehoe." Dat is meer gehuil om aandacht dan ergens op gebaseerd.
Bij een man is het dan: "Ik ben 25/30 en heb nog nooit iemand gehad." Dat is toch wel even wat anders.
Je reageert zo omdat het kloptquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds vrijgezel? Terecht ook met zulke domme uitspraken
Altijd makkelijk om te zeggen jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:09 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Je reageert zo omdat het klopt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds vrijgezel? Terecht ook met zulke domme uitspraken
Bij een snol zit je voor je het weet in de SOA zonequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:40 schreef skippy22 het volgende:
Bij een snol kom je nooit in de friendzone
Maar uuuh... kan je dan zelfs geen losers vinden die wel in zijn voor een verzetjequote:Op vrijdag 10 september 2010 10:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Juahik mag niet klagen ik kies er ook zelf voor..
Maar je bent toch wel vrijgezel mag ik hopen... anders ben je niet welkom bij dit selecte elite groepje die-hard vrijgezellenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zal ff posten om het loser gehalte in het topic wat af te zwakken.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:46 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Bij een snol zit je voor je het weet in de SOA zone
Een nieuw dieptepuntquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zal ff posten om het loser gehalte in het topic wat af te zwakken.
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar je bent toch wel vrijgezel mag ik hopen... anders ben je niet welkom bij dit selecte elite groepje die-hard vrijgezellen
Als ik jouw was zou ik gaan werken aan je exit strategie, nu het nog kan....quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk niet
ben zelfs verloofd
'quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar uuuh... kan je dan zelfs geen losers vinden die wel in zijn voor een verzetje
Hoe wist je dat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:11 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga wel altijd voor de cafe snol
1 Je hoeft er geen moeite voor te doen
2 Het doet niet zeer als ze je afwijst
3 Ze is ervaren
4 Ze wil verder niks
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ergens gelezenBen namelijk nog maagd
![]()
Aaah... de 'spelende' eeuwige vrijgezelquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik wijs meestal af, dan ben ik tijdje aan ht flirten met jongens/mannen en dan hoef ik ze niet meer als ik ze eenmaal voor me heb gewonnen.
Doorgaan, want dan ben je nog interresant...hihiquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aaah... de 'spelende' eeuwige vrijgezel![]()
Maar uuh.... als ze zich niet gewonnen geven... wat dan... opgeven of stug doorgaan?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doorgaan, want dan ben je nog interresant...hihi
Dus als je in mij geinteresseerd zou zijn dan zouden we in feitelijk een eeuwig durende relatie hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doorgaan, want dan ben je nog interresant...hihi
yayquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus als je in mij geinteresseerd zou zijn dan zouden we in feitelijk een eeuwig durende relatie hebben![]()
Wel zonder sex.... dat dan weer wel
OMGquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus als je in mij geinteresseerd zou zijn dan zouden we in feitelijk een eeuwig durende relatie hebben![]()
Dat dat kan op fok!quote:
Lijkt me een perfecte relatiequote:Op vrijdag 10 september 2010 14:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar zijn ze ook aantrekkelijk? Of maakt dat niet uit als je 15 biertjes op hebt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:11 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga wel altijd voor de cafe snol
1 Je hoeft er geen moeite voor te doen
2 Het doet niet zeer als ze je afwijst
3 Ze is ervaren
4 Ze wil verder niks
Na 25 glazen bier maakt dat allemaal niet meer uitquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:49 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar zijn ze ook aantrekkelijk? Of maakt dat niet uit als je 15 biertjes op hebt.
Ik heb nog 12 jaarquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:50 schreef Ritmo het volgende:
Mensen die hun hele leven vrijgezel blijven; zo triest. Als ik op m'n 40e nog nooit een relatie had gehad, had ik mezelf van kant gemaakt.
Misschien moet je wat minder zuipen, Skip. Ik heb je vorige week gezien en iedereen heeft jou het jaar daarvoor ook gezien en daar zat verschil tussen. In de herinnering van de meeste mensen was een klein bang ventje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Na 25 glazen bier maakt dat allemaal niet meer uit
Die eerste meet was wel heel erg jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder zuipen, Skip. Ik heb je vorige week gezien en iedereen heeft jou het jaar daarvoor ook gezien en daar zat verschil tussen. In de herinnering van de meeste mensen was een klein bang ventje.
Vrouwen zitten niet te wachten op een alcoholist. Als je gewoon een beetje sociaal doet en veel minder zuipt moet het best goed komen met je , lijkt mij.
Mmm... ik houd in ieder geval wel van dronken vrouwenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:46 schreef skippy22 het volgende:
Realzeus heeft wel een punt vrouwen houden niet van dronken mannen
Anders ik welquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mmm... ik houd in ieder geval wel van dronken vrouwen
Dat zeg ik. Stop met zuipen en stop met wanhopig allerlei pm's naar FOK!sters sturen. Ik ken bijna geen FOK!ster die niet door je is lastig gevallen. Ze gaan je echt geen pity-fuck geven of zo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die eerste meet was wel heel erg jaDe 2de meet was verder toch wel leuk
Nooit geschoten....quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:48 schreef RealZeus het volgende:
Ze gaan je echt geen pity-fuck geven of zo.
Dus...dus...ik ben niet uniekquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Stop met zuipen en stop met wanhopig allerlei pm's naar FOK!sters sturen. Ik ken bijna geen FOK!ster die niet door je is lastig gevallen. Ze gaan je echt geen pity-fuck geven of zo.
Voor mij welquote:
Ok, jouw leven stort in omdat jij dacht dat Skippy alleen jou PM's stuurdequote:
skippy wie?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, jouw leven stort in omdat jij dacht dat Skippy alleen jou PM's stuurde![]()
Wel een verbetering in je UI trouwens, zonder Ajaxlogo's![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
skippy wie?![]()
Ik heb mijn UI speciaal voor jou aangepast
Ik, als Amsterdammer, vind jou heel liefquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ja, want jij wist dat ik, als Amsterdammer, een hekel heb aan Ajax
Ah een mede-Amsterdammer. Waar woon jij, welk stadsdeel?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik, als Amsterdammer, vind jou heel lief
Amstelveenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah een mede-Amsterdammer. Waar woon jij, welk stadsdeel?
Dus je bent nu officieel geen Amsterdammer?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Amstelveen![]()
Maar ben geboren in de Pijp en getogen in de Bijlmer
Wanneer gaan we daten?![]()
Zeg, in mijn paspoort staat nog altijd geboorteplaats: Amsterdamquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus je bent nu officieel geen Amsterdammer?
Ja, dan houdt het op
lossquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg, in mijn paspoort staat nog altijd geboorteplaats: Amsterdam![]()
En ik ben nog iedere dag te vinden in mijn Mokum![]()
You're lose
Werkquote:
Meestal Rembrandtplein (Prime, Club JV, Cooldown)quote:
Paradiso, Bitterzoet, Sugar Factory, Trouw en Studio Kquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meestal Rembrandtplein (Prime, Club JV, Cooldown)
Jij?
Kom volgende week naar Rembrandtquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Paradiso, Bitterzoet, Sugar Factory, Trouw en Studio K
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom volgende week naar RembrandtIk wil je zien
![]()
Anders kom ik wel naar jou
Is dat belangrijk dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
even kijken hoe oud je ook al weer bent
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is dat belangrijk dan?![]()
Nu al zoveel vragen
Je vroeg waar ik uit gaquote:
Ach belangrijuk dat niet maar het kan wel iets zeggen over een persoon, somsquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je vroeg waar ik uit ga
En is mijn leeftijd belangrijk voor je?
Ja die wil weten of ze een pedopas nodig heeftquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je vroeg waar ik uit ga
En is mijn leeftijd belangrijk voor je?
Is 28 het nieuwe 16?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja die wil weten of ze een pedopas nodig heeft
De pedopas is een mythequote:Op zaterdag 11 september 2010 02:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja die wil weten of ze een pedopas nodig heeft
Nou.. er zijn grenzen voor het toelaatbare...quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee daar moet je juist zelf achterkomen
quote:Op zondag 12 september 2010 15:15 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb gisteravond een fok meisje verkering gevraagd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |