Pessimistquote:Op maandag 6 september 2010 22:18 schreef skippy22 het volgende:
Lotgenoten
Over 10 jaar zitten we hier nog steeds dom te kijken
Ik vind de 5e wel iets voor jouquote:Op maandag 6 september 2010 22:16 schreef skippy22 het volgende:
Ik zie nog maar een kans op... http://www.bride.ru
Vooral in R&P posten mensen met problemen.quote:
Geen idee, ik kom hier eigenlijk nooit.quote:Op maandag 6 september 2010 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vooral in R&P posten mensen met problemen.
Hoeveel "Mijn vriendin heeft het uitgemaakt" en "verliefd op mijn ex" topics zijn hier al langsgekomen?
Zouden we een IA kunnen beginnen om zo extra korting te krijgen?quote:
Ik heb daar ook erg last van. Vriend van me: "Die meid zit de hele tijd naar je te kijken." Ik: "Oh."quote:Op maandag 6 september 2010 22:07 schreef Superieur het volgende:
Ja hier nog een lotgenoot....
Maarja ik doe ook eerlijk gezegd nooit een poging!
Wacht eigenlijk is tot een leuke meid zich is aan me vergrijpt.
Maar er zijn niet veel meiden die dat doen, helaas.
Ik probeer het ook al niet meerquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:44 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ik heb daar ook erg last van. Vriend van me: "Die meid zit de hele tijd naar je te kijken." Ik: "Oh."
En dan nog niks doen. OK ik vond haar niet heel bijzonder, maar een beetje oefening zou geen kwaad kunnen.
Geeft niet, des te meer meiden blijven er over voor mij!quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik probeer het ook al niet meerMaar ja dan wordt het zeker niks
Weet er iemand nog een bijpassend liedjequote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Weet er iemand nog een bijpassend liedje
uit de vijver van skippy?... dan begin ik ook medelijden met jou te hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geeft niet, des te meer meiden blijven er over voor mij!
Ik neem het leven heus zoals het komt.... maar ja.. vaak komt het niet. Nee.. nee... en dan zit ik maar te wachten en dat geeft mij veel verdriet. Het geluk word heel veel mensen zomaar gratis toegespeeld, ik begrijp ook niet dat God de boel zo ongelijk verdeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |