Ja, ik kan me hier wel in vinden. Het is niet eens de kieskeurigheid trouwens, ik heb gewoon zelden een vlammende klik met iemand. Dat vind ik wel belangrijkquote:Op maandag 6 september 2010 10:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Eeuwige vrijgezellen zijn vaak geen sociofoob. Meestal zijn het mensen met een geheel eigen kijk op het leven en nemen ze niet genoegen met minder. Kortom wij sluiten geen compromissen en zijn gewoon kieskeurig, niets mis mee imho
vind iemand met problemen niet zo heel erg eigenlijkquote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik kom ook gewoon geen leuke vrouwen tegen waar ik van denk: Nou, daar zie ik mezelf een relatie mee hebben.
Of ze hebben problemen (ex, thuis, mentaal) of ze zijn bezet.
Dan blijf ik gewoon lekker vrijgezel. Op al die bullshit zit ik niet te wachten
Mmm... door mijn sensitieve karakter kom ik meestal in aanraking met mensen die 'problemen' hebben. Mijn ervaring daarmee is heel erg slecht... tegenwoordig gaan alle alarmbellen rinkelen als ik zo'n iemand tref en neem ik direct de benen. Mensen die problemen hebben moeten leren hun eigen problemen op te lossen, pas als ze daar in geslaagd zijn, zijn ze klaar om wat toe te voegen aan het leven van andere mensen imho.quote:Op maandag 6 september 2010 11:01 schreef DeBassist het volgende:
vind iemand met problemen niet zo heel erg eigenlijk![]()
mocht ik er dan echt verliefd op zijn wil ik daar best mee helpen
Hangt wel een beetje van de aard van de problemen af. Ik heb ooit een keer een vriendje gehad dat overmatig uitging en snoof. Dát hoef ik nooit meer. Zolang iemand in staat is om zichzelf te helpen en er aan te werken en ook echt vooruitgang boekt vind ik het prima.quote:Op maandag 6 september 2010 11:01 schreef DeBassist het volgende:
[..]
vind iemand met problemen niet zo heel erg eigenlijk![]()
mocht ik er dan echt verliefd op zijn wil ik daar best mee helpen
quote:Op maandag 6 september 2010 10:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik kan me hier wel in vinden. Het is niet eens de kieskeurigheid trouwens, ik heb gewoon zelden een vlammende klik met iemand. Dat vind ik wel belangrijk
Haha dat heb ik ook wel een beetje. Aan de ene kant vind ik het heerlijk om me zo te voelen, dat verliefde. Aan de andere kant heb ik een hekel aan dat kwetsbare gedoe en die overgave die er wel een beetje bijhoort.quote:Op maandag 6 september 2010 11:10 schreef xenobinol het volgende:
[..]
![]()
Ik sta ook niet snel in vuur en vlam, maar mocht het dan toch gebeuren dan vind ik dat meestal een heel vervelende situatie, verlies van controle is dan mijn grootste angst. Meestal slaat de vlam ook vrij laat in met als resultaat dat je al reeds in 'the friend zone' zit, wat de boel nog complexer maakt dan het al is
Wie heeft er nu geen problemen...quote:
Hmm er gewoon voor gaan, dat is het enige wat helptquote:Op maandag 6 september 2010 11:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wie heeft er nu geen problemen...![]()
Vraag is wel wat we er aan kunnen doen
Nou ja misschien moet je eens kijken wat je zo leuk vindt aan die personen die jou niet op die manieer zien zitten. Ik val altijd op de afstandelijke types, man wat aantrekkelijkquote:Op maandag 6 september 2010 11:14 schreef DustPuppy het volgende:
Meldt zich.
Ik heb meer het probleem dat ik altijd op de verkeerde mensen val.
Als in mensen die mij totaal niet leuk vinden op zo'n manier. Het bekende friendszone probleem, vermoed ik.
Maar om nou mijn complete gedrag te veranderen om vrouwen te gaan scoren, lijkt me nogal een zelfdeceptie.
*note to self: blijf proberenquote:Op maandag 6 september 2010 11:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm er gewoon voor gaan, dat is het enige wat helpt
Aaliyahquote:Op maandag 6 september 2010 11:38 schreef xenobinol het volgende:
[..]
*note to self: blijf proberen
And if at first you don't succeed
Then dust yourself off and try again
You can dust it off and try again, try again
'Cause if at first you don't succeed
You can dust it off and try again
Dust yourself off and try again, try again
Wat denk je zelf? Ruim de helft van Fok is (al dan niet onvrijwillig) vrijgezelquote:
vind je het raarquote:Op maandag 6 september 2010 19:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ruim de helft van Fok is (al dan niet onvrijwillig) vrijgezel
Dat is nog eens een positieve kijk op het levenquote:Op maandag 6 september 2010 11:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aaliyah![]()
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.
Ok, dat laatste is wel een beetje jammer
quote:
Niet bepaaldquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 19:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ruim de helft van Fok is (al dan niet onvrijwillig) vrijgezel
Je moet ook niet wachtenquote:Op maandag 6 september 2010 22:07 schreef Superieur het volgende:
Ja hier nog een lotgenoot....
Maarja ik doe ook eerlijk gezegd nooit een poging!
Wacht eigenlijk is tot een leuke meid zich is aan me vergrijpt.
Maar er zijn niet veel meiden die dat doen, helaas.
Waarom probeer je dan niks ?quote:Op maandag 6 september 2010 22:07 schreef Superieur het volgende:
Pessimistquote:Op maandag 6 september 2010 22:18 schreef skippy22 het volgende:
Lotgenoten
Over 10 jaar zitten we hier nog steeds dom te kijken
Ik vind de 5e wel iets voor jouquote:Op maandag 6 september 2010 22:16 schreef skippy22 het volgende:
Ik zie nog maar een kans op... http://www.bride.ru
Vooral in R&P posten mensen met problemen.quote:
Geen idee, ik kom hier eigenlijk nooit.quote:Op maandag 6 september 2010 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vooral in R&P posten mensen met problemen.
Hoeveel "Mijn vriendin heeft het uitgemaakt" en "verliefd op mijn ex" topics zijn hier al langsgekomen?
Zouden we een IA kunnen beginnen om zo extra korting te krijgen?quote:
Ik heb daar ook erg last van. Vriend van me: "Die meid zit de hele tijd naar je te kijken." Ik: "Oh."quote:Op maandag 6 september 2010 22:07 schreef Superieur het volgende:
Ik probeer het ook al niet meerquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:44 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ik heb daar ook erg last van. Vriend van me: "Die meid zit de hele tijd naar je te kijken." Ik: "Oh."
En dan nog niks doen. OK ik vond haar niet heel bijzonder, maar een beetje oefening zou geen kwaad kunnen.
Geeft niet, des te meer meiden blijven er over voor mij!quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik probeer het ook al niet meerMaar ja dan wordt het zeker niks
Weet er iemand nog een bijpassend liedjequote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Weet er iemand nog een bijpassend liedje
uit de vijver van skippy?... dan begin ik ook medelijden met jou te hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2010 08:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geeft niet, des te meer meiden blijven er over voor mij!
Ik neem het leven heus zoals het komt.... maar ja.. vaak komt het niet. Nee.. nee... en dan zit ik maar te wachten en dat geeft mij veel verdriet. Het geluk word heel veel mensen zomaar gratis toegespeeld, ik begrijp ook niet dat God de boel zo ongelijk verdeeld.quote:
Klopt, maar dan moet het wel een keuze zijn. Je wil niet het idee hebben dat je nooit een relatie zou kunnen krijgen als je dat wel zou willen. Ook maakt het verschil of je als vrijgezel wel eens iemand mee naar huis neemt of nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef Garisson72 het volgende:
Het is zo slecht nog niet om (al dan niet voor eeuwig) vrijgezel te zijn.
Ik open er een topique overquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:13 schreef Re het volgende:
[..]
uit de vijver van skippy?... dan begin ik ook medelijden met jou te hebben
Of niet!quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:12 schreef Garisson72 het volgende:
Het is zo slecht nog niet om (al dan niet voor eeuwig) vrijgezel te zijn.
Voor mij is het vooral een kwestie van gewenning en er achter komen dat je leven zo toch eigenlijk wel heel leuk is, alsmede bewust zijn van een tamelijk egocentrische instelling en daar ok mee zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:21 schreef Premium_Quality het volgende:
Klopt, maar dan moet het wel een keuze zijn. Je wil niet het idee hebben dat je nooit een relatie zou kunnen krijgen als je dat wel zou willen. Ook maakt het verschil of je als vrijgezel wel eens iemand mee naar huis neemt of niet.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:09 schreef VersusPascal het volgende:
Als jullie maar niet eeuwig maagd blijven....
Dat zijn allemaal leuke meisjesquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:13 schreef Re het volgende:
[..]
uit de vijver van skippy?... dan begin ik ook medelijden met jou te hebben
Over 12 jaar ben ik 40....quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:09 schreef VersusPascal het volgende:
Als jullie maar niet eeuwig maagd blijven....
Het zal wel nooit wat wordenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:21 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet het wel een keuze zijn. Je wil niet het idee hebben dat je nooit een relatie zou kunnen krijgen als je dat wel zou willen. Ook maakt het verschil of je als vrijgezel wel eens iemand mee naar huis neemt of niet.
40 is het niet 30. Net zoals 30 het nieuwe 20 is.quote:
Ik dacht tot vorige week zaterdag ook dat ik eeuwig vrijgezel zou blijven, maar heb nu wel een vriendin!quote:Op zondag 5 september 2010 13:38 schreef skippy22 het volgende:
Wie is er ook een ? Er zitten er vast wel een paar op fokIk ben echt een klassieker Tis niks wordt niks etc
Lijkt me meer toepasselijk. Maar als je er geen problemen heb met het single-zijn natuurlijk nietquote:
Spreek je over 3 maanden wel weer.... dan zou je weer vrijgezel willen zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 14:34 schreef Braddie het volgende:
Ik dacht tot vorige week zaterdag ook dat ik eeuwig vrijgezel zou blijven, maar heb nu wel een vriendin!
Laten we alvast beginnen met een fleshlight!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:29 schreef skippy22 het volgende:
Lotgenoten
Echt een leuk is het nou ook weer niet he Over 40 jaar hebben we wel allemaal een robot
omg, mensen kom opquote:Op donderdag 9 september 2010 14:38 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Lijkt me meer toepasselijk. Maar als je er geen problemen heb met het single-zijn natuurlijk niet.
Checkquote:Op donderdag 9 september 2010 14:45 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Laten we alvast beginnen met een fleshlight!
Oke, die ging wat verquote:
neequote:Op donderdag 9 september 2010 14:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Heb je ook mee zitten joelen ?
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:38 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Lijkt me meer toepasselijk. Maar als je er geen problemen heb met het single-zijn natuurlijk niet.
Oke, die plaat gaat dus de prullenbak inquote:
Wie gaat de prullenbak in?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:04 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Oke, die plaat gaat dus de prullenbak in.
Het liedje, niet wiequote:
dat heb je wel s met mensen die heel de dag op een internetforum zittenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:17 schreef Luxuria het volgende:
Half fok is een eeuwige vrijgezel?![]()
Hoe oud zijn jullie allemaal dan?
Haha nou het klinkt wel een beetje desperate jaquote:Op donderdag 9 september 2010 15:04 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Oke, die plaat gaat dus de prullenbak in.
Zijn we toch ookquote:Op donderdag 9 september 2010 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nou het klinkt wel een beetje desperate ja
Grapjasquote:Op donderdag 9 september 2010 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar met Evie ga daten
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar een topic al niet goed voor isquote:Op donderdag 9 september 2010 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daten is voor losers.. dan zet je je eretitel van eeuwige vrijgezel toch ernstig op het spel...quote:Op donderdag 9 september 2010 17:24 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Waar een topic al niet goed voor is.
Das waar ookquote:Op donderdag 9 september 2010 17:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Daten is voor losers.. dan zet je je eretitel van eeuwige vrijgezel toch ernstig op het spel...
quote:
Als je haar ook wil behouden, vertel haar dan niks over je youtube account.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:34 schreef Braddie het volgende:
Ik dacht tot vorige week zaterdag ook dat ik eeuwig vrijgezel zou blijven, maar heb nu wel een vriendin!
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:09 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Als je haar ook wil behouden, vertel haar dan niks over je youtube account.
Of haal alles offlinequote:Op donderdag 9 september 2010 19:09 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Als je haar ook wil behouden, vertel haar dan niks over je youtube account.
Nou nou dit klinkt ook wel weer een beetje problematischquote:Op donderdag 9 september 2010 17:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Daten is voor losers.. dan zet je je eretitel van eeuwige vrijgezel toch ernstig op het spel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |