quote:Op zondag 5 september 2010 14:17 schreef Re het volgende:
nee daar is R&P niet voor... daar heb je Jellinek klinieken voor
En dan naakt rondhuppelenquote:Op zondag 5 september 2010 14:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb hier diep over nagedacht. En je fobo bestudeerd. Ik denk dat het komt omdat je te harig bent Skip. Misschien moet je es gaan waxen
Hangt van je definitie van 'scoren' af.quote:
Mischien is het wel ware liefdequote:Op zondag 5 september 2010 14:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hangt van je definitie van 'scoren' af.
Ga zo toevallig op een date, maar over het algemeen ben ik ook eeuwig vrijgezel
In de ware liefde geloof ik niet, maar drink smakelijk.quote:
Coolbestquote:Op zondag 5 september 2010 14:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
In de ware liefde geloof ik niet, maar drink smakelijk.
De humor van een 15 jarigequote:Op zondag 5 september 2010 14:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb hier diep over nagedacht. En je fobo bestudeerd. Ik denk dat het komt omdat je te harig bent Skip. Misschien moet je es gaan waxen
* meldt. Maar dat komt voornamelijk omdat ik al jaren in dezelfde vijver (dorpquote:Op zondag 5 september 2010 13:38 schreef skippy22 het volgende:
Wie is er ook een ? Er zitten er vast wel een paar op fokIk ben echt een klassieker Tis niks wordt niks etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een lotgenootquote:Op zondag 5 september 2010 19:20 schreef Faxie het volgende:
Ik kwalificeer ook wel voor dit topic denk ik
quote:Op zondag 5 september 2010 20:37 schreef picardmike het volgende:
Hey een verzamelplaats voor allemaal vrouwelijke maagden. Hier moet ik wat gepost hebben
quote:Op zondag 5 september 2010 20:37 schreef picardmike het volgende:
Hey een verzamelplaats voor allemaal vrouwelijke maagden. Hier moet ik wat gepost hebben
Nou, niet vaak nee. Ik date gewoon nooit en ik kom ook nooit iemand tegen om mee te daten.quote:Op zondag 5 september 2010 17:29 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
`
[..]
Hebben jullie nog nooit een vriend gehad?
Daten ?quote:Op zondag 5 september 2010 21:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou, niet vaak nee. Ik date gewoon nooit en ik kom ook nooit iemand tegen om mee te daten.
Voor jou wel hoorquote:Op zondag 5 september 2010 21:30 schreef Playyy het volgende:
Je staat er gewoon niet voor open. Klaar.
Hoe vaak is niet vaak?quote:Op zondag 5 september 2010 21:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou, niet vaak nee. Ik date gewoon nooit en ik kom ook nooit iemand tegen om mee te daten.
herkenbaarquote:Op zondag 5 september 2010 22:26 schreef xenobinol het volgende:
Ik kom ook nooit de juiste persoon tegen en als je dan iemand tegen komt die je aanspreekt blijken ze bezet te zijn![]()
Misschien ben ik wel te veeleisend
Shit happensquote:
Misschien moeten we onze lijstjes een matchenquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 22:46 schreef -Miauw- het volgende:
Ik denk dat ik mij hier nu ook wel kan melden![]()
Hallo
Nog bedankt voor je waardeloze waardeoordeelquote:Op zondag 5 september 2010 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jeez! Ga niet zielig doen... Zo kom je nooit aan de vrouw...
Beidenquote:
Herkenbaar. Ik kom ook gewoon geen leuke vrouwen tegen waar ik van denk: Nou, daar zie ik mezelf een relatie mee hebben.quote:Op zondag 5 september 2010 23:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Beiden![]()
Hehe nou ja zó erg is het nou ook weer niet maar kom gewoon geen leuke mannen tegen. Ja, of ze zijn bezet en/of gay
Ik weet niet of eeuwige vrijgezellen zo sociofoob hoeven te zijn. Ik zie mijzelf ook wel eens als een eeuwige vrijgezel, maar ik kan behoorlijk sociaal zijn, veel grappen maken en het hoogste woord voeren.quote:Op maandag 6 september 2010 00:29 schreef RealZeus het volgende:
Als je zo dom blijft posten als altijd kan ik me dat voorstellen. Je hebt op de meet iedereen verrast door gewoon tegen mensen aan te gaan praten en niet onder de tafel te kruipen en in je broek te pissen dus je kunt best sociaal doen. En dat laatste lukt ook zonder drank.
Eeuwige vrijgezellen zijn vaak geen sociofoob. Meestal zijn het mensen met een geheel eigen kijk op het leven en nemen ze niet genoegen met minder. Kortom wij sluiten geen compromissen en zijn gewoon kieskeurig, niets mis mee imhoquote:Op maandag 6 september 2010 01:00 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ik weet niet of eeuwige vrijgezellen zo sociofoob hoeven te zijn. Ik zie mijzelf ook wel eens als een eeuwige vrijgezel, maar ik kan behoorlijk sociaal zijn, veel grappen maken en het hoogste woord voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |