quote:Op zondag 5 september 2010 14:17 schreef Re het volgende:
nee daar is R&P niet voor... daar heb je Jellinek klinieken voor
En dan naakt rondhuppelenquote:Op zondag 5 september 2010 14:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb hier diep over nagedacht. En je fobo bestudeerd. Ik denk dat het komt omdat je te harig bent Skip. Misschien moet je es gaan waxen
Hangt van je definitie van 'scoren' af.quote:
Mischien is het wel ware liefdequote:Op zondag 5 september 2010 14:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hangt van je definitie van 'scoren' af.
Ga zo toevallig op een date, maar over het algemeen ben ik ook eeuwig vrijgezel
In de ware liefde geloof ik niet, maar drink smakelijk.quote:
Coolbestquote:Op zondag 5 september 2010 14:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
In de ware liefde geloof ik niet, maar drink smakelijk.
De humor van een 15 jarigequote:Op zondag 5 september 2010 14:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb hier diep over nagedacht. En je fobo bestudeerd. Ik denk dat het komt omdat je te harig bent Skip. Misschien moet je es gaan waxen
* meldt. Maar dat komt voornamelijk omdat ik al jaren in dezelfde vijver (dorpquote:Op zondag 5 september 2010 13:38 schreef skippy22 het volgende:
Wie is er ook een ? Er zitten er vast wel een paar op fokIk ben echt een klassieker Tis niks wordt niks etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een lotgenootquote:Op zondag 5 september 2010 19:20 schreef Faxie het volgende:
Ik kwalificeer ook wel voor dit topic denk ik
quote:Op zondag 5 september 2010 20:37 schreef picardmike het volgende:
Hey een verzamelplaats voor allemaal vrouwelijke maagden. Hier moet ik wat gepost hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |