Met oversteken?quote:Op zondag 5 september 2010 13:22 schreef Noek het volgende:
Maar het is heus geen feest om met de helm op geboren te zijn hoor.![]()
Jij moet voorzichtig zijn..
15... oh vandaar al die posts.quote:Op zondag 5 september 2010 13:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor een 15jarige lijkt me dat een normale stem.
Vind ik ook. Gek is dat, ik had bij hem zo'n irritant stemmetje voorgesteld, is die ganz normal.quote:Op zondag 5 september 2010 13:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor een 15jarige lijkt me dat een normale stem.
Ik ook!quote:Op zondag 5 september 2010 14:01 schreef Noek het volgende:
Vind ik ook. Gek is dat, ik had bij hem zo'n irritant stemmetje voorgesteld, is die ganz normal.
Hij klinkt vrij oud. Nu kan ik hem nooit meer als een blaag zien.
Idd, genoeg over Remlof.quote:Op zondag 5 september 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
Ik ook!
Maar! Genoeg over AP, terug naar mij! Waarvoor of -mee moet ik uitkijken?
Dan zeg ik die date vanavond maar af.quote:Op zondag 5 september 2010 14:06 schreef Noek het volgende:
Idd, genoeg over Remlof.
Ja, dat is nog blurry. Maar kijk sowieso uit met handen in je kont.
Oeh ja, doe maar. Heeft die een baard?quote:Op zondag 5 september 2010 14:08 schreef Copycat het volgende:
Dan zeg ik die date vanavond maar af.
Dat weet ik niet. Ik moet er nog eentje oppikken.quote:
Ik weet, dankjequote:Op zondag 5 september 2010 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
De foto's zitten in je inbox Ian, ze zijn ook voor mera.
zo nou is iedereen wakker van de meet als ik het zo gelezen had, goedemorgen Remlofquote:
nee gewoon in mijn pm, niet zo open en bloot hier, je weet maar nooit welke gekken er op af komenquote:Op zondag 5 september 2010 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
Die link is alleen voor uders die erbij waren, sommige mensen willen niet met hun hoofd op internet.
Mij boeit dat nooit zoveel, en Ian en Mera geloof ik ook niet dus misschien wil Ian zijn toffe actie foto hier wel posten.
Volgende keer lekker komen haksie, krijg je erna ook een pm met foto'squote:Op zondag 5 september 2010 16:02 schreef Toverheks het volgende:
nee gewoon in mijn pm, niet zo open en bloot hier, je weet maar nooit welke gekken er op af komen
misschien, en als jij ook komt dan hequote:Op zondag 5 september 2010 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgende keer lekker komen haksie, krijg je erna ook een pm met foto's
geeft niet Liesjequote:Op zondag 5 september 2010 16:03 schreef liesje1979 het volgende:
Snap ik, maar ik ga ze niet doorsturen, sorry.
Mehehehequote:Op zondag 5 september 2010 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie moeten trouwens echt eens gaan kappen met dat oneindige gepaf, m'n hele slaapkamer meurt naar die shit.
Dat is ernstig want we zaten nog wel buitenquote:Op zondag 5 september 2010 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie moeten trouwens echt eens gaan kappen met dat oneindige gepaf, m'n hele slaapkamer meurt naar die shit.
Ga jij nou maar slaapje doen in de kroeg, met je colaquote:Op zondag 5 september 2010 16:05 schreef Ian_Nick het volgende:
MeheheheLas ik nou dat je een kater had, dikke hoer?
quote:Op zondag 5 september 2010 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben tenminste gewoon op cola overgegaan toen ik geen bier meer wou in plaats van mij te laten peer pressuren door dikke hoeren die lopen te gillen dat cola voor homo's isquote:Op zondag 5 september 2010 16:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar slaapje doen in de kroeg, met je cola. meertje drinkt en stapt en ownt je gewoon waar je zelf bij zit.
In de laatste kroeg waar we waren had ik het wel weer even gezien, zeg maarquote:Op zondag 5 september 2010 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ian! was je aan de cola?
En die foto blijft baas natuurlijk.
Dankjewelquote:
Welke laatste kroeg?quote:Op zondag 5 september 2010 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In de laatste kroeg waar we waren had ik het wel weer even gezien, zeg maarDus ik ben aan de cola gegaan
Ja, weet ik veel hoe die kuttent heetquote:
Ik kon er ook niets aan doen dat jullie het niet hoorden. Zo snel ben ik nou, ik denk het, zeg het tegen sp3c en vervolgens vergeet ik het weer.quote:Op zondag 5 september 2010 16:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Zie je Liesje? Er zijn ook gewoon mensen die het meteen zien en er even wat over zeggen
Ik zal je leven nog een keer reddenquote:Op zondag 5 september 2010 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kon er ook niets aan doen dat jullie het niet hoorden. Zo snel ben ik nou, ik denk het, zeg het tegen sp3c en vervolgens vergeet ik het weer.
Ow diequote:Op zondag 5 september 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel hoe die kuttent heetEr stond in ieder geval een gigantische neger achter de bar en er zaten tralies voor de ramen
Die kroeg is prima geschikt voor een volgende RLS meet he?quote:Op zondag 5 september 2010 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In de laatste kroeg waar we waren had ik het wel weer even gezien, zeg maarDus ik ben aan de cola gegaan
Ja dat was heel lief, dank je.quote:Op zondag 5 september 2010 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal je leven nog een keer redden
Het is wel een cool-down kroeg, zegmaarquote:Op zondag 5 september 2010 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die kroeg is prima geschikt voor een volgende RLS meet he?
Juist! En juistquote:Op zondag 5 september 2010 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow die
Le Carefon ofzo. Heeft Bob jullie vast mee naar toe gesleept?
Daar kan je toch geen coole moves doenquote:Op zondag 5 september 2010 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
Niet echtquote:Op zondag 5 september 2010 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey, nog onwijs bedankt voor de sight-seeing tour Bobjequote:
Die hoollies gooide alles kapotquote:Op zondag 5 september 2010 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zijn trouwens helemaal geen glazen deaudt gegaan door Liesje!![]()
![]()
Nu je het zegt...quote:Op zondag 5 september 2010 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
En ik heb geen bier over me heen gekregen!quote:Op zondag 5 september 2010 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 16:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh! En wisten jullie dat... Pietje onwijs cool kan dansen![]()
![]()
![]()
Ja goffer, ik geef het op, je hebt de oorlog gewonnenquote:
dus het was eigenlijk een hele saaie meet, geen vuige roddels en achterklap enzo, heb je dat ook niet???? echt als ik ooit eens een meet meemaak wil ik wel herrie in de tent hoor en bloed aan de muurquote:Op zondag 5 september 2010 16:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik heb geen bier over me heen gekregen!
2 nummers.quote:Op zondag 5 september 2010 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jammer dat er niet meer ska gedraaid werd, na 't eerste nummer was 't al voorbij.
Er zijn bijna geen nijmegen-meets meerquote:Op zondag 5 september 2010 16:19 schreef Laysa het volgende:
Pietje is inmiddels zowat de enige van het nijmegen topic die ik nog niet irl heb ontmoet
Ik heb serieus gemist dat er überhaupt ska werd gedraaid?quote:Op zondag 5 september 2010 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jammer dat er niet meer ska gedraaid werd, na 't eerste nummer was 't al voorbij.
Die draaien ze altijdquote:Op zondag 5 september 2010 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
2 nummers.
En toen kwam killing in the name of.
Ofzo.
Ohja!quote:Op zondag 5 september 2010 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
2 nummers.
En toen kwam killing in the name of.
Ofzo.
Voordat je haar los ging, was er ska.quote:Op zondag 5 september 2010 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb serieus gemist dat er überhaupt ska werd gedraaid?
Jawel? Ongeveer de hele avond alleen maar vuig lopen roddelen, maar dat ga ik hier niet vertellenquote:Op zondag 5 september 2010 16:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus het was eigenlijk een hele saaie meet, geen vuige roddels en achterklap enzo, heb je dat ook niet????
Mijn haar gaat altijd losquote:Op zondag 5 september 2010 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voordat je haar los ging, was er ska.
Ik kan me vaag iets van Madness herinneren geloof ik, of was ik toen al weg?quote:Op zondag 5 september 2010 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voordat je haar los ging, was er ska.
Ik kom ze allemaal ''spontaan'' tegenquote:Op zondag 5 september 2010 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er zijn bijna geen nijmegen-meets meer
hahahahquote:Op zondag 5 september 2010 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jawel? Ongeveer de hele avond alleen maar vuig lopen roddelen, maar dat ga ik hier niet vertellen
Ja ik kom op meets na nooit buiten, dus jaquote:Op zondag 5 september 2010 16:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kom ze allemaal ''spontaan'' tegen
Toen was je er volgens mij nog. Toen het terras werd opgeruimd was dat.quote:Op zondag 5 september 2010 16:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan me vaag iets van Madness herinneren geloof ik, of was ik toen al weg?
NEE!!!quote:Op zondag 5 september 2010 16:19 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja goffer, ik geef het op, je hebt de oorlog gewonnenkutsmiley
Oh jawel hoor, ik heb een niet nader te noemen persoon bijna op haar gezicht moeten kloppen omdat ze Ian liep te versieren waar ik bij wasquote:Op zondag 5 september 2010 16:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus het was eigenlijk een hele saaie meet, geen vuige roddels en achterklap enzo, heb je dat ook niet???? echt als ik ooit eens een meet meemaak wil ik wel herrie in de tent hoor en bloed aan de muur![]()
nee ben blij dat jullie het erg leuk met elkaar hebben gehad.
Ik heb nog iets veel boeienders gehoord, maar ik hou het nog even voor mequote:Op zondag 5 september 2010 16:23 schreef remlof het volgende:
Eén roddel is ondertussen al geen roddel meer: Dag NJ, hoi...
Snel! Drink iets!quote:Op zondag 5 september 2010 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen was je er volgens mij nog. Toen het terras werd opgeruimd was dat.
Mijn alcohol termijn geheugen laat mij niet in de steek.
Sorry, maar ik vond 'm zo leukquote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh jawel hoor, ik heb een niet nader te noemen persoon bijna op haar gezicht moeten kloppen omdat ze Ian liep te versieren waar ik bij wasMaar verder was het best netjes geloof ik
quote:Op zondag 5 september 2010 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik kom op meets na nooit buiten, dus ja.
Ik jou ookquote:Op zondag 5 september 2010 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond 'm zo leuk.
Vet hè! En we hadden ook matching onderbroeken aanquote:Op zondag 5 september 2010 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
Tof zeg, die shirts van jullie. Ian en Mera
WHut????quote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ik heb een niet nader te noemen persoon bijna op haar gezicht moeten kloppen omdat ze Ian liep te versieren waar ik bij wasMaar verder was het best netjes geloof ik
quote:Op zondag 5 september 2010 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond 'm zo leuk.
Ja, ik lees het net in het andere topic, heb je haar serieus aangesproken?quote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
What happens on zhe meet, stays on zhe meet.quote:Op zondag 5 september 2010 16:27 schreef Laysa het volgende:
Wie probeerde Ian dan van Mera af te troggelen???
Nee.quote:
Om daar nou zo'n drama van te maken, vrouwenquote:Op zondag 5 september 2010 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet en ik hebben alleen maar even vluchtig staan kussen, verder niets!
Ow ja, daar was ik bijquote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik begon dr niet overquote:Op zondag 5 september 2010 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
What happens on zhe meet, stays on zhe meet.
Ik had iets eerder kunnen komen, maar veel langer had ik niet getrokken vrees ikquote:Op zondag 5 september 2010 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kwam te laat aan en ging te vroeg weg
En wat een leuke foto Liesje, je bent een knapperd!quote:Op zondag 5 september 2010 16:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik lees het net in het andere topic, heb je haar serieus aangesproken?
Ik weet hetquote:Op zondag 5 september 2010 16:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had iets eerder kunnen komen, maar veel langer had ik niet getrokken vrees ik
Is Pietje dik? Kan het me gewoon niet voorstellenquote:Op zondag 5 september 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet hetIk was ook echt naar de klote
En Piet maar gillen dat ik een mietje was, die dikke hoer!
Heatwave is leuk he?quote:Op zondag 5 september 2010 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik voel je hoor Ian, ik kon ook echt niet meer mee naar die andere kroeg, was gesloopt.
Gelukkig konden we Heatwave nog vervelen in de trein.
Bij dikke hoer vraag jij je af of ik dik ben, en niet of ik een hoer ben? Interesting.quote:Op zondag 5 september 2010 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
Is Pietje dik? Kan het me gewoon niet voorstellen
Je had bij me mogen slapen, maar jij wou nietquote:Op zondag 5 september 2010 16:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moest wakker blijven in de bus om 't station niet te missen, viel ook niet helemaal mee.
Heb je nog lang gedaan over de reis?quote:Op zondag 5 september 2010 16:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moest wakker blijven in de bus om 't station niet te missen, viel ook niet helemaal mee.
Het wordt gewoon eens tijd dat je voor je mening uitkomt in plaats van dat stuk te relativeren met die kutsmiliesquote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
NEE!!!Wat is dit nou!!
Gister zo'n grote mond en nu zo makkelijk?
En ik ook niet, want dan moest ik hem alsnog op zijn gezicht kloppen.quote:Op zondag 5 september 2010 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had bij me mogen slapen, maar jij wou niet
Nee ging wel vlot, maar hoe lang? Geen ideequote:Op zondag 5 september 2010 16:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb je nog lang gedaan over de reis?
Dat laatste vond ik zo bizar dat ik die mogelijkheid niet eens overwogen hebquote:Op zondag 5 september 2010 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij dikke hoer vraag jij je af of ik dik ben, en niet of ik een hoer ben? Interesting.
Precies ja, Ian was er niet meer toe in staat. Maar jijquote:Op zondag 5 september 2010 16:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik ook niet, want dan moest ik hem alsnog op zijn gezicht kloppen.![]()
Piet is wel een beetje het sletje van de RLS SC, moet ik concluderen.quote:Op zondag 5 september 2010 16:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik ook niet, want dan moest ik hem alsnog op zijn gezicht kloppen.![]()
Help me even, komt deze quote uit het worstevingers verhaal?quote:
Wel nice dat degene die je voor me wilde hosselen meteen een PhD deed, niveautjequote:Op zondag 5 september 2010 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet is wel een beetje het sletje van de RLS SC, moet ik concluderen.
Vraag dat maar aan Bob.quote:Op zondag 5 september 2010 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is dat gelul over een konijntje dan?
Ik regel die wijven wel voor je hoorquote:Op zondag 5 september 2010 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel nice dat degene die je voor me wilde hosselen meteen een PhD deed, niveautje.
Aan wie vraag je dat?quote:Op zondag 5 september 2010 16:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wist je dat Meertje vloeiend engels spreekt.
En Italiaans herinner ik mij?quote:Op zondag 5 september 2010 16:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wist je dat Meertje vloeiend engels spreekt.
Het was geen vraag, het was een wist-je-dat-je voor de lijst.quote:
Nou die loopt nog steeds als een dwaas rond in Utrecht...quote:Op zondag 5 september 2010 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is dat gelul over een konijntje dan?
Ahquote:Op zondag 5 september 2010 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was geen vraag, het was een wist-je-dat-je voor de lijst.
quote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ikke nietquote:Op zondag 5 september 2010 16:41 schreef Marrije het volgende:
Alle niet-meeters zijn inmiddels afgehaakt?
quote:Op zondag 5 september 2010 16:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Bob, ik weet niet of je nog meeleest, maar ik heb een bepaalde dame even een mailtje gestuurd, als je begrijpt wat ik bedoel
Verder gebeurt er niets zinnigs in de wereld, dus ja....quote:Op zondag 5 september 2010 16:41 schreef Marrije het volgende:
Was het haar niet duidelijk dat jij zijn vriendin bent of had ze daar maling aan?quote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
nee ik ben er nog hoor Marrije, maar FOK loopt heel traag en ondertussen sta ik maar ff ramen te lappen.quote:Op zondag 5 september 2010 16:41 schreef Marrije het volgende:
Ja ik heb net ook ff bijgelezen. In het topic in GC.quote:Op zondag 5 september 2010 16:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ik geniet wel van de vreugde van anderen
Ja ik ga ook weer even verder met mn wasje.quote:Op zondag 5 september 2010 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik ben er nog hoor Marrije, maar FOK loopt heel traag en ondertussen sta ik maar ff ramen te lappen.
quote:Op zondag 5 september 2010 16:44 schreef Marrije het volgende:
Misschien een idee om een apart topic over die meet in RLS te openen?
Je zou toch denken dat de bij elkaar passende shirts al een eerste hint zouden moeten zijnquote:Op zondag 5 september 2010 16:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was het haar niet duidelijk dat jij zijn vriendin bent of had ze daar maling aan?
In dat laatste geval:
Sommige mensen zagen de shirts niet.quote:Op zondag 5 september 2010 16:44 schreef liesje1979 het volgende:
Je zou toch denken dat de bij elkaar passende shirts al een eerste hint zouden moeten zijn
quote:Op zondag 5 september 2010 16:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat de bij elkaar passende shirts al een eerste hint zouden moeten zijn
quote:Op zondag 5 september 2010 16:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sommige mensen zagen de shirts niet.
quote:Op zondag 5 september 2010 16:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sommige mensen zagen de shirts niet.
hoe kan dat nou, iedereen weet toch wie Ian is, jeweetwel Ian van meraquote:Op zondag 5 september 2010 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Er waren gewoon mensen die niet wisten wie ik ben
Dat zei ik dus ookquote:Op zondag 5 september 2010 16:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe kan dat nou, iedereen weet toch wie Ian is, jeweetwel Ian van meraen Ian de paintmaster van FOK
Echt hè?quote:Op zondag 5 september 2010 16:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn het is al 5 uur. Voor m'n gevoel is 't 11u 'sochtends
Ja dat gevoel ken ik.quote:Op zondag 5 september 2010 16:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een soort jetlag PPquote:Op zondag 5 september 2010 16:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Compleet met Drama?quote:
Nope, thuis gelaten.quote:
Nee, lees even terug over jullie meet. Maar het kletst zo beroerd mee als je er zelf niet bij was en bovendien begrijp ik sommige dingen niet. Ook doordat ik er niet bij was. Maar ga rustig door, vind het wel grappigquote:Op zondag 5 september 2010 16:41 schreef Marrije het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2010 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoe briljant was dat ook.
Doe maar 4.
Ik geloof dat haar woorden waren: "Ik vind het jammer dat je met háár samenwoont."quote:Op zondag 5 september 2010 16:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was het haar niet duidelijk dat jij zijn vriendin bent of had ze daar maling aan?
In dat laatste geval:
quote:
Ja dat viel idd tegen.quote:Op zondag 5 september 2010 17:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op financieel gebied hakt zo'n meet er ook in ja, damn
quote:Op zondag 5 september 2010 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
En Mike was er ook.
En raad eens? Hij was jarig!
Gefeliciteerd Mike.
Ja ik ook, na de koppijn.quote:Op zondag 5 september 2010 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik verheug me nu dubbel op de RLS meet
Geen last vanquote:
Nee, ik heb soms wel dat ik bijvoorbeeld halverwege pagina 2 al de berichten van pagina 3 zie.quote:Op zondag 5 september 2010 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft iemand anders dat ook, dat je steeds post mist die je dan in quotes ziet staan?
Heel vervelend is het.
Misschien moeten we wachten tot Gert terug is voor we dat beslissen?quote:Op zondag 5 september 2010 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
Iets met ijzer, smeden en heet.
Wanneer doen we de RLS meet?
Niet dat ik weet.. Nieuwe layout?quote:Op zondag 5 september 2010 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft iemand anders dat ook, dat je steeds posts mist die je alleen ziet als ze gequote worden? Heel vervelend is het.
Ja, dat ook, ben ik aan het bijlezen op bijv. pagina 3, staat onderaan de laatste post van pag. 5.quote:Op zondag 5 september 2010 17:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik heb soms wel dat ik bijvoorbeeld halverwege pagina 2 al de berichten van pagina 3 zie.
Ja, het is sinds de nieuwe layout.quote:Op zondag 5 september 2010 17:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. Nieuwe layout?
Liesje is gewoon dronken, zoals altijd.quote:Op zondag 5 september 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
Ik snap er niets van wat lavenderr en liesje zeggen
ik vind ook wel eens watquote:Op zondag 5 september 2010 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind dat we iets leuks moeten gaan doen met die RLS meet, niet alleen maar bij elkaar zitten zuipen...
Iets als bowlen?quote:Op zondag 5 september 2010 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind dat we iets leuks moeten gaan doen met die RLS meet, niet alleen maar bij elkaar zitten zuipen...
dat zal toch niet?quote:Op zondag 5 september 2010 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liesje is gewoon dronken, zoals altijd.
Nuchter, dan gaat het mis he?quote:Op zondag 5 september 2010 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liesje is gewoon dronken, zoals altijd.
Wil je niet samen sleeën?quote:Op zondag 5 september 2010 17:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik vind ook wel eens wat
ff op gert wachten idd
Vet Midgetgolf!quote:Op zondag 5 september 2010 17:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iets als bowlen?
Midgetgolf?
lasergamen?
Ik ben voor!
Alcoholquote:Op zondag 5 september 2010 17:20 schreef Laysa het volgende:
Piet is wel wel erg assertief geworden sinds gisteren...Wat zat er in dat drinken?
Ik zie net in mijn agenda dat ik dan niet kan.quote:Op zondag 5 september 2010 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
assertief, ergens op reageren is niet assertief, dat is 't pas als je zelf met iets komt.quote:Op zondag 5 september 2010 17:20 schreef Laysa het volgende:
Piet is wel wel erg assertief geworden sinds gisteren...Wat zat er in dat drinken?
Dat zou kamikaze zijn.quote:
Het was positief bedoeld zie de PI..maar weet je....eten..ajuquote:Op zondag 5 september 2010 17:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
assertief, ergens op reageren is niet assertief, dat is 't pas als je zelf met iets komt.
Heb je de nieuwe layout al? De automatische posts e.d. zal wel relaxed werken op zo'n apparaat?quote:Op zondag 5 september 2010 17:26 schreef Copycat het volgende:
Kut. Verkeerde code en editten is een crime in de nieuwe layout met iPad.
quote:Op zondag 5 september 2010 17:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was positief bedoeld zie de PI..maar weet je....eten..aju
Buiten die editbug waardoor het invoerveld steeds verspringt, werkt het als een zonnetje.quote:Op zondag 5 september 2010 17:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je de nieuwe layout al? De automatische posts e.d. zal wel relaxed werken op zo'n apparaat?
Ja in de nieuwe layout hoef je niet te F5'en, de posts worden er elke 5 seconde automatisch bijgezet?quote:Op zondag 5 september 2010 17:30 schreef Copycat het volgende:
Buiten die editbug waardoor het invoerveld steeds verspringt, werkt het als een zonnetje.
Maar automatische posts?
Oh ja, die automatische update. Ik heb 'm nu op 60 seconden staan, maar dat werkt inderdaad relaxt.quote:Op zondag 5 september 2010 17:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja in de nieuwe layout hoef je niet te F5'en, de posts worden er elke 5 seconde automatisch bijgezet?
Woehaha!quote:Op zondag 5 september 2010 18:04 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
Ik vond net een pakje camel met nog 4 sigaretten erin en een attent aansteker in mijn tas.
Mera, gok ik.
Sorry!
Oh! Dankje.quote:Op zondag 5 september 2010 18:20 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee ook hoe ze in mijn tas terecht zijn gekomen.
Deze is het trouwens, dat daar nog 25 euro voor geboden wordt joh!
http://audio-tv-foto.mark(...)3D%3D&fta_ind=3&fs=1
vette pech voor d'rquote:Op zondag 5 september 2010 17:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik geloof dat haar woorden waren: "Ik vind het jammer dat je met háár samenwoont."
Ja.quote:Op zondag 5 september 2010 18:28 schreef remlof het volgende:
Die VBL hoolies hebben trouwens wel de nodige glazen gesloopt
Waren jullie dat dan wel de vorige keer?quote:Op zondag 5 september 2010 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Best fijn, als we eens een keer niet het lastigste publiek in de stairway zijn.
Ik kan mij soms voorstellen dat ze niet altijd blij zijn met een groep losgeslagen fokkersquote:Op zondag 5 september 2010 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waren jullie dat dan wel de vorige keer?
Die paar glazen wegen echt niet op tegen de honderden euro's die we omzetten hoorquote:Op zondag 5 september 2010 18:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan mij soms voorstellen dat ze niet altijd blij zijn met een groep losgeslagen fokkers
Maar gister ging het prima dus.
Goed punt inderdaad.quote:Op zondag 5 september 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Die paar glazen wegen echt niet op tegen de honderden euro's die we omzetten hoor
quote:Op zondag 5 september 2010 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ugh, ik heb het idee dat ik nu weet hoe iemand van 80 zich voelt
*gaat weer op de bank liggen
Ik ook!quote:
Wehe, we worden oudquote:Op zondag 5 september 2010 19:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook!
Echt onwijze spierpijn, maar ik wilde het niet zeggen want ik vond het zo stom.
Vroeger kreeg ik daar nooit spierpijn van.
quote:Op zondag 5 september 2010 19:27 schreef Toverheks het volgende:
en voor Noek en de rest die het gemist had ER![]()
21:30 Expeditie Robinson 2010: Refreshed RTL5
ja ik ga hem kijken lekker plat amsterdams enzoquote:Op zondag 5 september 2010 19:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ga zo kijken. Lief dat je aan me dacht.
En die docu is volgens mij ook mooi om te zien. Ze zaten van de week ergens in een praatprogramma en toen lieten ze wat fragmenten zien. Deze kijk ik morgen wel op uitzending gemist. Ga jij hem kijken, Heks?
Ja, dan pak ik die na mijn eerste seizoen. Heb nog nooit een aflevering gezien dus ben nog een newbie.quote:Op zondag 5 september 2010 19:38 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net het tv-alarm gezet voor de eerste episode van seizoen twee van Jersey Shore. I'm in Miami, Bitch!
Flight of the Conchords ook weleens wat van gezien, via iemand op FOK! Maar wie???
Wel erg vermakelijk!
Volg jij het niet?quote:Op zondag 5 september 2010 19:38 schreef Laysa het volgende:
Ik ga denk ik ook de herhaling van ER kijken...tenzij dr niks anders leuks is
ff de tvgids checken
Volgens mij was het iemand elders op FOK! Maar het duidt sowieso op smaak.quote:Op zondag 5 september 2010 19:40 schreef Noek het volgende:
Ja, dan pak ik die na mijn eerste seizoen. Heb nog nooit een aflevering gezien dus ben nog een newbie.
Qua fragmenten ziet het er echt uit als een programma voor mij. Plat en het gaan nergens over.![]()
Is het echt tof?
Via CarO, denk ik. Het is echt heel grappig, afschuwelijk droog maar echt leuk.
ik had iets anders gekeken...geen idee meer wat maar echt leuk was het niet...Ik heb het nog nooit gevolgd , maar of hier niet buiten de boot te vallen ga ik het denk ik nu maar volgenquote:
Met Sytycd?quote:Op zondag 5 september 2010 19:48 schreef Laysa het volgende:
Ik blijf vanavond op rtl5 hangen zie ik al![]()
Nu pas, damnquote:Op zondag 5 september 2010 19:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik krijg net een berichtje van Pietje binnen: "eten nu ijs".
Hebben jullie nog ergens ijs zitten eten?
quote:Op zondag 5 september 2010 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
Jullie kunnen ook kijken naar: 9/11 Telefoongesprekken vanuit de Twin Towers. Maar is wel een beetje laat. Van 22.50u tot 0.25u op SBS6.
En die docu van Toverheks ga ik zeker kijken, lijkt me top! Bedankt voor de tip Heksje
Schnitzel, je bent gewoon langharig tuig zoquote:
Pleonasme!quote:Op zondag 5 september 2010 20:14 schreef Leandra het volgende:
Schnitzel, je bent gewoon langharig tuig zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |