Het is wel een cool-down kroeg, zegmaarquote:Op zondag 5 september 2010 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die kroeg is prima geschikt voor een volgende RLS meet he?
Juist! En juistquote:Op zondag 5 september 2010 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow die
Le Carefon ofzo. Heeft Bob jullie vast mee naar toe gesleept?
Daar kan je toch geen coole moves doenquote:Op zondag 5 september 2010 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
Niet echtquote:Op zondag 5 september 2010 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey, nog onwijs bedankt voor de sight-seeing tour Bobjequote:
Die hoollies gooide alles kapotquote:Op zondag 5 september 2010 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zijn trouwens helemaal geen glazen deaudt gegaan door Liesje!![]()
![]()
Nu je het zegt...quote:Op zondag 5 september 2010 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
En ik heb geen bier over me heen gekregen!quote:Op zondag 5 september 2010 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 16:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh! En wisten jullie dat... Pietje onwijs cool kan dansen![]()
![]()
![]()
Ja goffer, ik geef het op, je hebt de oorlog gewonnenquote:
dus het was eigenlijk een hele saaie meet, geen vuige roddels en achterklap enzo, heb je dat ook niet???? echt als ik ooit eens een meet meemaak wil ik wel herrie in de tent hoor en bloed aan de muurquote:Op zondag 5 september 2010 16:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik heb geen bier over me heen gekregen!
2 nummers.quote:Op zondag 5 september 2010 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jammer dat er niet meer ska gedraaid werd, na 't eerste nummer was 't al voorbij.
Er zijn bijna geen nijmegen-meets meerquote:Op zondag 5 september 2010 16:19 schreef Laysa het volgende:
Pietje is inmiddels zowat de enige van het nijmegen topic die ik nog niet irl heb ontmoet
Ik heb serieus gemist dat er überhaupt ska werd gedraaid?quote:Op zondag 5 september 2010 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jammer dat er niet meer ska gedraaid werd, na 't eerste nummer was 't al voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |