Met oversteken?quote:Op zondag 5 september 2010 13:22 schreef Noek het volgende:
Maar het is heus geen feest om met de helm op geboren te zijn hoor.![]()
Jij moet voorzichtig zijn..
15... oh vandaar al die posts.quote:Op zondag 5 september 2010 13:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor een 15jarige lijkt me dat een normale stem.
Vind ik ook. Gek is dat, ik had bij hem zo'n irritant stemmetje voorgesteld, is die ganz normal.quote:Op zondag 5 september 2010 13:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor een 15jarige lijkt me dat een normale stem.
Ik ook!quote:Op zondag 5 september 2010 14:01 schreef Noek het volgende:
Vind ik ook. Gek is dat, ik had bij hem zo'n irritant stemmetje voorgesteld, is die ganz normal.
Hij klinkt vrij oud. Nu kan ik hem nooit meer als een blaag zien.
Idd, genoeg over Remlof.quote:Op zondag 5 september 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
Ik ook!
Maar! Genoeg over AP, terug naar mij! Waarvoor of -mee moet ik uitkijken?
Dan zeg ik die date vanavond maar af.quote:Op zondag 5 september 2010 14:06 schreef Noek het volgende:
Idd, genoeg over Remlof.
Ja, dat is nog blurry. Maar kijk sowieso uit met handen in je kont.
Oeh ja, doe maar. Heeft die een baard?quote:Op zondag 5 september 2010 14:08 schreef Copycat het volgende:
Dan zeg ik die date vanavond maar af.
Dat weet ik niet. Ik moet er nog eentje oppikken.quote:
Ik weet, dankjequote:Op zondag 5 september 2010 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
De foto's zitten in je inbox Ian, ze zijn ook voor mera.
zo nou is iedereen wakker van de meet als ik het zo gelezen had, goedemorgen Remlofquote:
nee gewoon in mijn pm, niet zo open en bloot hier, je weet maar nooit welke gekken er op af komenquote:Op zondag 5 september 2010 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
Die link is alleen voor uders die erbij waren, sommige mensen willen niet met hun hoofd op internet.
Mij boeit dat nooit zoveel, en Ian en Mera geloof ik ook niet dus misschien wil Ian zijn toffe actie foto hier wel posten.
Volgende keer lekker komen haksie, krijg je erna ook een pm met foto'squote:Op zondag 5 september 2010 16:02 schreef Toverheks het volgende:
nee gewoon in mijn pm, niet zo open en bloot hier, je weet maar nooit welke gekken er op af komen
misschien, en als jij ook komt dan hequote:Op zondag 5 september 2010 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgende keer lekker komen haksie, krijg je erna ook een pm met foto's
geeft niet Liesjequote:Op zondag 5 september 2010 16:03 schreef liesje1979 het volgende:
Snap ik, maar ik ga ze niet doorsturen, sorry.
Mehehehequote:Op zondag 5 september 2010 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie moeten trouwens echt eens gaan kappen met dat oneindige gepaf, m'n hele slaapkamer meurt naar die shit.
Dat is ernstig want we zaten nog wel buitenquote:Op zondag 5 september 2010 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie moeten trouwens echt eens gaan kappen met dat oneindige gepaf, m'n hele slaapkamer meurt naar die shit.
Ga jij nou maar slaapje doen in de kroeg, met je colaquote:Op zondag 5 september 2010 16:05 schreef Ian_Nick het volgende:
MeheheheLas ik nou dat je een kater had, dikke hoer?
quote:Op zondag 5 september 2010 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben tenminste gewoon op cola overgegaan toen ik geen bier meer wou in plaats van mij te laten peer pressuren door dikke hoeren die lopen te gillen dat cola voor homo's isquote:Op zondag 5 september 2010 16:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar slaapje doen in de kroeg, met je cola. meertje drinkt en stapt en ownt je gewoon waar je zelf bij zit.
In de laatste kroeg waar we waren had ik het wel weer even gezien, zeg maarquote:Op zondag 5 september 2010 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ian! was je aan de cola?
En die foto blijft baas natuurlijk.
Dankjewelquote:
Welke laatste kroeg?quote:Op zondag 5 september 2010 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In de laatste kroeg waar we waren had ik het wel weer even gezien, zeg maarDus ik ben aan de cola gegaan
Ja, weet ik veel hoe die kuttent heetquote:
Ik kon er ook niets aan doen dat jullie het niet hoorden. Zo snel ben ik nou, ik denk het, zeg het tegen sp3c en vervolgens vergeet ik het weer.quote:Op zondag 5 september 2010 16:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Zie je Liesje? Er zijn ook gewoon mensen die het meteen zien en er even wat over zeggen
Ik zal je leven nog een keer reddenquote:Op zondag 5 september 2010 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kon er ook niets aan doen dat jullie het niet hoorden. Zo snel ben ik nou, ik denk het, zeg het tegen sp3c en vervolgens vergeet ik het weer.
Ow diequote:Op zondag 5 september 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel hoe die kuttent heetEr stond in ieder geval een gigantische neger achter de bar en er zaten tralies voor de ramen
Die kroeg is prima geschikt voor een volgende RLS meet he?quote:Op zondag 5 september 2010 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In de laatste kroeg waar we waren had ik het wel weer even gezien, zeg maarDus ik ben aan de cola gegaan
Ja dat was heel lief, dank je.quote:Op zondag 5 september 2010 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal je leven nog een keer redden
Het is wel een cool-down kroeg, zegmaarquote:Op zondag 5 september 2010 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die kroeg is prima geschikt voor een volgende RLS meet he?
Juist! En juistquote:Op zondag 5 september 2010 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow die
Le Carefon ofzo. Heeft Bob jullie vast mee naar toe gesleept?
Daar kan je toch geen coole moves doenquote:Op zondag 5 september 2010 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
Niet echtquote:Op zondag 5 september 2010 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey, nog onwijs bedankt voor de sight-seeing tour Bobjequote:
Die hoollies gooide alles kapotquote:Op zondag 5 september 2010 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zijn trouwens helemaal geen glazen deaudt gegaan door Liesje!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |