Nu je het zegt...quote:Op zondag 5 september 2010 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zijn trouwens helemaal geen glazen deaudt gegaan door Liesje!![]()
![]()
En ik heb geen bier over me heen gekregen!quote:Op zondag 5 september 2010 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zijn trouwens helemaal geen glazen deaudt gegaan door Liesje!![]()
![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 16:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh! En wisten jullie dat... Pietje onwijs cool kan dansen![]()
![]()
![]()
Ja goffer, ik geef het op, je hebt de oorlog gewonnenquote:
dus het was eigenlijk een hele saaie meet, geen vuige roddels en achterklap enzo, heb je dat ook niet???? echt als ik ooit eens een meet meemaak wil ik wel herrie in de tent hoor en bloed aan de muurquote:Op zondag 5 september 2010 16:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik heb geen bier over me heen gekregen!
2 nummers.quote:Op zondag 5 september 2010 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jammer dat er niet meer ska gedraaid werd, na 't eerste nummer was 't al voorbij.
Er zijn bijna geen nijmegen-meets meerquote:Op zondag 5 september 2010 16:19 schreef Laysa het volgende:
Pietje is inmiddels zowat de enige van het nijmegen topic die ik nog niet irl heb ontmoet
Ik heb serieus gemist dat er überhaupt ska werd gedraaid?quote:Op zondag 5 september 2010 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jammer dat er niet meer ska gedraaid werd, na 't eerste nummer was 't al voorbij.
Die draaien ze altijdquote:Op zondag 5 september 2010 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
2 nummers.
En toen kwam killing in the name of.
Ofzo.
Ohja!quote:Op zondag 5 september 2010 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
2 nummers.
En toen kwam killing in the name of.
Ofzo.
Voordat je haar los ging, was er ska.quote:Op zondag 5 september 2010 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb serieus gemist dat er überhaupt ska werd gedraaid?
Jawel? Ongeveer de hele avond alleen maar vuig lopen roddelen, maar dat ga ik hier niet vertellenquote:Op zondag 5 september 2010 16:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus het was eigenlijk een hele saaie meet, geen vuige roddels en achterklap enzo, heb je dat ook niet????
Mijn haar gaat altijd losquote:Op zondag 5 september 2010 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voordat je haar los ging, was er ska.
Ik kan me vaag iets van Madness herinneren geloof ik, of was ik toen al weg?quote:Op zondag 5 september 2010 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voordat je haar los ging, was er ska.
Ik kom ze allemaal ''spontaan'' tegenquote:Op zondag 5 september 2010 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er zijn bijna geen nijmegen-meets meer
hahahahquote:Op zondag 5 september 2010 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jawel? Ongeveer de hele avond alleen maar vuig lopen roddelen, maar dat ga ik hier niet vertellen
Ja ik kom op meets na nooit buiten, dus jaquote:Op zondag 5 september 2010 16:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kom ze allemaal ''spontaan'' tegen
Toen was je er volgens mij nog. Toen het terras werd opgeruimd was dat.quote:Op zondag 5 september 2010 16:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan me vaag iets van Madness herinneren geloof ik, of was ik toen al weg?
NEE!!!quote:Op zondag 5 september 2010 16:19 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja goffer, ik geef het op, je hebt de oorlog gewonnenkutsmiley
Oh jawel hoor, ik heb een niet nader te noemen persoon bijna op haar gezicht moeten kloppen omdat ze Ian liep te versieren waar ik bij wasquote:Op zondag 5 september 2010 16:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus het was eigenlijk een hele saaie meet, geen vuige roddels en achterklap enzo, heb je dat ook niet???? echt als ik ooit eens een meet meemaak wil ik wel herrie in de tent hoor en bloed aan de muur![]()
nee ben blij dat jullie het erg leuk met elkaar hebben gehad.
Ik heb nog iets veel boeienders gehoord, maar ik hou het nog even voor mequote:Op zondag 5 september 2010 16:23 schreef remlof het volgende:
Eén roddel is ondertussen al geen roddel meer: Dag NJ, hoi...
Snel! Drink iets!quote:Op zondag 5 september 2010 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen was je er volgens mij nog. Toen het terras werd opgeruimd was dat.
Mijn alcohol termijn geheugen laat mij niet in de steek.
Sorry, maar ik vond 'm zo leukquote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh jawel hoor, ik heb een niet nader te noemen persoon bijna op haar gezicht moeten kloppen omdat ze Ian liep te versieren waar ik bij wasMaar verder was het best netjes geloof ik
quote:Op zondag 5 september 2010 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik kom op meets na nooit buiten, dus ja.
Ik jou ookquote:Op zondag 5 september 2010 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond 'm zo leuk.
Vet hè! En we hadden ook matching onderbroeken aanquote:Op zondag 5 september 2010 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
Tof zeg, die shirts van jullie. Ian en Mera
WHut????quote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ik heb een niet nader te noemen persoon bijna op haar gezicht moeten kloppen omdat ze Ian liep te versieren waar ik bij wasMaar verder was het best netjes geloof ik
quote:Op zondag 5 september 2010 16:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond 'm zo leuk.
Ja, ik lees het net in het andere topic, heb je haar serieus aangesproken?quote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
What happens on zhe meet, stays on zhe meet.quote:Op zondag 5 september 2010 16:27 schreef Laysa het volgende:
Wie probeerde Ian dan van Mera af te troggelen???
Nee.quote:
Om daar nou zo'n drama van te maken, vrouwenquote:Op zondag 5 september 2010 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet en ik hebben alleen maar even vluchtig staan kussen, verder niets!
Ow ja, daar was ik bijquote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik begon dr niet overquote:Op zondag 5 september 2010 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
What happens on zhe meet, stays on zhe meet.
Ik had iets eerder kunnen komen, maar veel langer had ik niet getrokken vrees ikquote:Op zondag 5 september 2010 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kwam te laat aan en ging te vroeg weg
En wat een leuke foto Liesje, je bent een knapperd!quote:Op zondag 5 september 2010 16:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik lees het net in het andere topic, heb je haar serieus aangesproken?
Ik weet hetquote:Op zondag 5 september 2010 16:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had iets eerder kunnen komen, maar veel langer had ik niet getrokken vrees ik
Is Pietje dik? Kan het me gewoon niet voorstellenquote:Op zondag 5 september 2010 16:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet hetIk was ook echt naar de klote
En Piet maar gillen dat ik een mietje was, die dikke hoer!
Heatwave is leuk he?quote:Op zondag 5 september 2010 16:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik voel je hoor Ian, ik kon ook echt niet meer mee naar die andere kroeg, was gesloopt.
Gelukkig konden we Heatwave nog vervelen in de trein.
Bij dikke hoer vraag jij je af of ik dik ben, en niet of ik een hoer ben? Interesting.quote:Op zondag 5 september 2010 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
Is Pietje dik? Kan het me gewoon niet voorstellen
Je had bij me mogen slapen, maar jij wou nietquote:Op zondag 5 september 2010 16:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moest wakker blijven in de bus om 't station niet te missen, viel ook niet helemaal mee.
Heb je nog lang gedaan over de reis?quote:Op zondag 5 september 2010 16:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moest wakker blijven in de bus om 't station niet te missen, viel ook niet helemaal mee.
Het wordt gewoon eens tijd dat je voor je mening uitkomt in plaats van dat stuk te relativeren met die kutsmiliesquote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
NEE!!!Wat is dit nou!!
Gister zo'n grote mond en nu zo makkelijk?
En ik ook niet, want dan moest ik hem alsnog op zijn gezicht kloppen.quote:Op zondag 5 september 2010 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had bij me mogen slapen, maar jij wou niet
Nee ging wel vlot, maar hoe lang? Geen ideequote:Op zondag 5 september 2010 16:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb je nog lang gedaan over de reis?
Dat laatste vond ik zo bizar dat ik die mogelijkheid niet eens overwogen hebquote:Op zondag 5 september 2010 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij dikke hoer vraag jij je af of ik dik ben, en niet of ik een hoer ben? Interesting.
Precies ja, Ian was er niet meer toe in staat. Maar jijquote:Op zondag 5 september 2010 16:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik ook niet, want dan moest ik hem alsnog op zijn gezicht kloppen.![]()
Piet is wel een beetje het sletje van de RLS SC, moet ik concluderen.quote:Op zondag 5 september 2010 16:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik ook niet, want dan moest ik hem alsnog op zijn gezicht kloppen.![]()
Help me even, komt deze quote uit het worstevingers verhaal?quote:
Wel nice dat degene die je voor me wilde hosselen meteen een PhD deed, niveautjequote:Op zondag 5 september 2010 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Piet is wel een beetje het sletje van de RLS SC, moet ik concluderen.
Vraag dat maar aan Bob.quote:Op zondag 5 september 2010 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is dat gelul over een konijntje dan?
Ik regel die wijven wel voor je hoorquote:Op zondag 5 september 2010 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel nice dat degene die je voor me wilde hosselen meteen een PhD deed, niveautje.
Aan wie vraag je dat?quote:Op zondag 5 september 2010 16:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wist je dat Meertje vloeiend engels spreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |