Ik geloof dat haar woorden waren: "Ik vind het jammer dat je met háár samenwoont."quote:Op zondag 5 september 2010 16:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was het haar niet duidelijk dat jij zijn vriendin bent of had ze daar maling aan?
In dat laatste geval:
quote:
Ja dat viel idd tegen.quote:Op zondag 5 september 2010 17:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op financieel gebied hakt zo'n meet er ook in ja, damn
quote:Op zondag 5 september 2010 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
En Mike was er ook.
En raad eens? Hij was jarig!
Gefeliciteerd Mike.
Ja ik ook, na de koppijn.quote:Op zondag 5 september 2010 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik verheug me nu dubbel op de RLS meet
Geen last vanquote:
Nee, ik heb soms wel dat ik bijvoorbeeld halverwege pagina 2 al de berichten van pagina 3 zie.quote:Op zondag 5 september 2010 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft iemand anders dat ook, dat je steeds post mist die je dan in quotes ziet staan?
Heel vervelend is het.
Misschien moeten we wachten tot Gert terug is voor we dat beslissen?quote:Op zondag 5 september 2010 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
Iets met ijzer, smeden en heet.
Wanneer doen we de RLS meet?
Niet dat ik weet.. Nieuwe layout?quote:Op zondag 5 september 2010 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft iemand anders dat ook, dat je steeds posts mist die je alleen ziet als ze gequote worden? Heel vervelend is het.
Ja, dat ook, ben ik aan het bijlezen op bijv. pagina 3, staat onderaan de laatste post van pag. 5.quote:Op zondag 5 september 2010 17:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik heb soms wel dat ik bijvoorbeeld halverwege pagina 2 al de berichten van pagina 3 zie.
Ja, het is sinds de nieuwe layout.quote:Op zondag 5 september 2010 17:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. Nieuwe layout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |