Ik geloof dat haar woorden waren: "Ik vind het jammer dat je met háár samenwoont."quote:Op zondag 5 september 2010 16:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was het haar niet duidelijk dat jij zijn vriendin bent of had ze daar maling aan?
In dat laatste geval:
quote:
Ja dat viel idd tegen.quote:Op zondag 5 september 2010 17:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op financieel gebied hakt zo'n meet er ook in ja, damn
quote:Op zondag 5 september 2010 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
En Mike was er ook.
En raad eens? Hij was jarig!
Gefeliciteerd Mike.
Ja ik ook, na de koppijn.quote:Op zondag 5 september 2010 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik verheug me nu dubbel op de RLS meet
Geen last vanquote:
Nee, ik heb soms wel dat ik bijvoorbeeld halverwege pagina 2 al de berichten van pagina 3 zie.quote:Op zondag 5 september 2010 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft iemand anders dat ook, dat je steeds post mist die je dan in quotes ziet staan?
Heel vervelend is het.
Misschien moeten we wachten tot Gert terug is voor we dat beslissen?quote:Op zondag 5 september 2010 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
Iets met ijzer, smeden en heet.
Wanneer doen we de RLS meet?
Niet dat ik weet.. Nieuwe layout?quote:Op zondag 5 september 2010 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft iemand anders dat ook, dat je steeds posts mist die je alleen ziet als ze gequote worden? Heel vervelend is het.
Ja, dat ook, ben ik aan het bijlezen op bijv. pagina 3, staat onderaan de laatste post van pag. 5.quote:Op zondag 5 september 2010 17:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik heb soms wel dat ik bijvoorbeeld halverwege pagina 2 al de berichten van pagina 3 zie.
Ja, het is sinds de nieuwe layout.quote:Op zondag 5 september 2010 17:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. Nieuwe layout?
Liesje is gewoon dronken, zoals altijd.quote:Op zondag 5 september 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
Ik snap er niets van wat lavenderr en liesje zeggen
ik vind ook wel eens watquote:Op zondag 5 september 2010 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind dat we iets leuks moeten gaan doen met die RLS meet, niet alleen maar bij elkaar zitten zuipen...
Iets als bowlen?quote:Op zondag 5 september 2010 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind dat we iets leuks moeten gaan doen met die RLS meet, niet alleen maar bij elkaar zitten zuipen...
dat zal toch niet?quote:Op zondag 5 september 2010 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liesje is gewoon dronken, zoals altijd.
Nuchter, dan gaat het mis he?quote:Op zondag 5 september 2010 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liesje is gewoon dronken, zoals altijd.
Wil je niet samen sleeën?quote:Op zondag 5 september 2010 17:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik vind ook wel eens wat
ff op gert wachten idd
Vet Midgetgolf!quote:Op zondag 5 september 2010 17:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iets als bowlen?
Midgetgolf?
lasergamen?
Ik ben voor!
Alcoholquote:Op zondag 5 september 2010 17:20 schreef Laysa het volgende:
Piet is wel wel erg assertief geworden sinds gisteren...Wat zat er in dat drinken?
Ik zie net in mijn agenda dat ik dan niet kan.quote:Op zondag 5 september 2010 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
assertief, ergens op reageren is niet assertief, dat is 't pas als je zelf met iets komt.quote:Op zondag 5 september 2010 17:20 schreef Laysa het volgende:
Piet is wel wel erg assertief geworden sinds gisteren...Wat zat er in dat drinken?
Dat zou kamikaze zijn.quote:
Het was positief bedoeld zie de PI..maar weet je....eten..ajuquote:Op zondag 5 september 2010 17:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
assertief, ergens op reageren is niet assertief, dat is 't pas als je zelf met iets komt.
Heb je de nieuwe layout al? De automatische posts e.d. zal wel relaxed werken op zo'n apparaat?quote:Op zondag 5 september 2010 17:26 schreef Copycat het volgende:
Kut. Verkeerde code en editten is een crime in de nieuwe layout met iPad.
quote:Op zondag 5 september 2010 17:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was positief bedoeld zie de PI..maar weet je....eten..aju
Buiten die editbug waardoor het invoerveld steeds verspringt, werkt het als een zonnetje.quote:Op zondag 5 september 2010 17:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je de nieuwe layout al? De automatische posts e.d. zal wel relaxed werken op zo'n apparaat?
Ja in de nieuwe layout hoef je niet te F5'en, de posts worden er elke 5 seconde automatisch bijgezet?quote:Op zondag 5 september 2010 17:30 schreef Copycat het volgende:
Buiten die editbug waardoor het invoerveld steeds verspringt, werkt het als een zonnetje.
Maar automatische posts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |