En Italiaans herinner ik mij?quote:Op zondag 5 september 2010 16:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wist je dat Meertje vloeiend engels spreekt.
Het was geen vraag, het was een wist-je-dat-je voor de lijst.quote:
Nou die loopt nog steeds als een dwaas rond in Utrecht...quote:Op zondag 5 september 2010 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is dat gelul over een konijntje dan?
Ahquote:Op zondag 5 september 2010 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was geen vraag, het was een wist-je-dat-je voor de lijst.
quote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ik heb een niet nader te noemen persoon bijna op haar gezicht moeten kloppen omdat ze Ian liep te versieren waar ik bij wasMaar verder was het best netjes geloof ik
ikke nietquote:Op zondag 5 september 2010 16:41 schreef Marrije het volgende:
Alle niet-meeters zijn inmiddels afgehaakt?
quote:Op zondag 5 september 2010 16:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Bob, ik weet niet of je nog meeleest, maar ik heb een bepaalde dame even een mailtje gestuurd, als je begrijpt wat ik bedoel
Verder gebeurt er niets zinnigs in de wereld, dus ja....quote:Op zondag 5 september 2010 16:41 schreef Marrije het volgende:
Was het haar niet duidelijk dat jij zijn vriendin bent of had ze daar maling aan?quote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ik heb een niet nader te noemen persoon bijna op haar gezicht moeten kloppen omdat ze Ian liep te versieren waar ik bij wasMaar verder was het best netjes geloof ik
nee ik ben er nog hoor Marrije, maar FOK loopt heel traag en ondertussen sta ik maar ff ramen te lappen.quote:Op zondag 5 september 2010 16:41 schreef Marrije het volgende:
Ja ik heb net ook ff bijgelezen. In het topic in GC.quote:Op zondag 5 september 2010 16:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ik geniet wel van de vreugde van anderen
Ja ik ga ook weer even verder met mn wasje.quote:Op zondag 5 september 2010 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik ben er nog hoor Marrije, maar FOK loopt heel traag en ondertussen sta ik maar ff ramen te lappen.
quote:Op zondag 5 september 2010 16:44 schreef Marrije het volgende:
Misschien een idee om een apart topic over die meet in RLS te openen?
Je zou toch denken dat de bij elkaar passende shirts al een eerste hint zouden moeten zijnquote:Op zondag 5 september 2010 16:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was het haar niet duidelijk dat jij zijn vriendin bent of had ze daar maling aan?
In dat laatste geval:
Sommige mensen zagen de shirts niet.quote:Op zondag 5 september 2010 16:44 schreef liesje1979 het volgende:
Je zou toch denken dat de bij elkaar passende shirts al een eerste hint zouden moeten zijn
quote:Op zondag 5 september 2010 16:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat de bij elkaar passende shirts al een eerste hint zouden moeten zijn
quote:Op zondag 5 september 2010 16:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sommige mensen zagen de shirts niet.
quote:Op zondag 5 september 2010 16:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sommige mensen zagen de shirts niet.
hoe kan dat nou, iedereen weet toch wie Ian is, jeweetwel Ian van meraquote:Op zondag 5 september 2010 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Er waren gewoon mensen die niet wisten wie ik ben
Dat zei ik dus ookquote:Op zondag 5 september 2010 16:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe kan dat nou, iedereen weet toch wie Ian is, jeweetwel Ian van meraen Ian de paintmaster van FOK
Echt hè?quote:Op zondag 5 september 2010 16:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn het is al 5 uur. Voor m'n gevoel is 't 11u 'sochtends
Ja dat gevoel ken ik.quote:Op zondag 5 september 2010 16:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een soort jetlag PPquote:Op zondag 5 september 2010 16:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Compleet met Drama?quote:
Nope, thuis gelaten.quote:
Nee, lees even terug over jullie meet. Maar het kletst zo beroerd mee als je er zelf niet bij was en bovendien begrijp ik sommige dingen niet. Ook doordat ik er niet bij was. Maar ga rustig door, vind het wel grappigquote:Op zondag 5 september 2010 16:41 schreef Marrije het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2010 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoe briljant was dat ook.
Doe maar 4.
Ik geloof dat haar woorden waren: "Ik vind het jammer dat je met háár samenwoont."quote:Op zondag 5 september 2010 16:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was het haar niet duidelijk dat jij zijn vriendin bent of had ze daar maling aan?
In dat laatste geval:
quote:
Ja dat viel idd tegen.quote:Op zondag 5 september 2010 17:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op financieel gebied hakt zo'n meet er ook in ja, damn
quote:Op zondag 5 september 2010 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
En Mike was er ook.
En raad eens? Hij was jarig!
Gefeliciteerd Mike.
Ja ik ook, na de koppijn.quote:Op zondag 5 september 2010 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik verheug me nu dubbel op de RLS meet
Geen last vanquote:
Nee, ik heb soms wel dat ik bijvoorbeeld halverwege pagina 2 al de berichten van pagina 3 zie.quote:Op zondag 5 september 2010 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft iemand anders dat ook, dat je steeds post mist die je dan in quotes ziet staan?
Heel vervelend is het.
Misschien moeten we wachten tot Gert terug is voor we dat beslissen?quote:Op zondag 5 september 2010 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
Iets met ijzer, smeden en heet.
Wanneer doen we de RLS meet?
Niet dat ik weet.. Nieuwe layout?quote:Op zondag 5 september 2010 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft iemand anders dat ook, dat je steeds posts mist die je alleen ziet als ze gequote worden? Heel vervelend is het.
Ja, dat ook, ben ik aan het bijlezen op bijv. pagina 3, staat onderaan de laatste post van pag. 5.quote:Op zondag 5 september 2010 17:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik heb soms wel dat ik bijvoorbeeld halverwege pagina 2 al de berichten van pagina 3 zie.
Ja, het is sinds de nieuwe layout.quote:Op zondag 5 september 2010 17:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. Nieuwe layout?
Liesje is gewoon dronken, zoals altijd.quote:Op zondag 5 september 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
Ik snap er niets van wat lavenderr en liesje zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |