Aan wie vraag je dat?quote:Op zondag 5 september 2010 16:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wist je dat Meertje vloeiend engels spreekt.
En Italiaans herinner ik mij?quote:Op zondag 5 september 2010 16:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wist je dat Meertje vloeiend engels spreekt.
Het was geen vraag, het was een wist-je-dat-je voor de lijst.quote:
Nou die loopt nog steeds als een dwaas rond in Utrecht...quote:Op zondag 5 september 2010 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is dat gelul over een konijntje dan?
Ahquote:Op zondag 5 september 2010 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was geen vraag, het was een wist-je-dat-je voor de lijst.
quote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ik heb een niet nader te noemen persoon bijna op haar gezicht moeten kloppen omdat ze Ian liep te versieren waar ik bij wasMaar verder was het best netjes geloof ik
ikke nietquote:Op zondag 5 september 2010 16:41 schreef Marrije het volgende:
Alle niet-meeters zijn inmiddels afgehaakt?
quote:Op zondag 5 september 2010 16:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Bob, ik weet niet of je nog meeleest, maar ik heb een bepaalde dame even een mailtje gestuurd, als je begrijpt wat ik bedoel
Verder gebeurt er niets zinnigs in de wereld, dus ja....quote:Op zondag 5 september 2010 16:41 schreef Marrije het volgende:
Was het haar niet duidelijk dat jij zijn vriendin bent of had ze daar maling aan?quote:Op zondag 5 september 2010 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ik heb een niet nader te noemen persoon bijna op haar gezicht moeten kloppen omdat ze Ian liep te versieren waar ik bij wasMaar verder was het best netjes geloof ik
nee ik ben er nog hoor Marrije, maar FOK loopt heel traag en ondertussen sta ik maar ff ramen te lappen.quote:Op zondag 5 september 2010 16:41 schreef Marrije het volgende:
Ja ik heb net ook ff bijgelezen. In het topic in GC.quote:Op zondag 5 september 2010 16:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ik geniet wel van de vreugde van anderen
Ja ik ga ook weer even verder met mn wasje.quote:Op zondag 5 september 2010 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik ben er nog hoor Marrije, maar FOK loopt heel traag en ondertussen sta ik maar ff ramen te lappen.
quote:Op zondag 5 september 2010 16:44 schreef Marrije het volgende:
Misschien een idee om een apart topic over die meet in RLS te openen?
Je zou toch denken dat de bij elkaar passende shirts al een eerste hint zouden moeten zijnquote:Op zondag 5 september 2010 16:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was het haar niet duidelijk dat jij zijn vriendin bent of had ze daar maling aan?
In dat laatste geval:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |