Ik geloof dat haar woorden waren: "Ik vind het jammer dat je met háár samenwoont."quote:Op zondag 5 september 2010 16:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was het haar niet duidelijk dat jij zijn vriendin bent of had ze daar maling aan?
In dat laatste geval:
quote:
Ja dat viel idd tegen.quote:Op zondag 5 september 2010 17:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op financieel gebied hakt zo'n meet er ook in ja, damn
quote:Op zondag 5 september 2010 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
En Mike was er ook.
En raad eens? Hij was jarig!
Gefeliciteerd Mike.
Ja ik ook, na de koppijn.quote:Op zondag 5 september 2010 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik verheug me nu dubbel op de RLS meet
Geen last vanquote:
Nee, ik heb soms wel dat ik bijvoorbeeld halverwege pagina 2 al de berichten van pagina 3 zie.quote:Op zondag 5 september 2010 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft iemand anders dat ook, dat je steeds post mist die je dan in quotes ziet staan?
Heel vervelend is het.
Misschien moeten we wachten tot Gert terug is voor we dat beslissen?quote:Op zondag 5 september 2010 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
Iets met ijzer, smeden en heet.
Wanneer doen we de RLS meet?
Niet dat ik weet.. Nieuwe layout?quote:Op zondag 5 september 2010 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft iemand anders dat ook, dat je steeds posts mist die je alleen ziet als ze gequote worden? Heel vervelend is het.
Ja, dat ook, ben ik aan het bijlezen op bijv. pagina 3, staat onderaan de laatste post van pag. 5.quote:Op zondag 5 september 2010 17:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik heb soms wel dat ik bijvoorbeeld halverwege pagina 2 al de berichten van pagina 3 zie.
Ja, het is sinds de nieuwe layout.quote:Op zondag 5 september 2010 17:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. Nieuwe layout?
Liesje is gewoon dronken, zoals altijd.quote:Op zondag 5 september 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
Ik snap er niets van wat lavenderr en liesje zeggen
ik vind ook wel eens watquote:Op zondag 5 september 2010 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind dat we iets leuks moeten gaan doen met die RLS meet, niet alleen maar bij elkaar zitten zuipen...
Iets als bowlen?quote:Op zondag 5 september 2010 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind dat we iets leuks moeten gaan doen met die RLS meet, niet alleen maar bij elkaar zitten zuipen...
dat zal toch niet?quote:Op zondag 5 september 2010 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liesje is gewoon dronken, zoals altijd.
Nuchter, dan gaat het mis he?quote:Op zondag 5 september 2010 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liesje is gewoon dronken, zoals altijd.
Wil je niet samen sleeën?quote:Op zondag 5 september 2010 17:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik vind ook wel eens wat
ff op gert wachten idd
Vet Midgetgolf!quote:Op zondag 5 september 2010 17:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iets als bowlen?
Midgetgolf?
lasergamen?
Ik ben voor!
Alcoholquote:Op zondag 5 september 2010 17:20 schreef Laysa het volgende:
Piet is wel wel erg assertief geworden sinds gisteren...Wat zat er in dat drinken?
Ik zie net in mijn agenda dat ik dan niet kan.quote:Op zondag 5 september 2010 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
assertief, ergens op reageren is niet assertief, dat is 't pas als je zelf met iets komt.quote:Op zondag 5 september 2010 17:20 schreef Laysa het volgende:
Piet is wel wel erg assertief geworden sinds gisteren...Wat zat er in dat drinken?
Dat zou kamikaze zijn.quote:
Het was positief bedoeld zie de PI..maar weet je....eten..ajuquote:Op zondag 5 september 2010 17:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
assertief, ergens op reageren is niet assertief, dat is 't pas als je zelf met iets komt.
Heb je de nieuwe layout al? De automatische posts e.d. zal wel relaxed werken op zo'n apparaat?quote:Op zondag 5 september 2010 17:26 schreef Copycat het volgende:
Kut. Verkeerde code en editten is een crime in de nieuwe layout met iPad.
quote:Op zondag 5 september 2010 17:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was positief bedoeld zie de PI..maar weet je....eten..aju
Buiten die editbug waardoor het invoerveld steeds verspringt, werkt het als een zonnetje.quote:Op zondag 5 september 2010 17:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je de nieuwe layout al? De automatische posts e.d. zal wel relaxed werken op zo'n apparaat?
Ja in de nieuwe layout hoef je niet te F5'en, de posts worden er elke 5 seconde automatisch bijgezet?quote:Op zondag 5 september 2010 17:30 schreef Copycat het volgende:
Buiten die editbug waardoor het invoerveld steeds verspringt, werkt het als een zonnetje.
Maar automatische posts?
Oh ja, die automatische update. Ik heb 'm nu op 60 seconden staan, maar dat werkt inderdaad relaxt.quote:Op zondag 5 september 2010 17:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja in de nieuwe layout hoef je niet te F5'en, de posts worden er elke 5 seconde automatisch bijgezet?
Woehaha!quote:Op zondag 5 september 2010 18:04 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
Ik vond net een pakje camel met nog 4 sigaretten erin en een attent aansteker in mijn tas.
Mera, gok ik.
Sorry!
Oh! Dankje.quote:Op zondag 5 september 2010 18:20 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee ook hoe ze in mijn tas terecht zijn gekomen.
Deze is het trouwens, dat daar nog 25 euro voor geboden wordt joh!
http://audio-tv-foto.mark(...)3D%3D&fta_ind=3&fs=1
vette pech voor d'rquote:Op zondag 5 september 2010 17:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik geloof dat haar woorden waren: "Ik vind het jammer dat je met háár samenwoont."
Ja.quote:Op zondag 5 september 2010 18:28 schreef remlof het volgende:
Die VBL hoolies hebben trouwens wel de nodige glazen gesloopt
Waren jullie dat dan wel de vorige keer?quote:Op zondag 5 september 2010 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Best fijn, als we eens een keer niet het lastigste publiek in de stairway zijn.
Ik kan mij soms voorstellen dat ze niet altijd blij zijn met een groep losgeslagen fokkersquote:Op zondag 5 september 2010 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waren jullie dat dan wel de vorige keer?
Die paar glazen wegen echt niet op tegen de honderden euro's die we omzetten hoorquote:Op zondag 5 september 2010 18:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan mij soms voorstellen dat ze niet altijd blij zijn met een groep losgeslagen fokkers
Maar gister ging het prima dus.
Goed punt inderdaad.quote:Op zondag 5 september 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Die paar glazen wegen echt niet op tegen de honderden euro's die we omzetten hoor
quote:Op zondag 5 september 2010 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ugh, ik heb het idee dat ik nu weet hoe iemand van 80 zich voelt
*gaat weer op de bank liggen
Ik ook!quote:
Wehe, we worden oudquote:Op zondag 5 september 2010 19:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook!
Echt onwijze spierpijn, maar ik wilde het niet zeggen want ik vond het zo stom.
Vroeger kreeg ik daar nooit spierpijn van.
quote:Op zondag 5 september 2010 19:27 schreef Toverheks het volgende:
en voor Noek en de rest die het gemist had ER![]()
21:30 Expeditie Robinson 2010: Refreshed RTL5
ja ik ga hem kijken lekker plat amsterdams enzoquote:Op zondag 5 september 2010 19:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ga zo kijken. Lief dat je aan me dacht.
En die docu is volgens mij ook mooi om te zien. Ze zaten van de week ergens in een praatprogramma en toen lieten ze wat fragmenten zien. Deze kijk ik morgen wel op uitzending gemist. Ga jij hem kijken, Heks?
Ja, dan pak ik die na mijn eerste seizoen. Heb nog nooit een aflevering gezien dus ben nog een newbie.quote:Op zondag 5 september 2010 19:38 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net het tv-alarm gezet voor de eerste episode van seizoen twee van Jersey Shore. I'm in Miami, Bitch!
Flight of the Conchords ook weleens wat van gezien, via iemand op FOK! Maar wie???
Wel erg vermakelijk!
Volg jij het niet?quote:Op zondag 5 september 2010 19:38 schreef Laysa het volgende:
Ik ga denk ik ook de herhaling van ER kijken...tenzij dr niks anders leuks is
ff de tvgids checken
Volgens mij was het iemand elders op FOK! Maar het duidt sowieso op smaak.quote:Op zondag 5 september 2010 19:40 schreef Noek het volgende:
Ja, dan pak ik die na mijn eerste seizoen. Heb nog nooit een aflevering gezien dus ben nog een newbie.
Qua fragmenten ziet het er echt uit als een programma voor mij. Plat en het gaan nergens over.![]()
Is het echt tof?
Via CarO, denk ik. Het is echt heel grappig, afschuwelijk droog maar echt leuk.
ik had iets anders gekeken...geen idee meer wat maar echt leuk was het niet...Ik heb het nog nooit gevolgd , maar of hier niet buiten de boot te vallen ga ik het denk ik nu maar volgenquote:
Met Sytycd?quote:Op zondag 5 september 2010 19:48 schreef Laysa het volgende:
Ik blijf vanavond op rtl5 hangen zie ik al![]()
Nu pas, damnquote:Op zondag 5 september 2010 19:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik krijg net een berichtje van Pietje binnen: "eten nu ijs".
Hebben jullie nog ergens ijs zitten eten?
quote:Op zondag 5 september 2010 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
Jullie kunnen ook kijken naar: 9/11 Telefoongesprekken vanuit de Twin Towers. Maar is wel een beetje laat. Van 22.50u tot 0.25u op SBS6.
En die docu van Toverheks ga ik zeker kijken, lijkt me top! Bedankt voor de tip Heksje
Schnitzel, je bent gewoon langharig tuig zoquote:
Pleonasme!quote:Op zondag 5 september 2010 20:14 schreef Leandra het volgende:
Schnitzel, je bent gewoon langharig tuig zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |