Oh ja, die automatische update. Ik heb 'm nu op 60 seconden staan, maar dat werkt inderdaad relaxt.quote:Op zondag 5 september 2010 17:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja in de nieuwe layout hoef je niet te F5'en, de posts worden er elke 5 seconde automatisch bijgezet?
Woehaha!quote:Op zondag 5 september 2010 18:04 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
Ik vond net een pakje camel met nog 4 sigaretten erin en een attent aansteker in mijn tas.
Mera, gok ik.
Sorry!
Oh! Dankje.quote:Op zondag 5 september 2010 18:20 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee ook hoe ze in mijn tas terecht zijn gekomen.
Deze is het trouwens, dat daar nog 25 euro voor geboden wordt joh!
http://audio-tv-foto.mark(...)3D%3D&fta_ind=3&fs=1
vette pech voor d'rquote:Op zondag 5 september 2010 17:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik geloof dat haar woorden waren: "Ik vind het jammer dat je met háár samenwoont."
Ja.quote:Op zondag 5 september 2010 18:28 schreef remlof het volgende:
Die VBL hoolies hebben trouwens wel de nodige glazen gesloopt
Waren jullie dat dan wel de vorige keer?quote:Op zondag 5 september 2010 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
Best fijn, als we eens een keer niet het lastigste publiek in de stairway zijn.
Ik kan mij soms voorstellen dat ze niet altijd blij zijn met een groep losgeslagen fokkersquote:Op zondag 5 september 2010 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waren jullie dat dan wel de vorige keer?
Die paar glazen wegen echt niet op tegen de honderden euro's die we omzetten hoorquote:Op zondag 5 september 2010 18:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan mij soms voorstellen dat ze niet altijd blij zijn met een groep losgeslagen fokkers
Maar gister ging het prima dus.
Goed punt inderdaad.quote:Op zondag 5 september 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Die paar glazen wegen echt niet op tegen de honderden euro's die we omzetten hoor
quote:Op zondag 5 september 2010 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ugh, ik heb het idee dat ik nu weet hoe iemand van 80 zich voelt
*gaat weer op de bank liggen
Ik ook!quote:
Wehe, we worden oudquote:Op zondag 5 september 2010 19:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook!
Echt onwijze spierpijn, maar ik wilde het niet zeggen want ik vond het zo stom.
Vroeger kreeg ik daar nooit spierpijn van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |