SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.Tics van je petten.
na bh;s en strings stopte ik met lezenquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:17 schreef Tassiepassie het volgende:
Heerlijk gewinkeld![]()
2 bh's,3 strings,een jurkje,een tuniekblouse,een giletje,een blueray dvd voor Michel,duivelshoorntjes voor fout feest deze maand en 2 slabbetjes met geinige tekst erop voor zwangere vriendin
Ik ook, en ik heb helemaal nergens zin in..quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:45 schreef vosss het volgende:
Godver het is lekker weer.
En ik zit de hele dag binnen
Ik heb wel ergens zin in en daar zit ik nu mee te chattenquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ook, en ik heb helemaal nergens zin in..
Zo zie je maar weer: Een vosss verliest zijn streken niet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb wel ergens zin in en daar zit ik nu mee te chatten
de heilige madonna Brenniequote:Op zaterdag 4 september 2010 16:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb wel ergens zin in en daar zit ik nu mee te chatten
Hoorntjes ook voor mijquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:17 schreef Tassiepassie het volgende:
Heerlijk gewinkeld![]()
2 bh's,3 strings,een jurkje,een tuniekblouse,een giletje,een blueray dvd voor Michel,duivelshoorntjes voor fout feest deze maand en 2 slabbetjes met geinige tekst erop voor zwangere vriendin
Zijn Scandalous en Jerney tegenwoordig ook nog in het wild te bewonderen? Op FOK! zie ik die niet meer zo gek vaak voorbij komen, maar dat komt vast ook omdat ik zelf niet meer zo actief ben.quote:
al een tijd niet meer gezienquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn Scandalous en Jerney tegenwoordig ook nog in het wild te bewonderen? Op FOK! zie ik die niet meer zo gek vaak voorbij komen, maar dat komt vast ook omdat ik zelf niet meer zo actief ben.
feestje!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:54 schreef nattermann het volgende:
Ik realiseer me net dat ik volgende week op deze tijd al in Spanje benmet bier
De volgende week om deze tijd ben ik in Amsterdam te vinden. Kijk daar ook wel naar uit, hoewel het wel erg vermoeiende dagen gaan worden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:54 schreef nattermann het volgende:
Ik realiseer me net dat ik volgende week op deze tijd al in Spanje benmet bier
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:39 schreef Xummon het volgende:
[..]
na bh;s en strings stopte ik met lezen![]()
Een vriendin van mij gaf daar ook altijd een fortuin aan uit, natuurlijk betaalde dat zich altijd wel weer uit achteraf.quote:
Nee,want jij zei dat je niet als duiveltje gingquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:29 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Hoorntjes ook voor mij????? Ik ga hier niet met een rendiergewei lopen hoor
Ik geef er geen fortuin aan uit want ik wacht meestal op de salequote:Op zaterdag 4 september 2010 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een vriendin van mij gaf daar ook altijd een fortuin aan uit, natuurlijk betaalde dat zich altijd wel weer uit achteraf..
Ik weet gewoon nog niet aan welke kant ik thuishoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee,want jij zei dat je niet als duiveltje ging![]()
Ik heb nog engelenvleugels en een aureooltje voor je liggen
Als je licht bent mag je mee, mag in totaal 15 kg bagage mee in 't vliegtuigquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:58 schreef Poeketje het volgende:
[..]
nog een plekje in je koffer over ?
Dat is dan nog te overzien in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik geef er geen fortuin aan uit want ik wacht meestal op de sale![]()
De 2 bh's en 3 strings waren voor 28,95 (was met 70% korting) en de blouse,jurk en giletje waren voor 50,- samen (was eerst 220,-)
Misschien als ik deze week niet eetquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als je licht bent mag je mee, mag in totaal 15 kg bagage mee in 't vliegtuig
Mwah, wordt lastig denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:08 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Misschien als ik deze week niet eet
Ik ga de 11e tot de 18e. Hele zomer gewerkt, vriendin ook. Nu toch nog een weekje wegquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben ook alweer aan het uitkijken naar een nieuwe vakantie.
Net na de vakanties is het qua prijs inderdaad een stuk interessanter. Ik moet de vriendin die met me meegaat nog zien te regelen wel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik ga de 11e tot de 18e. Hele zomer gewerkt, vriendin ook. Nu toch nog een weekje weg
Ook qua prijs valt 't mee. Betalen 525 voor 2 man, exclusief reis. Vliegtickets waren 250 euro voor 2 man, met koffer (Ryanair), vanaf Maastricht.
Hier in Utrecht ookquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:15 schreef .ZilveR. het volgende:
Tas nu wil ik oooooook shoppen
Morgen koopzondag in Mestreech
Precies. Als we een week eerder gingen zat je op 't dubbele qua prijs. Vanaf de 11e is het hoogseizoen voorbij en dat scheelt behoorlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net na de vakanties is het qua prijs inderdaad een stuk interessanter. Ik moet de vriendin die met me meegaat nog zien te regelen wel.
Met mijn vrienden begint het steeds lastiger te worden omdat die ook sowieso met de vriendin op vakantie gaan.
Tuurlijk maar 't zal lastig wordenquote:
Stop met me jaloers te makenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Hier in Utrecht ooken ze hebben veeeeeel
Invito veel sale voor 15,- , Sascha 2de saleproduct 50% extra kassakorting.....quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:23 schreef .ZilveR. het volgende:
Dan is t goed Tas
Ik MOET nieuwe zwarte flatjes omdat dat makkelijk is als ik he.t stukje van het station tot de HS moet lopen.
Ik heb deze week gemerkt dat 1 km best ver kan zijn op hakken van 11 cm met een laptoptas en een enorme handtas
Tnx voor de tipquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Invito veel sale voor 15,- , Sascha 2de saleproduct 50% extra kassakorting.....veel flatjes nog daarbij
![]()
Ik heb trouwens geen schoenen gekocht, volgens mij ben ik ziek![]()
Ohnee had er vorige week al gekocht
..quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Invito veel sale voor 15,- , Sascha 2de saleproduct 50% extra kassakorting.....veel flatjes nog daarbij
![]()
Ik heb trouwens geen schoenen gekocht, volgens mij ben ik ziek![]()
Ohnee had er vorige week al gekocht
Ik ga ook zeker nog terug naar de VS.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:24 schreef Softfeel het volgende:
bah vakantie hou op..
ik denk dat ik ergens rond oktober of december weer naar de andere kant van de wereld reis.
wil toch nog altijd een keer route 66 voltooien.. die 200km wat ik gedaan hebt hunkert toch naar meer...
morgen is het ook koopzondag in roermond haha
HTC Desirequote:Op zaterdag 4 september 2010 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet trouwens binnenkort een nieuwe telefoon hebben. Wat is een beetje een degelijk apparaat tegenwoordig?
iPhone 4
HTC (Legend)
Blackberry
Goed dat ik 't weet. Ik moet morgen in Utrecht zijn, dan kan ik het boodschappen doen tot morgen uitstellen (en vanavond gewoon naar Bruis gaan).quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Hier in Utrecht ooken ze hebben veeeeeel
Ik heb net een pizza van Tony opquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:41 schreef Tism het volgende:
Omg, omg..omg, omg, omg..
![]()
omg, omg, omg, omg..
omfg..
ik heb geen zin om te koken..
Zeuren???..quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat heb je nu weer te zeuren?![]()
je bent een jankbekquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Zeuren???..En hoezo alweer, ik zeur toch nooit, heb ik al eens zitten zeuren dan, nee nee nee nee, ik zeur niet hoor, ik heb geen eens zin om te zeuren???!!!..
..
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:41 schreef Tism het volgende:
Omg, omg..omg, omg, omg..
![]()
omg, omg, omg, omg..
omfg..
ik heb geen zin om te koken..
quote:
En dan check ik alleen je laatste 2 postsquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Zeuren???..En hoezo alweer, ik zeur toch nooit, heb ik al eens zitten zeuren dan, nee nee nee nee, ik zeur niet hoor, ik heb geen eens zin om te zeuren???!!!..
..
Pak de autoquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:58 schreef Gezicht het volgende:
Dalijk de berg richting Sweikhuisen opfietsen.
Ik zei al, mam breng me daarheen dan gooi ik die fiets wel achterin, maar die auto staat nog vol met spullen van oma.quote:
Dat model spreekt me ook het meeste aan van HTC.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
HTC DesireGa ik eind deze maand ook halen.
HTC is een stuk betaalbaarder in vergelijking met de iPhone. Ik ben gebonden aan Vodafone omdat T-Mobile hier thuis geen bereik heeft. De iPhone wordt daardoor sowieso al 'n lastig verhaal, maar dat ding werkt zo fijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:35 schreef Softfeel het volgende:
USA is echt mooi
alleen ik vind japan iets meer hebben
ik zou htc doen
Ruilen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:58 schreef nattermann het volgende:
Ik zit samen met mijn vriendinnetje tv te kijken
Niet zo zeuren he!?..quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet eigenlijk mijn LinkedIn-profiel nog even updaten, maar daar heb ik geen zin in. Denk dat ik zo maar op de bank ga liggen omFallout 3
te spelen.
quote:
Ziggo?..quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Kut internet de hele dag. Hopelijk is het nu opgelost
Ja modem doet raar. Met Ps3 doet hij het wel goed en naar computer niet. Via de router doet helemaal niks het !quote:
Cool!..quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:25 schreef Ivo1986 het volgende:
Zo ik heb vandaag een dikke 420 km gereden, m'n auto is veel krassen kwijten heb veel geleerd over auto poetsen
Oh ja, gemiddelde snelheid van de 420 km was een 100 km per uur.
Als ze het doen dan doen ze het goed, maar je moet er wel altijd veel tijd instekenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:27 schreef Tism het volgende:
Mja, dacht ik al, immer die modems van Ziggo..
Als je een probleem hebt, op z'n minst 3 tot 5 telefoontjes met de helpdesk..quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ze het doen dan doen ze het goed, maar je moet er wel altijd veel tijd insteken
Heb je de juiste stroomstekker erin zitten? Verwissel em anders eens met die van de standaard beeldversterker.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja modem doet raar. Met Ps3 doet hij het wel goed en naar computer niet. Via de router doet helemaal niks het !
Dus net wat stekkers in andere stopcontacten gepropt en hopelijk blijft het nu goed zo ! Gister en vanmorgen ook al veel moeite en nadat ik dacht dat het was opgelost de volgende keer weer hetzelfde probleem.
Alleen nu werkt draadloos eindelijk dus laat het maar zo zoals het nu is
Ik weet dus ook niks van computers
Ik ga mijn geld niet verknoeien aan bellenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Als je een probleem hebt, op z'n minst 3 tot 5 telefoontjes met de helpdesk..
Ja misschien teveel dingen op elkaar aangeslotenquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heb je de juiste stroomstekker erin zitten? Verwissel em anders eens met die van de standaard beeldversterker.
Werkte hier![]()
Door de wirwar tijdens het aansluiten was het hier verwisseld.
Enne, wat is je PS3 netwerk naam!![]()
Mijne staat hieronder!
Ja, maar da's toch het makkelijkst als het probleem 9 van de 10 keer bij hun ligt..quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga mijn geld niet verknoeien aan bellen
Ja maar volgens mij ligt het bij mijquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:57 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, maar da's toch het makkelijkst als het probleem 9 van de 10 keer bij hun ligt..
De boel wel goed aangesloten, of problemen qua instellingen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij ligt het bij mij
Als ik morgenvroeg weer een probleem heb dan moet ik wel bellen.
Hij kon het modem niet vinden. Ps3 en PC niet. Ps3 direct met modem dan weer wel ( kabel )quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:03 schreef nattermann het volgende:
[..]
De boel wel goed aangesloten, of problemen qua instellingen?
Aah zo, ja altijd mooi werk om dat aangesloten en functionerend te krijgen. Gezelligquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij kon het modem niet vinden. Ps3 en PC niet. Ps3 direct met modem dan weer wel ( kabel )
Wat omgestoken en nu werkt alles alleen even kijken voor hoelang
Zometeen mijn eerste fok bezoek( donderdag ook al
maar nu woon ik er voor 100% )
Gezellig altijdquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Aah zo, ja altijd mooi werk om dat aangesloten en functionerend te krijgen. Gezellig!
In Sittard? Geen ideequote:Op zaterdag 4 september 2010 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gezellig altijd
Maar WTF is er op de markt te doen nu ?
Ik wil naar de stad maar ik schrik me rot als ik de webcam zie.. 1 grote tent...quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
In Sittard? Geen ideeWoon in Roermond.
Ging jij niet uit met Mieke?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja dat zal het ook wel zijn geweest
Heb me Invaders Must die live DVD opgezetubervet noemen we dat
Tja, da's een lekkere binnekomer idd, kan meteen het dak eraf!..quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb me Invaders Must die live DVD opgezetubervet noemen we dat
Tis nog Zaterdag, ga de kroeg in..quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:26 schreef nattermann het volgende:
Godver, vanmiddag pas om half 2 opgestaan en nu dus totaal niet moeVerveling
Dat laat mijn financiële situatie op dit moment niet toequote:
Dan moet je niet zeuren..quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:32 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat laat mijn financiële situatie op dit moment niet toeOver een weekje pak ik wel een pint extra aan de boulevard in Spanje
Die slaapt alquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren..Kun je niks leuks met je vriendin gaan doen?..
Mooi man, wat is dat precies?..quote:Op zondag 5 september 2010 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet morgen ook 'werken'![]()
fotos maken bij Porsche elfstedentocht
Ja, zit er ook een beetje pit in dat rijden, of is het een "kijk mij eens in mijn geleende Porsche van de zaak zitten blitzen show"?!..quote:Op zondag 5 september 2010 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een heleboel Porsches die bij de elf Friese steden langs gaan rijden?
de lege landweggetjes hier lenen zich uitstekend voor wat rallyrijdenquote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, zit er ook een beetje pit in dat rijden, of is het een "kijk mij eens in mijn geleende Porsche van de zaak zitten blitzen show"?!..
Goedzoquote:Op zondag 5 september 2010 02:55 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben dronken, zwaar naar de klote, sjans met iedereen. Ik heb me netjes gehouden, maar ik besef steeds meer dat ik de moeite wel waard ben. Dus.
Knufquote:Op zondag 5 september 2010 03:07 schreef friekin_ het volgende:
Thnx. Ik ga tenminste met een goed gevoel naar bed. Dat is voor mij goud waard, na een paar intense kutweken.
De meeste vind ik toch echt niet mooiquote:Op zondag 5 september 2010 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet naar Breda toe zie ik
Duizenden roodharigen overspoelen Breda
Ik moet zeggen dat het bij bepaalde vrouwen toch echt wel wat heeft.quote:Op zondag 5 september 2010 09:52 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
De meeste vind ik toch echt niet mooi
Gaan ze op vakantie?quote:Op zondag 5 september 2010 10:24 schreef Sistyria het volgende:
Goeiemorgen!
Lekker Skunk Anansie opstaan![]()
Straks afscheid nemen van twee piercings
Mja, vond ze zo mooiquote:Op zondag 5 september 2010 12:03 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dat is klote, als het daar niet geneest.
ooh ligt je hoofd ook nog op bed dan?quote:
Kvind t niet gekquote:Op zondag 5 september 2010 11:37 schreef Frishe het volgende:
Ik zou zelf nog een 2e tepelpiercing willen.... Maar ik durf niet.
Ja.quote:Op zondag 5 september 2010 12:13 schreef Frishe het volgende:
Iedereen ram naar de kloten hier.
Ben ik de enige die fris en fruitig is?
Het was op Mysteryland in 2005 ofzo.... Bier en andere geestverruimende middelen maakten me een stoere vent. Ik naar die piercingtent toe.quote:Op zondag 5 september 2010 12:14 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Kvind t niet gek.. No way in life or hell dat er ooit een 2de bijkomt.. The pain....
Dat vond ik trouwens reuze meevallen. Zou het zo weer doen.quote:Op zondag 5 september 2010 12:14 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Kvind t niet gek.. No way in life or hell dat er ooit een 2de bijkomt.. The pain....
Ik voel me ook eenzaam nu.... Helemaal alleen aan het werk, in het donker....quote:Op zondag 5 september 2010 12:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja.
Ik hoop dat je je eenzaam voelt
Ik ga vanmiddag ergens op een terras zitten denk ik, weer is best oke
Ahh. Werk je in de mergelgrotten?quote:Op zondag 5 september 2010 12:20 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ik voel me ook eenzaam nu.... Helemaal alleen aan het werk, in het donker....
Nog effe.
quote:Op zondag 5 september 2010 12:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ahh. Werk je in de mergelgrotten?
Waarom? PRACHTIG WEERquote:Op zondag 5 september 2010 12:23 schreef Frishe het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik zit gewoon met de rolluiken naar beden en het licht uit.
quote:Op zondag 5 september 2010 12:25 schreef Softfeel het volgende:
waarom zijn alle mooie dames binnen voor vandaag![]()
volgens mij zijn ze bang voor de zon
Ja stel je voor dat ik bruin wordquote:Op zondag 5 september 2010 12:25 schreef Softfeel het volgende:
waarom zijn alle mooie dames binnen voor vandaag![]()
volgens mij zijn ze bang voor de zon
quote:Op zondag 5 september 2010 12:19 schreef Frishe het volgende:
[..]
Het was op Mysteryland in 2005 ofzo.... Bier en andere geestverruimende middelen maakten me een stoere vent. Ik naar die piercingtent toe.
Zo'n klein Aziatisch meisje verteld dat ik een tepelpiercing wilde, dat kon. Werd ik naar zo'n brancard/bedje gedirigeerd. Ik op dat bedje liggen, zegt dat meisje tegen me dat ik beter kan gaan staan....![]()
Vreemd want mijn tepels hingen een halve meter hoger dan haar hoofd.... Maar goed, ze heeft er verstand van.
Komt ze op een gegeven ogenblik met een schuifmaat aanlopen en begint ze zo mijn navel op te meten. Ik zeg mijn navel, wat doe je!!!!??![]()
Oh zegt ze, je wilde toch een navelpiercing?
Aziaatje aan de kant geduwd en haar collega heeft me een mooie tepelpiercing gezet. Of het pijn deed? Geen idee. Ik kan me wel nog dat smerige geluid herinneren. Een soort van scheurgeluid.
koopzondag in geleen tot 17u, maar dat ligt beetje uit de buurt hahahhaquote:Op zondag 5 september 2010 12:43 schreef Frishe het volgende:
Iemand enig idee tot hoelaat de rommelmarkt in Wyck Maastricht duurt?
quote:Op zondag 5 september 2010 12:47 schreef Poeketje het volgende:
[..]
koopzondag in geleen tot 17u, maar dat ligt beetje uit de buurt hahahha![]()
Was t zo erg dan daaroquote:Op zondag 5 september 2010 12:16 schreef Poeketje het volgende:
Net een uurtje wakker... booh... uitgaan in sittard was gisteren geen succes helaas.
Nu ontbijten en zo nog ff wat huiswerk maken alvorens ik naar de mam ga...
Met een marktevenement zijn er veel rare mensen op pad die normaal hun gezicht daar niet laten zien en de dj van gisterenavond was k*t.... Die van vorige week was veeel beterquote:
Ugh. Wij hadden ook een slechte dj. Hij was neuckbaar, maar zus en ik waren het er over eens dat hij echt de slechtste DJ ooit was. D'Jacksonquote:Op zondag 5 september 2010 13:10 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Met een marktevenement zijn er veel rare mensen op pad die normaal hun gezicht daar niet laten zien en de dj van gisterenavond was k*t.... Die van vorige week was veeel beter
die van hiero was niet eens f-able...... zeeer triest hahahahhaquote:Op zondag 5 september 2010 13:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ugh. Wij hadden ook een slechte dj. Hij was neuckbaar, maar zus en ik waren het er over eens dat hij echt de slechtste DJ ooit was. D'Jackson![]()
* komt aanstrompelen in een huishoudsterpakje.quote:Op zondag 5 september 2010 13:18 schreef Softfeel het volgende:
ligt best lekker in bad voel me al direct een stuk beter nu..
mis alleen nog een ontbijtje op bad
Nee nee dat hoeft niet wel lief je mag er dan ook bij komen hoor hahaquote:Op zondag 5 september 2010 13:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
* komt aanstrompelen in een huishoudsterpakje.
Cool he. Ontbijt op bad.quote:Op zondag 5 september 2010 13:18 schreef Softfeel het volgende:
ligt best lekker in bad voel me al direct een stuk beter nu..
mis alleen nog een ontbijtje op bad
Ja we zijn naar de stad geweestquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ging jij niet uit met Mieke?![]()
Wij zitten hier aan de drank
Volgens miech is dee altied um 13:00 afgelaope.. kin get later zien, mer neet veul...quote:Op zondag 5 september 2010 13:16 schreef Frishe het volgende:
[..]
Hey sjeng, tot wielaat doort die rommelmerret in Wyck?
quote:Op zondag 5 september 2010 13:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja we zijn naar de stad geweest
Toon hermans gebeuren daar was echt kut en DJ bij Bloem al helemaal
Welke tent was je dan nog heen geweest met die kut djquote:Op zondag 5 september 2010 13:10 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Met een marktevenement zijn er veel rare mensen op pad die normaal hun gezicht daar niet laten zien en de dj van gisterenavond was k*t.... Die van vorige week was veeel beter
Ik ken het, ben aan het sparen voor een rondreis door Engeland.quote:Op zondag 5 september 2010 13:39 schreef Softfeel het volgende:
ik moet eens ophouden om te zoeken waar ik op vakantie wil gaan..
helaas is het in je eentje duurder dan 2 pers.
vooral die lekere vakanties in Acapulco gvd
is mooi Engeland dat ga ik ook nog een keer doen.quote:Op zondag 5 september 2010 13:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ken het, ben aan het sparen voor een rondreis door Engeland.
Een vriend van me is daar ook heen, en hij was eergisteren ook al op TV bij zo'n show van Paul de Leeuw over roodharigen.quote:Op zondag 5 september 2010 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet naar Breda toe zie ik
Duizenden roodharigen overspoelen Breda
Toch wel? Pap zei net dat er vanavond bij Auwt Aelse 50 mensen worden verwacht... Dus ik ging er van uit dat het niet doorging. Zal zo even contact met mam opnemen.quote:Op zondag 5 september 2010 13:21 schreef nattermann het volgende:
Ik ruik mezelf. Even douchen
Vanavond uit eten in Aelse
Ik heb gisteren gereserveerdquote:Op zondag 5 september 2010 15:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Toch wel? Pap zei net dat er vanavond bij Auwt Aelse 50 mensen worden verwacht... Dus ik ging er van uit dat het niet doorging. Zal zo even contact met mam opnemen.
Ja net gebeld en we eten thuis.Dus geen zuuchtig fressen bij Auwt Aelse.
Jazeker, wist niet dat jullie ook gingen totdat ik mam beldequote:Op zondag 5 september 2010 15:50 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Alleen voor jou en Lauuuwtje zeker?
Dan liep ie mss wel in alleen shortsquote:Op zondag 5 september 2010 19:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
we hadden toch naar scheveningen moet gaan vandaagt was kei lekker weer
Laat het bezoek afwassenquote:Op zondag 5 september 2010 20:38 schreef the_legend_killer het volgende:
WIl ik afwassen krijg ik alweer bezoek
Wel gezellig zo
afwassen kan nog altijd ...quote:Op zondag 5 september 2010 20:38 schreef the_legend_killer het volgende:
WIl ik afwassen krijg ik alweer bezoek
Wel gezellig zo
aaaah jaaaaquote:Op zondag 5 september 2010 19:55 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dan liep ie mss wel in alleen shorts![]()
Ik moest 2x lezen voor ik snapte wie je bedoeldequote:Op zondag 5 september 2010 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net wat wezen eten en daar nog een tijd met de zus van de vriendin van mijn broer op het terras gezeten.
Die zus daarvan die is een stuk leuker ben ik al snel achter gekomen
Ik was al aan het kijken hoe ik dat makkelijker kon formulerenquote:Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik moest 2x lezen voor ik snapte wie je bedoelde
Waarom snap ik die zin wel na 1x lezen?quote:Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik moest 2x lezen voor ik snapte wie je bedoelde
Niet proberen slim te doen hequote:Op zondag 5 september 2010 21:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Waarom snap ik die zin wel na 1x lezen?
Punt 1 kan ik helaas niet aan voldoenquote:Op zondag 5 september 2010 22:17 schreef sproetjes het volgende:
hij vind het volgens mij hartstikke leuk
heb je toevallig maat meloen? dan maken we meer kans
en ach een hartslag hebben we in elk geval
Ga met friekin_ mee naar de kroegquote:
Truste!quote:Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat wel.
Ik ga eens lekker op tijd naar bed.
Ik heb mn best gedaan vandaagquote:
jaaaa en stoerquote:Op zondag 5 september 2010 23:37 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik heb mn best gedaan vandaag
We zijn best sexy enzo met zn tweetjes
Ratjes zijn lieffffquote:Op maandag 6 september 2010 05:13 schreef friekin_ het volgende:
KUT. Ik word wakker. Ik denk, wat hoor ik toch. Er zit een fokking rat hier
Op zolder zeg maar. Gatverdamme. Beest rent non stop.
Enne mushie????? was wrong?quote:Op maandag 6 september 2010 01:06 schreef Tassiepassie het volgende:
waarom laten sommige mensen je niet gewoon met rust als jij dat ook bij hun doet
Hoe weet je zeker dat t een rat is? Muizen doen dat ookquote:Op maandag 6 september 2010 08:17 schreef friekin_ het volgende:
Niet een rat die zich een weg door de meur heen vreet. Om half 5 's morgens. Terwijl je slaapt.
OOh das minder kom hier krijg je een big Hugquote:Op maandag 6 september 2010 08:22 schreef friekin_ het volgende:
Geloof me, dit was een rat. Hij maakte teveel herrie om een klein muisje te zijnEen dik ding rende op mijn plafond. Maarliefst 2,5 slaap gehad
Waarom bakt hij er geen voor jou?quote:Op maandag 6 september 2010 09:48 schreef Sistyria het volgende:
Goeiemorgen!
Oud collega komt vandaag of morgen langs , hij wil dat ik een cake voor em bak
Hij heeft geen ovenquote:Op maandag 6 september 2010 10:03 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Waarom bakt hij er geen voor jou?
In dat geval.... save me a piecequote:Op maandag 6 september 2010 10:04 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Hij heeft geen oven
En weet dat ik goed kan bakken
Die maak ik wel een andere keer voor je dan, dit word een iets groenere variant voor browniesquote:Op maandag 6 september 2010 10:06 schreef Poeketje het volgende:
[..]
In dat geval.... save me a piece
Mooi weer zekers! nu binnen aan de studie en zo naar school hahahaha...quote:Op maandag 6 september 2010 10:28 schreef Ivo1986 het volgende:
Goedemorgen!Tis weer maandag
wel mooi weer
Hij barstte spontaan in tranen uit!?..quote:Op maandag 6 september 2010 11:47 schreef sproetjes het volgende:
volgens mij dacht de jongen bij de appie net dat ik vegetariër ben
nee dat nietquote:Op maandag 6 september 2010 11:49 schreef Tism het volgende:
[..]
Hij barstte spontaan in tranen uit!?..
En je bent t dus niet??quote:Op maandag 6 september 2010 11:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nee dat nietmaar hij keek wel raar of ik vroeg of de "soja melk nou ook allemaal in de aanbieding was of alleen dat wat in t koelvak stond"
omdat ik het lekker vind?quote:Op maandag 6 september 2010 12:13 schreef Poeketje het volgende:
[..]
En je bent t dus niet??![]()
Waarom dan zoveel vleesvervangers enzo?
Dat lijkt me toch wel het belangrijkstequote:
waarom had ik al meteen zo een vermoeden, toen ik het las!quote:Op maandag 6 september 2010 10:10 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Die maak ik wel een andere keer voor je dan, dit word een iets groenere variant voor brownies
Tenzij je dat natuurlijk niet erg vind
Klinkt heftig. Succes ermee!quote:Op maandag 6 september 2010 16:41 schreef sproetjes het volgende:
ga straks eens koken, tas is al ingepakt... vanavond vroeg naar bed
en morgen me 2 dagen vermaken met 9 mannen
Ik ook nietquote:Op maandag 6 september 2010 16:40 schreef Frishe het volgende:
[..]
We komen niet allemaal van de Lindenheuvel.
Dat is ook niet alles. Ik ben gestraft met Kerkrade tot 23:00 uur.quote:Op maandag 6 september 2010 16:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Op dit moment verblijf ik tot donderdag in het huis van mijn schoonouders in Herkenbosch, of all places
Dan zit ik liever in Herkenforest iddquote:Op maandag 6 september 2010 16:44 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dat is ook niet alles. Ik ben gestraft met Kerkrade tot 23:00 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |