Een vriend van me is daar ook heen, en hij was eergisteren ook al op TV bij zo'n show van Paul de Leeuw over roodharigen.quote:Op zondag 5 september 2010 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet naar Breda toe zie ik
Duizenden roodharigen overspoelen Breda
Toch wel? Pap zei net dat er vanavond bij Auwt Aelse 50 mensen worden verwacht... Dus ik ging er van uit dat het niet doorging. Zal zo even contact met mam opnemen.quote:Op zondag 5 september 2010 13:21 schreef nattermann het volgende:
Ik ruik mezelf. Even douchen
Vanavond uit eten in Aelse
Ik heb gisteren gereserveerdquote:Op zondag 5 september 2010 15:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Toch wel? Pap zei net dat er vanavond bij Auwt Aelse 50 mensen worden verwacht... Dus ik ging er van uit dat het niet doorging. Zal zo even contact met mam opnemen.
Ja net gebeld en we eten thuis.Dus geen zuuchtig fressen bij Auwt Aelse.
Jazeker, wist niet dat jullie ook gingen totdat ik mam beldequote:Op zondag 5 september 2010 15:50 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Alleen voor jou en Lauuuwtje zeker?
Dan liep ie mss wel in alleen shortsquote:Op zondag 5 september 2010 19:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
we hadden toch naar scheveningen moet gaan vandaagt was kei lekker weer
Laat het bezoek afwassenquote:Op zondag 5 september 2010 20:38 schreef the_legend_killer het volgende:
WIl ik afwassen krijg ik alweer bezoek
Wel gezellig zo
afwassen kan nog altijd ...quote:Op zondag 5 september 2010 20:38 schreef the_legend_killer het volgende:
WIl ik afwassen krijg ik alweer bezoek
Wel gezellig zo
aaaah jaaaaquote:Op zondag 5 september 2010 19:55 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dan liep ie mss wel in alleen shorts![]()
Ik moest 2x lezen voor ik snapte wie je bedoeldequote:Op zondag 5 september 2010 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net wat wezen eten en daar nog een tijd met de zus van de vriendin van mijn broer op het terras gezeten.
Die zus daarvan die is een stuk leuker ben ik al snel achter gekomen
Ik was al aan het kijken hoe ik dat makkelijker kon formulerenquote:Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik moest 2x lezen voor ik snapte wie je bedoelde
Waarom snap ik die zin wel na 1x lezen?quote:Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik moest 2x lezen voor ik snapte wie je bedoelde
Niet proberen slim te doen hequote:Op zondag 5 september 2010 21:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Waarom snap ik die zin wel na 1x lezen?
Punt 1 kan ik helaas niet aan voldoenquote:Op zondag 5 september 2010 22:17 schreef sproetjes het volgende:
hij vind het volgens mij hartstikke leuk
heb je toevallig maat meloen? dan maken we meer kans
en ach een hartslag hebben we in elk geval
Ga met friekin_ mee naar de kroegquote:
Truste!quote:Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat wel.
Ik ga eens lekker op tijd naar bed.
Ik heb mn best gedaan vandaagquote:
jaaaa en stoerquote:Op zondag 5 september 2010 23:37 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik heb mn best gedaan vandaag
We zijn best sexy enzo met zn tweetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |