Een vriend van me is daar ook heen, en hij was eergisteren ook al op TV bij zo'n show van Paul de Leeuw over roodharigen.quote:Op zondag 5 september 2010 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet naar Breda toe zie ik
Duizenden roodharigen overspoelen Breda
Toch wel? Pap zei net dat er vanavond bij Auwt Aelse 50 mensen worden verwacht... Dus ik ging er van uit dat het niet doorging. Zal zo even contact met mam opnemen.quote:Op zondag 5 september 2010 13:21 schreef nattermann het volgende:
Ik ruik mezelf. Even douchen
Vanavond uit eten in Aelse
Ik heb gisteren gereserveerdquote:Op zondag 5 september 2010 15:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Toch wel? Pap zei net dat er vanavond bij Auwt Aelse 50 mensen worden verwacht... Dus ik ging er van uit dat het niet doorging. Zal zo even contact met mam opnemen.
Ja net gebeld en we eten thuis.Dus geen zuuchtig fressen bij Auwt Aelse.
Jazeker, wist niet dat jullie ook gingen totdat ik mam beldequote:Op zondag 5 september 2010 15:50 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Alleen voor jou en Lauuuwtje zeker?
Dan liep ie mss wel in alleen shortsquote:Op zondag 5 september 2010 19:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
we hadden toch naar scheveningen moet gaan vandaagt was kei lekker weer
Laat het bezoek afwassenquote:Op zondag 5 september 2010 20:38 schreef the_legend_killer het volgende:
WIl ik afwassen krijg ik alweer bezoek
Wel gezellig zo
afwassen kan nog altijd ...quote:Op zondag 5 september 2010 20:38 schreef the_legend_killer het volgende:
WIl ik afwassen krijg ik alweer bezoek
Wel gezellig zo
aaaah jaaaaquote:Op zondag 5 september 2010 19:55 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dan liep ie mss wel in alleen shorts![]()
Ik moest 2x lezen voor ik snapte wie je bedoeldequote:Op zondag 5 september 2010 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net wat wezen eten en daar nog een tijd met de zus van de vriendin van mijn broer op het terras gezeten.
Die zus daarvan die is een stuk leuker ben ik al snel achter gekomen
Ik was al aan het kijken hoe ik dat makkelijker kon formulerenquote:Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik moest 2x lezen voor ik snapte wie je bedoelde
Waarom snap ik die zin wel na 1x lezen?quote:Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik moest 2x lezen voor ik snapte wie je bedoelde
Niet proberen slim te doen hequote:Op zondag 5 september 2010 21:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Waarom snap ik die zin wel na 1x lezen?
Punt 1 kan ik helaas niet aan voldoenquote:Op zondag 5 september 2010 22:17 schreef sproetjes het volgende:
hij vind het volgens mij hartstikke leuk
heb je toevallig maat meloen? dan maken we meer kans
en ach een hartslag hebben we in elk geval
Ga met friekin_ mee naar de kroegquote:
Truste!quote:Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat wel.
Ik ga eens lekker op tijd naar bed.
Ik heb mn best gedaan vandaagquote:
jaaaa en stoerquote:Op zondag 5 september 2010 23:37 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik heb mn best gedaan vandaag
We zijn best sexy enzo met zn tweetjes
Ratjes zijn lieffffquote:Op maandag 6 september 2010 05:13 schreef friekin_ het volgende:
KUT. Ik word wakker. Ik denk, wat hoor ik toch. Er zit een fokking rat hier
Op zolder zeg maar. Gatverdamme. Beest rent non stop.
Enne mushie????? was wrong?quote:Op maandag 6 september 2010 01:06 schreef Tassiepassie het volgende:
waarom laten sommige mensen je niet gewoon met rust als jij dat ook bij hun doet
Hoe weet je zeker dat t een rat is? Muizen doen dat ookquote:Op maandag 6 september 2010 08:17 schreef friekin_ het volgende:
Niet een rat die zich een weg door de meur heen vreet. Om half 5 's morgens. Terwijl je slaapt.
OOh das minder kom hier krijg je een big Hugquote:Op maandag 6 september 2010 08:22 schreef friekin_ het volgende:
Geloof me, dit was een rat. Hij maakte teveel herrie om een klein muisje te zijnEen dik ding rende op mijn plafond. Maarliefst 2,5 slaap gehad
Waarom bakt hij er geen voor jou?quote:Op maandag 6 september 2010 09:48 schreef Sistyria het volgende:
Goeiemorgen!
Oud collega komt vandaag of morgen langs , hij wil dat ik een cake voor em bak
Hij heeft geen ovenquote:Op maandag 6 september 2010 10:03 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Waarom bakt hij er geen voor jou?
In dat geval.... save me a piecequote:Op maandag 6 september 2010 10:04 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Hij heeft geen oven
En weet dat ik goed kan bakken
Die maak ik wel een andere keer voor je dan, dit word een iets groenere variant voor browniesquote:Op maandag 6 september 2010 10:06 schreef Poeketje het volgende:
[..]
In dat geval.... save me a piece
Mooi weer zekers! nu binnen aan de studie en zo naar school hahahaha...quote:Op maandag 6 september 2010 10:28 schreef Ivo1986 het volgende:
Goedemorgen!Tis weer maandag
wel mooi weer
Hij barstte spontaan in tranen uit!?..quote:Op maandag 6 september 2010 11:47 schreef sproetjes het volgende:
volgens mij dacht de jongen bij de appie net dat ik vegetariër ben
nee dat nietquote:Op maandag 6 september 2010 11:49 schreef Tism het volgende:
[..]
Hij barstte spontaan in tranen uit!?..
En je bent t dus niet??quote:Op maandag 6 september 2010 11:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nee dat nietmaar hij keek wel raar of ik vroeg of de "soja melk nou ook allemaal in de aanbieding was of alleen dat wat in t koelvak stond"
omdat ik het lekker vind?quote:Op maandag 6 september 2010 12:13 schreef Poeketje het volgende:
[..]
En je bent t dus niet??![]()
Waarom dan zoveel vleesvervangers enzo?
Dat lijkt me toch wel het belangrijkstequote:
waarom had ik al meteen zo een vermoeden, toen ik het las!quote:Op maandag 6 september 2010 10:10 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Die maak ik wel een andere keer voor je dan, dit word een iets groenere variant voor brownies
Tenzij je dat natuurlijk niet erg vind
Klinkt heftig. Succes ermee!quote:Op maandag 6 september 2010 16:41 schreef sproetjes het volgende:
ga straks eens koken, tas is al ingepakt... vanavond vroeg naar bed
en morgen me 2 dagen vermaken met 9 mannen
Ik ook nietquote:Op maandag 6 september 2010 16:40 schreef Frishe het volgende:
[..]
We komen niet allemaal van de Lindenheuvel.
Dat is ook niet alles. Ik ben gestraft met Kerkrade tot 23:00 uur.quote:Op maandag 6 september 2010 16:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Op dit moment verblijf ik tot donderdag in het huis van mijn schoonouders in Herkenbosch, of all places
Dan zit ik liever in Herkenforest iddquote:Op maandag 6 september 2010 16:44 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dat is ook niet alles. Ik ben gestraft met Kerkrade tot 23:00 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |