Ratjes zijn lieffffquote:Op maandag 6 september 2010 05:13 schreef friekin_ het volgende:
KUT. Ik word wakker. Ik denk, wat hoor ik toch. Er zit een fokking rat hier
Op zolder zeg maar. Gatverdamme. Beest rent non stop.
Enne mushie????? was wrong?quote:Op maandag 6 september 2010 01:06 schreef Tassiepassie het volgende:
waarom laten sommige mensen je niet gewoon met rust als jij dat ook bij hun doet
Hoe weet je zeker dat t een rat is? Muizen doen dat ookquote:Op maandag 6 september 2010 08:17 schreef friekin_ het volgende:
Niet een rat die zich een weg door de meur heen vreet. Om half 5 's morgens. Terwijl je slaapt.
OOh das minder kom hier krijg je een big Hugquote:Op maandag 6 september 2010 08:22 schreef friekin_ het volgende:
Geloof me, dit was een rat. Hij maakte teveel herrie om een klein muisje te zijnEen dik ding rende op mijn plafond. Maarliefst 2,5 slaap gehad
Waarom bakt hij er geen voor jou?quote:Op maandag 6 september 2010 09:48 schreef Sistyria het volgende:
Goeiemorgen!
Oud collega komt vandaag of morgen langs , hij wil dat ik een cake voor em bak
Hij heeft geen ovenquote:Op maandag 6 september 2010 10:03 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Waarom bakt hij er geen voor jou?
In dat geval.... save me a piecequote:Op maandag 6 september 2010 10:04 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Hij heeft geen oven
En weet dat ik goed kan bakken
Die maak ik wel een andere keer voor je dan, dit word een iets groenere variant voor browniesquote:Op maandag 6 september 2010 10:06 schreef Poeketje het volgende:
[..]
In dat geval.... save me a piece
Mooi weer zekers! nu binnen aan de studie en zo naar school hahahaha...quote:Op maandag 6 september 2010 10:28 schreef Ivo1986 het volgende:
Goedemorgen!Tis weer maandag
wel mooi weer
Hij barstte spontaan in tranen uit!?..quote:Op maandag 6 september 2010 11:47 schreef sproetjes het volgende:
volgens mij dacht de jongen bij de appie net dat ik vegetariėr ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |