feestje!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:54 schreef nattermann het volgende:
Ik realiseer me net dat ik volgende week op deze tijd al in Spanje benmet bier
De volgende week om deze tijd ben ik in Amsterdam te vinden. Kijk daar ook wel naar uit, hoewel het wel erg vermoeiende dagen gaan worden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:54 schreef nattermann het volgende:
Ik realiseer me net dat ik volgende week op deze tijd al in Spanje benmet bier
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:39 schreef Xummon het volgende:
[..]
na bh;s en strings stopte ik met lezen![]()
Een vriendin van mij gaf daar ook altijd een fortuin aan uit, natuurlijk betaalde dat zich altijd wel weer uit achteraf.quote:
Nee,want jij zei dat je niet als duiveltje gingquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:29 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Hoorntjes ook voor mij????? Ik ga hier niet met een rendiergewei lopen hoor
Ik geef er geen fortuin aan uit want ik wacht meestal op de salequote:Op zaterdag 4 september 2010 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een vriendin van mij gaf daar ook altijd een fortuin aan uit, natuurlijk betaalde dat zich altijd wel weer uit achteraf..
Ik weet gewoon nog niet aan welke kant ik thuishoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee,want jij zei dat je niet als duiveltje ging![]()
Ik heb nog engelenvleugels en een aureooltje voor je liggen
Als je licht bent mag je mee, mag in totaal 15 kg bagage mee in 't vliegtuigquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:58 schreef Poeketje het volgende:
[..]
nog een plekje in je koffer over ?
Dat is dan nog te overzien in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik geef er geen fortuin aan uit want ik wacht meestal op de sale![]()
De 2 bh's en 3 strings waren voor 28,95 (was met 70% korting) en de blouse,jurk en giletje waren voor 50,- samen (was eerst 220,-)
Misschien als ik deze week niet eetquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als je licht bent mag je mee, mag in totaal 15 kg bagage mee in 't vliegtuig
Mwah, wordt lastig denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:08 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Misschien als ik deze week niet eet
Ik ga de 11e tot de 18e. Hele zomer gewerkt, vriendin ook. Nu toch nog een weekje wegquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben ook alweer aan het uitkijken naar een nieuwe vakantie.
Net na de vakanties is het qua prijs inderdaad een stuk interessanter. Ik moet de vriendin die met me meegaat nog zien te regelen wel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik ga de 11e tot de 18e. Hele zomer gewerkt, vriendin ook. Nu toch nog een weekje weg
Ook qua prijs valt 't mee. Betalen 525 voor 2 man, exclusief reis. Vliegtickets waren 250 euro voor 2 man, met koffer (Ryanair), vanaf Maastricht.
Hier in Utrecht ookquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:15 schreef .ZilveR. het volgende:
Tas nu wil ik oooooook shoppen
Morgen koopzondag in Mestreech
Precies. Als we een week eerder gingen zat je op 't dubbele qua prijs. Vanaf de 11e is het hoogseizoen voorbij en dat scheelt behoorlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net na de vakanties is het qua prijs inderdaad een stuk interessanter. Ik moet de vriendin die met me meegaat nog zien te regelen wel.
Met mijn vrienden begint het steeds lastiger te worden omdat die ook sowieso met de vriendin op vakantie gaan.
Tuurlijk maar 't zal lastig wordenquote:
Stop met me jaloers te makenquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Hier in Utrecht ooken ze hebben veeeeeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |