Ging jij niet uit met Mieke?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja dat zal het ook wel zijn geweest
Heb me Invaders Must die live DVD opgezetubervet noemen we dat
Tja, da's een lekkere binnekomer idd, kan meteen het dak eraf!..quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb me Invaders Must die live DVD opgezetubervet noemen we dat
Tis nog Zaterdag, ga de kroeg in..quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:26 schreef nattermann het volgende:
Godver, vanmiddag pas om half 2 opgestaan en nu dus totaal niet moeVerveling
Dat laat mijn financiële situatie op dit moment niet toequote:
Dan moet je niet zeuren..quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:32 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat laat mijn financiële situatie op dit moment niet toeOver een weekje pak ik wel een pint extra aan de boulevard in Spanje
Die slaapt alquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren..Kun je niks leuks met je vriendin gaan doen?..
Mooi man, wat is dat precies?..quote:Op zondag 5 september 2010 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet morgen ook 'werken'![]()
fotos maken bij Porsche elfstedentocht
Ja, zit er ook een beetje pit in dat rijden, of is het een "kijk mij eens in mijn geleende Porsche van de zaak zitten blitzen show"?!..quote:Op zondag 5 september 2010 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een heleboel Porsches die bij de elf Friese steden langs gaan rijden?
de lege landweggetjes hier lenen zich uitstekend voor wat rallyrijdenquote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, zit er ook een beetje pit in dat rijden, of is het een "kijk mij eens in mijn geleende Porsche van de zaak zitten blitzen show"?!..
Goedzoquote:Op zondag 5 september 2010 02:55 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben dronken, zwaar naar de klote, sjans met iedereen. Ik heb me netjes gehouden, maar ik besef steeds meer dat ik de moeite wel waard ben. Dus.
Knufquote:Op zondag 5 september 2010 03:07 schreef friekin_ het volgende:
Thnx. Ik ga tenminste met een goed gevoel naar bed. Dat is voor mij goud waard, na een paar intense kutweken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |