Invito veel sale voor 15,- , Sascha 2de saleproduct 50% extra kassakorting.....quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:23 schreef .ZilveR. het volgende:
Dan is t goed Tas
Ik MOET nieuwe zwarte flatjes omdat dat makkelijk is als ik he.t stukje van het station tot de HS moet lopen.
Ik heb deze week gemerkt dat 1 km best ver kan zijn op hakken van 11 cm met een laptoptas en een enorme handtas
Tnx voor de tipquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Invito veel sale voor 15,- , Sascha 2de saleproduct 50% extra kassakorting.....veel flatjes nog daarbij
![]()
Ik heb trouwens geen schoenen gekocht, volgens mij ben ik ziek![]()
Ohnee had er vorige week al gekocht
..quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Invito veel sale voor 15,- , Sascha 2de saleproduct 50% extra kassakorting.....veel flatjes nog daarbij
![]()
Ik heb trouwens geen schoenen gekocht, volgens mij ben ik ziek![]()
Ohnee had er vorige week al gekocht
Ik ga ook zeker nog terug naar de VS.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:24 schreef Softfeel het volgende:
bah vakantie hou op..
ik denk dat ik ergens rond oktober of december weer naar de andere kant van de wereld reis.
wil toch nog altijd een keer route 66 voltooien.. die 200km wat ik gedaan hebt hunkert toch naar meer...
morgen is het ook koopzondag in roermond haha
HTC Desirequote:Op zaterdag 4 september 2010 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet trouwens binnenkort een nieuwe telefoon hebben. Wat is een beetje een degelijk apparaat tegenwoordig?
iPhone 4
HTC (Legend)
Blackberry
Goed dat ik 't weet. Ik moet morgen in Utrecht zijn, dan kan ik het boodschappen doen tot morgen uitstellen (en vanavond gewoon naar Bruis gaan).quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Hier in Utrecht ooken ze hebben veeeeeel
Ik heb net een pizza van Tony opquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:41 schreef Tism het volgende:
Omg, omg..omg, omg, omg..
![]()
omg, omg, omg, omg..
omfg..
ik heb geen zin om te koken..
Zeuren???..quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat heb je nu weer te zeuren?![]()
je bent een jankbekquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Zeuren???..En hoezo alweer, ik zeur toch nooit, heb ik al eens zitten zeuren dan, nee nee nee nee, ik zeur niet hoor, ik heb geen eens zin om te zeuren???!!!..
..
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:41 schreef Tism het volgende:
Omg, omg..omg, omg, omg..
![]()
omg, omg, omg, omg..
omfg..
ik heb geen zin om te koken..
quote:
En dan check ik alleen je laatste 2 postsquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Zeuren???..En hoezo alweer, ik zeur toch nooit, heb ik al eens zitten zeuren dan, nee nee nee nee, ik zeur niet hoor, ik heb geen eens zin om te zeuren???!!!..
..
Pak de autoquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:58 schreef Gezicht het volgende:
Dalijk de berg richting Sweikhuisen opfietsen.
Ik zei al, mam breng me daarheen dan gooi ik die fiets wel achterin, maar die auto staat nog vol met spullen van oma.quote:
Dat model spreekt me ook het meeste aan van HTC.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
HTC DesireGa ik eind deze maand ook halen.
HTC is een stuk betaalbaarder in vergelijking met de iPhone. Ik ben gebonden aan Vodafone omdat T-Mobile hier thuis geen bereik heeft. De iPhone wordt daardoor sowieso al 'n lastig verhaal, maar dat ding werkt zo fijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:35 schreef Softfeel het volgende:
USA is echt mooi
alleen ik vind japan iets meer hebben
ik zou htc doen
Ruilen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:58 schreef nattermann het volgende:
Ik zit samen met mijn vriendinnetje tv te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |