Ging jij niet uit met Mieke?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja dat zal het ook wel zijn geweest
Heb me Invaders Must die live DVD opgezetubervet noemen we dat
Tja, da's een lekkere binnekomer idd, kan meteen het dak eraf!..quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb me Invaders Must die live DVD opgezetubervet noemen we dat
Tis nog Zaterdag, ga de kroeg in..quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:26 schreef nattermann het volgende:
Godver, vanmiddag pas om half 2 opgestaan en nu dus totaal niet moeVerveling
Dat laat mijn financiële situatie op dit moment niet toequote:
Dan moet je niet zeuren..quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:32 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat laat mijn financiële situatie op dit moment niet toeOver een weekje pak ik wel een pint extra aan de boulevard in Spanje
Die slaapt alquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren..Kun je niks leuks met je vriendin gaan doen?..
Mooi man, wat is dat precies?..quote:Op zondag 5 september 2010 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet morgen ook 'werken'![]()
fotos maken bij Porsche elfstedentocht
Ja, zit er ook een beetje pit in dat rijden, of is het een "kijk mij eens in mijn geleende Porsche van de zaak zitten blitzen show"?!..quote:Op zondag 5 september 2010 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een heleboel Porsches die bij de elf Friese steden langs gaan rijden?
de lege landweggetjes hier lenen zich uitstekend voor wat rallyrijdenquote:Op zondag 5 september 2010 00:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, zit er ook een beetje pit in dat rijden, of is het een "kijk mij eens in mijn geleende Porsche van de zaak zitten blitzen show"?!..
Goedzoquote:Op zondag 5 september 2010 02:55 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben dronken, zwaar naar de klote, sjans met iedereen. Ik heb me netjes gehouden, maar ik besef steeds meer dat ik de moeite wel waard ben. Dus.
Knufquote:Op zondag 5 september 2010 03:07 schreef friekin_ het volgende:
Thnx. Ik ga tenminste met een goed gevoel naar bed. Dat is voor mij goud waard, na een paar intense kutweken.
De meeste vind ik toch echt niet mooiquote:Op zondag 5 september 2010 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet naar Breda toe zie ik
Duizenden roodharigen overspoelen Breda
Ik moet zeggen dat het bij bepaalde vrouwen toch echt wel wat heeft.quote:Op zondag 5 september 2010 09:52 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
De meeste vind ik toch echt niet mooi
Gaan ze op vakantie?quote:Op zondag 5 september 2010 10:24 schreef Sistyria het volgende:
Goeiemorgen!
Lekker Skunk Anansie opstaan![]()
Straks afscheid nemen van twee piercings
Mja, vond ze zo mooiquote:Op zondag 5 september 2010 12:03 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dat is klote, als het daar niet geneest.
ooh ligt je hoofd ook nog op bed dan?quote:
Kvind t niet gekquote:Op zondag 5 september 2010 11:37 schreef Frishe het volgende:
Ik zou zelf nog een 2e tepelpiercing willen.... Maar ik durf niet.
Ja.quote:Op zondag 5 september 2010 12:13 schreef Frishe het volgende:
Iedereen ram naar de kloten hier.
Ben ik de enige die fris en fruitig is?
Het was op Mysteryland in 2005 ofzo.... Bier en andere geestverruimende middelen maakten me een stoere vent. Ik naar die piercingtent toe.quote:Op zondag 5 september 2010 12:14 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Kvind t niet gek.. No way in life or hell dat er ooit een 2de bijkomt.. The pain....
Dat vond ik trouwens reuze meevallen. Zou het zo weer doen.quote:Op zondag 5 september 2010 12:14 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Kvind t niet gek.. No way in life or hell dat er ooit een 2de bijkomt.. The pain....
Ik voel me ook eenzaam nu.... Helemaal alleen aan het werk, in het donker....quote:Op zondag 5 september 2010 12:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja.
Ik hoop dat je je eenzaam voelt
Ik ga vanmiddag ergens op een terras zitten denk ik, weer is best oke
Ahh. Werk je in de mergelgrotten?quote:Op zondag 5 september 2010 12:20 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ik voel me ook eenzaam nu.... Helemaal alleen aan het werk, in het donker....
Nog effe.
quote:Op zondag 5 september 2010 12:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ahh. Werk je in de mergelgrotten?
Waarom? PRACHTIG WEERquote:Op zondag 5 september 2010 12:23 schreef Frishe het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik zit gewoon met de rolluiken naar beden en het licht uit.
quote:Op zondag 5 september 2010 12:25 schreef Softfeel het volgende:
waarom zijn alle mooie dames binnen voor vandaag![]()
volgens mij zijn ze bang voor de zon
Ja stel je voor dat ik bruin wordquote:Op zondag 5 september 2010 12:25 schreef Softfeel het volgende:
waarom zijn alle mooie dames binnen voor vandaag![]()
volgens mij zijn ze bang voor de zon
quote:Op zondag 5 september 2010 12:19 schreef Frishe het volgende:
[..]
Het was op Mysteryland in 2005 ofzo.... Bier en andere geestverruimende middelen maakten me een stoere vent. Ik naar die piercingtent toe.
Zo'n klein Aziatisch meisje verteld dat ik een tepelpiercing wilde, dat kon. Werd ik naar zo'n brancard/bedje gedirigeerd. Ik op dat bedje liggen, zegt dat meisje tegen me dat ik beter kan gaan staan....![]()
Vreemd want mijn tepels hingen een halve meter hoger dan haar hoofd.... Maar goed, ze heeft er verstand van.
Komt ze op een gegeven ogenblik met een schuifmaat aanlopen en begint ze zo mijn navel op te meten. Ik zeg mijn navel, wat doe je!!!!??![]()
Oh zegt ze, je wilde toch een navelpiercing?
Aziaatje aan de kant geduwd en haar collega heeft me een mooie tepelpiercing gezet. Of het pijn deed? Geen idee. Ik kan me wel nog dat smerige geluid herinneren. Een soort van scheurgeluid.
koopzondag in geleen tot 17u, maar dat ligt beetje uit de buurt hahahhaquote:Op zondag 5 september 2010 12:43 schreef Frishe het volgende:
Iemand enig idee tot hoelaat de rommelmarkt in Wyck Maastricht duurt?
quote:Op zondag 5 september 2010 12:47 schreef Poeketje het volgende:
[..]
koopzondag in geleen tot 17u, maar dat ligt beetje uit de buurt hahahha![]()
Was t zo erg dan daaroquote:Op zondag 5 september 2010 12:16 schreef Poeketje het volgende:
Net een uurtje wakker... booh... uitgaan in sittard was gisteren geen succes helaas.
Nu ontbijten en zo nog ff wat huiswerk maken alvorens ik naar de mam ga...
Met een marktevenement zijn er veel rare mensen op pad die normaal hun gezicht daar niet laten zien en de dj van gisterenavond was k*t.... Die van vorige week was veeel beterquote:
Ugh. Wij hadden ook een slechte dj. Hij was neuckbaar, maar zus en ik waren het er over eens dat hij echt de slechtste DJ ooit was. D'Jacksonquote:Op zondag 5 september 2010 13:10 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Met een marktevenement zijn er veel rare mensen op pad die normaal hun gezicht daar niet laten zien en de dj van gisterenavond was k*t.... Die van vorige week was veeel beter
die van hiero was niet eens f-able...... zeeer triest hahahahhaquote:Op zondag 5 september 2010 13:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ugh. Wij hadden ook een slechte dj. Hij was neuckbaar, maar zus en ik waren het er over eens dat hij echt de slechtste DJ ooit was. D'Jackson![]()
* komt aanstrompelen in een huishoudsterpakje.quote:Op zondag 5 september 2010 13:18 schreef Softfeel het volgende:
ligt best lekker in bad voel me al direct een stuk beter nu..
mis alleen nog een ontbijtje op bad
Nee nee dat hoeft niet wel lief je mag er dan ook bij komen hoor hahaquote:Op zondag 5 september 2010 13:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
* komt aanstrompelen in een huishoudsterpakje.
Cool he. Ontbijt op bad.quote:Op zondag 5 september 2010 13:18 schreef Softfeel het volgende:
ligt best lekker in bad voel me al direct een stuk beter nu..
mis alleen nog een ontbijtje op bad
Ja we zijn naar de stad geweestquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ging jij niet uit met Mieke?![]()
Wij zitten hier aan de drank
Volgens miech is dee altied um 13:00 afgelaope.. kin get later zien, mer neet veul...quote:Op zondag 5 september 2010 13:16 schreef Frishe het volgende:
[..]
Hey sjeng, tot wielaat doort die rommelmerret in Wyck?
quote:Op zondag 5 september 2010 13:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja we zijn naar de stad geweest
Toon hermans gebeuren daar was echt kut en DJ bij Bloem al helemaal
Welke tent was je dan nog heen geweest met die kut djquote:Op zondag 5 september 2010 13:10 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Met een marktevenement zijn er veel rare mensen op pad die normaal hun gezicht daar niet laten zien en de dj van gisterenavond was k*t.... Die van vorige week was veeel beter
Ik ken het, ben aan het sparen voor een rondreis door Engeland.quote:Op zondag 5 september 2010 13:39 schreef Softfeel het volgende:
ik moet eens ophouden om te zoeken waar ik op vakantie wil gaan..
helaas is het in je eentje duurder dan 2 pers.
vooral die lekere vakanties in Acapulco gvd
is mooi Engeland dat ga ik ook nog een keer doen.quote:Op zondag 5 september 2010 13:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ken het, ben aan het sparen voor een rondreis door Engeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |