Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hoe liefquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hoorde een keer over een getrouwd stel dat ging scheiden, maar ze waren wel in therapie nog. Ze hadden een keertje hun zoontje meegenomen naar therapie en het jongetje had tijdens de sessie de veters van zijn ouders aan elkaar geknoopt. Om ze letterlijk bij elkaar te houden*snif*
Kijk die happenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zonde!Is zo leuk!
Zelfs/zeker als volwassene
![]()
Ahw.... Jeetje.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hoorde een keer over een getrouwd stel dat ging scheiden, maar ze waren wel in therapie nog. Ze hadden een keertje hun zoontje meegenomen naar therapie en het jongetje had tijdens de sessie de veters van zijn ouders aan elkaar geknoopt. Om ze letterlijk bij elkaar te houden*snif*
Die hielt heel veel van zijn oudersquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn ex is en zal altijd kind blijvenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ooit was je ex ook een kind. En wat nou als je een brandweerman als ex hebt?
Is leukquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NAAR DE EFTELING??
Nooit geweestdaar wil ik altijd nog eens een keertje heen.
Op het moment valt dat van onze kant wel mee, de enige momenten dat we het erover hebben, zijn als ik m heb gesproken oid, en dat gebeurt dus niet vaak, eens in de maand ongeveer. De scheiding was voor hen heel goed, ze zijn stukken vrolijker en relaxter.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, okee. Ja, dat is leuk, maar ook wel een beetje 'makkelijk' dan![]()
[..]
Ah gos...het is zo lastig allemaal met kindjes erbij, zeker als ze toch (ongewild) veel mee krijgen. En stiekem voelen ze natuurlijk nog veel meer aan dan we doorhebben of zien ook
Wat dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
Naatje je bent een vuile lapo hunter![]()
Ik had zo'n geniale TT in mijn hoofd
Schattig he? Wel misluktquote:Hoe lief
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
Naatje je bent een vuile lapo hunter![]()
Ik had zo'n geniale TT in mijn hoofd
[..]
Hoe lief
Ja, dat bedoelde ik in jouw geval ook, dat ze dus dingen meekrijgen die ze niet zouden moeten horen (van hem/ zijn nieuwe vriendin bewust, van jou misschien soms onbewust)quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op het moment valt dat van onze kant wel mee, de enige momenten dat we het erover hebben, zijn als ik m heb gesproken oid, en dat gebeurt dus niet vaak, eens in de maand ongeveer. De scheiding was voor hen heel goed, ze zijn stukken vrolijker en relaxter.
Alleen bij papa zelf...
Vorige keer dat ze thuis kwamen vertelden ze dat I (zijn nieuwe vriendin) tegen de hond zei dat ie maar weg moest blijven bij de voordeur omdat ie daar niet blij van zou worden (van mij dus) Dat soort dingen vind ik gewoon niet kunnen. Hij zegt ook dat ik gemeen ben en alleen maar ben gaan verhuizen om hem te pesten..(Of dat heeft ie ig gezegd)
Dat kun je gewoon niet maken imo.. Maar ja, doe er maar iets tegen.
Dus je vind je ex liefquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ex is en zal altijd kind blijven
En voor brandweermannen maak ik een uitzondering (uniform)
Ja nou das nu niet leuk meer dus laat maarquote:
Mja in sommige gevallen is het beter om uit elkaar te gaanquote:Schattig he? Wel mislukt![]()
Maar goed, soms maar beter ook
Sinds wanneer heb jij je leven verbetert? Kom je niet meer in ONZ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Lapohunter, heb je de lapo wel gezien? Dat was niet per see de bedoeling hoor
Damn you got me therequote:
Tuurlijk krijgen ze van mij/ons ook weleens wat mee, dat voorkom je niet helaas.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik in jouw geval ook, dat ze dus dingen meekrijgen die ze niet zouden moeten horen (van hem/ zijn nieuwe vriendin bewust, van jou misschien soms onbewust)
Want ik kan me heel goed voorstellen dat de kinderen zelf het veel beter doen zonder alle spanningen en verwijten en wat er allemaal was dat niet goed was
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Damn you got me there
Nee eigenlijk niet, sommige kinderen zijn strontvervelend, zijn etters en zou je het liefst 24/7 achter het behangplakken met 14 emmers lijm en 35 rollen behalng.
Zo dus ook mijn ex....
Ja ikweetquote:
Dat komt omdat hij bang is dat de waarheid bovenkomt en de kinderen hem dan zullen verlatenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tuurlijk krijgen ze van mij/ons ook weleens wat mee, dat voorkom je niet helaas.
Vandaag zat ik aan de telefoon met hem en daar zal ze ook wel wat van gehoord hebben. Ik weet ook niet in hoeverre je alles zou moeten willen verbergen, soms en ik weleens bang dat hij hen dingen vertelt en ik maar probeer om niets te zeggen en dat ze dan problemen gaan krijgen met mij. En mijn keuzes in onze relatie.
Ik wil hen niet vertellen dat hun vader ons alledrie met de dood heeft bedreigd, dat ik uit angst sliep met een klauwhamer onder mn kussen. Enz enz enz.
Hij is daar anders in, alles wat ik verkeerd doe of zeg, vertelt hij hen meteen.
This is getting pretty sick dudequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil hen niet vertellen dat hun vader ons alledrie met de dood heeft bedreigd, dat ik uit angst sliep met een klauwhamer onder mn kussen. Enz enz enz.
Hij is daar anders in, alles wat ik verkeerd doe of zeg, vertelt hij hen meteen.
Hoezo heb jij bij een pretpark gewerkt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ikweet![]()
na 10 jaar er werken is geen enkel park meer echt leuk
kijk mijn myAT eensquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou das nu niet leuk meer dus laat maar
[..]
Mja in sommige gevallen is het beter om uit elkaar te gaan
[..]
Sinds wanneer heb jij je leven verbetert? Kom je niet meer in ONZ?
Ik zit je alleen een beetje te trollen hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Damn you got me there
Nee eigenlijk niet, sommige kinderen zijn strontvervelend, zijn etters en zou je het liefst 24/7 achter het behangplakken met 14 emmers lijm en 35 rollen behalng.
Zo dus ook mijn ex....
Dat is dan ook mijn schuld, want dat komt dan omdat we verhuisd zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij bang is dat de waarheid bovenkomt en de kinderen hem dan zullen verlaten
Mja, en das dan nog het minder ernstige deelquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
This is getting pretty sick dude
OMG is it really u? Of ben je ineens volwassen geworden ?quote:
I know, de meeste exen zijn vervelend/klote/naar maar goed het zijn ook niet voor niets exenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit je alleen een beetje te trollen hoorExen zijn inderdaad kut, van allebei de kanten, altijd, maakt niet uit hoe
Ja, in de IC van Utrecht naar Amsterdam. Er liep een jongedame langs met een grote rugzak met koffie, thee en gevulde koekenquote:
Je weet wanneer ik jarig ben, hequote:
Dat vind ik het toch al nooitquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is dan ook mijn schuld, want dat komt dan omdat we verhuisd zijn.
Hij zei ook dat hij straks als hij kinderen krijgt met zn nieuwe vriendin ws geen plaats meer voor de onze heeft
[..]
Mja, en das dan nog het minder ernstige deel![]()
Bij een pretpark? Bij HET pretpark ja. Dat zeg ik net.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo heb jij bij een pretpark gewerkt?
Dat jij je kinderen daar dan nog heen laat gaan, echt petje af hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij straks als hij kinderen krijgt met zn nieuwe vriendin ws geen plaats meer voor de onze heeft
[..]
Nee, dat klopt niet helemaal. Je kan ook gewoon uit elkaar gaan omdat het niet meer gaat en de relatie achter je laten en wel normaal met elkaar omgaan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit je alleen een beetje te trollen hoorExen zijn inderdaad kut, van allebei de kanten, altijd, maakt niet uit hoe
Ermm nou wil ik niet veel zeggen hoor, maar met MIJN enige ex ooit heb ik nog steeds erg goed contactquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, het is ook erg naar dat hij er blijkbaar niet hetzelfde over denkt als jijquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tuurlijk krijgen ze van mij/ons ook weleens wat mee, dat voorkom je niet helaas.
Vandaag zat ik aan de telefoon met hem en daar zal ze ook wel wat van gehoord hebben. Ik weet ook niet in hoeverre je alles zou moeten willen verbergen, soms en ik weleens bang dat hij hen dingen vertelt en ik maar probeer om niets te zeggen en dat ze dan problemen gaan krijgen met mij. En mijn keuzes in onze relatie.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat jij je kinderen daar dan nog heen laat gaan, echt petje af hoor
Altijd al geweest, maar met de ONZ SC hoefde ik niet te zoeken naar leuke plekken, nu welquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OMG is it really u? Of ben je ineens volwassen geworden ?
duhquote:[..]
I know, de meeste exen zijn vervelend/klote/naar maar goed het zijn ook niet voor niets exen
Misschien zijn jullie op tijd gestoptquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ermm nou wil ik niet veel zeggen hoor, maar met MIJN enige ex ooit heb ik nog steeds erg goed contact
Het was MIJN relatie met hem die niet goed was en ook zijn reactie op MIJ die niet goed is/was. Niet die op hen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat jij je kinderen daar dan nog heen laat gaan, echt petje af hoor
WAT? Damn. Wat moet jij veel opzij zetten om ze er toch heen te laten gaan zegquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Jep, al had dat andere redenenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie op tijd gestopt
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik ben nog heel lang beste vriendjes geweest met een van mijn exenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ze het een van ons twee kwalijk gaan nemen straks. Dat kan haast niet anders en soms ben ik dus bang dat ik dat ga worden, omdat ik niet zo praat over hem. En wat vertel je ze als ze straks groter zijn enzo? Dat is gewoon moeilijk, want ik WIL helemaal niet dat ze alles weten wat er tussen ons is gebeurd, zo'n beeld wil je niet van je vader.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, het is ook erg naar dat hij er blijkbaar niet hetzelfde over denkt als jij
Meestal zit je dan op een punt dat je gewoon vrienden wil zijn enzo, uit elkaar gegroeid ed, en dan kan het goed gaan. Of was dat bij jou anders?quote:
Andersquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meestal zit je dan op een punt dat je gewoon vrienden wil zijn enzo, uit elkaar gegroeid ed, en dan kan het goed gaan. Of was dat bij jou anders?
Wat maar weer bewijst dat jij juist de beste ouder bentquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ze het een van ons twee kwalijk gaan nemen straks. Dat kan haast niet anders en soms ben ik dus bang dat ik dat ga worden, omdat ik niet zo praat over hem. En wat vertel je ze als ze straks groter zijn enzo? Dat is gewoon moeilijk, want ik WIL helemaal niet dat ze alles weten wat er tussen ons is gebeurd, zo'n beeld wil je niet van je vader.
Mja, uiteindelijk zullen ze toch hun eigen waarheid bij elkaar gaan puzzelen. En hoe meer jij achter houdt, hoe meer hij hun beeld zal kleuren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ze het een van ons twee kwalijk gaan nemen straks. Dat kan haast niet anders en soms ben ik dus bang dat ik dat ga worden, omdat ik niet zo praat over hem. En wat vertel je ze als ze straks groter zijn enzo? Dat is gewoon moeilijk, want ik WIL helemaal niet dat ze alles weten wat er tussen ons is gebeurd, zo'n beeld wil je niet van je vader.
Nee, dat valt wel mee, ik vind het belangrijk dat ze hun vader zien, belangrijker dan mijn 'trots' of mijn gevoelens over hem. Het is hun vader.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WAT? Damn. Wat moet jij veel opzij zetten om ze er toch heen te laten gaan zeg
Ben niet treurig hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
Om de treurige gezichten weer even vrolijk te maken, voor de liefhebbers: Siebelink en Stenders nu op 3fm
En dat vind ik dus zo moeilijk. Aan de ene kant wil je niet dat ze negatief over hem gaan denken, aan de andere kant moet je jezelf daar ook wel tegen beschermen..quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, uiteindelijk zullen ze toch hun eigen waarheid bij elkaar gaan puzzelen. En hoe meer jij achter houdt, hoe meer hij hun beeld zal kleuren.
Precies! En als JIJ het niet doet, doet niemand het.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
aan de andere kant moet je jezelf daar ook wel tegen beschermen..
Staat het zwart op wit?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee, ik vind het belangrijk dat ze hun vader zien, belangrijker dan mijn 'trots' of mijn gevoelens over hem. Het is hun vader.
Het is wel moeilijk dat hij hen niet wil halen, wij hebben toen we verhuisd zijn aangegeven dat we hen de helft van de tijd wel wilden brengen naar Ehv en dat hij ze dan de andere helft op zou kunnen halen hier (dus eens in de maand rijden wij, en eens in de maand rijdt hij) Dat wilde hij niet (hij zegt dat het niet KAN, maar das imo onzin, het KAN altijd als je echt wil, we zitten niet in Australië ofzo) en nu ziet hij ze dus eens in de maand, als wij ze komen brengen.
De kindjes zeggen zelf al dat hij het niet voor hen over heeft om te rijden, en daar heb ik nooit iets over gezegd, maar hebben ze zelf bedacht.. Das gewoon naar.
Doch, een beetje humor kan er wel inquote:
quote:[..]
En dat vind ik dus zo moeilijk. Aan de ene kant wil je niet dat ze negatief over hem gaan denken, aan de andere kant moet je jezelf daar ook wel tegen beschermen..
Snap ik, dat zou ik ook hebben...maar toch.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee, ik vind het belangrijk dat ze hun vader zien, belangrijker dan mijn 'trots' of mijn gevoelens over hem. Het is hun vader.
Het is wel moeilijk dat hij hen niet wil halen, wij hebben toen we verhuisd zijn aangegeven dat we hen de helft van de tijd wel wilden brengen naar Ehv en dat hij ze dan de andere helft op zou kunnen halen hier (dus eens in de maand rijden wij, en eens in de maand rijdt hij) Dat wilde hij niet (hij zegt dat het niet KAN, maar das imo onzin, het KAN altijd als je echt wil, we zitten niet in Australië ofzo) en nu ziet hij ze dus eens in de maand, als wij ze komen brengen.
De kindjes zeggen zelf al dat hij het niet voor hen over heeft om te rijden, en daar heb ik nooit iets over gezegd, maar hebben ze zelf bedacht.. Das gewoon naar.
Is het boven je nievo ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef Ferb het volgende:
Ik snap het niet meer.
* Ferb kijkt weer film
het is maar goed dat je dit niet snapt, mupsiequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef Ferb het volgende:
Ik snap het niet meer.
* Ferb kijkt weer film
We hadden een omgangsregeling op papier staan, maar hij heeft die een aantal keren veranderd, dus ik voel me niet meer geroepen me daaraan te houden. En aangezien wij verhuisd zijn en niet hij, wilde en wil ik hem daarin wel tegemoet komen. Niet voor hem overigens, maar voor de kindjes,die hebben ook het recht hun vader te zien.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Staat het zwart op wit?
Ik heb het gelukkig zwart op wit staan, het zal me een worst wezen waar hij vandaan moet komen, als hij zijn kind wil zien komt hij hem maar halen ook
Ik weet ook niet of het eerlijk is om bepaalde dingen te vertellen. Niet omdat ze niet waar zijn, maar omdat ik het zou vertellen uit eigenbelang en niet in hun belang.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik, dat zou ik ook hebben...maar toch.
En je wilt natuurlijk ook gewoon eerlijk zijn tegenover ze, maar om ze alles te vertellen is denk ik in jouw geval ook weer zo heftig dat je ze daar tegelijkertijd tegen wilt beschermen. Pff.
Kan me voorstellen dat je dat naar vindt, maar het is toch ook een giga positief punt dat ze dat ZELF waarnemen. Autonoom constateren "Hmm papa vindt ons ook niet ZO boeiendquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is dan weer net hoe je 'eerlijk' zijn ziet ja...quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet ook niet of het eerlijk is om bepaalde dingen te vertellen. Niet omdat ze niet waar zijn, maar omdat ik het zou vertellen uit eigenbelang en niet in hun belang.
De invulling is zo moeilijk.
Amy maakte trouwens net het doosje met kattensnoepjes open
Dat klopt, het is goed dat ze het zelf zien, allen zo jammer dat ze het moeten zien. Dat het nodig is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je dat naar vindt, maar het is toch ook een giga positief punt dat ze dat ZELF waarnemen. Autonoom constateren "Hmm papa vindt ons ook niet ZO boeiend" Daar kun je wat mee. Al is het pijnlijk om te zien natuurlijk, en jammer dat het daarmee dus een beetje over hun rug gaat
Ze gaan graag naar hun vader, zeker sinds ze nog maar eens in de maand gaan, vinden ze het gewoon leuk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
Wat willen de kinderen het liefst? Of zijn ze nog niet op een leeftijd dat ze zeggen: Joepie, we gaan weer naar mama
Ofzo?
Mja, da's de keerzijde inderdaadquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt, het is goed dat ze het zelf zien, allen zo jammer dat ze het moeten zien. Dat het nodig is.
Kinderen willen cadeautjes.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
Wat willen de kinderen het liefst? Of zijn ze nog niet op een leeftijd dat ze zeggen: Joepie, we gaan weer naar mama
Ofzo?
Aha, okquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze gaan graag naar hun vader, zeker sinds ze nog maar eens in de maand gaan, vinden ze het gewoon leuk.
Prioriteiten stellen he ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:18 schreef Ferb het volgende:
Nah ik kijk half film en ik lees half mee.
Dus moeilijk te volgen
Zolang jij eerlijk en open bent, en je kinderen het idee hebben dat ze jou kunnen vertrouwen, dat ze altijd bij jou terecht kunnen, denk ik dat het wel los zal lopen. En die invulling dat komt volgens mij wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het eerlijk is om bepaalde dingen te vertellen. Niet omdat ze niet waar zijn, maar omdat ik het zou vertellen uit eigenbelang en niet in hun belang.
De invulling is zo moeilijk.
kinderen willen niet altijd cadeautjes hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:23 schreef Ferb het volgende:
[..]
Kinderen willen cadeautjes.
Als je door de stad loopt en ze zien iets leuks en ze krijgen het niet zijn ze vaak heel de dag chago.
Dus je moet een kind altijd maar zijn zin geven? Disagree... ze moeten juist leren niet altijd hun zin te krijgen...quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:23 schreef Ferb het volgende:
[..]
Kinderen willen cadeautjes.
Als je door de stad loopt en ze zien iets leuks en ze krijgen het niet zijn ze vaak heel de dag chago.
mijne niet in elk gevalquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kinderen willen niet altijd cadeautjes hoor
8 en 9, dus al best grootquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aha, okHoe oud zijn ze? De kinderen?
Dat probeer ik sowieso, maar sommige dingen zijn gewoon zo moeilijk. Uit mezelf ga ik niet gauw iets vertellen... Ik heb gezegd dat ik weg ben gegaan omdat het niet ging tussen papa en mij, dat ik gek op m was en hij op mij, maar dat we te vaak ruzie hadden en dat het gewoon niet werkte. Dat merkten zij ook wel, dus dat was niet zo moeilijk, maar hoe vertel ik dat het veel verder ging dan gewoon ruzie? En moet ik dat wel vertellen? Maar hij doet dat dus wel, vertellen dat ik zo slecht was, moet ik me ook 'verlagen' of is het dan zelfbescherming... Ik weet het allemaal gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
Zolang jij eerlijk en open bent, en je kinderen het idee hebben dat ze jou kunnen vertrouwen, dat ze altijd bij jou terecht kunnen, denk ik dat het wel los zal lopen. En die invulling dat komt volgens mij wel.
Ik blijf het ook lastig vinden, ook om er over te praten, mijn ex was ook geen lieverdje, en ja je hoopt dat je het als ouder allemaal maar goed doet.
Ja maar..quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus je moet een kind altijd maar zijn zin geven? Disagree... ze moeten juist leren niet altijd hun zin te krijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. om te lezen !!!
vandaar dus![]()
(ik was eindelijk weer een beetje goed gehumeurd :S#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Dat lijkt me toch zelfbescherming danquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
moet ik me ook 'verlagen' of is het dan zelfbescherming... Ik weet het allemaal gewoon niet.
Alsof hij zegt dat hij het niet wil hebben als je ineens met een grote ingepakte doos voor hem staat.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
door baggeren want hier word ik niet vrolijk van
kunnen we het niet hebben over eten of zo ??
ja ik snap dit dit soort dingen gebeuren en dat het goed is om er over te praten en zo ..
maar vind het allemaal maarHeb je kaneelstokken en wijnballen meegenomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. om te lezen !!!
vandaar dus![]()
(ik was eindelijk weer een beetje goed gehumeurd :S
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Je gevoel volgen. Echt. Heus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
8 en 9, dus al best groot
[..]
Dat probeer ik sowieso, maar sommige dingen zijn gewoon zo moeilijk. Uit mezelf ga ik niet gauw iets vertellen... Ik heb gezegd dat ik weg ben gegaan omdat het niet ging tussen papa en mij, dat ik gek op m was en hij op mij, maar dat we te vaak ruzie hadden en dat het gewoon niet werkte. Dat merkten zij ook wel, dus dat was niet zo moeilijk, maar hoe vertel ik dat het veel verder ging dan gewoon ruzie? En moet ik dat wel vertellen? Maar hij doet dat dus wel, vertellen dat ik zo slecht was, moet ik me ook 'verlagen' of is het dan zelfbescherming... Ik weet het allemaal gewoon niet.
Nee, dan is hij heel blij met het papiertjequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof hij zegt dat hij het niet wil hebben als je ineens met een grote ingepakte doos voor hem staat.
nah doe altijd goed mn best om de grijp automaten leeg te halen (vonden ze vorige x niet zo leuk ...)quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar eigenlijk bedoelde je wat anders?
Je hebt wel koekhappen gemist![]()
Kermis? KaneelstokkenWijnballen
Als je kinderen er naar vragen, vertel je wat je wil vertellen, ik zou niet tot in alle details treden,maar vertellen wat belangrijk voor hun is om te weten. Dat hij wel alle details verteld moet hij weten. Doe wat jij denkt dat goed is. En tuurlijk is dat niet makkelijk, maar je zal daar wel een weg in moeten vindenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat probeer ik sowieso, maar sommige dingen zijn gewoon zo moeilijk. Uit mezelf ga ik niet gauw iets vertellen... Ik heb gezegd dat ik weg ben gegaan omdat het niet ging tussen papa en mij, dat ik gek op m was en hij op mij, maar dat we te vaak ruzie hadden en dat het gewoon niet werkte. Dat merkten zij ook wel, dus dat was niet zo moeilijk, maar hoe vertel ik dat het veel verder ging dan gewoon ruzie? En moet ik dat wel vertellen? Maar hij doet dat dus wel, vertellen dat ik zo slecht was, moet ik me ook 'verlagen' of is het dan zelfbescherming... Ik weet het allemaal gewoon niet.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
door baggeren want hier word ik niet vrolijk van
kunnen we het niet hebben over eten of zo ??
ja ik snap dit dit soort dingen gebeuren en dat het goed is om er over te praten en zo ..
maar vind het allemaal maarNiet zo zeuren jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. om te lezen !!!
vandaar dus![]()
(ik was eindelijk weer een beetje goed gehumeurd :S![]()
Het is ook allemaal erg kut, maar die dingen gebeuren nou eenmaal![]()
Hebben ze dan al een beetje een eigen wil, of niet? (Ofwel, ik wil liever 2 weken bij vader zijn, ofzo)quote:
quote:[..]
pics van de knuffels EN de boze kermismeneer?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nah doe altijd goed mn best om de grijp automaten leeg te halen (vonden ze vorige x niet zo leuk ...)
boze kermis meneer en zo
score tot nu to 20 euro armer en 4 knuffels rijker lol
Wat fijn dat hij met zo iets al blij isquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan is hij heel blij met het papiertje
Dan zorg je dus dat er in die doos iets zit waar jij blij van wordt, en dan geef je Thijs het papier!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan is hij heel blij met het papiertje
nah ga nog wel een x van de week met het vuurwerkquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je kaneelstokken en wijnballen meegenomen?
Een blije doosquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zorg je dus dat er in die doos iets zit waar jij blij van wordt, en dan geef je Thijs het papier!
Ja, vandaag speelde hij op het feestje met een ballon, meer hoefde ook nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
Wat fijn dat hij met zo iets al blij is
zal morgen ff plaatjes schieten van de knuffelsquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pics van de knuffels EN de boze kermismeneer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
waar is die kermis?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nah ga nog wel een x van de week met het vuurwerk
true truequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je kinderen er naar vragen, vertel je wat je wil vertellen, ik zou niet tot in alle details treden,maar vertellen wat belangrijk voor hun is om te weten. Dat hij wel alle details verteld moet hij weten. Doe wat jij denkt dat goed is. En tuurlijk is dat niet makkelijk, maar je zal daar wel een weg in moeten vinden
[..]
Niet zo zeuren jij![]()
Het is ook allemaal erg kut, maar die dingen gebeuren nou eenmaal
kinderen van nu zijn te verwendquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat fijn dat hij met zo iets al blij is
Dat weten ze wel hoor,het gaat erom hoe ver je gaat in dat duidelijk maken..quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch zelfbescherming danJe wilt het niet natuurlijk, je wilt dat het allemaal rozegeur enmaneschijn is of minstens LIJKT. Maar dat is niet houdbaar
En als jij niet laat doorschemeren dat pa ook niet zo geweldig en perfect is, dan is dat wel wat ze gaan denken..
Nja, vooralsnog i het niet zo aan de orde en maak ik me er meestal 'druk' om na hem gesproken te hebben of na een mailtje ofzo. Ik wacht het allemaal nog maar afquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je gevoel volgen. Echt. Heus.
Klopt, en dat komt ook allemaal wel, alleen soms denk je er wat meer over na dan op andere momenten..quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je kinderen er naar vragen, vertel je wat je wil vertellen, ik zou niet tot in alle details treden,maar vertellen wat belangrijk voor hun is om te weten. Dat hij wel alle details verteld moet hij weten. Doe wat jij denkt dat goed is. En tuurlijk is dat niet makkelijk, maar je zal daar wel een weg in moeten vinden
Dat hebben ze nog nooit gezegd, het was eerder dat ze niet wilden dat is gelukkig over. En ze zitten hier natuurlijk op school dus het kan ook niet zomaar. Alleen in de vakanties en dan zijn ze de helft vand e tijd bij hemquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hebben ze dan al een beetje een eigen wil, of niet? (Ofwel, ik wil liever 2 weken bij vader zijn, ofzo)
[..]
ahw wat liefquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vandaag speelde hij op het feestje met een ballon, meer hoefde ook niet![]()
En toen de ballon knapte...zei hij: Ballohon, ben je nou? *smelt*
Zaandam jet eenige dorp in nederland met stadsrechten ....quote:
ah ok, want alles voor het kinder natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weten ze wel hoor,het gaat erom hoe ver je gaat in dat duidelijk maken..
[..]
Nja, vooralsnog i het niet zo aan de orde en maak ik me er meestal 'druk' om na hem gesproken te hebben of na een mailtje ofzo. Ik wacht het allemaal nog maar af
[..]
Klopt, en dat komt ook allemaal wel, alleen soms denk je er wat meer over na dan op andere momenten..
[..]
Dat hebben ze nog nooit gezegd, het was eerder dat ze niet wilden dat is gelukkig over. En ze zitten hier natuurlijk op school dus het kan ook niet zomaar. Alleen in de vakanties en dan zijn ze de helft vand e tijd bij hemDat weten ze en vinden ze prima verder.
Awh, liefquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vandaag speelde hij op het feestje met een ballon, meer hoefde ook niet![]()
En toen de ballon knapte...zei hij: Ballohon, ben je nou? *smelt*
Net iets te ver weg voor die stokken en ballenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Zaandam jet eenige dorp in nederland met stadsrechten ....
Hij heeft bergen speelgoed, mijn woonkamer EN tuin zijn speeltuinen geworden en dan liggen er ook nog kasten vol knutseldingen enzoquote:
Huh?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ah ok, want alles voor het kinder natuurlijk
Wees blijquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
true true
gelukkig nog niet mee gemaakt en hoop dat het ook zo blijft voorlopig
Weet ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Klopt, en dat komt ook allemaal wel, alleen soms denk je er wat meer over na dan op andere momenten..
Oh hell, ik moet morgen naar Zaandam, staat die kermis in de buurt van de Saturn MediaMarkt ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Zaandam jet eenige dorp in nederland met stadsrechten ....
Ooooh, dat is ook heel heel heel erg liefquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Awh, lief
A vroeg een keer waar de mensen dan waren toen er dino's waren, want die zoude de mensen toch opeten?
Ik antwoordde dat er toen nog geen mensen waren.
Waar waren die dan? Vroeg ze, dus ik helemaal nadenken hoe ik dat ging uitleggen, zegt ze: O wacht! Die zaten natuurlijk allemaal nog in de buik!
Zo lief(en wel gemakkelijk, hoefde ik niet moeilijk te doen met mn uitleg)
Wat?! Dan verwen je hem dus alsnog te veelquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij heeft bergen speelgoed, mijn woonkamer EN tuin zijn speeltuinen geworden en dan liggen er ook nog kasten vol knutseldingen enzo
Ik kan wel voor je halenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Net iets te ver weg voor die stokken en ballen
dat moest kind zijn, zonder erquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Huh?
Overigens zijn de mijne ook niet verwend
Maar volgens mij zegt iedere ouder dat van zn kinderen
Ikga een kind van drie echt niet uitleggen hoe het allemaal precies zit hoor, dit was prima zoquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
De mensen waren er al wel ten tijde van de dino heh, de dino leeft nu immers nog
yupzquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wees blij
Scheelt een hoop kopzorgen
[..]
Weet ikKomt heus wel goed
Er zal een tijd komen waar je het wat meer los kan laten
[..]
Oh hell, ik moet morgen naar Zaandam, staat die kermis in de buurt van de Saturn MediaMarkt ?
Ik nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat?! Dan verwen je hem dus alsnog te veel
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
yupz
als je de gedempte gracht afloopt (over de markt gaat )
loop je er zo tegen aan
Ja, precies, kermisquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan wel voor je halen
Maar ik doe het niet want kermis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uhu op de burcht en een deel van de damquote:
kermis in zaandam is opzich wel gezelligquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, kermis![]()
Maar kaneelstokken en wijnballen
Dat dacht ik ook van haar toenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooh, dat is ook heel heel heel erg lief![]()
Mijne is nog net iets te jong voor dat soort redenaties
Zal wel goedkomenquote:
Dan nog wist ik niet zo goed wat je bedoeltquote:
Maar dan moet je dus zeggen dat er wel mensen zijn en die op andere plaatsen woonden, dieren zijn banger voor jou dan jij voor henquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ikga een kind van drie echt niet uitleggen hoe het allemaal precies zit hoor, dit was prima zo
Jij hebt hem gezien he?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
Dat was toch de schuld van de opa's en oma's?
Maar als ik bij de saturn parkeren kan dan hoef ik toch heel die kermis niet over???quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
uhu op de burcht en een deel van de dam
Dat je alles in het belang van je kind doetquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van haar toen
Sowieso viel t me op dat ze altijd meer doorhebben en begrijpen dan je denkt, zo leuk
[..]
Zal wel goedkomen
[..]
Dan nog wist ik niet zo goed wat je bedoelt
Ja ik heb hem gezien jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt hem gezien he?
Nou.
Iedereen die komt neemt dus (bijna) altijd wel iets mee.
'want het is zo'n prachtig kind'
jaaa, maar kermis...quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kermis in zaandam is opzich wel gezellig
gebeurt bijna nooit wat tis alleen altijd zo verdomd duur ...
Ze zijn hier inmiddels zo groot adt het speelgoed beperkt is tot de slaapkamer en ze alles weer naar boven doen (als het goed isquote:
nee joh als je bij de saturn parkeerd heb je gans geen last vanquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als ik bij de saturn parkeren kan dan hoef ik toch heel die kermis niet over???
wel een goeie zal het eens met mijn wederhelft er over hebben morgenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaa, maar kermis...
ohja, en die knuffels, schenk die dan even aan het dichtstbijzijnde ASC, wil je
Tegen de tijd dat wij daar zijn is de kermis ook vast nog niet openquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nee joh als je bij de saturn parkeerd heb je gans geen last van
Ja, maar mijne is net 2..die weet wel van kindjes in buiken, maar meer ook nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van haar toen
Sowieso viel t me op dat ze altijd meer doorhebben en begrijpen dan je denkt, zo leuk
[..]
Zal wel goedkomen
[..]
Dan nog wist ik niet zo goed wat je bedoelt
Laat ze er maar gewoon zelf voor sparen of zoquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
En als er dan speelgoed staat, moet je zorgen dat dat fantasierijk genoeg is, dus geen gameboy geven als ze 8 zijn
Jaaaa, dat is wel heel lekkerquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn hier inmiddels zo groot adt het speelgoed beperkt is tot de slaapkamer en ze alles weer naar boven doen (als het goed is) en dat de knutselspullen en spelletjes het enige zijn wat nog beneden lag
Dat heeft ook zo zn voordelen.
doe maarquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wel een goeie zal het eens met mijn wederhelft er over hebben morgen
Niet alle dierenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus zeggen dat er wel mensen zijn en die op andere plaatsen woonden, dieren zijn banger voor jou dan jij voor hen
In hun belang ja, dat betekent dus niet dat ik ze hun zin zou geven als ze morgen bij papa zouden willen wonen oidquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat je alles in het belang van je kind doet
Dat gebeurd helaas genoeg welquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
En als er dan speelgoed staat, moet je zorgen dat dat fantasierijk genoeg is, dus geen gameboy geven als ze 8 zijn
Welke niet danquote:
ohw, ja, dat las ik wel ja, net... dat is lastigquote:[..]
In hun belang ja, dat betekent dus niet dat ik ze hun zin zou geven als ze morgen bij papa zouden willen wonen oid![]()
Hij zegt tegen hen dat ze maar bij hem moeten komen wonen op hun 12e en tegen mij dat hij dat helemaal niet wil en/of kan omdat hij nog een kindje wil met zn nieuwe vriendin en twee bedrijfjes heeft enzo..
Ik had het ook niet persé over die redenatiesquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar mijne is net 2..die weet wel van kindjes in buiken, maar meer ook niet
Doen de mijne ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat ze er maar gewoon zelf voor sparen of zo
Hey Aartiquote:
En zijn ze er waarschijnlijk ook een stuk zuiniger opquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het ook niet persé over die redenatiesVind het gewoon wel leuk om te merken dat ze steeds meer voor zichzelf gaan denken en dingen gaan begrijpen enzo
[..]
Doen de mijne ook
Ze hebben alebei zelf een DS gekocht en A heeft laatst zelf een fototoestel gekocht. Ben dan zo trots![]()
Moet zeggen dat er tegen woordig hele educative spelletjes te krijgen zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben al verkoudenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady snottert het topic uit voordat ze anderen aansteekt
Doei lieffies, een fijne avond allemaal![]()
Truste LLquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, ok, dat zijn de goede, maar je moet ze niet van begin af aan schietspelletjes doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat er tegen woordig hele educative spelletjes te krijgen zijn
(niet persee voor een gameboy )maar je heb nog van die andere dingen echt voor kinderen
met tellen en woordjes en rekenen en zo.
En das niet eens zo gek duur en daar bij kan het mee groeien.
En neem van mij aan zo'n apparaat heet gewoon een DS wat het ook voor merk is![]()
Dus ja die van mij heeft er wel 1.
En ik stond toch best wel verbaast te kijken toen ik dr soort van raportje kreeg.
waar dingen in stonden zo als erg grote worden schat kan goed communiceren.
En ze het dus erg goed deed op school.
En nee mijn kind word niet als een volwassenen behandeld en kind moet kind zijn wanneer ze dat wil
Ze doet het dus allemaal uit eigen beweging
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het ook niet persé over die redenatiesVind het gewoon wel leuk om te merken dat ze steeds meer voor zichzelf gaan denken en dingen gaan begrijpen enzo
[..]
Doen de mijne ook
Ze hebben alebei zelf een DS gekocht en A heeft laatst zelf een fototoestel gekocht. Ben dan zo trots![]()
Toen ze tweeenhalf waren gingen ze al zelf een ijsje halen bij de ijscomanquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Aarti![]()
[..]
En zijn ze er waarschijnlijk ook een stuk zuiniger op
Dat lijkt me ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toen ze tweeenhalf waren gingen ze al zelf een ijsje halen bij de ijscomanVonden ze zo leuk, en waren zelf ook trots
En dat valt wat tegen, de oudste is altijd wel zuinig, de jongste nooit eigenlijk. Maar heb haar wel gezegd dat ze geen nieuwe DS mag (ook niet kopen) als ze deze kwijtraakt. Dat helpt beter dan kopen van haar eigen geld.
Geef ze een Super Nitendoquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toen ze tweeenhalf waren gingen ze al zelf een ijsje halen bij de ijscomanVonden ze zo leuk, en waren zelf ook trots
En dat valt wat tegen, de oudste is altijd wel zuinig, de jongste nooit eigenlijk. Maar heb haar wel gezegd dat ze geen nieuwe DS mag (ook niet kopen) als ze deze kwijtraakt. Dat helpt beter dan kopen van haar eigen geld.
hangt er van af hoe laat je komtquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat wij daar zijn is de kermis ook vast nog niet open
uiteraard en dat geld ook voor dr DS of hoe dat ding heet nee tis geen nintendo daar vond ik haar ook nog te klein voorquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gebeurd helaas genoeg wel
Zelfs als ze al 5 zijn krijgen ze een DS
Al ben ik van mening dat sommige spelletjes best goed is voor de motoriek (bijvoorbeeld de wii)
Niet dat mijn zoon er elke dag op mag spelen, nee zoiets moet hij gewoon verdienen natuurlijk.
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat er tegen woordig hele educative spelletjes te krijgen zijn
(niet persee voor een gameboy )maar je heb nog van die andere dingen echt voor kinderen
met tellen en woordjes en rekenen en zo.
En das niet eens zo gek duur en daar bij kan het mee groeien.
En neem van mij aan zo'n apparaat heet gewoon een DS wat het ook voor merk is![]()
Dus ja die van mij heeft er wel 1.
En ik stond toch best wel verbaast te kijken toen ik dr soort van raportje kreeg.
waar dingen in stonden zo als erg grote worden schat kan goed communiceren.
En ze het dus erg goed deed op school.
En nee mijn kind word niet als een volwassenen behandeld en kind moet kind zijn wanneer ze dat wil
Ze doet het dus allemaal uit eigen beweging
Doeg snotkopjequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
bijna 5quote:
Ik ga alquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij snapt er werkelijk niets van heh
We hebben een wii,een Xbox (een oude) en een playstation (ook een oude) en op mn telefoon heb ik ook 40 spelletjes staan ofzo, dus genoeg lijkt mequote:
In de praktijk zijn de kindjes nu dus bijna altijd buiten, ze doen niet zoveel met de (spel)computers. Als het koud en nat is, heeft de jongste vooral de neiging om achter een computer te kruipen, de oudste wat minder. Maar we doen ook vaak spelletjes enzo, vind het hier we netjes verdeeldquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind (mening) dat een kind tijdens de jeugd vooral in de zomer moet buitenspelen (klinkt stom, maar je begrijpt me wel) en in de winter kunnen ze (als ik kinderen krijg, ooit) spelletjes op PC doen. Forums zou ik erg toejuigen (het heeft mij geholpen bij mijn sociale contacten), maar dingen als FOK! natuurlijk niet. En dan hebben we het over een leeftijd dat ze al goed met de PC overweg kunnen enzo, 10 jaar oid. Voor een Wii zou ik wel bijbetalen denk ik, op voorwaarde dat dat ding niet gebruikt wordt als schietspelprogramma, maar als sportding, als het regent. En dat vind ik.
zekers !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
Dat heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In de praktijk zijn de kindjes nu dus bijna altijd buiten, ze doen niet zoveel met de (spel)computers. Als het koud en nat is, heeft de jongste vooral de neiging om achter een computer te kruipen, de oudste wat minder. Maar we doen ook vaak spelletjes enzo, vind het hier we netjes verdeeld
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zekers !Man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je quote- en spoilerskillz...ga ze eens maken!ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Waardeloos klotekindquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
Forums zou ik erg toejuigen , maar dingen als FOK! natuurlijk niet.
Geen idee hoe het gaat als we ddelijk een paar jaar verder zijn weerquote:
Buitenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In de praktijk zijn de kindjes nu dus bijna altijd buiten, ze doen niet zoveel met de (spel)computers. Als het koud en nat is, heeft de jongste vooral de neiging om achter een computer te kruipen, de oudste wat minder. Maar we doen ook vaak spelletjes enzo, vind het hier we netjes verdeeld
wat is er mis meequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Man!
Je quote- en spoilerskillz...ga ze eens maken!
ik als het even kon ook nog zwemmenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Buiten![]()
Wij gaan als het regent ook nog gewoon in plassen stampen
Dat deed ik ook, maar nu is dat inmiddels niet meer interessant natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Buiten![]()
Wij gaan als het regent ook nog gewoon in plassen stampen
ja, dat kan Thijs alleen nog niet hequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik als het even kon ook nog zwemmen
Hahaha, hihihi, ik geniet er nog wel even van danquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar nu is dat inmiddels niet meer interessant natuurlijk
en ze beginnen zich wat te schamen als ik gek doe: nou, maham!
Ja hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaha, hihihi, ik geniet er nog wel even van dan![]()
Niet meer gek doen omdat je kinderen zich anders schamen, het zou verboden moeten worden![]()
Jij blijft wel gek doen he?
Doe het niet, asjeblieftquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaha, hihihi, ik geniet er nog wel even van dan![]()
Niet meer gek doen omdat je kinderen zich anders schamen, het zou verboden moeten worden![]()
Jij blijft wel gek doen he?
oh niet gezien my badquote:
Met mijn gozer??quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
oh niet gezien my bad![]()
hoest trouwens met je gozer ?
ja idd ....quote:
nee staat voor de deurquote:
ik bedoel jou ook niet, suffiequote:
ah juist ... dan gaat ik maar ff wat kaas scorenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoel jou ook niet, suffie
tent in je broek ja ...quote:
oude?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ah juist ... dan gaat ik maar ff wat kaas scoren![]()
brokkel kaas
jonge kaas brokkelt niet ech he >.<quote:
dan heb jij nog nooit jonge kaas geschaafd met mijn kaasschaafquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jonge kaas brokkelt niet ech he >.<
Nee. Een echte tent om in te slapen. Dé sziget quote van het jaar.quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Een echte tent om in te slapen. Dé sziget quote van het jaar.
oeh, burnquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
net of jij ooit n Sziget geweest bent
wie wat waar ?quote:
OHMYGOD They didnt kill kennyquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wie wat waar ?
[ afbeelding ]
laterz en werk ze morgen btwquote:
dat gaat nu nie meer he ...quote:
echt wel, dat was in een aflevering zoquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dat gaat nu nie meer he ...![]()
kenne em nie unkillen ...
Ik heb de nieuwe layout.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
echt wel, dat was in een aflevering zo
gaat strax graven in zijn collectiequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
echt wel, dat was in een aflevering zo
Hoezo niet? Waarom toch die beperkingen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dat gaat nu nie meer he ...![]()
kenne em nie unkillen ...
iets met laat en avond enzoquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Waarom toch die beperkingen?
neequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gaat strax graven in zijn collectie
weet je welk seizoen ?
kut ach ze zeggen google is je beste vriendquote:
en het klopt nog ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kut ach ze zeggen google is je beste vriend
dan moet je betalenquote:
Er is volgens mij ook een aflevering er voor dat die niet dood gaat en dan als nog"Oh my god they din't kil kenny"quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gevind
Theres a christmas one where they all look at kenny and i think kyle says "seems like something was supposed to happen" then they go, "no, guess not."
En dan van af seizoen 11 gaat ie niet zo vaak meer dood
dan gaat ie gewoon niet dood.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gevind
Theres a christmas one where they all look at kenny and i think kyle says "seems like something was supposed to happen" then they go, "no, guess not."
En dan van af seizoen 11 gaat ie niet zo vaak meer dood
ik heb een hekel aan beidenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan moet je betalen![]()
of wachten
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is volgens mij ook een aflevering er voor dat die niet dood gaat en dan als nog"Oh my god they din't kil kenny"
dat zeg ik tochquote:
pfft.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
Maar verder zat ik al 5 minuten op de vorige pagina te f5-en terwijl die vol was, dus ga ik maar slapen![]()
oh ok ah well iig slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
Maar verder zat ik al 5 minuten op de vorige pagina te f5-en terwijl die vol was, dus ga ik maar slapen![]()
Slaap lekker STquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
huh explainquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je giechelt anders nooit en met slaapgebrek creëer je alcohol
Ik giechel nooit op FOK! nee. In real life is het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je giechelt anders nooit en met slaapgebrek creëer je alcohol
zo hee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:56 schreef DeLuna het volgende:
Ik reageerde in 22 seconden op naatje.
Die is ook stomquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
Je gebruikt nog niet de standaard PI functie
Dat gaat een stuk sneller met die automatische updates. Maar dan moet ik wel opletten natuurlijk.quote:
ah juist ah wel cba om het op te zoekenquote:
Nee, geen zin in.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
Je gebruikt nog niet de standaard PI functie
Je hoeft van mij geen abo te nemen, maar dat jaloers maken vind ik wel leukquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat kan je zien in de nieuwe lay, en daarmee wil ze me jaloers maken, zodat ik een abo neem
altijd dezelfde.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo, dan gaan mensen eindelijk PI's gebruiken
whehehehe stinkurd mensen een beetje jaloers makenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hoeft van mij geen abo te nemen, maar dat jaloers maken vind ik wel leuk
het geeft wel lading aan je post, dus als je er eentje veel gebruikt stel je die in en die verander je dan bij sommige postsquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
altijd dezelfde.
dat is toch hetzelfde als dit?
alleen dan een andere PI, nou, whoopteedoo
quote:
Tot ziens danquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben hier niet lang hoor, ik kwam alleen naatje jaloers maken.
Hey fubarquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
x-man op tv rtl5 of zo
(je moet toch wat doen tijdens het fokken)
onder het genot van wijn en kaas
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 03-09-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 086 suikertaartje
02. 078 naatje_1
03. 064 _F.U.B.A.R_
04. 055 LovelyLady
05. 045 JaniesBrownie
06. 045 Dr_Flash
07. 041 Trevland
08. 037 wel.o.k