true truequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je kinderen er naar vragen, vertel je wat je wil vertellen, ik zou niet tot in alle details treden,maar vertellen wat belangrijk voor hun is om te weten. Dat hij wel alle details verteld moet hij weten. Doe wat jij denkt dat goed is. En tuurlijk is dat niet makkelijk, maar je zal daar wel een weg in moeten vinden
[..]
Niet zo zeuren jij![]()
Het is ook allemaal erg kut, maar die dingen gebeuren nou eenmaal
kinderen van nu zijn te verwendquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat fijn dat hij met zo iets al blij is
Dat weten ze wel hoor,het gaat erom hoe ver je gaat in dat duidelijk maken..quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch zelfbescherming danJe wilt het niet natuurlijk, je wilt dat het allemaal rozegeur enmaneschijn is of minstens LIJKT. Maar dat is niet houdbaar
En als jij niet laat doorschemeren dat pa ook niet zo geweldig en perfect is, dan is dat wel wat ze gaan denken..
Nja, vooralsnog i het niet zo aan de orde en maak ik me er meestal 'druk' om na hem gesproken te hebben of na een mailtje ofzo. Ik wacht het allemaal nog maar afquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je gevoel volgen. Echt. Heus.
Klopt, en dat komt ook allemaal wel, alleen soms denk je er wat meer over na dan op andere momenten..quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je kinderen er naar vragen, vertel je wat je wil vertellen, ik zou niet tot in alle details treden,maar vertellen wat belangrijk voor hun is om te weten. Dat hij wel alle details verteld moet hij weten. Doe wat jij denkt dat goed is. En tuurlijk is dat niet makkelijk, maar je zal daar wel een weg in moeten vinden
Dat hebben ze nog nooit gezegd, het was eerder dat ze niet wilden dat is gelukkig over. En ze zitten hier natuurlijk op school dus het kan ook niet zomaar. Alleen in de vakanties en dan zijn ze de helft vand e tijd bij hemquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hebben ze dan al een beetje een eigen wil, of niet? (Ofwel, ik wil liever 2 weken bij vader zijn, ofzo)
[..]
ahw wat liefquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vandaag speelde hij op het feestje met een ballon, meer hoefde ook niet![]()
En toen de ballon knapte...zei hij: Ballohon, ben je nou? *smelt*
Zaandam jet eenige dorp in nederland met stadsrechten ....quote:
ah ok, want alles voor het kinder natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weten ze wel hoor,het gaat erom hoe ver je gaat in dat duidelijk maken..
[..]
Nja, vooralsnog i het niet zo aan de orde en maak ik me er meestal 'druk' om na hem gesproken te hebben of na een mailtje ofzo. Ik wacht het allemaal nog maar af
[..]
Klopt, en dat komt ook allemaal wel, alleen soms denk je er wat meer over na dan op andere momenten..
[..]
Dat hebben ze nog nooit gezegd, het was eerder dat ze niet wilden dat is gelukkig over. En ze zitten hier natuurlijk op school dus het kan ook niet zomaar. Alleen in de vakanties en dan zijn ze de helft vand e tijd bij hemDat weten ze en vinden ze prima verder.
Awh, liefquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vandaag speelde hij op het feestje met een ballon, meer hoefde ook niet![]()
En toen de ballon knapte...zei hij: Ballohon, ben je nou? *smelt*
Net iets te ver weg voor die stokken en ballenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Zaandam jet eenige dorp in nederland met stadsrechten ....
Hij heeft bergen speelgoed, mijn woonkamer EN tuin zijn speeltuinen geworden en dan liggen er ook nog kasten vol knutseldingen enzoquote:
Huh?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ah ok, want alles voor het kinder natuurlijk
Wees blijquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
true true
gelukkig nog niet mee gemaakt en hoop dat het ook zo blijft voorlopig
Weet ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Klopt, en dat komt ook allemaal wel, alleen soms denk je er wat meer over na dan op andere momenten..
Oh hell, ik moet morgen naar Zaandam, staat die kermis in de buurt van de Saturn MediaMarkt ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Zaandam jet eenige dorp in nederland met stadsrechten ....
Ooooh, dat is ook heel heel heel erg liefquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Awh, lief
A vroeg een keer waar de mensen dan waren toen er dino's waren, want die zoude de mensen toch opeten?
Ik antwoordde dat er toen nog geen mensen waren.
Waar waren die dan? Vroeg ze, dus ik helemaal nadenken hoe ik dat ging uitleggen, zegt ze: O wacht! Die zaten natuurlijk allemaal nog in de buik!
Zo lief(en wel gemakkelijk, hoefde ik niet moeilijk te doen met mn uitleg)
Wat?! Dan verwen je hem dus alsnog te veelquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij heeft bergen speelgoed, mijn woonkamer EN tuin zijn speeltuinen geworden en dan liggen er ook nog kasten vol knutseldingen enzo
Ik kan wel voor je halenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Net iets te ver weg voor die stokken en ballen
dat moest kind zijn, zonder erquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Huh?
Overigens zijn de mijne ook niet verwend
Maar volgens mij zegt iedere ouder dat van zn kinderen
Ikga een kind van drie echt niet uitleggen hoe het allemaal precies zit hoor, dit was prima zoquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
De mensen waren er al wel ten tijde van de dino heh, de dino leeft nu immers nog
yupzquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wees blij
Scheelt een hoop kopzorgen
[..]
Weet ikKomt heus wel goed
Er zal een tijd komen waar je het wat meer los kan laten
[..]
Oh hell, ik moet morgen naar Zaandam, staat die kermis in de buurt van de Saturn MediaMarkt ?
Ik nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat?! Dan verwen je hem dus alsnog te veel
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
yupz
als je de gedempte gracht afloopt (over de markt gaat )
loop je er zo tegen aan
Ja, precies, kermisquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan wel voor je halen
Maar ik doe het niet want kermis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uhu op de burcht en een deel van de damquote:
kermis in zaandam is opzich wel gezelligquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, kermis![]()
Maar kaneelstokken en wijnballen
Dat dacht ik ook van haar toenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooh, dat is ook heel heel heel erg lief![]()
Mijne is nog net iets te jong voor dat soort redenaties
Zal wel goedkomenquote:
Dan nog wist ik niet zo goed wat je bedoeltquote:
Maar dan moet je dus zeggen dat er wel mensen zijn en die op andere plaatsen woonden, dieren zijn banger voor jou dan jij voor henquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ikga een kind van drie echt niet uitleggen hoe het allemaal precies zit hoor, dit was prima zo
Jij hebt hem gezien he?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
Dat was toch de schuld van de opa's en oma's?
Maar als ik bij de saturn parkeren kan dan hoef ik toch heel die kermis niet over???quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
uhu op de burcht en een deel van de dam
Dat je alles in het belang van je kind doetquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van haar toen
Sowieso viel t me op dat ze altijd meer doorhebben en begrijpen dan je denkt, zo leuk
[..]
Zal wel goedkomen
[..]
Dan nog wist ik niet zo goed wat je bedoelt
Ja ik heb hem gezien jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt hem gezien he?
Nou.
Iedereen die komt neemt dus (bijna) altijd wel iets mee.
'want het is zo'n prachtig kind'
jaaa, maar kermis...quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kermis in zaandam is opzich wel gezellig
gebeurt bijna nooit wat tis alleen altijd zo verdomd duur ...
Ze zijn hier inmiddels zo groot adt het speelgoed beperkt is tot de slaapkamer en ze alles weer naar boven doen (als het goed isquote:
nee joh als je bij de saturn parkeerd heb je gans geen last vanquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als ik bij de saturn parkeren kan dan hoef ik toch heel die kermis niet over???
wel een goeie zal het eens met mijn wederhelft er over hebben morgenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaa, maar kermis...
ohja, en die knuffels, schenk die dan even aan het dichtstbijzijnde ASC, wil je
Tegen de tijd dat wij daar zijn is de kermis ook vast nog niet openquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nee joh als je bij de saturn parkeerd heb je gans geen last van
Ja, maar mijne is net 2..die weet wel van kindjes in buiken, maar meer ook nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van haar toen
Sowieso viel t me op dat ze altijd meer doorhebben en begrijpen dan je denkt, zo leuk
[..]
Zal wel goedkomen
[..]
Dan nog wist ik niet zo goed wat je bedoelt
Laat ze er maar gewoon zelf voor sparen of zoquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
En als er dan speelgoed staat, moet je zorgen dat dat fantasierijk genoeg is, dus geen gameboy geven als ze 8 zijn
Jaaaa, dat is wel heel lekkerquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn hier inmiddels zo groot adt het speelgoed beperkt is tot de slaapkamer en ze alles weer naar boven doen (als het goed is) en dat de knutselspullen en spelletjes het enige zijn wat nog beneden lag
Dat heeft ook zo zn voordelen.
doe maarquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wel een goeie zal het eens met mijn wederhelft er over hebben morgen
Niet alle dierenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus zeggen dat er wel mensen zijn en die op andere plaatsen woonden, dieren zijn banger voor jou dan jij voor hen
In hun belang ja, dat betekent dus niet dat ik ze hun zin zou geven als ze morgen bij papa zouden willen wonen oidquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat je alles in het belang van je kind doet
Dat gebeurd helaas genoeg welquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
En als er dan speelgoed staat, moet je zorgen dat dat fantasierijk genoeg is, dus geen gameboy geven als ze 8 zijn
Welke niet danquote:
ohw, ja, dat las ik wel ja, net... dat is lastigquote:[..]
In hun belang ja, dat betekent dus niet dat ik ze hun zin zou geven als ze morgen bij papa zouden willen wonen oid![]()
Hij zegt tegen hen dat ze maar bij hem moeten komen wonen op hun 12e en tegen mij dat hij dat helemaal niet wil en/of kan omdat hij nog een kindje wil met zn nieuwe vriendin en twee bedrijfjes heeft enzo..
Ik had het ook niet persé over die redenatiesquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar mijne is net 2..die weet wel van kindjes in buiken, maar meer ook niet
Doen de mijne ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat ze er maar gewoon zelf voor sparen of zo
Hey Aartiquote:
En zijn ze er waarschijnlijk ook een stuk zuiniger opquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het ook niet persé over die redenatiesVind het gewoon wel leuk om te merken dat ze steeds meer voor zichzelf gaan denken en dingen gaan begrijpen enzo
[..]
Doen de mijne ook
Ze hebben alebei zelf een DS gekocht en A heeft laatst zelf een fototoestel gekocht. Ben dan zo trots![]()
Moet zeggen dat er tegen woordig hele educative spelletjes te krijgen zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben al verkoudenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady snottert het topic uit voordat ze anderen aansteekt
Doei lieffies, een fijne avond allemaal![]()
Truste LLquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, ok, dat zijn de goede, maar je moet ze niet van begin af aan schietspelletjes doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat er tegen woordig hele educative spelletjes te krijgen zijn
(niet persee voor een gameboy )maar je heb nog van die andere dingen echt voor kinderen
met tellen en woordjes en rekenen en zo.
En das niet eens zo gek duur en daar bij kan het mee groeien.
En neem van mij aan zo'n apparaat heet gewoon een DS wat het ook voor merk is![]()
Dus ja die van mij heeft er wel 1.
En ik stond toch best wel verbaast te kijken toen ik dr soort van raportje kreeg.
waar dingen in stonden zo als erg grote worden schat kan goed communiceren.
En ze het dus erg goed deed op school.
En nee mijn kind word niet als een volwassenen behandeld en kind moet kind zijn wanneer ze dat wil
Ze doet het dus allemaal uit eigen beweging
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het ook niet persé over die redenatiesVind het gewoon wel leuk om te merken dat ze steeds meer voor zichzelf gaan denken en dingen gaan begrijpen enzo
[..]
Doen de mijne ook
Ze hebben alebei zelf een DS gekocht en A heeft laatst zelf een fototoestel gekocht. Ben dan zo trots![]()
Toen ze tweeenhalf waren gingen ze al zelf een ijsje halen bij de ijscomanquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Aarti![]()
[..]
En zijn ze er waarschijnlijk ook een stuk zuiniger op
Dat lijkt me ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toen ze tweeenhalf waren gingen ze al zelf een ijsje halen bij de ijscomanVonden ze zo leuk, en waren zelf ook trots
En dat valt wat tegen, de oudste is altijd wel zuinig, de jongste nooit eigenlijk. Maar heb haar wel gezegd dat ze geen nieuwe DS mag (ook niet kopen) als ze deze kwijtraakt. Dat helpt beter dan kopen van haar eigen geld.
Geef ze een Super Nitendoquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toen ze tweeenhalf waren gingen ze al zelf een ijsje halen bij de ijscomanVonden ze zo leuk, en waren zelf ook trots
En dat valt wat tegen, de oudste is altijd wel zuinig, de jongste nooit eigenlijk. Maar heb haar wel gezegd dat ze geen nieuwe DS mag (ook niet kopen) als ze deze kwijtraakt. Dat helpt beter dan kopen van haar eigen geld.
hangt er van af hoe laat je komtquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat wij daar zijn is de kermis ook vast nog niet open
uiteraard en dat geld ook voor dr DS of hoe dat ding heet nee tis geen nintendo daar vond ik haar ook nog te klein voorquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gebeurd helaas genoeg wel
Zelfs als ze al 5 zijn krijgen ze een DS
Al ben ik van mening dat sommige spelletjes best goed is voor de motoriek (bijvoorbeeld de wii)
Niet dat mijn zoon er elke dag op mag spelen, nee zoiets moet hij gewoon verdienen natuurlijk.
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat er tegen woordig hele educative spelletjes te krijgen zijn
(niet persee voor een gameboy )maar je heb nog van die andere dingen echt voor kinderen
met tellen en woordjes en rekenen en zo.
En das niet eens zo gek duur en daar bij kan het mee groeien.
En neem van mij aan zo'n apparaat heet gewoon een DS wat het ook voor merk is![]()
Dus ja die van mij heeft er wel 1.
En ik stond toch best wel verbaast te kijken toen ik dr soort van raportje kreeg.
waar dingen in stonden zo als erg grote worden schat kan goed communiceren.
En ze het dus erg goed deed op school.
En nee mijn kind word niet als een volwassenen behandeld en kind moet kind zijn wanneer ze dat wil
Ze doet het dus allemaal uit eigen beweging
Doeg snotkopjequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
bijna 5quote:
Ik ga alquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij snapt er werkelijk niets van heh
We hebben een wii,een Xbox (een oude) en een playstation (ook een oude) en op mn telefoon heb ik ook 40 spelletjes staan ofzo, dus genoeg lijkt mequote:
In de praktijk zijn de kindjes nu dus bijna altijd buiten, ze doen niet zoveel met de (spel)computers. Als het koud en nat is, heeft de jongste vooral de neiging om achter een computer te kruipen, de oudste wat minder. Maar we doen ook vaak spelletjes enzo, vind het hier we netjes verdeeldquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind (mening) dat een kind tijdens de jeugd vooral in de zomer moet buitenspelen (klinkt stom, maar je begrijpt me wel) en in de winter kunnen ze (als ik kinderen krijg, ooit) spelletjes op PC doen. Forums zou ik erg toejuigen (het heeft mij geholpen bij mijn sociale contacten), maar dingen als FOK! natuurlijk niet. En dan hebben we het over een leeftijd dat ze al goed met de PC overweg kunnen enzo, 10 jaar oid. Voor een Wii zou ik wel bijbetalen denk ik, op voorwaarde dat dat ding niet gebruikt wordt als schietspelprogramma, maar als sportding, als het regent. En dat vind ik.
zekers !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Dat heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In de praktijk zijn de kindjes nu dus bijna altijd buiten, ze doen niet zoveel met de (spel)computers. Als het koud en nat is, heeft de jongste vooral de neiging om achter een computer te kruipen, de oudste wat minder. Maar we doen ook vaak spelletjes enzo, vind het hier we netjes verdeeld
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zekers !Man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je quote- en spoilerskillz...ga ze eens maken!ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Waardeloos klotekindquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
Forums zou ik erg toejuigen , maar dingen als FOK! natuurlijk niet.
Geen idee hoe het gaat als we ddelijk een paar jaar verder zijn weerquote:
Buitenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In de praktijk zijn de kindjes nu dus bijna altijd buiten, ze doen niet zoveel met de (spel)computers. Als het koud en nat is, heeft de jongste vooral de neiging om achter een computer te kruipen, de oudste wat minder. Maar we doen ook vaak spelletjes enzo, vind het hier we netjes verdeeld
wat is er mis meequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Man!
Je quote- en spoilerskillz...ga ze eens maken!
ik als het even kon ook nog zwemmenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Buiten![]()
Wij gaan als het regent ook nog gewoon in plassen stampen
Dat deed ik ook, maar nu is dat inmiddels niet meer interessant natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Buiten![]()
Wij gaan als het regent ook nog gewoon in plassen stampen
ja, dat kan Thijs alleen nog niet hequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik als het even kon ook nog zwemmen
Hahaha, hihihi, ik geniet er nog wel even van danquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar nu is dat inmiddels niet meer interessant natuurlijk
en ze beginnen zich wat te schamen als ik gek doe: nou, maham!
Ja hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaha, hihihi, ik geniet er nog wel even van dan![]()
Niet meer gek doen omdat je kinderen zich anders schamen, het zou verboden moeten worden![]()
Jij blijft wel gek doen he?
Doe het niet, asjeblieftquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaha, hihihi, ik geniet er nog wel even van dan![]()
Niet meer gek doen omdat je kinderen zich anders schamen, het zou verboden moeten worden![]()
Jij blijft wel gek doen he?
oh niet gezien my badquote:
Met mijn gozer??quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
oh niet gezien my bad![]()
hoest trouwens met je gozer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |