true truequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je kinderen er naar vragen, vertel je wat je wil vertellen, ik zou niet tot in alle details treden,maar vertellen wat belangrijk voor hun is om te weten. Dat hij wel alle details verteld moet hij weten. Doe wat jij denkt dat goed is. En tuurlijk is dat niet makkelijk, maar je zal daar wel een weg in moeten vinden
[..]
Niet zo zeuren jij![]()
Het is ook allemaal erg kut, maar die dingen gebeuren nou eenmaal
kinderen van nu zijn te verwendquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat fijn dat hij met zo iets al blij is
Dat weten ze wel hoor,het gaat erom hoe ver je gaat in dat duidelijk maken..quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch zelfbescherming danJe wilt het niet natuurlijk, je wilt dat het allemaal rozegeur enmaneschijn is of minstens LIJKT. Maar dat is niet houdbaar
En als jij niet laat doorschemeren dat pa ook niet zo geweldig en perfect is, dan is dat wel wat ze gaan denken..
Nja, vooralsnog i het niet zo aan de orde en maak ik me er meestal 'druk' om na hem gesproken te hebben of na een mailtje ofzo. Ik wacht het allemaal nog maar afquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je gevoel volgen. Echt. Heus.
Klopt, en dat komt ook allemaal wel, alleen soms denk je er wat meer over na dan op andere momenten..quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je kinderen er naar vragen, vertel je wat je wil vertellen, ik zou niet tot in alle details treden,maar vertellen wat belangrijk voor hun is om te weten. Dat hij wel alle details verteld moet hij weten. Doe wat jij denkt dat goed is. En tuurlijk is dat niet makkelijk, maar je zal daar wel een weg in moeten vinden
Dat hebben ze nog nooit gezegd, het was eerder dat ze niet wilden dat is gelukkig over. En ze zitten hier natuurlijk op school dus het kan ook niet zomaar. Alleen in de vakanties en dan zijn ze de helft vand e tijd bij hemquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hebben ze dan al een beetje een eigen wil, of niet? (Ofwel, ik wil liever 2 weken bij vader zijn, ofzo)
[..]
ahw wat liefquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vandaag speelde hij op het feestje met een ballon, meer hoefde ook niet![]()
En toen de ballon knapte...zei hij: Ballohon, ben je nou? *smelt*
Zaandam jet eenige dorp in nederland met stadsrechten ....quote:
ah ok, want alles voor het kinder natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weten ze wel hoor,het gaat erom hoe ver je gaat in dat duidelijk maken..
[..]
Nja, vooralsnog i het niet zo aan de orde en maak ik me er meestal 'druk' om na hem gesproken te hebben of na een mailtje ofzo. Ik wacht het allemaal nog maar af
[..]
Klopt, en dat komt ook allemaal wel, alleen soms denk je er wat meer over na dan op andere momenten..
[..]
Dat hebben ze nog nooit gezegd, het was eerder dat ze niet wilden dat is gelukkig over. En ze zitten hier natuurlijk op school dus het kan ook niet zomaar. Alleen in de vakanties en dan zijn ze de helft vand e tijd bij hemDat weten ze en vinden ze prima verder.
Awh, liefquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vandaag speelde hij op het feestje met een ballon, meer hoefde ook niet![]()
En toen de ballon knapte...zei hij: Ballohon, ben je nou? *smelt*
Net iets te ver weg voor die stokken en ballenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Zaandam jet eenige dorp in nederland met stadsrechten ....
Hij heeft bergen speelgoed, mijn woonkamer EN tuin zijn speeltuinen geworden en dan liggen er ook nog kasten vol knutseldingen enzoquote:
Huh?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ah ok, want alles voor het kinder natuurlijk
Wees blijquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
true true
gelukkig nog niet mee gemaakt en hoop dat het ook zo blijft voorlopig
Weet ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Klopt, en dat komt ook allemaal wel, alleen soms denk je er wat meer over na dan op andere momenten..
Oh hell, ik moet morgen naar Zaandam, staat die kermis in de buurt van de Saturn MediaMarkt ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Zaandam jet eenige dorp in nederland met stadsrechten ....
Ooooh, dat is ook heel heel heel erg liefquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Awh, lief
A vroeg een keer waar de mensen dan waren toen er dino's waren, want die zoude de mensen toch opeten?
Ik antwoordde dat er toen nog geen mensen waren.
Waar waren die dan? Vroeg ze, dus ik helemaal nadenken hoe ik dat ging uitleggen, zegt ze: O wacht! Die zaten natuurlijk allemaal nog in de buik!
Zo lief(en wel gemakkelijk, hoefde ik niet moeilijk te doen met mn uitleg)
Wat?! Dan verwen je hem dus alsnog te veelquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij heeft bergen speelgoed, mijn woonkamer EN tuin zijn speeltuinen geworden en dan liggen er ook nog kasten vol knutseldingen enzo
Ik kan wel voor je halenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Net iets te ver weg voor die stokken en ballen
dat moest kind zijn, zonder erquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Huh?
Overigens zijn de mijne ook niet verwend
Maar volgens mij zegt iedere ouder dat van zn kinderen
Ikga een kind van drie echt niet uitleggen hoe het allemaal precies zit hoor, dit was prima zoquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
De mensen waren er al wel ten tijde van de dino heh, de dino leeft nu immers nog
yupzquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wees blij
Scheelt een hoop kopzorgen
[..]
Weet ikKomt heus wel goed
Er zal een tijd komen waar je het wat meer los kan laten
[..]
Oh hell, ik moet morgen naar Zaandam, staat die kermis in de buurt van de Saturn MediaMarkt ?
Ik nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat?! Dan verwen je hem dus alsnog te veel
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
yupz
als je de gedempte gracht afloopt (over de markt gaat )
loop je er zo tegen aan
Ja, precies, kermisquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan wel voor je halen
Maar ik doe het niet want kermis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |