uhu op de burcht en een deel van de damquote:
kermis in zaandam is opzich wel gezelligquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, kermis![]()
Maar kaneelstokken en wijnballen
Dat dacht ik ook van haar toenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooh, dat is ook heel heel heel erg lief![]()
Mijne is nog net iets te jong voor dat soort redenaties
Zal wel goedkomenquote:
Dan nog wist ik niet zo goed wat je bedoeltquote:
Maar dan moet je dus zeggen dat er wel mensen zijn en die op andere plaatsen woonden, dieren zijn banger voor jou dan jij voor henquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ikga een kind van drie echt niet uitleggen hoe het allemaal precies zit hoor, dit was prima zo
Jij hebt hem gezien he?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
Dat was toch de schuld van de opa's en oma's?
Maar als ik bij de saturn parkeren kan dan hoef ik toch heel die kermis niet over???quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
uhu op de burcht en een deel van de dam
Dat je alles in het belang van je kind doetquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van haar toen
Sowieso viel t me op dat ze altijd meer doorhebben en begrijpen dan je denkt, zo leuk
[..]
Zal wel goedkomen
[..]
Dan nog wist ik niet zo goed wat je bedoelt
Ja ik heb hem gezien jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt hem gezien he?
Nou.
Iedereen die komt neemt dus (bijna) altijd wel iets mee.
'want het is zo'n prachtig kind'
jaaa, maar kermis...quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kermis in zaandam is opzich wel gezellig
gebeurt bijna nooit wat tis alleen altijd zo verdomd duur ...
Ze zijn hier inmiddels zo groot adt het speelgoed beperkt is tot de slaapkamer en ze alles weer naar boven doen (als het goed isquote:
nee joh als je bij de saturn parkeerd heb je gans geen last vanquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als ik bij de saturn parkeren kan dan hoef ik toch heel die kermis niet over???
wel een goeie zal het eens met mijn wederhelft er over hebben morgenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaa, maar kermis...
ohja, en die knuffels, schenk die dan even aan het dichtstbijzijnde ASC, wil je
Tegen de tijd dat wij daar zijn is de kermis ook vast nog niet openquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nee joh als je bij de saturn parkeerd heb je gans geen last van
Ja, maar mijne is net 2..die weet wel van kindjes in buiken, maar meer ook nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van haar toen
Sowieso viel t me op dat ze altijd meer doorhebben en begrijpen dan je denkt, zo leuk
[..]
Zal wel goedkomen
[..]
Dan nog wist ik niet zo goed wat je bedoelt
Laat ze er maar gewoon zelf voor sparen of zoquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
En als er dan speelgoed staat, moet je zorgen dat dat fantasierijk genoeg is, dus geen gameboy geven als ze 8 zijn
Jaaaa, dat is wel heel lekkerquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn hier inmiddels zo groot adt het speelgoed beperkt is tot de slaapkamer en ze alles weer naar boven doen (als het goed is) en dat de knutselspullen en spelletjes het enige zijn wat nog beneden lag
Dat heeft ook zo zn voordelen.
doe maarquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wel een goeie zal het eens met mijn wederhelft er over hebben morgen
Niet alle dierenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus zeggen dat er wel mensen zijn en die op andere plaatsen woonden, dieren zijn banger voor jou dan jij voor hen
In hun belang ja, dat betekent dus niet dat ik ze hun zin zou geven als ze morgen bij papa zouden willen wonen oidquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat je alles in het belang van je kind doet
Dat gebeurd helaas genoeg welquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
En als er dan speelgoed staat, moet je zorgen dat dat fantasierijk genoeg is, dus geen gameboy geven als ze 8 zijn
Welke niet danquote:
ohw, ja, dat las ik wel ja, net... dat is lastigquote:[..]
In hun belang ja, dat betekent dus niet dat ik ze hun zin zou geven als ze morgen bij papa zouden willen wonen oid![]()
Hij zegt tegen hen dat ze maar bij hem moeten komen wonen op hun 12e en tegen mij dat hij dat helemaal niet wil en/of kan omdat hij nog een kindje wil met zn nieuwe vriendin en twee bedrijfjes heeft enzo..
Ik had het ook niet persé over die redenatiesquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar mijne is net 2..die weet wel van kindjes in buiken, maar meer ook niet
Doen de mijne ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat ze er maar gewoon zelf voor sparen of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |