Hey Aartiquote:
En zijn ze er waarschijnlijk ook een stuk zuiniger opquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het ook niet persé over die redenatiesVind het gewoon wel leuk om te merken dat ze steeds meer voor zichzelf gaan denken en dingen gaan begrijpen enzo
[..]
Doen de mijne ook
Ze hebben alebei zelf een DS gekocht en A heeft laatst zelf een fototoestel gekocht. Ben dan zo trots![]()
Moet zeggen dat er tegen woordig hele educative spelletjes te krijgen zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
En als er dan speelgoed staat, moet je zorgen dat dat fantasierijk genoeg is, dus geen gameboy geven als ze 8 zijn
Ik ben al verkoudenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady snottert het topic uit voordat ze anderen aansteekt
Doei lieffies, een fijne avond allemaal![]()
Truste LLquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, ok, dat zijn de goede, maar je moet ze niet van begin af aan schietspelletjes doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat er tegen woordig hele educative spelletjes te krijgen zijn
(niet persee voor een gameboy )maar je heb nog van die andere dingen echt voor kinderen
met tellen en woordjes en rekenen en zo.
En das niet eens zo gek duur en daar bij kan het mee groeien.
En neem van mij aan zo'n apparaat heet gewoon een DS wat het ook voor merk is![]()
Dus ja die van mij heeft er wel 1.
En ik stond toch best wel verbaast te kijken toen ik dr soort van raportje kreeg.
waar dingen in stonden zo als erg grote worden schat kan goed communiceren.
En ze het dus erg goed deed op school.
En nee mijn kind word niet als een volwassenen behandeld en kind moet kind zijn wanneer ze dat wil
Ze doet het dus allemaal uit eigen beweging
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het ook niet persé over die redenatiesVind het gewoon wel leuk om te merken dat ze steeds meer voor zichzelf gaan denken en dingen gaan begrijpen enzo
[..]
Doen de mijne ook
Ze hebben alebei zelf een DS gekocht en A heeft laatst zelf een fototoestel gekocht. Ben dan zo trots![]()
Toen ze tweeenhalf waren gingen ze al zelf een ijsje halen bij de ijscomanquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Aarti![]()
[..]
En zijn ze er waarschijnlijk ook een stuk zuiniger op
Dat lijkt me ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toen ze tweeenhalf waren gingen ze al zelf een ijsje halen bij de ijscomanVonden ze zo leuk, en waren zelf ook trots
En dat valt wat tegen, de oudste is altijd wel zuinig, de jongste nooit eigenlijk. Maar heb haar wel gezegd dat ze geen nieuwe DS mag (ook niet kopen) als ze deze kwijtraakt. Dat helpt beter dan kopen van haar eigen geld.
Geef ze een Super Nitendoquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toen ze tweeenhalf waren gingen ze al zelf een ijsje halen bij de ijscomanVonden ze zo leuk, en waren zelf ook trots
En dat valt wat tegen, de oudste is altijd wel zuinig, de jongste nooit eigenlijk. Maar heb haar wel gezegd dat ze geen nieuwe DS mag (ook niet kopen) als ze deze kwijtraakt. Dat helpt beter dan kopen van haar eigen geld.
hangt er van af hoe laat je komtquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat wij daar zijn is de kermis ook vast nog niet open
uiteraard en dat geld ook voor dr DS of hoe dat ding heet nee tis geen nintendo daar vond ik haar ook nog te klein voorquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gebeurd helaas genoeg wel
Zelfs als ze al 5 zijn krijgen ze een DS
Al ben ik van mening dat sommige spelletjes best goed is voor de motoriek (bijvoorbeeld de wii)
Niet dat mijn zoon er elke dag op mag spelen, nee zoiets moet hij gewoon verdienen natuurlijk.
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Moet zeggen dat er tegen woordig hele educative spelletjes te krijgen zijn
(niet persee voor een gameboy )maar je heb nog van die andere dingen echt voor kinderen
met tellen en woordjes en rekenen en zo.
En das niet eens zo gek duur en daar bij kan het mee groeien.
En neem van mij aan zo'n apparaat heet gewoon een DS wat het ook voor merk is![]()
Dus ja die van mij heeft er wel 1.
En ik stond toch best wel verbaast te kijken toen ik dr soort van raportje kreeg.
waar dingen in stonden zo als erg grote worden schat kan goed communiceren.
En ze het dus erg goed deed op school.
En nee mijn kind word niet als een volwassenen behandeld en kind moet kind zijn wanneer ze dat wil
Ze doet het dus allemaal uit eigen beweging
Doeg snotkopjequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
bijna 5quote:
Ik ga alquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij snapt er werkelijk niets van heh
We hebben een wii,een Xbox (een oude) en een playstation (ook een oude) en op mn telefoon heb ik ook 40 spelletjes staan ofzo, dus genoeg lijkt mequote:
In de praktijk zijn de kindjes nu dus bijna altijd buiten, ze doen niet zoveel met de (spel)computers. Als het koud en nat is, heeft de jongste vooral de neiging om achter een computer te kruipen, de oudste wat minder. Maar we doen ook vaak spelletjes enzo, vind het hier we netjes verdeeldquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind (mening) dat een kind tijdens de jeugd vooral in de zomer moet buitenspelen (klinkt stom, maar je begrijpt me wel) en in de winter kunnen ze (als ik kinderen krijg, ooit) spelletjes op PC doen. Forums zou ik erg toejuigen (het heeft mij geholpen bij mijn sociale contacten), maar dingen als FOK! natuurlijk niet. En dan hebben we het over een leeftijd dat ze al goed met de PC overweg kunnen enzo, 10 jaar oid. Voor een Wii zou ik wel bijbetalen denk ik, op voorwaarde dat dat ding niet gebruikt wordt als schietspelprogramma, maar als sportding, als het regent. En dat vind ik.
zekers !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |