Ik heb de nieuwe layout.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
echt wel, dat was in een aflevering zo
gaat strax graven in zijn collectiequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
echt wel, dat was in een aflevering zo
Hoezo niet? Waarom toch die beperkingen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dat gaat nu nie meer he ...![]()
kenne em nie unkillen ...
iets met laat en avond enzoquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Waarom toch die beperkingen?
neequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gaat strax graven in zijn collectie
weet je welk seizoen ?
kut ach ze zeggen google is je beste vriendquote:
en het klopt nog ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kut ach ze zeggen google is je beste vriend
dan moet je betalenquote:
Er is volgens mij ook een aflevering er voor dat die niet dood gaat en dan als nog"Oh my god they din't kil kenny"quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gevind
Theres a christmas one where they all look at kenny and i think kyle says "seems like something was supposed to happen" then they go, "no, guess not."
En dan van af seizoen 11 gaat ie niet zo vaak meer dood
dan gaat ie gewoon niet dood.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gevind
Theres a christmas one where they all look at kenny and i think kyle says "seems like something was supposed to happen" then they go, "no, guess not."
En dan van af seizoen 11 gaat ie niet zo vaak meer dood
ik heb een hekel aan beidenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan moet je betalen![]()
of wachten
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is volgens mij ook een aflevering er voor dat die niet dood gaat en dan als nog"Oh my god they din't kil kenny"
dat zeg ik tochquote:
pfft.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
Maar verder zat ik al 5 minuten op de vorige pagina te f5-en terwijl die vol was, dus ga ik maar slapen![]()
oh ok ah well iig slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
Maar verder zat ik al 5 minuten op de vorige pagina te f5-en terwijl die vol was, dus ga ik maar slapen![]()
Slaap lekker STquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |