Hoezo heb jij bij een pretpark gewerkt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ikweet![]()
na 10 jaar er werken is geen enkel park meer echt leuk
kijk mijn myAT eensquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou das nu niet leuk meer dus laat maar
[..]
Mja in sommige gevallen is het beter om uit elkaar te gaan
[..]
Sinds wanneer heb jij je leven verbetert? Kom je niet meer in ONZ?
Ik zit je alleen een beetje te trollen hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Damn you got me there
Nee eigenlijk niet, sommige kinderen zijn strontvervelend, zijn etters en zou je het liefst 24/7 achter het behangplakken met 14 emmers lijm en 35 rollen behalng.
Zo dus ook mijn ex....
Dat is dan ook mijn schuld, want dat komt dan omdat we verhuisd zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij bang is dat de waarheid bovenkomt en de kinderen hem dan zullen verlaten
Mja, en das dan nog het minder ernstige deelquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
This is getting pretty sick dude
OMG is it really u? Of ben je ineens volwassen geworden ?quote:
I know, de meeste exen zijn vervelend/klote/naar maar goed het zijn ook niet voor niets exenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit je alleen een beetje te trollen hoorExen zijn inderdaad kut, van allebei de kanten, altijd, maakt niet uit hoe
Ja, in de IC van Utrecht naar Amsterdam. Er liep een jongedame langs met een grote rugzak met koffie, thee en gevulde koekenquote:
Je weet wanneer ik jarig ben, hequote:
Dat vind ik het toch al nooitquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is dan ook mijn schuld, want dat komt dan omdat we verhuisd zijn.
Hij zei ook dat hij straks als hij kinderen krijgt met zn nieuwe vriendin ws geen plaats meer voor de onze heeft
[..]
Mja, en das dan nog het minder ernstige deel![]()
Bij een pretpark? Bij HET pretpark ja. Dat zeg ik net.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo heb jij bij een pretpark gewerkt?
Dat jij je kinderen daar dan nog heen laat gaan, echt petje af hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij straks als hij kinderen krijgt met zn nieuwe vriendin ws geen plaats meer voor de onze heeft
[..]
Nee, dat klopt niet helemaal. Je kan ook gewoon uit elkaar gaan omdat het niet meer gaat en de relatie achter je laten en wel normaal met elkaar omgaan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit je alleen een beetje te trollen hoorExen zijn inderdaad kut, van allebei de kanten, altijd, maakt niet uit hoe
Ermm nou wil ik niet veel zeggen hoor, maar met MIJN enige ex ooit heb ik nog steeds erg goed contactquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, het is ook erg naar dat hij er blijkbaar niet hetzelfde over denkt als jijquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tuurlijk krijgen ze van mij/ons ook weleens wat mee, dat voorkom je niet helaas.
Vandaag zat ik aan de telefoon met hem en daar zal ze ook wel wat van gehoord hebben. Ik weet ook niet in hoeverre je alles zou moeten willen verbergen, soms en ik weleens bang dat hij hen dingen vertelt en ik maar probeer om niets te zeggen en dat ze dan problemen gaan krijgen met mij. En mijn keuzes in onze relatie.
Ik wil hen niet vertellen dat hun vader ons alledrie met de dood heeft bedreigd, dat ik uit angst sliep met een klauwhamer onder mn kussen. Enz enz enz.
Hij is daar anders in, alles wat ik verkeerd doe of zeg, vertelt hij hen meteen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat jij je kinderen daar dan nog heen laat gaan, echt petje af hoor
Altijd al geweest, maar met de ONZ SC hoefde ik niet te zoeken naar leuke plekken, nu welquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OMG is it really u? Of ben je ineens volwassen geworden ?
duhquote:[..]
I know, de meeste exen zijn vervelend/klote/naar maar goed het zijn ook niet voor niets exen
Misschien zijn jullie op tijd gestoptquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ermm nou wil ik niet veel zeggen hoor, maar met MIJN enige ex ooit heb ik nog steeds erg goed contact
Het was MIJN relatie met hem die niet goed was en ook zijn reactie op MIJ die niet goed is/was. Niet die op hen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat jij je kinderen daar dan nog heen laat gaan, echt petje af hoor
WAT? Damn. Wat moet jij veel opzij zetten om ze er toch heen te laten gaan zegquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Jep, al had dat andere redenenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie op tijd gestopt
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik ben nog heel lang beste vriendjes geweest met een van mijn exenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ze het een van ons twee kwalijk gaan nemen straks. Dat kan haast niet anders en soms ben ik dus bang dat ik dat ga worden, omdat ik niet zo praat over hem. En wat vertel je ze als ze straks groter zijn enzo? Dat is gewoon moeilijk, want ik WIL helemaal niet dat ze alles weten wat er tussen ons is gebeurd, zo'n beeld wil je niet van je vader.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, het is ook erg naar dat hij er blijkbaar niet hetzelfde over denkt als jij
Meestal zit je dan op een punt dat je gewoon vrienden wil zijn enzo, uit elkaar gegroeid ed, en dan kan het goed gaan. Of was dat bij jou anders?quote:
Andersquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meestal zit je dan op een punt dat je gewoon vrienden wil zijn enzo, uit elkaar gegroeid ed, en dan kan het goed gaan. Of was dat bij jou anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |