Wat maar weer bewijst dat jij juist de beste ouder bentquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ze het een van ons twee kwalijk gaan nemen straks. Dat kan haast niet anders en soms ben ik dus bang dat ik dat ga worden, omdat ik niet zo praat over hem. En wat vertel je ze als ze straks groter zijn enzo? Dat is gewoon moeilijk, want ik WIL helemaal niet dat ze alles weten wat er tussen ons is gebeurd, zo'n beeld wil je niet van je vader.
Mja, uiteindelijk zullen ze toch hun eigen waarheid bij elkaar gaan puzzelen. En hoe meer jij achter houdt, hoe meer hij hun beeld zal kleuren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ze het een van ons twee kwalijk gaan nemen straks. Dat kan haast niet anders en soms ben ik dus bang dat ik dat ga worden, omdat ik niet zo praat over hem. En wat vertel je ze als ze straks groter zijn enzo? Dat is gewoon moeilijk, want ik WIL helemaal niet dat ze alles weten wat er tussen ons is gebeurd, zo'n beeld wil je niet van je vader.
Nee, dat valt wel mee, ik vind het belangrijk dat ze hun vader zien, belangrijker dan mijn 'trots' of mijn gevoelens over hem. Het is hun vader.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WAT? Damn. Wat moet jij veel opzij zetten om ze er toch heen te laten gaan zeg
Ben niet treurig hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
Om de treurige gezichten weer even vrolijk te maken, voor de liefhebbers: Siebelink en Stenders nu op 3fm
En dat vind ik dus zo moeilijk. Aan de ene kant wil je niet dat ze negatief over hem gaan denken, aan de andere kant moet je jezelf daar ook wel tegen beschermen..quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, uiteindelijk zullen ze toch hun eigen waarheid bij elkaar gaan puzzelen. En hoe meer jij achter houdt, hoe meer hij hun beeld zal kleuren.
Precies! En als JIJ het niet doet, doet niemand het.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
aan de andere kant moet je jezelf daar ook wel tegen beschermen..
Staat het zwart op wit?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee, ik vind het belangrijk dat ze hun vader zien, belangrijker dan mijn 'trots' of mijn gevoelens over hem. Het is hun vader.
Het is wel moeilijk dat hij hen niet wil halen, wij hebben toen we verhuisd zijn aangegeven dat we hen de helft van de tijd wel wilden brengen naar Ehv en dat hij ze dan de andere helft op zou kunnen halen hier (dus eens in de maand rijden wij, en eens in de maand rijdt hij) Dat wilde hij niet (hij zegt dat het niet KAN, maar das imo onzin, het KAN altijd als je echt wil, we zitten niet in Australië ofzo) en nu ziet hij ze dus eens in de maand, als wij ze komen brengen.
De kindjes zeggen zelf al dat hij het niet voor hen over heeft om te rijden, en daar heb ik nooit iets over gezegd, maar hebben ze zelf bedacht.. Das gewoon naar.
Doch, een beetje humor kan er wel inquote:
quote:[..]
En dat vind ik dus zo moeilijk. Aan de ene kant wil je niet dat ze negatief over hem gaan denken, aan de andere kant moet je jezelf daar ook wel tegen beschermen..
Snap ik, dat zou ik ook hebben...maar toch.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee, ik vind het belangrijk dat ze hun vader zien, belangrijker dan mijn 'trots' of mijn gevoelens over hem. Het is hun vader.
Het is wel moeilijk dat hij hen niet wil halen, wij hebben toen we verhuisd zijn aangegeven dat we hen de helft van de tijd wel wilden brengen naar Ehv en dat hij ze dan de andere helft op zou kunnen halen hier (dus eens in de maand rijden wij, en eens in de maand rijdt hij) Dat wilde hij niet (hij zegt dat het niet KAN, maar das imo onzin, het KAN altijd als je echt wil, we zitten niet in Australië ofzo) en nu ziet hij ze dus eens in de maand, als wij ze komen brengen.
De kindjes zeggen zelf al dat hij het niet voor hen over heeft om te rijden, en daar heb ik nooit iets over gezegd, maar hebben ze zelf bedacht.. Das gewoon naar.
Is het boven je nievo ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef Ferb het volgende:
Ik snap het niet meer.
* Ferb kijkt weer film
het is maar goed dat je dit niet snapt, mupsiequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef Ferb het volgende:
Ik snap het niet meer.
* Ferb kijkt weer film
We hadden een omgangsregeling op papier staan, maar hij heeft die een aantal keren veranderd, dus ik voel me niet meer geroepen me daaraan te houden. En aangezien wij verhuisd zijn en niet hij, wilde en wil ik hem daarin wel tegemoet komen. Niet voor hem overigens, maar voor de kindjes,die hebben ook het recht hun vader te zien.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Staat het zwart op wit?
Ik heb het gelukkig zwart op wit staan, het zal me een worst wezen waar hij vandaan moet komen, als hij zijn kind wil zien komt hij hem maar halen ook
Ik weet ook niet of het eerlijk is om bepaalde dingen te vertellen. Niet omdat ze niet waar zijn, maar omdat ik het zou vertellen uit eigenbelang en niet in hun belang.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik, dat zou ik ook hebben...maar toch.
En je wilt natuurlijk ook gewoon eerlijk zijn tegenover ze, maar om ze alles te vertellen is denk ik in jouw geval ook weer zo heftig dat je ze daar tegelijkertijd tegen wilt beschermen. Pff.
Kan me voorstellen dat je dat naar vindt, maar het is toch ook een giga positief punt dat ze dat ZELF waarnemen. Autonoom constateren "Hmm papa vindt ons ook niet ZO boeiendquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is dan weer net hoe je 'eerlijk' zijn ziet ja...quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet ook niet of het eerlijk is om bepaalde dingen te vertellen. Niet omdat ze niet waar zijn, maar omdat ik het zou vertellen uit eigenbelang en niet in hun belang.
De invulling is zo moeilijk.
Amy maakte trouwens net het doosje met kattensnoepjes open
Dat klopt, het is goed dat ze het zelf zien, allen zo jammer dat ze het moeten zien. Dat het nodig is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je dat naar vindt, maar het is toch ook een giga positief punt dat ze dat ZELF waarnemen. Autonoom constateren "Hmm papa vindt ons ook niet ZO boeiend" Daar kun je wat mee. Al is het pijnlijk om te zien natuurlijk, en jammer dat het daarmee dus een beetje over hun rug gaat
Ze gaan graag naar hun vader, zeker sinds ze nog maar eens in de maand gaan, vinden ze het gewoon leuk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
Wat willen de kinderen het liefst? Of zijn ze nog niet op een leeftijd dat ze zeggen: Joepie, we gaan weer naar mama
Ofzo?
Mja, da's de keerzijde inderdaadquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt, het is goed dat ze het zelf zien, allen zo jammer dat ze het moeten zien. Dat het nodig is.
Kinderen willen cadeautjes.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
Wat willen de kinderen het liefst? Of zijn ze nog niet op een leeftijd dat ze zeggen: Joepie, we gaan weer naar mama
Ofzo?
Aha, okquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze gaan graag naar hun vader, zeker sinds ze nog maar eens in de maand gaan, vinden ze het gewoon leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |