abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86034844
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:16 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Zegt wel genoeg over de incompetentie van rechts, want rechts heeft veel en veel vaker geregeerd. En jij wilt die mensen nog meer verantwoordelijkheden geven. _O-
Goed punt. :)
pi_86034880
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Was laatst in het nieuws ja, onder de armoedegrens. Zo'n 1 miljoen mensen, hier in Nederland.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:24:52 #104
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86034953
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Leg mij dan eens in godsnaam uit hoe het eerlijk kan zijn dat ik GRUWELIJK veel meer belasting moet betalen dan een lopende band medewerker? Leg uit hoe het eerlijk is dat ik overal meer voor moet betalen dan een of andere lulhannes die te lui is om van z'n luie reet af te komen? Leg uit hoe het eerlijk is dat ik amper nog kan genieten van het rijden in mijn mooie auto omdat het gruwelijk duur is in Nederland, omdat een zooi hippies vinden dat auto's vervuilen?

Wordt eens wakker man... Links = oneerlijk.
Het zou pas eerlijk zijn als je echte vrijheden had. Het zou pas eerlijk zijn als iedereen evenveel belasting zou betalen, flatfee. Het zou pas eerlijk zijn als je meer verdient door harder te werken, maar in NL wordt dat vooral teniet gedaan door uit de succesvolle hardwerkende burgers' portomonnaie te graaien. Het zou pas eerlijk zijn als prestaties beloond werden, in plaats van dat niksdoen op de bank beloont wordt.
En het erge is nog dat er veel van dit soort domme mensen in nl wonen, waardoor we nog niet zo gauw van wilders cs af zijn :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_86034992
Bron?
I´m back.
pi_86035301
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:

[..]

En het erge is nog dat er veel van dit soort domme mensen in nl wonen, waardoor we nog niet zo gauw van wilders cs af zijn :(
PVV is niet links. Die standpunten zijn puur populistisch. Het gaat ze enkel om de rechtse moslimstandpunten.
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:38:27 #107
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86035540
quote:

[..]

Leg mij dan eens in godsnaam uit hoe het eerlijk kan zijn dat ik GRUWELIJK veel meer belasting moet betalen dan een lopende band medewerker? Leg uit hoe het eerlijk is dat ik overal meer voor moet betalen dan een of andere lulhannes die te lui is om van z'n luie reet af te komen? Leg uit hoe het eerlijk is dat ik amper nog kan genieten van het rijden in mijn mooie auto omdat het gruwelijk duur is in Nederland, omdat een zooi hippies vinden dat auto's vervuilen?
Ik zou je wel uit kunnen leggen waarom we een progressief belastingtarief hebben, waarom mensen die niet kunnen werken een beperkt inkomen gegarandeerd wordt, waarom een onbeperkte mobiliteit in dit land, in deze wereld, niet mogelijk is, maar dat zou een hoop typewerk vergen, en dat alles voor niets, want je zou het niet begrijpen en consequent teruggrijpen op je vertrouwde, schreeuwerige argumenten die kant nog wal raken en slechts blijk geven van een beperkt ontwikkeld empathisch vermogen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86035722
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:38 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik zou je wel uit kunnen leggen waarom we een progressief belastingtarief hebben, waarom mensen die niet kunnen werken een beperkt inkomen gegarandeerd wordt, waarom een onbeperkte mobiliteit in dit land, in deze wereld, niet mogelijk is, maar dat zou een hoop typewerk vergen, en dat alles voor niets, want je zou het niet begrijpen en consequent teruggrijpen op je vertrouwde, schreeuwerige argumenten die kant nog wal raken en slechts blijk geven van een beperkt ontwikkeld empathisch vermogen.
Dit is een mooie standaardbrief om rechts-rancuneuze posts mee te beantwoorden!! ^O^
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:44:07 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_86035771
Want dat is uiteraard het verschil, mensen die geen geld willen geven aan armoedzaaiers hebben een beperkt empathisch vermogen, mensen die graag geld van anderen willen stelen hebben wel een sterk ontwikkeld empathisch vermogen.

Enniewees, mooi dat het mislukt is, even Telegraaf.nl lezen en fappen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_86035777
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:23 schreef Cerbie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_86035853
*O*

CDA en VVD had ik nog wel mee kunnen leven, maar PVV.. nee
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:46:12 #112
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86035854
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:44 schreef speknek het volgende:
Want dat is uiteraard het verschil, mensen die geen geld willen geven aan armoedzaaiers hebben een beperkt empathisch vermogen, mensen die graag geld van anderen willen stelen hebben wel een sterk ontwikkeld empathisch vermogen.
Zo zou je het kunnen lezen als je net zo zwart/wit denkt als Bliksempje.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86040283
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:18 schreef attila_de_hun het volgende:
Laat Cohen maar eens even de rol van Rutte overnemen... Het zal mij benieuwen w/
Vind ik ook ja. Hoezo moet Rutte nu weer een regeerakkoord gaan schrijven? De PvdA heeft maar 1 zetel minder. Laat Cohen nu maar eens aan zet en Rutte even op een zijspoor.
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:13:17 #114
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_86042201
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:38 schreef Duvel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! ^O^
pi_86042961
quote:

[..]

Jij bent hét voorbeeld van wat er mis is in dit land en waarom er zo veel mensen heel erg moeilijk rond kunnen komen en hun kinderen niet iedere dag normaal te eten kunnen geven. Egoistische asocialen die 5x op vakantie kunnen en 3 auto's voor de deur hebben nog niet genoeg vinden en korten op de minima een goede zaak vinden zodat ze ook nog de zoveelste bmw kunnen kopen. Het is een godvergeten schande, die uitspraak die jij hier doet. Om op te :r

Maar het door jou zo gewenste rechtse kabinet komt er dus niet. Dus jij wordt gelukkig niet rijker en de armen worden niet armen. Er is godverdomme gelukkig nog gerechtigheid in Nederland.
pi_86043182
Beetje dubbel gevoel.

Aan de ene kant mooi dat deze rammelende kar niet eens de weg op gaat, maar aan de andere kant: Wilders kan met de campagne voor de volgende verkiezingen beginnen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:35:20 #117
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_86043354
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:32 schreef Resistor het volgende:
Beetje dubbel gevoel.

Aan de ene kant mooi dat deze rammelende kar niet eens de weg op gaat, maar aan de andere kant: Wilders kan met de campagne voor de volgende verkiezingen beginnen.
Hetzelfde voor mij. Nu de formatie al zo ver gevorderd was, had ik inmiddels al liever een kabinet met (gedoogsteun van) de PVV, dat episch zou falen en zou laten zien wat voor prutspartij de PVV is.
Maar goed: hier kan ik ook wel genoegen meenemen. :P
Wie dit leest is alfabeet.
pi_86044364
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:35 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

Hetzelfde voor mij. Nu de formatie al zo ver gevorderd was, had ik inmiddels al liever een kabinet met (gedoogsteun van) de PVV, dat episch zou falen en zou laten zien wat voor prutspartij de PVV is.
Maar goed: hier kan ik ook wel genoegen meenemen. :P
Dat was nooit gebeurd, want de PVV zou niet regeren. Als het mis was gegaan, dan zou de PVV nooit de schuld hebben gekregen. Dan waren ze na het vallen van het kabinet de grootste geworden en daar zit helemaal niemand op te wachten. Het mislukken van deze formatie was het beste wat kon gebeuren volgens mij. *O*
  vrijdag 3 september 2010 @ 23:04:08 #119
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86044690
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

PVV is niet links. Die standpunten zijn puur populistisch. Het gaat ze enkel om de rechtse moslimstandpunten.
Ik begrijp je post niet.
Ik weet dat wilders niet links is.
En zijn hetze tegen moslims vind ik :r
  vrijdag 3 september 2010 @ 23:06:15 #120
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86044767
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:28 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Jij bent hét voorbeeld van wat er mis is in dit land en waarom er zo veel mensen heel erg moeilijk rond kunnen komen en hun kinderen niet iedere dag normaal te eten kunnen geven. Egoistische asocialen die 5x op vakantie kunnen en 3 auto's voor de deur hebben nog niet genoeg vinden en korten op de minima een goede zaak vinden zodat ze ook nog de zoveelste bmw kunnen kopen. Het is een godvergeten schande, die uitspraak die jij hier doet. Om op te :r

Maar het door jou zo gewenste rechtse kabinet komt er dus niet. Dus jij wordt gelukkig niet rijker en de armen worden niet armen. Er is godverdomme gelukkig nog gerechtigheid in Nederland.
O+ _O_ *O*
Briljante post!
pi_86044855
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 23:04 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik begrijp je post niet.
Ik weet dat wilders niet links is.
En zijn hetze tegen moslims vind ik :r
Dan heb ik jou verkeerd begrepen :)
  vrijdag 3 september 2010 @ 23:09:51 #122
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86044891
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan heb ik jou verkeerd begrepen :)
:* np
pi_86045218
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:28 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Vind ik ook ja. Hoezo moet Rutte nu weer een regeerakkoord gaan schrijven? De PvdA heeft maar 1 zetel minder. Laat Cohen nu maar eens aan zet en Rutte even op een zijspoor.
Precies.

Rutte die vlak na de verkiezingen pochte dat hij wel eventjes een kabinet zou regelen voor juli. Ondertussen weer maanden verder en na twee mislukte pogingen stug door willen gaan.

Stap dan over je verlies heen en geef de partij die je met een mager zeteltje meer achter je hebt gelaten de kans om het beter te doen.
pi_86045241
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:28 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

^O^
  vrijdag 3 september 2010 @ 23:28:47 #125
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_86045663
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:44 schreef speknek het volgende:

Enniewees, mooi dat het mislukt is, even Telegraaf.nl lezen en fappen.
Mensen die rijk zijn, zijn dat alleen maar geworden omdat ze geld van anderen hebben gestolen. Het hele systeem is gebouwd op gelegitimeerde diefstal.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 3 september 2010 @ 23:31:13 #126
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_86045769
Ietwat laat, maar LEKKER VOOR ZE!!1! :D!!11!!!!! :D !!!!1!! :D :D _O_
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_86045873
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:55 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Dat was nooit gebeurd, want de PVV zou niet regeren. Als het mis was gegaan, dan zou de PVV nooit de schuld hebben gekregen. Dan waren ze na het vallen van het kabinet de grootste geworden en daar zit helemaal niemand op te wachten. Het mislukken van deze formatie was het beste wat kon gebeuren volgens mij. *O*
Geloof je echt dat het volgende kabinet de rit wel uit zal zitten, en de PVV de volgende verkiezingen onder de 15 zetels zakt?

Dit is wel het juichtopic, maar ik ben bang dat dat het volgende kabinet nog krampachtiger 'niets' gaat doen dan het vorige kabinet, uit angst om kiezers te verliezen aan Wilders.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_86046130
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:12 schreef Cerbie het volgende:
De linkse trollercoaster is al onderweg zie ik
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 4 september 2010 @ 00:04:16 #129
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_86047109
*O* *O* *O*

Job 4 president!

Kabinet Woodstock I. Hippies aan de macht.

Fuck die zure rechtse chagrijnen met hun zure Bijbels en stomme stropdassen. :Y

Knuffelen, eerlijk delen, groene steden, meer fiets en trein, geen verdeel en heers, iedereen telt mee! *O* *;

Zuurpruimen gaan maar in Zwitserland wonen, het land van de zuurpruimen. :P Of de VS, het land van de Bijbels. :O
pi_86047362
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 23:33 schreef Resistor het volgende:

[..]

Geloof je echt dat het volgende kabinet de rit wel uit zal zitten, en de PVV de volgende verkiezingen onder de 15 zetels zakt?

Dit is wel het juichtopic, maar ik ben bang dat dat het volgende kabinet nog krampachtiger 'niets' gaat doen dan het vorige kabinet, uit angst om kiezers te verliezen aan Wilders.
Nee, waar zeg ik dat dan. De PVV zal niet dalen, maar misschien zit het kabinet de rit wel uit ja. In ieder geval wel meer dan de helft. Maar ht blijft koffiedik kijken. Met een middenkabinet heb je geen alternatieve figuren als Wilders die de boel kapot kunnen maken.
  zaterdag 4 september 2010 @ 00:23:08 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86047891
Grappig trouwens dat alles nu de schuld lijkt van het CDA terwijl Wilders (/de PVV) beide keren de directe aanleiding was..

En helemaal bizar en absoluut tegen-grondwettelijk wat Wilders(/de PVV) heeft geprobeerd af te dwingen bij het CDA (tov de "dissidenten"). Het is onbestanbaar dat hij dat heeft geprobeert en nog in een persconferentie toegeeft ook!

Maar werkelijk ALLES lijkt van Wilders af te glijden... NOOIT heeft hij iets misdaan in de algemene publieke opinie.. Wat is er misgegaan met dit land??? Nooit zoveel mensen bij lekaar gezien die verblind zijn of werkelijk met oogkleppen oplopen..

Wilders wil graag een bepaalde bevolkingsroep uitsluiten, zelfs in bepaalde gevallen uitzetten en de NL natioliteit afnemen. Hij doet het ene na het andere (terecht!) tegen (grond/verdrags/formeel)wettelijke voorstel, en nog zien betreffende personen er de waanzin niet van in..
Heeft niemand van betreffende mensen er dan eens over nagedacht waaróm die grondwettelijke- & verdragswettelijke bepalingen in die Grondwet en die verdragen zijn opgenomen??? Daar is echt heel diep en lang (en als je het goed beschouwt zelfs eeuwenlang) over nagedacht..

|:(

Zo, ff de emotie eruit, en zet me schrap voor alle kritiek die ik nu zal krijgen...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_86048220
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Grappig trouwens dat alles nu de schuld lijkt van het CDA terwijl Wilders (/de PVV) beide keren de directe aanleiding was..

En helemaal bizar en absoluut tegen-grondwettelijk wat Wilders(/de PVV) heeft geprobeerd af te dwingen bij het CDA (tov de "dissidenten"). Het is onbestanbaar dat hij dat heeft geprobeert en nog in een persconferentie toegeeft ook!

Maar werkelijk ALLES lijkt van Wilders af te glijden... NOOIT heeft hij iets misdaan in de algemene publieke opinie.. Wat is er misgegaan met dit land??? Nooit zoveel mensen bij lekaar gezien die verblind zijn of werkelijk met oogkleppen oplopen..

Wilders wil graag een bepaalde bevolkingsroep uitsluiten, zelfs in bepaalde gevallen uitzetten en de NL natioliteit afnemen. Hij doet het ene na het andere (terecht!) tegen (grond/verdrags/formeel)wettelijke voorstel, en nog zien betreffende personen er de waanzin niet van in..
Heeft niemand van betreffende mensen er dan eens over nagedacht waaróm die grondwettelijke- & verdragswettelijke bepalingen in die Grondwet en die verdragen zijn opgenomen??? Daar is echt heel diep en lang (en als je het goed beschouwt zelfs eeuwenlang) over nagedacht..

Zo, ff de emotie eruit, en zet me schrap voor alle kritiek die ik nu zal krijgen...
Rustig aan maar een kleine minderheid van het electoraat stemt op PVV, hoor.
I´m back.
  zaterdag 4 september 2010 @ 00:42:21 #133
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_86048602
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

Jij bent een prima kandidaat voor een partij als de SGP. Die geloven namelijk ook in bepaalde regels die, volgens hen, de absolute waarheid zijn. Prima voor mensen die niet zelf kunnen nadenken en hun leven en toekomst kunnen bepalen.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  zaterdag 4 september 2010 @ 00:44:06 #134
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86048683
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 00:42 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Jij bent een prima kandidaat voor een partij als de SGP. Die geloven namelijk ook in bepaalde regels die, volgens hen, de absolute waarheid zijn. Prima voor mensen die niet zelf kunnen nadenken en hun leven en toekomst kunnen bepalen.
:?
pi_86049033
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:?
Ja, weer iemand die de weg volkomen kwijt is inderdaad.
  zaterdag 4 september 2010 @ 07:38:56 #136
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86052867
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 00:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
*O* *O* *O*

Job 4 president!

Knuffelen, eerlijk delen, groene steden, meer fiets en trein, geen verdeel en heers, iedereen telt mee! *O* *;

Zuurpruimen gaan maar in Zwitserland wonen, het land van de zuurpruimen. :P Of de VS, het land van de Bijbels. :O
Je brengt me op een idee: ipv alle moslims, sturen we alle gristenen het land uit. *O* mogen we weer gewoon godverdomme en jezus christus als s scheldwoorden gebruiken :)

En de eeuwige pessimistische zuurpruimen mogen ook mee.
Dan wordt het hier tenminste gezellig! Woeiiiii *O*
pi_86053141
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 07:38 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Je brengt me op een idee: ipv alle moslims, sturen we alle gristenen het land uit. *O* mogen we weer gewoon godverdomme en jezus christus als s scheldwoorden gebruiken :)
Dat mag nu ook al hoor ;)
pi_86053149
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 00:52 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Ja, weer iemand die de weg volkomen kwijt is inderdaad.
Hij doelt denk ik op het feit dat zelfs de grondwet geen absolute waarheid hoeft te zijn en dat je die dus best moet kunnen wijzigen, i.t.t. wat Whiskers zegt.
  zaterdag 4 september 2010 @ 09:56:26 #139
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86053684
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 08:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat mag nu ook al hoor ;)
Godverdomme, kutmobiel!
Opnieuw dus: ik kon niet op de.juiste woorden komen maar wilde zeggen dat we dan van het gristelijke calvinistische gezeik afzijn over gij zult niet dit en gij zult niet dat en je mag niet genieten en pijn hoort erbij. Als dat soort onzin waar de ons omringende landen niet aan mee doen.
Blerg!
pi_86053709
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 00:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
*O* *O* *O*

Job 4 president!

Ja, laten we er maar een 2e DDR van maken.
  zaterdag 4 september 2010 @ 10:36:55 #141
8369 speknek
Another day another slay
pi_86054245
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 23:28 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Mensen die rijk zijn, zijn dat alleen maar geworden omdat ze geld van anderen hebben gestolen. Het hele systeem is gebouwd op gelegitimeerde diefstal.
Ambtenaren worden niet rijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 4 september 2010 @ 10:38:17 #142
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86054265
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 08:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij doelt denk ik op het feit dat zelfs de grondwet geen absolute waarheid hoeft te zijn en dat je die dus best moet kunnen wijzigen, i.t.t. wat Whiskers zegt.
Ik zeg helemaal niet dat je de Grondwet niet kunt wijzigen. NATUURLIJK kun je die wijzigen!

Ik zeg: denk er eens over na waaróm sommige zaken ooit in de Grondwet/een verdrag opgenomen zijn...
pi_86055153
Heerlijk deze links-rechts discussie. :')
pi_86055198
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De DDR had volgens mij geen van de genoemde dingen :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_86055453
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De DDR had volgens mij geen van de genoemde dingen :D
Je hebt geen idee wat de DDR wel en niet had.
  zaterdag 4 september 2010 @ 11:47:36 #146
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86055602
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:42 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Oooh Nikita, you will never know.

Maar, doe eens aan educatie...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 4 september 2010 @ 11:50:51 #147
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_86055678
quote:

[..]

DDR was een paradijs voor hippies, vol geknuffel en liefde?

Nee, het was gewoon een verarmde teringzooi, onder de duim van een totalitair regime.
  zaterdag 4 september 2010 @ 11:50:53 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86055681
Iemand enig idee WANNEER (hoe laat) Opstelten naar de koningin gaat? Of is hij er al??
pi_86055732
Juichen omdat de PvdA aan de macht zou kunnen komen _O-
  zaterdag 4 september 2010 @ 11:56:49 #150
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86055841
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:50 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

DDR was een paradijs voor hippies, vol geknuffel en liefde?

Nee, het was gewoon een verarmde teringzooi, onder de duim van een totalitair regime.
Yep, maar iedereen had werk en daarmee enige waardigheid. Helaas was er door de totale vlakte geen prikkel tot ontwikkeling meer, en had het volk er niet zo veel zin in, zodat repressie nodig was en het een teringzooi werd.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:01:41 #151
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_86055956
quote:

[..]

Wordt eens wakker man... Links = oneerlijk.
Het zou pas eerlijk zijn als je echte vrijheden had. Het zou pas eerlijk zijn als iedereen evenveel belasting zou betalen, flatfee. Het zou pas eerlijk zijn als je meer verdient door harder te werken, maar in NL wordt dat vooral teniet gedaan door uit de succesvolle hardwerkende burgers' portomonnaie te graaien. Het zou pas eerlijk zijn als prestaties beloond werden, in plaats van dat niksdoen op de bank beloont wordt.
Ik zal je vragen 1 voor 1 beantwoorden:
Leg mij dan eens in godsnaam uit hoe het eerlijk kan zijn dat ik GRUWELIJK veel meer belasting moet betalen dan een lopende band medewerker?
Dat heeft te maken met het feit dat iedereen recht heeft op een menswaardig leven, ook diegene die aan een lopende band staat te werken. Dat jij nou ‘piloot’ bent en je belastingen zo’n vlaktaks makkelijk kunt betalen. Dit geld niet voor die lopende band medewerker waar jij zo op neer kijkt.
Leg uit hoe het eerlijk is dat ik overal meer voor moet betalen dan een of andere lulhannes die te lui is om van z'n luie reet af te komen?
Hoe erg ik heet ook vind dat iemand helemaal geen baan heeft en ook niet de motivatie heeft om werk te zoeken. Een belastingtarief als de jouwe kan hij niet betalen.
? Leg uit hoe het eerlijk is dat ik amper nog kan genieten van het rijden in mijn mooie auto omdat het gruwelijk duur is in Nederland, omdat een zooi hippies vinden dat auto's vervuilen?
Blijkbaar verdient het beroep van piloot toch niet zoveel? Ik kan namelijk wel genieten van mijn ritjes in de auto. Het ligt natuurlijk ook aan de auto waarin je rijdt, als jij zo graag in een slurpende hummer wil rijden is dat inderdaad duur.
Het zou pas eerlijk zijn als je echte vrijheden had. Het zou pas eerlijk zijn als iedereen evenveel belasting zou betalen, flatfee.
Je doet net alsof niets doen beloont, inderdaad je kunt er in ons land van rondkomen. Toch is het wel degelijk zo dat diegene die werk heeft mee goederen kan kopen dan iemand die geen werk heeft. Ik denk dat de gemiddelde werkloze beter gehumeurd is dan u.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:04:00 #152
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86056026
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:01 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Ik zal je vragen 1 voor 1 beantwoorden:
<knip>
Knap dat je de moeite neemt.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:04:51 #153
22944 Breetai
....Relax....
pi_86056055
Ik juich mee. *O*

Ik vond het heel tekenend tijdens die persconferentie gisteravond. Verhagen doet z'n best om het CDA nog overeind te houden en zag er heel moe uit.
Zowel Rutte en Wilders hebben het tijdens de persconferentie alleen over het CDA gehad en geen enkel woord gerept over het standpunt van hun eigen partij. Alsof ze zelf van die heilige boontjes zijn.

Ik hoop dat nu idd eens de PVDA het mag proberen met een centrum links kabinet.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:06:51 #154
295457 TomLievense
pi_86056103
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:04 schreef Duvel het volgende:

[..]

Knap dat je de moeite neemt.
Een 1,0 voor de moeite? ;(
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:07:06 #155
pi_86056109
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 07:38 schreef Murmeli het volgende:

[..]

En de eeuwige pessimistische zuurpruimen mogen ook mee.
Dan wordt het hier tenminste gezellig! Woeiiiii *O*
Alle Gristenen het land uit is een goed idee. :D
Die gaan maar in Texas wonen. :W Ze mogen hun bonte verzameling Bijbels mee nemen!
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:10:05 #156
22944 Breetai
....Relax....
pi_86056211
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:56 schreef Duvel het volgende:

[..]

Yep, maar iedereen had werk en daarmee enige waardigheid. Helaas was er door de totale vlakte geen prikkel tot ontwikkeling meer, en had het volk er niet zo veel zin in, zodat repressie nodig was en het een teringzooi werd.
Dat iedereen een baan had vind ik wel meevallen. De verborgen werkeloosheid was gigantisch. Wat resulteerde

Het probleem met communisme is dat er niemand het vuile werk wil opknappen. Wie gaat de vuilnis ophalen of steenkool uit een mijn halen? Iedereen wil graag het leuke werk doen. Vandaar dat je uiteindelijk repressie krijgt om alles rond te krijgen. Repressie draait uiteindelijk j flexibiliteit en creativiteit de nek om waardoor het een grote uitzichtloze puinhoop word.

beter is gewoon een sociale samenleving te hebben waar iedereen voldoende kansen krijgt om wat voor zichzelf op te bouwen. Zonder door grote bedrijven en of een bemoeizuchtige overheid klein te worden gehouden.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:11:31 #157
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86056250
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:10 schreef Breetai het volgende:

[..]

beter is gewoon een sociale samenleving te hebben waar iedereen voldoende kansen krijgt om wat voor zichzelf op te bouwen. Zonder door grote bedrijven en of een bemoeizuchtige overheid klein te worden gehouden.
De gulden middenweg...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86056336
quote:

[..]

Geen groene steden, geen knuffelen en fietsen en heel veel verdeel en heers.

Tijd voor een geschiedenislesje misschien meid? :*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_86056454
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:01 schreef TomLievense het volgende:
Je doet net alsof niets doen beloont, inderdaad je kunt er in ons land van rondkomen. Toch is het wel degelijk zo dat diegene die werk heeft mee goederen kan kopen dan iemand die geen werk heeft. Ik denk dat de gemiddelde werkloze beter gehumeurd is dan u.
Zou ik ook zijn als ik 365 dagen per jaar betaald vakantie mag vieren terwijl mijn buurman zich in het zweet aan het werken is.
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:26:58 #160
pi_86056732
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

:P Es lebe der DDR! *O*

Er waren best ook goede dingen in de DDR. Ziekenzorg was uitstekend, in tegenstelling tot onze overvolle ziekenhuizen, bejaarden die wegkwijnen en onbereikbare huisartsen, eigen bijdrage etc. Scholing was uitstekend. Er was geen criminaliteit (zou de Wilders-adepten toch moeten aanspreken), je mocht geen moskee bouwen (ook geen kerk, tempel of anderszins mallotige objecten ^O^ ), iedereen had werk en er werd voor iedereen gezorgd.
De treinen reden op tijd, de post kwam aan als het aan moest komen, er was niets geprivatiseerd met alle ellende van dienen. Gas, water en licht waren voor iedereen betaalbaar, iedereen had een huis. Geen drugsverslaafden. Geen werkstress, alles werd gedaan in een menselijk tempo i.p.v. Amerikaans gejaag waardoor je een maagzweer krijgt, geen goor Mc Donalds eten, geen Coca Cola waardoor je moddervet wordt of de Cola Light versie waar je kanker van krijgt van de aspartaam!

Die muur was niet zo'n goed idee. Die heette officieel trouwens 'Antifazistischer Schutzmauer'. :o Om het west-Duitse fascisme buiten de deur te houden.

De DDR had zeker voordelen, alleen de Stasi was een nadeel en de muur dus. Goed, nu hebben we in Nederland zelf al de Stasi ingevoerd middels allerlei privacy-beperkende wetten. De overheid van Nederland anno 2010 weet meer van de burgers dan de StaatsSicherheitsdienst in de DDR van toen. -O-
pi_86056775
Hitler`s bewind had ook goede dingen, maar om dat nou opnieuw in te voeren gaat ook weer zo ver.
pi_86056829
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
De DDR had zeker voordelen, alleen de Stasi was een nadeel en de muur dus.
Nou, volgens mij waren er nog wel wat meer nadelen.
pi_86056830
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:28 schreef Scorpie het volgende:
Hitler`s bewind had ook goede dingen, maar om dat nou opnieuw in te voeren gaat ook weer zo ver.
We zijn juist hard bezig hier de slechte dingen van de DDR in te voeren en de goede weg te laten. Met dank aan rechts :')
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:30:24 #164
pi_86056835
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:11 schreef Duvel het volgende:

[..]

De gulden middenweg...
Scandinavie anno 1980.
Nederland anno 1975.

Het goede van het socialisme (bestaanszekerheid en eerlijk delen) gecombineerd met vrijheid! :D *O*
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:31:11 #165
pi_86056861
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

We zijn juist hard bezig hier de slechte dingen van de DDR in te voeren en de goede weg te laten. Met dank aan rechts :')
Inderdaad. :'(
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:31:54 #166
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86056886
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:28 schreef Scorpie het volgende:
OK. Godwin. Slotje.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:36:02 #167
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86057028
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:14 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

_O- Inderdaad.... Nog geen 100 gok ik :D
Hee Scanman01, kunnen de modjes even een kloonscan doen?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_86057089
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN RECHTS!~!! EINZ!!!

:') Pathetic.
pi_86057124
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef Duvel het volgende:

[..]

OK. Godwin. Slotje.
Ik heb geleerd dat het niet uitmaakt of je een Godwinnetje maakt als hij gerechtvaardigd is :) Dus bij deze ^O^
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:39:38 #170
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86057135
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb geleerd dat het niet uitmaakt of je een Godwinnetje maakt als hij gerechtvaardigd is :) Dus bij deze ^O^
Ik heb geleerd dat Godwin het einde van de discussie betekent, dus slot.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86057170
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:39 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik heb geleerd dat Godwin het einde van de discussie betekent, dus slot.
Dan moet je je boeken er maar even opnieuw bij pakken :)

quote:
Omdat hij de meme van nazi-vergelijkingen op Usenet te aanvallend vond en in strijd met de logica, stelde Godwin de wet op als een tegenmeme. De memetische functie van de wet is niet een eind te maken aan discussies, maar om deelnemers aan een discussie bewuster te maken van de vraag of een vergelijking met de nazi's of Hitler gepast is, of simpelweg een kwestie van te ver doorgevoerde retoriek.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin

Dus bij deze, doei Duvel :W

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2010 12:41:18 ]
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:40:45 #172
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_86057177
*O*
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:44:09 #173
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86057285
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Te vroeg gejuicht:
quote:
There are many corollaries to Godwin's law, some considered more canonical (by being adopted by Godwin himself)[3] than others.[1] For example, there is a tradition in many newsgroups and other Internet discussion forums that once such a comparison is made, the thread is finished and whoever mentioned the Nazis has automatically "lost" whatever debate was in progress. This principle itself is frequently referred to as Godwin's law. It is considered poor form to raise such a comparison arbitrarily with the motive of ending the thread. There is a widely recognized corollary that any such ulterior-motive invocation of Godwin's law will be unsuccessful.[6]
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86057319
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:44 schreef Duvel het volgende:

[..]

Te vroeg gejuicht:
[..]

Leuk, een verhaaltje zonder bron met een aantal veronderstellingen en een heuse 'traditie' van de theorie. Nee, helaas, ik ben niet overtuigd. Probeer het nog een keer anders? Misschien iets beter je best doen nu, ga ik ondertussen ff de was ophangen en kijk ik daarna wat je er van gebrouwen hebt, mkay?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2010 12:46:14 ]
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:45:49 #175
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86057334
Hoe dan ook heeft Hitler in dit juichtopic geen reet te zoeken.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86057352
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:45 schreef Duvel het volgende:
Hoe dan ook heeft Hitler in dit juichtopic geen reet te zoeken.
Net zoals de DDR ^O^ blij dat we het daar over eens zijn.
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:46:33 #177
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86057353
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Leuk, een verhaaltje zonder bron met een aantal veronderstellingen van de theorie. Nee, helaas, ik ben niet overtuigd. Probeer het nog een keer anders? Misschien iets beter je best doen nu, ga ik ondertussen ff de was ophangen en kijk ik daarna wat je er van gebrouwen hebt, mkay?
Gewoon van de Engelse wiki. Je neerbuigende toontje mag je ook aan de waslijn hangen.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:46:51 #178
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86057362
Zeg heren, kap er eens mee en ga weer OT!!!
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:47:02 #179
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86057365
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Net zoals de DDR ^O^ blij dat we het daar over eens zijn.
Dat moet je Nikita vertellen.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:47:23 #180
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86057378
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeg heren, kap er eens mee en ga weer OT!!!
Oh ja. :@

*O* *O* *O*
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86057471
quote:
Leg uit hoe het eerlijk is dat ik amper nog kan genieten van het rijden in mijn mooie auto omdat het gruwelijk duur is in Nederland, omdat een zooi hippies vinden dat auto's vervuilen?
Dat vinden niet alleen hippies, dat is gewoon een feit. Leg jij eens uit hoe eerlijk het is dat jij voor een dubbeltje op de eerste rang zou zitten door in je eentje te genieten van je vervuilende auto terwijl de rest van de planeet geconfronteerd wordt met de gevolgen ervan? Het lijkt me niet meer dan logisch dat die kosten ook in rekening worden gebracht als jij zo graag je hobbies wilt beoefenen.
pi_86083570
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:36 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Hee Scanman01, kunnen de modjes even een kloonscan doen?
De modjes blijven bezig met die proleet :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_86086237
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan moet je je boeken er maar even opnieuw bij pakken :)
[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin

_O_
pi_86086934
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:47 schreef Duvel het volgende:

[..]

Oooh Nikita, you will never know.

Maar, doe eens aan educatie...
Sterker, ik woon zelfs in een voormalig Oostblokland. Wat het zogenaamde socialisme onder dictatoriele dwang kapot heeft gemaakt in de mensen zijn meerdere generaties voor nodig om dat weer te herstellen.

Mocht er iemand denken uit mijn vorige post op te kunnen maken dat ik vóór het socialisme of communisme ben zit er goed naast. Ik verafschuw dit zo enorm dat het aan diepe haat tot enorme afschuw grenst.

Maargoed. het sarcasme kwam blijkbaar niet over.
  Moderator zondag 5 september 2010 @ 13:32:23 #185
249559 crew  Lavenderr
pi_86087089
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Alle Gristenen het land uit is een goed idee. :D
Die gaan maar in Texas wonen. :W Ze mogen hun bonte verzameling Bijbels mee nemen!
Of in Bolivia *O*
pi_86109262
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:23 schreef StarGazer het volgende:

[..]

De modjes blijven bezig met die proleet :')
Hij mag gewoon posten hoor, zijn echte account was geband op vrijwillige basis.
  maandag 6 september 2010 @ 09:02:57 #187
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86116842
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of in Bolivia *O*
Of ergens waar niemand wil wonen. Heeft er verder ook niemand last van
  maandag 6 september 2010 @ 09:13:23 #188
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86117044
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of in Bolivia *O*
Da's een tof land, opzouten. :{w
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 6 september 2010 @ 09:17:08 #189
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_86117091
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Sterker, ik woon zelfs in een voormalig Oostblokland. Wat het zogenaamde socialisme onder dictatoriele dwang kapot heeft gemaakt in de mensen zijn meerdere generaties voor nodig om dat weer te herstellen.

Mocht er iemand denken uit mijn vorige post op te kunnen maken dat ik vóór het socialisme of communisme ben zit er goed naast. Ik verafschuw dit zo enorm dat het aan diepe haat tot enorme afschuw grenst.

Maargoed. het sarcasme kwam blijkbaar niet over.
Alleen domme mensen doen aan haat.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_86117459
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:17 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Alleen domme mensen doen aan haat.
Dit schreeuwt om een zoektocht in je post history, dat snap je zelf hopelijk ook wel?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2010 09:39:57 ]
  maandag 6 september 2010 @ 09:56:13 #191
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86117804
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit schreeuwt om een zoektocht in je post history, dat snap je zelf hopelijk ook wel?
Ik haat zoektochten, zoek maar iemand anders. :{w
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86118898
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:56 schreef Duvel het volgende:

[..]

Een van de nadelen welke het communisme had. Maar dat is wat anders dan het socialisme.
  maandag 6 september 2010 @ 10:46:49 #193
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_86119085
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

misschien vind ik mezelf ook wel dom? 8-)
  maandag 6 september 2010 @ 10:49:10 #194
165633 eriksd
The grand facade...
pi_86119156
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:46 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

misschien vind ik mezelf ook wel dom? 8-)
Blij dat je al wat terugkrabbelt :P
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 6 september 2010 @ 19:37:00 #195
295457 TomLievense
pi_86137525
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:49 schreef eriksd het volgende:

[..]

Blij dat je al wat terugkrabbelt :P
Iedereen is dom, de één net iets meer dan de ander. Beseffen dat je dom bent is de hoogste wijsheid.
  maandag 6 september 2010 @ 23:07:55 #196
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_86148644
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:04 schreef Breetai het volgende:
Ik hoop dat nu idd eens de PVDA het mag proberen met een centrum links kabinet.
1. Rampzalig,
2. Akoord zou binnen 5 min geschreven zijn omdat de kindertjes van GroenLinks en SP meteen willen dat er een akoord komt zodat Geert niet kan regeren,
3. VVD moet er zowiezo in want hun hebben toch echt gewonnen.

:)
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_86148876
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:07 schreef Unmountable het volgende:

[..]

1. Rampzalig,
2. Akoord zou binnen 5 min geschreven zijn omdat de kindertjes van GroenLinks en SP meteen willen dat er een akoord komt zodat Geert niet kan regeren,

Eerst even terug naar school jij.

(typerend, dat wel weer natuurlijk)
  maandag 6 september 2010 @ 23:14:15 #198
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86148939
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:13 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

He scanman01 jij was toch geband?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  maandag 6 september 2010 @ 23:16:26 #199
258756 Unmountable
pi_86149027
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:13 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Als jij nou eens stopt met nutteloze posts en even thee gaat drinken met je vriendjes net als Cohen, is iedereen blij :7
  maandag 6 september 2010 @ 23:16:40 #200
pi_86149038
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:07 schreef Unmountable het volgende:

[..]

1. Rampzalig,

VVD boycot alle opties, behalve Bruin I.
Die Rutte lijkt wel een kleuter, ik wil alleen Bruin en als dat niet kan, gaat hij hard krijsen. Die piketpaaltjes waren echt kinderachtig van opzet tijdens Paars-onderhandelingen. Hij wilde gewoon dat de andere partijen onverkort het VVD programma zouden uitvoeren, dat kan natuurlijk niet. Logisch dat het mislukt.

En het verschil met de PvdA was echt minimaal. VVD had gewonnen met een verschil van slechts enkele stemmen. Dan kan je niet zo arrogant doen als Mark nu doet.

En als Mark alles verkloot, dan is het de beurt aan Job. Mark heeft de flexibiliteit van een strijkplank. }:|
  maandag 6 september 2010 @ 23:22:19 #201
258756 Unmountable
pi_86149276
quote:
Op maandag 6 september 2010 23:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

VVD boycot alle opties, behalve Bruin I.
En Cohnie dan? Wie wou er nou geen VVD-PVDA-CDA?
pi_86149669
Ik vind het nog veel te vroeg om te juichen, als ik dat al zou doen. Alternatieven vind ik ook vrij matig eigenlijk.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')