abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86033945
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Jongen, lul toch niet. Ik ben piloot. Ja, ik verdien dus veel, en ja, ik ben succesvol en stem daarom dus rechts.
Hmmz, ik ben afgestudeerd historicus en klaag ook niet, maar stem wel links omdat ik weet dat er mensen zijn die het moeilijk hebben in deze (krankzinnige) maatschappij en een eerlijke, sociale benadering verdienen; ouderen, gehandicapten, jongeren met problemen. Etc. Echt jongen, alsof alle 'linkse' mensen uitkeringstrekkers en arme sloebers zijn. Dat is net zo debiel als zeggen dat er alleen maar rijken 'rechts' stemmen.
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:03:41 #52
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86033975
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Oh, maak je geen zorgen. Ik ben wel zo verstandig dat ik na het uitdienen van mijn contract als de sodemieter emigreer naar een land waar je WEL echte vrijheden hebt, waar je WEL krijgt wat je verdient en waar NIET alles wat leuk is, ook maar meteen duur is, en waar je WEL moet werken voor je geld.
En dan heb ik alleen nog maar medelijden met alle mensen die in Nederland achterblijven. Behalve met die linkse parasieten natuurlijk.
En overdrijven is ook een vak. Dat jij erg goed beheerst. Maargoed, als jij of iemand in je familie door een ernstig ongeluk niet meer kan werken, vind je die linkse hobby's misschien toch wel fijn...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_86033986
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:01 schreef Lemans24 het volgende:
alleen deze uitspraak van Rutte al:
[..]

'Rechts Nederland'... de rest kan hem dus écht niks schelen.
Maarja, "rechts" heeft natuurlijk dan ook "overduidelijk" de verkiezingen gewonnen.. Daarom loopt de formatie ook zo vlot en soepl! Dankzij de grote rechtse overwining!
pi_86034009
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:03 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Het blijft leuk, dit soort tirades. _O- . Wsl ben je gewoob 1 of andere kantoorslaaf die de rest van z'n kansloze leven in een Vinexwijk zal slijten (incl. labrador) maar ach, het klinkt wel guitig dit! ^O^ , :D.
Dat gevoel heb ik nou altijd bij die extreemlinkse types :P
Op Fok! beweren dat ze een goede baan hebben maar ondertussen de ene na de andere subsidiepot leeggraaien.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:04:41 #55
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_86034029
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:02 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Want Cohen heeft wel het beste voor met alles wat niet-links is?
Nee, vast niet. Maar hij zal het niet zo letterlijk zeggen. "Links Nederland zal blij zijn met ons!"

Sowieso, zo zwart-wit denken in links en rechts is niet heel professioneel.
pi_86034050
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:04 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik nou altijd bij die extreemlinkse types :P
Op Fok! beweren dat ze een goede baan hebben maar ondertussen de ene na de andere subsidiepot leeggraaien.
Hey je weet het, op FOK! is iedereen succesvol, met een pik van 23cm en elke week een ander fotomodel als vriendin. :').
pi_86034082
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:03 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

Maarja, "rechts" heeft natuurlijk dan ook "overduidelijk" de verkiezingen gewonnen.. Daarom loopt de formatie ook zo vlot en soepl! Dankzij de grote rechtse overwining!
Ja, ik verbaasde me er ook over dat Rutte beweerde dat deze coalitie 'door een grote meerderheid in het land' gesteund zou worden. Wtf! Ze hebben amper een Kamermeerderheid, laat staan dat ze die onder het volk hebben.
pi_86034085
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:05 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Hey je weet het, op FOK! is iedereen succesvol, met een pik van 23cm en elke week een ander fotomodel als vriendin. :').
Vergeet mijn villa met oprijlaan van een kilometer niet!
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:06:25 #59
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_86034098
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:05 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

ach, wat dat betreft is het net een kroeg.
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:06:27 #60
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86034100
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:03 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

Hmmz, ik ben afgestudeerd historicus en klaag ook niet, maar stem wel links omdat ik weet dat er mensen zijn die het moeilijk hebben in deze (krankzinnige) maatschappij en een eerlijke, sociale benadering verdienen; ouderen, gehandicapten, jongeren met problemen. Etc. Echt jongen, alsof alle 'linkse' mensen uitkeringstrekkers en arme sloebers zijn. Dat is net zo debiel als zeggen dat er alleen maar rijken 'rechts' stemmen.
_O_
pi_86034106
PVDA :')

Die helpt het land helemaal naar de klote -O-

En de allochtonen zijn blij en de hardwerkende nederlander gaat ervoor boeten.
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:06:35 #62
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86034109
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:06 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Vergeet mijn villa met oprijlaan van een kilometer niet!
Ik heb een oprijlaan van 23 cm. ;(
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86034143
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:06 schreef Duvel het volgende:

[..]

Maar wel een pik van een meter of 15?
pi_86034153
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:06 schreef Duvel het volgende:

[..]

Staat je huis in Madurodam? :')
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:07:58 #65
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86034164
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:06 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

ach, wat dat betreft is het net een kroeg.
In de kroeg kan je juf vragen om die enorme lul op tafel te leggen...
pi_86034166
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:58 schreef Duvel het volgende:

[..]

Als je dat allemaal zo belangrijk vind, hoe hou je het hier dan nog uit? Of is geld belangrijker dan principes voor jou?
Om iets te bereiken moet je er voor werken. Misschien zul je dat ooit snappen, en dan ook erachter komen dat rechts stemmen ontelbaar meer verstandig is.
pi_86034176
quote:

[..]

Jongen, lul toch niet. Ik ben piloot. Ja, ik verdien dus veel, en ja, ik ben succesvol en stem daarom dus rechts.
Ah, succesvol zijn staat dus gelijk aan rechtsstemmen? Misschien als je enkel datgene stemt waar jijzelf beter van wordt wel ja. Maar of dat dan ook goed voor het land is.....ja, het hele land, niet alleen de rijken dus.

En nee, ik ben geen linkse parasiet. Ook nooit van plan om te worden. :')
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:08:43 #68
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86034206
Juf moet nog zijn...
pi_86034211
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:07 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Om iets te bereiken moet je er voor werken. Misschien zul je dat ooit snappen, en dan ook erachter komen dat rechts stemmen ontelbaar meer verstandig is.
Ahh The American Dream. Kijk effe naar Amerika hoe het daar nu is. Lol.
pi_86034252
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:08 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

Amerika, het land zonder middenklasse wat leeft op krediet. Een pakhuis vol TNT naast een oefenterrein voor aspirant pyromanen is een stabielere situatie. :').
pi_86034260
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:08 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

:D
Het leven moet zo simpel zijn als je zo zwart/wit denkt ja. Hard werken, dan kom je er sowieso!
pi_86034280
quote:

[..]

Ik verdien ook veel, maar ik stem NIET in mijn eigen straatje, maar wat nodig is voor het land.
Goh, die mensen bestaan ook nog joh... die niet egoistisch stemmen.
pi_86034314
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:19 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

^^ Dat dus. Ondertussen zijn we 4 maanden verder...

Ik stel voor om de salarissen van kamerleden in te houden tot er een coalitie gevormd is. Oja, en haal de stoelen weg, TNO-onderzoek wijst uit dat staand vergaderen veel soepeler en sneller verloopt.

Ik stel voor om 2 of 3 minderheidscoalities te vormen, zodat ze daarna fijn hoofdelijk kunnen gaan stemmen.
Wordt tijd dat Rutte het opgeeft en mensen de kans geeft een deugdelijk meerderheidskabinet te vormen. Hij blijkt hiertoe niet in staat te zijn!
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
pi_86034338
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:03 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

Leg mij dan eens in godsnaam uit hoe het eerlijk kan zijn dat ik GRUWELIJK veel meer belasting moet betalen dan een lopende band medewerker? Leg uit hoe het eerlijk is dat ik overal meer voor moet betalen dan een of andere lulhannes die te lui is om van z'n luie reet af te komen? Leg uit hoe het eerlijk is dat ik amper nog kan genieten van het rijden in mijn mooie auto omdat het gruwelijk duur is in Nederland, omdat een zooi hippies vinden dat auto's vervuilen?

Wordt eens wakker man... Links = oneerlijk.
Het zou pas eerlijk zijn als je echte vrijheden had. Het zou pas eerlijk zijn als iedereen evenveel belasting zou betalen, flatfee. Het zou pas eerlijk zijn als je meer verdient door harder te werken, maar in NL wordt dat vooral teniet gedaan door uit de succesvolle hardwerkende burgers' portomonnaie te graaien. Het zou pas eerlijk zijn als prestaties beloond werden, in plaats van dat niksdoen op de bank beloont wordt.
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:12:30 #75
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_86034366
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:07 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

''Ontelbaar meer verstandig''.

Ja, jij bent echt een succesvol, intelligent persoon, ik merk het al. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')