quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:28 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ga jij je handje maar weer ophouden, wordt vast wel weer goed gevuld door mensen die WEL wat maken van hun leven.
Goed zo, tot ziens!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:23 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik, als eerlijke hardwerkende Nederlander kan wel janken.
Dag Nederland.
Jongen, lul toch niet. Ik ben piloot. Ja, ik verdien dus veel, en ja, ik ben succesvol en stem daarom dus rechts.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De onzinnige cliches worden weer uit de kast gehaald. Weer terug naar de lopende band jij!
strengere immigratiewetquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goed zo, tot ziens!
Nederland weer een beetje mooier.
En ik ben journalist en mag dus ook niet klagen. Toch stem ik links, rara politiepetje.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jongen, lul toch niet. Ik ben piloot. Ja, ik verdien dus veel, en ja, ik ben succesvol en stem daarom dus rechts.
Kut, reageer ik weer bijna op een trol.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jongen, lul toch niet. Ik ben piloot. Ja, ik verdien dus veel, en ja, ik ben succesvol en stem daarom dus rechts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2010 19:21:13 ]
Zo'n beetje alle journalisten stemmen links... Ennuh, volgens mij verdien je als journalist helemaal niet zo veel. Mja, dat boeit verder niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ik ben journalist en mag dus ook niet klagen. Toch stem ik links, rara politiepetje.
Dan zeg ik met liefde: ''vlieg lekker een eind op mafkees''.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Per definitie is iedereen die links stemt een trol.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kut, reageer ik weer bijna op een trol.
Je demoniseert links. Wil je dat wel eens laten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:55 schreef Holograph het volgende:
Helaas, maar ongetwijfeld zal Links de PVV wel de schuld geven, immers is alles wat de PVV doet per definitie slecht. No matter what.
Oh, maak je geen zorgen. Ik ben wel zo verstandig dat ik na het uitdienen van mijn contract als de sodemieter emigreer naar een land waar je WEL echte vrijheden hebt, waar je WEL krijgt wat je verdient en waar NIET alles wat leuk is, ook maar meteen duur is, en waar je WEL moet werken voor je geld.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:53 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dan zeg ik met liefde: ''vlieg lekker een eind op mafkees''.
'T is een feitquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je demoniseert links. Wil je dat wel eens laten.
Waarschijnlijk niet zoveel als een piloot, dat klopt. Maar laten we stoppen met het spelletje 'wie heeft de langste? 'quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:53 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle journalisten stemmen links... Ennuh, volgens mij verdien je als journalist helemaal niet zo veel. Mja, dat boeit verder niet.
en welk land gaat het worden?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Oh, maak je geen zorgen. Ik ben wel zo verstandig dat ik na het uitdienen van mijn contract als de sodemieter emigreer naar een land waar je WEL echte vrijheden hebt, waar je WEL krijgt wat je verdient en waar NIET alles wat leuk is, ook maar meteen duur is, en waar je WEL moet werken voor je geld.
En dan heb ik alleen nog maar medelijden met alle mensen die in Nederland achterblijven. Behalve met die linkse parasieten natuurlijk.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef Boldface het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet, 127.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je dat allemaal zo belangrijk vindt, hoe hou je het hier dan nog uit? Of is geld belangrijker dan principes voor jou?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Oh, maak je geen zorgen. Ik ben wel zo verstandig dat ik na het uitdienen van mijn contract als de sodemieter emigreer naar een land waar je WEL echte vrijheden hebt, waar je WEL krijgt wat je verdient en waar NIET alles wat leuk is, ook maar meteen duur is, en waar je WEL moet werken voor je geld.
En dan heb ik alleen nog maar medelijden met alle mensen die in Nederland achterblijven. Behalve met die linkse parasieten natuurlijk.
'Rechts Nederland'... de rest kan hem dus écht niks schelen.quote:"Ik denk dat rechts Nederland zijn handen zou aflikken bij wat er allemaal al op papier stond."
Want Cohen heeft wel het beste voor met alles wat niet-links is?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:01 schreef Lemans24 het volgende:
alleen deze uitspraak van Rutte al:
[..]
'Rechts Nederland'... de rest kan hem dus écht niks schelen.
Het blijft leuk, dit soort tirades.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |