Ah, als je het "sociaal" leenstelsel noemt is er niks aan het handje dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nee, sorry, dat is de VVD die de collegegelden helemaal wilt vrijgeven.
Goed punt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zegt wel genoeg over de incompetentie van rechts, want rechts heeft veel en veel vaker geregeerd. En jij wilt die mensen nog meer verantwoordelijkheden geven.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was laatst in het nieuws ja, onder de armoedegrens. Zo'n 1 miljoen mensen, hier in Nederland.
En het erge is nog dat er veel van dit soort domme mensen in nl wonen, waardoor we nog niet zo gauw van wilders cs af zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Leg mij dan eens in godsnaam uit hoe het eerlijk kan zijn dat ik GRUWELIJK veel meer belasting moet betalen dan een lopende band medewerker? Leg uit hoe het eerlijk is dat ik overal meer voor moet betalen dan een of andere lulhannes die te lui is om van z'n luie reet af te komen? Leg uit hoe het eerlijk is dat ik amper nog kan genieten van het rijden in mijn mooie auto omdat het gruwelijk duur is in Nederland, omdat een zooi hippies vinden dat auto's vervuilen?
Wordt eens wakker man... Links = oneerlijk.
Het zou pas eerlijk zijn als je echte vrijheden had. Het zou pas eerlijk zijn als iedereen evenveel belasting zou betalen, flatfee. Het zou pas eerlijk zijn als je meer verdient door harder te werken, maar in NL wordt dat vooral teniet gedaan door uit de succesvolle hardwerkende burgers' portomonnaie te graaien. Het zou pas eerlijk zijn als prestaties beloond werden, in plaats van dat niksdoen op de bank beloont wordt.
PVV is niet links. Die standpunten zijn puur populistisch. Het gaat ze enkel om de rechtse moslimstandpunten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En het erge is nog dat er veel van dit soort domme mensen in nl wonen, waardoor we nog niet zo gauw van wilders cs af zijn
Ik zou je wel uit kunnen leggen waarom we een progressief belastingtarief hebben, waarom mensen die niet kunnen werken een beperkt inkomen gegarandeerd wordt, waarom een onbeperkte mobiliteit in dit land, in deze wereld, niet mogelijk is, maar dat zou een hoop typewerk vergen, en dat alles voor niets, want je zou het niet begrijpen en consequent teruggrijpen op je vertrouwde, schreeuwerige argumenten die kant nog wal raken en slechts blijk geven van een beperkt ontwikkeld empathisch vermogen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Leg mij dan eens in godsnaam uit hoe het eerlijk kan zijn dat ik GRUWELIJK veel meer belasting moet betalen dan een lopende band medewerker? Leg uit hoe het eerlijk is dat ik overal meer voor moet betalen dan een of andere lulhannes die te lui is om van z'n luie reet af te komen? Leg uit hoe het eerlijk is dat ik amper nog kan genieten van het rijden in mijn mooie auto omdat het gruwelijk duur is in Nederland, omdat een zooi hippies vinden dat auto's vervuilen?
Dit is een mooie standaardbrief om rechts-rancuneuze posts mee te beantwoorden!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zou je wel uit kunnen leggen waarom we een progressief belastingtarief hebben, waarom mensen die niet kunnen werken een beperkt inkomen gegarandeerd wordt, waarom een onbeperkte mobiliteit in dit land, in deze wereld, niet mogelijk is, maar dat zou een hoop typewerk vergen, en dat alles voor niets, want je zou het niet begrijpen en consequent teruggrijpen op je vertrouwde, schreeuwerige argumenten die kant nog wal raken en slechts blijk geven van een beperkt ontwikkeld empathisch vermogen.
Zo zou je het kunnen lezen als je net zo zwart/wit denkt als Bliksempje.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:44 schreef speknek het volgende:
Want dat is uiteraard het verschil, mensen die geen geld willen geven aan armoedzaaiers hebben een beperkt empathisch vermogen, mensen die graag geld van anderen willen stelen hebben wel een sterk ontwikkeld empathisch vermogen.
Vind ik ook ja. Hoezo moet Rutte nu weer een regeerakkoord gaan schrijven? De PvdA heeft maar 1 zetel minder. Laat Cohen nu maar eens aan zet en Rutte even op een zijspoor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:18 schreef attila_de_hun het volgende:
Laat Cohen maar eens even de rol van Rutte overnemen... Het zal mij benieuwen![]()
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zou je wel uit kunnen leggen waarom we een progressief belastingtarief hebben, waarom mensen die niet kunnen werken een beperkt inkomen gegarandeerd wordt, waarom een onbeperkte mobiliteit in dit land, in deze wereld, niet mogelijk is, maar dat zou een hoop typewerk vergen, en dat alles voor niets, want je zou het niet begrijpen en consequent teruggrijpen op je vertrouwde, schreeuwerige argumenten die kant nog wal raken en slechts blijk geven van een beperkt ontwikkeld empathisch vermogen.
Jij bent hét voorbeeld van wat er mis is in dit land en waarom er zo veel mensen heel erg moeilijk rond kunnen komen en hun kinderen niet iedere dag normaal te eten kunnen geven. Egoistische asocialen die 5x op vakantie kunnen en 3 auto's voor de deur hebben nog niet genoeg vinden en korten op de minima een goede zaak vinden zodat ze ook nog de zoveelste bmw kunnen kopen. Het is een godvergeten schande, die uitspraak die jij hier doet. Om op tequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Hetzelfde voor mij. Nu de formatie al zo ver gevorderd was, had ik inmiddels al liever een kabinet met (gedoogsteun van) de PVV, dat episch zou falen en zou laten zien wat voor prutspartij de PVV is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:32 schreef Resistor het volgende:
Beetje dubbel gevoel.
Aan de ene kant mooi dat deze rammelende kar niet eens de weg op gaat, maar aan de andere kant: Wilders kan met de campagne voor de volgende verkiezingen beginnen.
Dat was nooit gebeurd, want de PVV zou niet regeren. Als het mis was gegaan, dan zou de PVV nooit de schuld hebben gekregen. Dan waren ze na het vallen van het kabinet de grootste geworden en daar zit helemaal niemand op te wachten. Het mislukken van deze formatie was het beste wat kon gebeuren volgens mij.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:35 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Hetzelfde voor mij. Nu de formatie al zo ver gevorderd was, had ik inmiddels al liever een kabinet met (gedoogsteun van) de PVV, dat episch zou falen en zou laten zien wat voor prutspartij de PVV is.
Maar goed: hier kan ik ook wel genoegen meenemen.
Ik begrijp je post niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
PVV is niet links. Die standpunten zijn puur populistisch. Het gaat ze enkel om de rechtse moslimstandpunten.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:28 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Jij bent hét voorbeeld van wat er mis is in dit land en waarom er zo veel mensen heel erg moeilijk rond kunnen komen en hun kinderen niet iedere dag normaal te eten kunnen geven. Egoistische asocialen die 5x op vakantie kunnen en 3 auto's voor de deur hebben nog niet genoeg vinden en korten op de minima een goede zaak vinden zodat ze ook nog de zoveelste bmw kunnen kopen. Het is een godvergeten schande, die uitspraak die jij hier doet. Om op te
Maar het door jou zo gewenste rechtse kabinet komt er dus niet. Dus jij wordt gelukkig niet rijker en de armen worden niet armen. Er is godverdomme gelukkig nog gerechtigheid in Nederland.
Dan heb ik jou verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik begrijp je post niet.
Ik weet dat wilders niet links is.
En zijn hetze tegen moslims vind ik
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heb ik jou verkeerd begrepen
Precies.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:28 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Vind ik ook ja. Hoezo moet Rutte nu weer een regeerakkoord gaan schrijven? De PvdA heeft maar 1 zetel minder. Laat Cohen nu maar eens aan zet en Rutte even op een zijspoor.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:28 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Jij bent hét voorbeeld van wat er mis is in dit land en waarom er zo veel mensen heel erg moeilijk rond kunnen komen en hun kinderen niet iedere dag normaal te eten kunnen geven. Egoistische asocialen die 5x op vakantie kunnen en 3 auto's voor de deur hebben nog niet genoeg vinden en korten op de minima een goede zaak vinden zodat ze ook nog de zoveelste bmw kunnen kopen. Het is een godvergeten schande, die uitspraak die jij hier doet. Om op te
Maar het door jou zo gewenste rechtse kabinet komt er dus niet. Dus jij wordt gelukkig niet rijker en de armen worden niet armen. Er is godverdomme gelukkig nog gerechtigheid in Nederland.
Mensen die rijk zijn, zijn dat alleen maar geworden omdat ze geld van anderen hebben gestolen. Het hele systeem is gebouwd op gelegitimeerde diefstal.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:44 schreef speknek het volgende:
Want dat is uiteraard het verschil, mensen die geen geld willen geven aan armoedzaaiers hebben een beperkt empathisch vermogen, mensen die graag geld van anderen willen stelen hebben wel een sterk ontwikkeld empathisch vermogen.
Enniewees, mooi dat het mislukt is, even Telegraaf.nl lezen en fappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |