Geloof je echt dat het volgende kabinet de rit wel uit zal zitten, en de PVV de volgende verkiezingen onder de 15 zetels zakt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:55 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Dat was nooit gebeurd, want de PVV zou niet regeren. Als het mis was gegaan, dan zou de PVV nooit de schuld hebben gekregen. Dan waren ze na het vallen van het kabinet de grootste geworden en daar zit helemaal niemand op te wachten. Het mislukken van deze formatie was het beste wat kon gebeuren volgens mij.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:12 schreef Cerbie het volgende:
De linkse trollercoaster is al onderweg zie ik
Nee, waar zeg ik dat dan. De PVV zal niet dalen, maar misschien zit het kabinet de rit wel uit ja. In ieder geval wel meer dan de helft. Maar ht blijft koffiedik kijken. Met een middenkabinet heb je geen alternatieve figuren als Wilders die de boel kapot kunnen maken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:33 schreef Resistor het volgende:
[..]
Geloof je echt dat het volgende kabinet de rit wel uit zal zitten, en de PVV de volgende verkiezingen onder de 15 zetels zakt?
Dit is wel het juichtopic, maar ik ben bang dat dat het volgende kabinet nog krampachtiger 'niets' gaat doen dan het vorige kabinet, uit angst om kiezers te verliezen aan Wilders.
Rustig aan maar een kleine minderheid van het electoraat stemt op PVV, hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Grappig trouwens dat alles nu de schuld lijkt van het CDA terwijl Wilders (/de PVV) beide keren de directe aanleiding was..
En helemaal bizar en absoluut tegen-grondwettelijk wat Wilders(/de PVV) heeft geprobeerd af te dwingen bij het CDA (tov de "dissidenten"). Het is onbestanbaar dat hij dat heeft geprobeert en nog in een persconferentie toegeeft ook!
Maar werkelijk ALLES lijkt van Wilders af te glijden... NOOIT heeft hij iets misdaan in de algemene publieke opinie.. Wat is er misgegaan met dit land??? Nooit zoveel mensen bij lekaar gezien die verblind zijn of werkelijk met oogkleppen oplopen..
Wilders wil graag een bepaalde bevolkingsroep uitsluiten, zelfs in bepaalde gevallen uitzetten en de NL natioliteit afnemen. Hij doet het ene na het andere (terecht!) tegen (grond/verdrags/formeel)wettelijke voorstel, en nog zien betreffende personen er de waanzin niet van in..
Heeft niemand van betreffende mensen er dan eens over nagedacht waaróm die grondwettelijke- & verdragswettelijke bepalingen in die Grondwet en die verdragen zijn opgenomen??? Daar is echt heel diep en lang (en als je het goed beschouwt zelfs eeuwenlang) over nagedacht..
![]()
Zo, ff de emotie eruit, en zet me schrap voor alle kritiek die ik nu zal krijgen...
Jij bent een prima kandidaat voor een partij als de SGP. Die geloven namelijk ook in bepaalde regels die, volgens hen, de absolute waarheid zijn. Prima voor mensen die niet zelf kunnen nadenken en hun leven en toekomst kunnen bepalen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Grappig trouwens dat alles nu de schuld lijkt van het CDA terwijl Wilders (/de PVV) beide keren de directe aanleiding was..
En helemaal bizar en absoluut tegen-grondwettelijk wat Wilders(/de PVV) heeft geprobeerd af te dwingen bij het CDA (tov de "dissidenten"). Het is onbestanbaar dat hij dat heeft geprobeert en nog in een persconferentie toegeeft ook!
Maar werkelijk ALLES lijkt van Wilders af te glijden... NOOIT heeft hij iets misdaan in de algemene publieke opinie.. Wat is er misgegaan met dit land??? Nooit zoveel mensen bij lekaar gezien die verblind zijn of werkelijk met oogkleppen oplopen..
Wilders wil graag een bepaalde bevolkingsroep uitsluiten, zelfs in bepaalde gevallen uitzetten en de NL natioliteit afnemen. Hij doet het ene na het andere (terecht!) tegen (grond/verdrags/formeel)wettelijke voorstel, en nog zien betreffende personen er de waanzin niet van in..
Heeft niemand van betreffende mensen er dan eens over nagedacht waaróm die grondwettelijke- & verdragswettelijke bepalingen in die Grondwet en die verdragen zijn opgenomen??? Daar is echt heel diep en lang (en als je het goed beschouwt zelfs eeuwenlang) over nagedacht..
![]()
Zo, ff de emotie eruit, en zet me schrap voor alle kritiek die ik nu zal krijgen...
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:42 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Jij bent een prima kandidaat voor een partij als de SGP. Die geloven namelijk ook in bepaalde regels die, volgens hen, de absolute waarheid zijn. Prima voor mensen die niet zelf kunnen nadenken en hun leven en toekomst kunnen bepalen.
Je brengt me op een idee: ipv alle moslims, sturen we alle gristenen het land uit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:![]()
![]()
![]()
Job 4 president!
Kabinet Woodstock I. Hippies aan de macht.
Fuck die zure rechtse chagrijnen met hun zure Bijbels en stomme stropdassen.![]()
Knuffelen, eerlijk delen, groene steden, meer fiets en trein, geen verdeel en heers, iedereen telt mee!![]()
![]()
Zuurpruimen gaan maar in Zwitserland wonen, het land van de zuurpruimen.Of de VS, het land van de Bijbels.
Dat mag nu ook al hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 07:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee: ipv alle moslims, sturen we alle gristenen het land uit.mogen we weer gewoon godverdomme en jezus christus als s scheldwoorden gebruiken
![]()
Hij doelt denk ik op het feit dat zelfs de grondwet geen absolute waarheid hoeft te zijn en dat je die dus best moet kunnen wijzigen, i.t.t. wat Whiskers zegt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:52 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Ja, weer iemand die de weg volkomen kwijt is inderdaad.
Godverdomme, kutmobiel!quote:
Ja, laten we er maar een 2e DDR van maken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Job 4 president!
Kabinet Woodstock I. Hippies aan de macht.
Fuck die zure rechtse chagrijnen met hun zure Bijbels en stomme stropdassen.![]()
Knuffelen, eerlijk delen, groene steden, meer fiets en trein, geen verdeel en heers, iedereen telt mee!![]()
![]()
Zuurpruimen gaan maar in Zwitserland wonen, het land van de zuurpruimen.Of de VS, het land van de Bijbels.
Ambtenaren worden niet rijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mensen die rijk zijn, zijn dat alleen maar geworden omdat ze geld van anderen hebben gestolen. Het hele systeem is gebouwd op gelegitimeerde diefstal.
Ik zeg helemaal niet dat je de Grondwet niet kunt wijzigen. NATUURLIJK kun je die wijzigen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 08:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij doelt denk ik op het feit dat zelfs de grondwet geen absolute waarheid hoeft te zijn en dat je die dus best moet kunnen wijzigen, i.t.t. wat Whiskers zegt.
De DDR had volgens mij geen van de genoemde dingenquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, laten we er maar een 2e DDR van maken.
Je hebt geen idee wat de DDR wel en niet had.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De DDR had volgens mij geen van de genoemde dingen
Oooh Nikita, you will never know.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat de DDR wel en niet had.
DDR was een paradijs voor hippies, vol geknuffel en liefde?quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat de DDR wel en niet had.
Yep, maar iedereen had werk en daarmee enige waardigheid. Helaas was er door de totale vlakte geen prikkel tot ontwikkeling meer, en had het volk er niet zo veel zin in, zodat repressie nodig was en het een teringzooi werd.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:50 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
DDR was een paradijs voor hippies, vol geknuffel en liefde?
Nee, het was gewoon een verarmde teringzooi, onder de duim van een totalitair regime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |