Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:16 schreef Enfermera het volgende:
![]()
[..]Sure!
Als ik in mn nieuwe huis zit doen we gewoon een meet bij mij thuis, maak ik van alles uit de oven, ja? Pizza, appeltaart, cake, ...En natuurlijk mijn goddelijke kwarktaart waar niemand nee tegen zegt
omnomnomquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:16 schreef Enfermera het volgende:
![]()
[..]Sure!
Als ik in mn nieuwe huis zit doen we gewoon een meet bij mij thuis, maak ik van alles uit de oven, ja? Pizza, appeltaart, cake, ...En natuurlijk mijn goddelijke kwarktaart waar niemand nee tegen zegt
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:16 schreef Enfermera het volgende:
![]()
[..]Sure!
Thee en sjokiemel staan verdekt opgesteldquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Thee en sjokiemel staan verdekt opgesteld.
Shit. Betraptquote:
heel verdektquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Thee en sjokiemel staan verdekt opgesteld.
laters enferquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:27 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga zo ff gezellig shoppen met mamsTot later!
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:27 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga zo ff gezellig shoppen met mamsTot later!
qft!quote:
maxi wok is jarig dus kinderfeestjequote:Op vrijdag 3 september 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
qft!
Middag allemaalHebben jullie al leuke plannen voor het weekend?
Werkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
qft!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Gisteren was Muck er nog. Als dat geen tettengeweld is, dan weet ik het ook niet meer.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maxi wok is jarig dus kinderfeestje
Werkenquote:
9 alweer, gaat hard.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Hoe oud is maxi wok geworden?
En succes met het feestje
[..]
Werken![]()
BBQ is wel leuk, hopen op goed weer
Ik heb nog geen echte plannen, behalve dat morgen een vriendin komt eten
Ja, bah. Geen zin in werkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Werken![]()
BBQ is wel leuk, hopen op goed weer
Ik heb nog geen echte plannen, behalve dat morgen een vriendin komt eten
En....quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
9 alweer, gaat hard.
nog even en ik heb brommers voor de deur
ken beurenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nieuwe opdracht,
weg gevlucht voor cap gemini
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
9 alweer, gaat hard.
nog even en ik heb brommers voor de deur
hahaha, goed geregeldquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, bah. Geen zin in werken.
En BBQ is wel leuk ja. Bij slecht weer staat de gastheer buiten en zitten wij binnen
![]()
.
Oeh, klinkt gezellig.
sterkte wokquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maxi wok is jarig dus kinderfeestje
zaterdag werken (5jarig bestaan van de clubquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
qft!
vraag me eigenlijk af hoe lang het hier nog duurd ....quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nieuwe opdracht,
weg gevlucht voor cap gemini
Werk ze nog Liebchenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, het gaat snel he...
[..]
hahaha, goed geregeld![]()
Ja, vind ik ook![]()
Weer aan het werk, fijne dag verder allemaal
Dat wordt een flink feestje danquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag werken (5jarig bestaan van de club) en dan zondag , maandag en dinsdag rommel ruimen
klinkt als groot feest als je zo lang moet op ruimenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag werken (5jarig bestaan van de club) en dan zondag , maandag en dinsdag rommel ruimen
was het alleen maar dweilenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt een flink feestje dan.
Te-ring, drie dagen dweilen na afloop![]()
!
dat is het ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
klinkt als groot feest als je zo lang moet op ruimen
Ferbquote:
Pc van zowel mijn ouders als die van mijn zus fixen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lol, herkenbaar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Pc van zowel mijn ouders als die van mijn zus fixen.
Wat kleding inkopen doen en daarnaast flink wat trainen.
Tussendoor kijken om nog naar de bios te gaan of naar de kroeg.
limewirequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:03 schreef Ferb het volgende:
[..]
Lol, herkenbaar.
Zitten ze weer te veel shit te downloade via limewire
Dat zijn geen leuke plannenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Pc van zowel mijn ouders als die van mijn zus fixen.
Wat kleding inkopen doen en daarnaast flink wat trainen.
Dat welquote:Tussendoor kijken om nog naar de bios te gaan of naar de kroeg.
Limewirequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:03 schreef Ferb het volgende:
[..]
Lol, herkenbaar.
Zitten ze weer te veel shit te downloade via limewire
Goed plan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
omg krijgen we nu een opsomming van alle programma's die je niet moet gebruiken
Trainen is wel een leuk plan, alleen mijn knieen zijn compleet verrot dus train altijd harder dan mijn knieen aankunnen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke plannen.
[..]
Dat wel.
de rijkswerkplek komt eraanquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
vraag me eigenlijk af hoe lang het hier nog duurd ....
ploth thikens ....
De watte?quote:
Dat zijn websitesquote:
Regclean?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:13 schreef Solique het volgende:
Heeft btw niets met downloaden te maken dat pc's gefixt hoeven te worden.
Beide machines zijn 8 jaar oud en draaien nog op dezelfde Windows, opschonen en cleanen heeft dus onderhand weinig nut meer. Windows is teveel vol gelopen.
Goedenmiddagquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Alweer een nieuw deel![]()
* LovelyLady gaat beetje bijlezen
msn messenger dan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn websites![]()
Moet je ook niet gebruiken even goed
zo moeilijk ish et toch niet ?quote:
Goed hoor met jou ook?quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Omg iets met het hoofd er niet bij hebben ......
quote:
http://ishetalvijfuur.nl/quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dat was wel een epische faal !
www.ishetalvrijdag.nl <-- ja hij bestaat echt en is klikbaar ....
Helpt ook weinig meer, hijack hetzelfde. Daarom gewoon weer een clean maken, kunnen ze weer 8 jaar door.quote:
lol nee tis 4uur bier uur hiero,,,,quote:
Ik hou ook niet van bier hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lol nee tis 4uur bier uur hiero,,,,
bier![]()
Ja enigquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
Maar deze blijft het leukste
http://ishetal.nl/
ga eens stofzuigen, wassen, dweilen en eten koken danquote:
Ja doeiiquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga eens stofzuigen, wassen, dweilen en eten koken dan
kindersquote:
want je wilt ambtenaar van de burgelijkestand wordenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kinderswel lief blijven tegen elkaar >.<
huh explain ....quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
want je wilt ambtenaar van de burgelijkestand worden
nouquote:
dus de ambtenaar die je nu bent heeft z´n langste tijd gehad.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
vraag me eigenlijk af hoe lang het hier nog duurd ....
ploth thikens ....
Ik ben geen kind meerquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kinderswel lief blijven tegen elkaar >.<
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
true true maar nee ga geen ambtenaar van de burgelijke stand worden ...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou
[..]
dus de ambtenaar die je nu bent heeft z´n langste tijd gehad.
wij moeten lief zijn tegen elkaar......
ploth thikens
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben geen kind meerik vind jou wel een lief meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
slijmbalquote:
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spa Citroenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ben aan het ontbijten / en lunchen / en coffee brake'en tergelijke tijd met 2 crosants en een flesje spa citroen >.< en dat om 3 uur lol ...
Taartjequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
wat zit ik hier heeeeerlijk in het zonnetje
moet je niet werken?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik naast je komen zitten?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
dat dacht ik ookquote:
Ja, dan moet je wel heel dichtbij gaan zitten, want het zonnetje houdt 5cm naast mij ook weer opquote:
* DaMart kruipt op schoot bij suikertaartje.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel heel dichtbij gaan zitten, want het zonnetje houdt 5cm naast mij ook weer op
al dat werk voor niksquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ik werk me dus vanochtend helemaal in het zweet, alles netjes gestofgezogen, opgeruimd en gepoetst...
Toen kwam er een kindje spelen. En nu ligt er overal speelgoed, de halve inhoud van de zandbak ligt binnen, het binnenspeelgoed ligt buiten, het buitenspeelgoed ligt binnen en de vloer pikt een beetje, want diksap en chocopasta.
Zucht.
Maar de kattenharen zijn grotendeels geelimineerd
daarom wou je het niet doenquote:
bureaubladbabequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ja ik ruim 1 keer per dag samen het speelgoed opquote:
zo druk?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vandaar dat ik het zo druk heb
nee, want kattenhareneliminatiequote:
ah, dan pas kun je dweilenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ruim 1 keer per dag samen het speelgoed op
en tussendoor stofzuig ik af en toe.. het heeft bijna geen nut want het tapijt gaat er binnenkort uit... laminaat
Jup, maar dan koop ik echt een multisuperdweil en dan gaat me dat vast makkelijk afquote:
pleur inmiddels gewoon klanten in de wacht, om wat uit te zoeken, om even hier te kijken!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo druk?
je fokt nog, dus ZO druk is het nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
pleur inmiddels gewoon klanten in de wacht, om wat uit te zoeken, om even hier te kijken!
Jaa, dat past goed bij vandaag, Thijs zag drie eendjes (op een plaatje) en zei: Mamaaaaaaaaa? Eén, twee, drie eendjes!quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, dat past goed bij vandaag, Thijs zag drie eendjes (op een plaatje) en zei: Mamaaaaaaaaa? Eén, twee, drie eendjes!![]()
whehehe heb nog niet anders gedaan hierquote:
Hah. Je wist al wat ik ging zeggenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehehe heb nog niet anders gedaan hier
fail in quote.ini gaat goed vandaag![]()
moest dus deze zijn
" Op vrijdag 3 september 2010 15:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
pleur inmiddels gewoon klanten in de wacht, om wat uit te zoeken, om even hier te kijken!"
gelukkig wil het meisje dat jarig is met Thijs trouwen, dus het wordt weer gezelligquote:
Nee. Ik ben namelijk heel erg goed in me aanpassen aan de (gemiddelde) leeftijd van de mensen die ik om me heen heb.quote:
Wel een voordeel voor jullie dat Thijs de man van dat huwelijk wordt. De ouders van het meisje moeten immers met een mooie bruidsschat aankomen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gelukkig wil het meisje dat jarig is met Thijs trouwen, dus het wordt weer gezellig
niet eerlijk .... niet eerlijkquote:
autsj binnen een week 2 kinderfeestjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
morgen![]()
en volgende week voor miniwok
lol miniwok... na 3 uur staren zie ik dat er staat mini w ok ....quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
autsj binnen een week 2 kinderfeestjes
jep, elk jaar weerquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
autsj binnen een week 2 kinderfeestjes
whehehequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lol miniwok... na 3 uur staren zie ik dat er staat mini w ok ....
fail van de bovenste plank ...
zat al gelijk aan de chinees te denken miniwok (pan) of weet ik het ..quote:
Woei! Ik pas op 5 cmquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel heel dichtbij gaan zitten, want het zonnetje houdt 5cm naast mij ook weer op
Mooie foto!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
tijd voor operatie stofwolk, in fles stijl
[ afbeelding ]
Slecht gepland X jaren geledenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
morgen![]()
en volgende week voor miniwok
Dag snoetquote:
ga maar rekenen, sinterklaas kadootjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Slecht gepland X jaren geleden.
[..]
Dag snoet![]()
orakelquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://ishetalvijfuur.nl/ en tel daar nog 15 minuten bij op
echt nietquote:
Wat hij zegt.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
INFORMATIE KABINET MISLUKT, NU JOURNAAL OP NED 1
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
INFORMATIE KABINET MISLUKT, NU JOURNAAL OP NED 1
Ja, dat was dan het positieve eraan geweest. Nu winnen ze wellicht weer meer stemmen.. Maargoed. Een partij die discrimineert in de regering?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
Ergens is het wel jammer dat de pvv niet gaat regeren hoor. Had ze namelijk graag heel hard op hun bek zien gaan.
Mee eens. Alleen stel nou dat er over een jaar of max 2 weer verkiezingen zijn. En WIlders haalt 40 a 50 zetels. Wat dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat was dan het positieve eraan geweest. Nu winnen ze wellicht weer meer stemmen.. Maargoed. Een partij die discrimineert in de regering?Zou voor het imago van Nederland ook heel slecht zijn geweest.
Jij wilde ook mee naar het kinderfeestje?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
niet eerlijk .... niet eerlijk![]()
![]()
voel me nog een kind zo af en toe dus waarom nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij wilde ook mee naar het kinderfeestje?
Maar eigenlijk bedoelde je wat anders?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
voel me nog een kind zo af en toe dus waarom niet![]()
![]()
![]()
nu ben ik zoef ff de kermis over ... (als dat maar goed gaat)
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
tijd voor operatie stofwolk, in fles stijl
[ afbeelding ]
Dan zie je meteen het monster van ons democratische stelselquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen stel nou dat er over een jaar of max 2 weer verkiezingen zijn. En WIlders haalt 40 a 50 zetels. Wat dan?
Dan nog niks, dan krijg je een cordon sanitaire en een regering van Nationale Eenheid.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen stel nou dat er over een jaar of max 2 weer verkiezingen zijn. En WIlders haalt 40 a 50 zetels. Wat dan?
Zwolse Balletjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar eigenlijk bedoelde je wat anders?
Je hebt wel koekhappen gemist![]()
Kermis? KaneelstokkenWijnballen
sommige mensen leren het nooitquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. Alleen was Hitler een first-timer in zijn klasse (op een dergelijk niveau toch minstens) en weten we inmiddels wel iets beter
wilders red het toch niet nederland heeft daar het politieke klimaar niet voorquote:
Dan gaat het land eerst naar de haaien, als hij al een regering kan vormen, en kunnen er nieuwe verkiezingen gehouden worden (of, als hij het 4 jaar volhoudt, gewoon weer opnieuw zoals het normaal moet), en kan de regering daarna alle teringzooi weer opruimen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ook maar even hier
Wilders roept iets over 9/11 --> CDA en VVD worden boos, mag niet --> Wilders zegt /care --> VVD boeit het niets, wil door met formatie. CDA is verdeeld over wat nu, gedoe in CDA --> CDA overleg, strenge eisen voor Wilders --> Wilders niet blij mee, stekker eruit
True, maar het is wel iets anders. De situatie was geheel anders in Duitsland toen, werkloosheid vele malen erger. Mensen zijn wel genuanceerder nu over Moslims, ook al heb je idd de extremisten zoals Wilders die discrimineren. Maar je hebt gelijk, er zijn wel wat overeenkomstenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:00 schreef naatje_1 het volgende:
Disclaimer: Over het volgende wat ik ga zeggen heerst een taboe, maar toch ga ik het zeggen, anders zegt niemand het.
De tactiek van Wilders en Hitler hebben veel van elkaar weg: Ze hadden allebei een crisis nodig met vervolgens allemaal mooie plannen. Ze hebben allebei een zondebok gekozen. Er heerst in Nederland overeenstemming over die zondebok. Ze gaan geleidelijk over van extremer tot extreem.
heey enferquote:
Je vergeet dat er mensen zijn die het blokje moslims naast zich leggen en op de andere punten stemmenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
wilders red het toch niet nederland heeft daar het politieke klimaar niet voor
dat wel maar goed we zien wel laat ze eerst maar eens een goed kabinet nu vormenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je vergeet dat er mensen zijn die het blokje moslims naast zich leggen en op de andere punten stemmen
Goed, met jou?quote:
quote:De voorwaarden die noodzakelijk zijn voor genocide en de fasen van het genocidale proces zijn:
* Genociden komen vooral voor in plurale (multi-etnische) samenlevingen, waarin diverse raciale, etnische en/of religieuze groepen diepgaande scheidingen ervaren. Deze scheidingen manifesteren zich in verschillende vormen: van geïnstitutionaliseerde ongelijkheid in politieke organisaties tot meer informele sociaal-economische ongelijkheden. De kans op genocide wordt vergroot wanneer twee groepen een langdurige geschiedenis van conflicten kennen en wanneer de politieke ongelijkheden samenvallen met economische en sociale kloven.
* Onstabiele politieke condities die de sociale orde bedreigen, vergroten het effect van deze voorwaarden. Oorlogen en revoluties zijn de belangrijkste medeveroorzakers voor genocide, vooral wanneer zij geografische en psychologische ontwrichting met zich meebrengen. Tijden van economische crisis kunnen ook genocide voortbrengen.
* Een voorwaarde is een vooropgezette identificatie van de te vernietigen doelgroep. Deze individuen verschillen in bepaalde opzichten met de (overgrote) meerderheid van de bevolking. De verschillen liggen voornamelijk in etniciteit, ras en religie. In communistische regimes lijken de ‘vijanden van het volk’ door het regime vrij willekeurig te worden geïdentificeerd (bijv. ‘intellectuelen’ of ‘antirevolutionaire elementen’).
* Een zondebok en een slachtoffergroep zorgen voor de verklaring van het ineenstorten van de oude economische, politieke en sociale orde en voor de rechtvaardiging van het opzetten van de nieuwe stelsels.
Voorbeelden van stereotypen die een bruikbare zondebok opleveren zijn de welvarende, kosmopolitische joden en rijke Armeense handelaren. De goede Duitse mensen en de nobele Turkse plattelandsbevolking waren de (zogenaamde) slachtoffers van deze twee groepen. Hierin ligt de verklaring van de kracht van genocide op lokaal niveau en op het staatsniveau; de elite en het volk reageren op bedreigingen die betrekking hebben op hun economische situatie, hun levenswijze en hun politieke macht. De politieke elite doet dit op een meer cynische en berekende manier, terwijl de volgelingen - degenen die de genocidale daden plegen - gemotiveerd worden door hun persoonlijke frustratie en vijandschap, door het vooruitzicht op buit of beloning, door (doods)angst, en/of door gehoorzaamheid en conformisme.
http://www.nvmp.org/010101.htm
gezelligquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed, met jou?
Heb heerlijk geshopt vandaag met mn moederWat dingetjes bij de Body shop gehaald en nog een hele leuke tas bij de Hema
Was dat die baan die je zo graag wou?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:30 schreef Giertje het volgende:
en zondag vrij ze vroegen van mijn werk al of ik kon
heb mooi nee gezegd
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
gezellig
met mij gaat het goed gisteren en vandaag geschilderd bij een vriendin van me
morgen naar nijmegen naar mijn beste dinnetje
en zondag vrij ze vroegen van mijn werk al of ik kon
heb mooi nee gezegd
Avond!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond
* LovelyLady heeft een latte macchiato
Tot zooooooooooooooquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond
* LovelyLady heeft een latte macchiato
Hey STquote:
Hey LLquote:
Hey Naatjequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
Kut, ik kan niet meer bij de hoge tonen komen
Daar, liggen zequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
Kut, ik kan niet meer bij de hoge tonen komen
Dat had ik al, ik heb van nature al een lage stem en nu nog lager, maar toen kon ik nog wel bij de hoge tonen komen zonder te schreeuwenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ST![]()
graag gedaan
[..]
Hey LL![]()
dat is het zeker
[..]
Hey Naatje![]()
Hoe bedoel je?, last van baart in je keel?
Thanksssquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Trevvie![]()
Fijn he weekend
[..]
Hoi Enfe![]()
* LovelyLady geeft enfe ook een latte macchiato
Lage stem is geilquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat had ik al, ik heb van nature al een lage stem en nu nog lager, maar toen kon ik nog wel bij de hoge tonen komen zonder te schreeuwen
Ik snap wat je bedoelt, je went er vanzelf aanquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat had ik al, ik heb van nature al een lage stem en nu nog lager, maar toen kon ik nog wel bij de hoge tonen komen zonder te schreeuwen
Goedemorggggggehquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lage stem is geilDoe er je voordeel mee
* LovelyLady komt met hese stem aanzetten: Een hele geile goeiemorguhquote:
Werkt de honing thee nog niet zo goed?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady komt met hese stem aanzetten: Een hele geile goeiemorguh
(lang leven pijn in je strot)
Bedoel je vandaag of volgende week?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
Trev, ga jij het discobowlen luisteren? Dat is aankomende vrijdag...
het is nu vrijdag, dus aankomende vrijdag is volgende weekquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bedoel je vandaag of volgende week?
Weet ik nog niet, er zijn dan ook nieuwe afleveringen Top Gear, ligt er aan of ik er aan denkquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is nu vrijdag, dus aankomende vrijdag is volgende week
Neequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Werkt de honing thee nog niet zo goed?
Goed goed, lekker geshopt met mn mams vandaagquote:
quote:
Yippie Kay Yee Motherfuckerquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:37 schreef Ferb het volgende:
[..]
Die hard 1,2,3,4 in HD![]()
En nog wat andere crap
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:37 schreef Ferb het volgende:
[..]
Die hard 1,2,3,4 in HD![]()
En nog wat andere crap
Nog net nietquote:
Die koffie is niet te zuipenquote:
Dan is die nu dus afgelopenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Verveling? Wij hebben zo'n spannende avond gehad!
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Verveling? Wij hebben zo'n spannende avond gehad!
Mn ex aan de foon eerst vanmiddag, voor t eerst dat we wat gepraat hebben en net op de terugwegn aar huis was er zowaar brand en hebben we eenh alf uur op de brandweer gewacht, of langerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Die heb ik dan weer niet. Stom eigenlijk!quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn ex aan de foon eerst vanmiddag, voor t eerst dat we wat gepraat hebben en net op de terugwegn aar huis was er zowaar brand en hebben we eenh alf uur op de brandweer gewacht, of langermaar dan verveel je je dus nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, ik fok en dadelijk ga ik mn vriend vervelenquote:
Ik wil er best nog wat opsturen hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog net niet.
Ik probeer er heel zuinig op te zijn, maar ze zijn zo verrekte lekker....
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn ex aan de foon eerst vanmiddag, voor t eerst dat we wat gepraat hebben en net op de terugwegn aar huis was er zowaar brand en hebben we eenh alf uur op de brandweer gewacht, of langerOmg! Maar waar kwam dat brandje dan vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En fijn (denk ik?) dat je weer een keer kon praten met je ex![]()
En hoe is het met A. ?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
teruglezen en je weet het antwoordquote:
Sjonge. ZO'N goed verhaal en dan geen foto'squote:Op vrijdag 3 september 2010 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet. Stom eigenlijk!
Had ik mn spannende verhaal wat kunnen onderbouwen
Daarvoor hoef ik niet terug te lezen want ik neem aan dat het antwoord het zelfde is als andersquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
teruglezen en je weet het antwoord
Iemand had wat grof vuil in brand gestoken in de berm van t fietspad ofzo. A had vandaag nergens last van en ook geen verhoging meer ofzo, die is dus nu naar haar vader.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omg! Maar waar kwam dat brandje dan vandaan?
En fijn (denk ik?) dat je weer een keer kon praten met je ex![]()
En hoe is het met A. ?
aha, okquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik fok en dadelijk ga ik mn vriend vervelenOf nou ja, ik weet niet wat we gaan doen, maar vast wel iets.
Ja, sorry, ik kan wel een foto voor je plaatsen van een willekeurig bermbrandjequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjonge. ZO'N goed verhaal en dan geen foto's
Ik heb zin om allerlei persoonlijke dingen te gaan delen, maar dat lijkt me niet zo'n goed ideequote:
jullie brandje? Had je een eigen brandje?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
Bij ons brandje waren ze er binnen 5 minuten b.t.w.
Gaat lekker jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iemand had wat grof vuil in brand gestoken in de berm van t fietspad ofzo. A had vandaag nergens last van en ook geen verhoging meer ofzo, die is dus nu naar haar vader.
En mwa, niet helemaal. Het begon als een normaal gesprek, over dat ze ziek was enzo, maar toen begon ie dat ie ze zo weinig zag en zei ik dat het zijn keus is om niet te rijden.. Hij was het er niet mee eens, heeft geen keus en het is mijn schuld dat we kinderen hebben, hij had ons nooit in zij huis moeten laten komen wonen en ik ben heel erg dominant en ook in mijn nieuwe relatie. Waarop ik gezegd heb dat ie mij iet kent, mn vriend niet kent en onze relatie niet kent... Waarop hij weer zei dat dit nou de JB is die iedereen kent, blablabla. Hij haalt er altijd dingen bij die niets met de eigenlijke discussie te maken hebben en dat praat zo lastig
Ehm, frustratie dus.
Oh, gelukkig, het was dus niet een brandje in jullie huis!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand had wat grof vuil in brand gestoken in de berm van t fietspad ofzo. A had vandaag nergens last van en ook geen verhoging meer ofzo, die is dus nu naar haar vader.
En mwa, niet helemaal. Het begon als een normaal gesprek, over dat ze ziek was enzo, maar toen begon ie dat ie ze zo weinig zag en zei ik dat het zijn keus is om niet te rijden.. Hij was het er niet mee eens, heeft geen keus en het is mijn schuld dat we kinderen hebben, hij had ons nooit in zij huis moeten laten komen wonen en ik ben heel erg dominant en ook in mijn nieuwe relatie. Waarop ik gezegd heb dat ie mij iet kent, mn vriend niet kent en onze relatie niet kent... Waarop hij weer zei dat dit nou de JB is die iedereen kent, blablabla. Hij haalt er altijd dingen bij die niets met de eigenlijke discussie te maken hebben en dat praat zo lastig
Ehm, frustratie dus.
Ja, schoorsteenbrandquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jullie brandje? Had je een eigen brandje?Das niet leuk
Een sisserquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, schoorsteenbrand![]()
Wel tof dat de brandweerwagenS er zo snel waren (prioriteit 1, want woonwijk), en helemaal fijn dat het niet zo erg bleek te zijn![]()
Resultaat: alle buren op straat, enorm mooie mannen in uniform en grappige politiemeneren![]()
Oh, en een klein beetje roet in huis![]()
Het liep dus met een sisser af
Nope. Ik greep wat nodig was (katten, man, kind zat nog in buik) en we zijn buiten gaan staanquote:
Dat niet zozeer, ik was zo ontzettend gek op hem, zó verliefd. Dat gevoel is er niet meer, maar ik weet dat het er wel was. En ik vond hem heel erg aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat lekker jaVraag je je weleens af hoe je daar ooit <<allerlei dingen>> mee hebt kunnen doen?
Gelukkig maar, kan behoorlijk schrikken zijn en verkeerd gaan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, schoorsteenbrand![]()
Wel tof dat de brandweerwagenS er zo snel waren (prioriteit 1, want woonwijk), en helemaal fijn dat het niet zo erg bleek te zijn![]()
Resultaat: alle buren op straat, enorm mooie mannen in uniform en grappige politiemeneren![]()
Oh, en een klein beetje roet in huis![]()
Het liep dus met een sisser af
Het geld moet ergens aan opquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, kan behoorlijk schrikken zijn en verkeerd gaan.
Vond het net wel komisch dat er 7 brandweerlieden waren en een grote blusautoWas echt nergens voor nodig. Mijn zusje dr kat zat een keer onder het dak van de buren en toen is er ook zo'n gevaarte gekomen met 6 mensen erin, dat is wel grappig, groot materieel, en eigenlijk voor niets
denk dat je op zo'n moment dat wel vergeetquote:
iddquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik niet terug te lezen want ik neem aan dat het antwoord het zelfde is als anders
Ik ben benieuwt wanneer je een ander antwoord geeftquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk dat je op zo'n moment dat wel vergeet![]()
[..]
idd
Mooi klote dan johquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, ik was zo ontzettend gek op hem, zó verliefd. Dat gevoel is er niet meer, maar ik weet dat het er wel was. En ik vond hem heel erg aantrekkelijk.
Ik kan me alleen niet goed meer herinneren waarom. Zeker door hoe hij na onze scheiding is gaan doen tegen mij en tegen anderen over mij.
Dat blijkt. Ik moest er echt om lachenquote:
Dat klopt, het lijkt me ook best vervelend als ze met zijn 2en zijn en een compleet bedrijven complex in de fik staatquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik moest er echt om lachenNja, ze weten natuurlijk ook nietw at ze precies aantreffen, maar toch.
We hadden een heel moeizame relatie, heel veel ruzies, altijd spanningen, we begrepen elkaar niet, maar waren wel heel verliefd op elkaar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi klote dan johEn er is ook niet in redelijkheid over te praten of zo? Of krijg jij dan standaard overal alle schuld van?
Er kwam een of andere jongen/man aan rijden in een autootje waar 112 op stond, die had even naar dat brandje gekeken en ook al doorgegeven dat het niet echt prioriteit had oid.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klopt, het lijkt me ook best vervelend als ze met zijn 2en zijn en een compleet bedrijven complex in de fik staat
Dat is om alle mevrouwen een leuke afleiding voor een minder leuke gebeurtenis te bezorgen denk ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, kan behoorlijk schrikken zijn en verkeerd gaan.
Vond het net wel komisch dat er 7 brandweerlieden waren en een grote blusautoWas echt nergens voor nodig. Mijn zusje dr kat zat een keer onder het dak van de buren en toen is er ook zo'n gevaarte gekomen met 6 mensen erin, dat is wel grappig, groot materieel, en eigenlijk voor niets
Teringquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We hadden een heel moeizame relatie, heel veel ruzies, altijd spanningen, we begrepen elkaar niet, maar waren wel heel verliefd op elkaar.
Praten hebben we al jaren niet meer gedaan, zou best willen dat het kon, maar dat is ijdele hoop, dat ging al niet tijdens onze relatie.
Ik krijg sowieso de schuld van alles jaen dat praat niet zo gemakkelijk. Zeker niet als het dan ook nog gaat over wat die of die zegt enzo, das gewoon niet te doen.
Dat schiet inderdaad helemaal niet op danquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We hadden een heel moeizame relatie, heel veel ruzies, altijd spanningen, we begrepen elkaar niet, maar waren wel heel verliefd op elkaar.
Praten hebben we al jaren niet meer gedaan, zou best willen dat het kon, maar dat is ijdele hoop, dat ging al niet tijdens onze relatie.
Ik krijg sowieso de schuld van alles jaen dat praat niet zo gemakkelijk. Zeker niet als het dan ook nog gaat over wat die of die zegt enzo, das gewoon niet te doen.
Das ook nog een optie jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is om alle mevrouwen een leuke afleiding voor een minder leuke gebeurtenis te bezorgen denk ik
Als ik kijk naar mn relatie nu en toen, ik ook niet meerquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teringik kan me er maar weinig bij voorstellen
Hij is wel leuk voor ze, maar zelden thuis, ze gaan veel op pad enzo, en dat vinden ze wel leuk (op bezoek bij die, of bij die, naar de efteling enz, dus leuk jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat schiet inderdaad helemaal niet op dan![]()
Is hij wel een leuke papa?![]()
(als ik te veel vraag geef je gewoon lekker geen antwoord hoor)
Als zij er niet waren, hoefde ik hem nooit meer te zien of te spreken,w as wel gemakkelijker geweestquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je het idee dat kinderen de zaak compliceren?
(verder wat ST zegt hoor)
Misschien vielen ze mij zo op omdat ze allemaal langs mij heen naar binnen liepenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Das ook nog een optie ja
Ik heb alleen niet zo goed gekeken
Zou kunnen, het rookte hier ook nogal, dus zag je weinigquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien vielen ze mij zo op omdat ze allemaal langs mij heen naar binnen liepen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je het idee dat kinderen de zaak compliceren?
(verder wat ST zegt hoor)
NAAR DE EFTELING??quote:
Ah, okee. Ja, dat is leuk, maar ook wel een beetje 'makkelijk' danquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij is wel leuk voor ze, maar zelden thuis, ze gaan veel op pad enzo, en dat vinden ze wel leuk (op bezoek bij die, of bij die, naar de efteling enz, dus leuk ja![]()
Ah gos...het is zo lastig allemaal met kindjes erbij, zeker als ze toch (ongewild) veel mee krijgen. En stiekem voelen ze natuurlijk nog veel meer aan dan we doorhebben of zien ookquote:Als zij er niet waren, hoefde ik hem nooit meer te zien of te spreken,w as wel gemakkelijker geweest
En de oudste neemt het nogal snel voor m op, als de jongste iets zegt over hem, zegt zij altijd: nee, dat is niet waar... Ik probeer haar uit te leggen dat ik niet vervelender over hem ga denken door dingen die K zegt en dat ze zich niet zo druk hoeft te maken, maar das moeilijk. Ze vangt ws weleens wat op ()en hij is wel heel negatief over mij tegen hen, dus is ze bang dat dat hier ook gaat gebeuren.
Brandweermannen, exen en kinderenquote:
Ik 2 jaar geleden voor het eerstquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NAAR DE EFTELING??
Nooit geweestdaar wil ik altijd nog eens een keertje heen.
Ik al 5xquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik 2 jaar geleden voor het eerst
Hey LLquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
Exen
Mooie brandweermannen en kinderen
Zonde!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NAAR DE EFTELING??
Nooit geweestdaar wil ik altijd nog eens een keertje heen.
Ooit was je ex ook een kind. En wat nou als je een brandweerman als ex hebt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
Exen
Mooie brandweermannen en kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |