Spa Citroenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ben aan het ontbijten / en lunchen / en coffee brake'en tergelijke tijd met 2 crosants en een flesje spa citroen >.< en dat om 3 uur lol ...
Taartjequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
wat zit ik hier heeeeerlijk in het zonnetje
moet je niet werken?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik naast je komen zitten?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
dat dacht ik ookquote:
Ja, dan moet je wel heel dichtbij gaan zitten, want het zonnetje houdt 5cm naast mij ook weer opquote:
* DaMart kruipt op schoot bij suikertaartje.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel heel dichtbij gaan zitten, want het zonnetje houdt 5cm naast mij ook weer op
al dat werk voor niksquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ik werk me dus vanochtend helemaal in het zweet, alles netjes gestofgezogen, opgeruimd en gepoetst...
Toen kwam er een kindje spelen. En nu ligt er overal speelgoed, de halve inhoud van de zandbak ligt binnen, het binnenspeelgoed ligt buiten, het buitenspeelgoed ligt binnen en de vloer pikt een beetje, want diksap en chocopasta.
Zucht.
Maar de kattenharen zijn grotendeels geelimineerd
daarom wou je het niet doenquote:
bureaubladbabequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ja ik ruim 1 keer per dag samen het speelgoed opquote:
zo druk?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vandaar dat ik het zo druk heb
nee, want kattenhareneliminatiequote:
ah, dan pas kun je dweilenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ruim 1 keer per dag samen het speelgoed op
en tussendoor stofzuig ik af en toe.. het heeft bijna geen nut want het tapijt gaat er binnenkort uit... laminaat
Jup, maar dan koop ik echt een multisuperdweil en dan gaat me dat vast makkelijk afquote:
pleur inmiddels gewoon klanten in de wacht, om wat uit te zoeken, om even hier te kijken!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo druk?
je fokt nog, dus ZO druk is het nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
pleur inmiddels gewoon klanten in de wacht, om wat uit te zoeken, om even hier te kijken!
Jaa, dat past goed bij vandaag, Thijs zag drie eendjes (op een plaatje) en zei: Mamaaaaaaaaa? Eén, twee, drie eendjes!quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, dat past goed bij vandaag, Thijs zag drie eendjes (op een plaatje) en zei: Mamaaaaaaaaa? Eén, twee, drie eendjes!![]()
whehehe heb nog niet anders gedaan hierquote:
Hah. Je wist al wat ik ging zeggenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehehe heb nog niet anders gedaan hier
fail in quote.ini gaat goed vandaag![]()
moest dus deze zijn
" Op vrijdag 3 september 2010 15:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
pleur inmiddels gewoon klanten in de wacht, om wat uit te zoeken, om even hier te kijken!"
gelukkig wil het meisje dat jarig is met Thijs trouwen, dus het wordt weer gezelligquote:
Nee. Ik ben namelijk heel erg goed in me aanpassen aan de (gemiddelde) leeftijd van de mensen die ik om me heen heb.quote:
Wel een voordeel voor jullie dat Thijs de man van dat huwelijk wordt. De ouders van het meisje moeten immers met een mooie bruidsschat aankomen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gelukkig wil het meisje dat jarig is met Thijs trouwen, dus het wordt weer gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |