Trainen is wel een leuk plan, alleen mijn knieen zijn compleet verrot dus train altijd harder dan mijn knieen aankunnen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke plannen.
[..]
Dat wel.
de rijkswerkplek komt eraanquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
vraag me eigenlijk af hoe lang het hier nog duurd ....
ploth thikens ....
De watte?quote:
Dat zijn websitesquote:
Regclean?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:13 schreef Solique het volgende:
Heeft btw niets met downloaden te maken dat pc's gefixt hoeven te worden.
Beide machines zijn 8 jaar oud en draaien nog op dezelfde Windows, opschonen en cleanen heeft dus onderhand weinig nut meer. Windows is teveel vol gelopen.
Goedenmiddagquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Alweer een nieuw deel![]()
* LovelyLady gaat beetje bijlezen
msn messenger dan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn websites![]()
Moet je ook niet gebruiken even goed
zo moeilijk ish et toch niet ?quote:
Goed hoor met jou ook?quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Omg iets met het hoofd er niet bij hebben ......
quote:
http://ishetalvijfuur.nl/quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dat was wel een epische faal !
www.ishetalvrijdag.nl <-- ja hij bestaat echt en is klikbaar ....
Helpt ook weinig meer, hijack hetzelfde. Daarom gewoon weer een clean maken, kunnen ze weer 8 jaar door.quote:
lol nee tis 4uur bier uur hiero,,,,quote:
Ik hou ook niet van bier hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lol nee tis 4uur bier uur hiero,,,,
bier![]()
Ja enigquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
Maar deze blijft het leukste
http://ishetal.nl/
ga eens stofzuigen, wassen, dweilen en eten koken danquote:
Ja doeiiquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga eens stofzuigen, wassen, dweilen en eten koken dan
kindersquote:
want je wilt ambtenaar van de burgelijkestand wordenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kinderswel lief blijven tegen elkaar >.<
huh explain ....quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
want je wilt ambtenaar van de burgelijkestand worden
nouquote:
dus de ambtenaar die je nu bent heeft z´n langste tijd gehad.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
vraag me eigenlijk af hoe lang het hier nog duurd ....
ploth thikens ....
Ik ben geen kind meerquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kinderswel lief blijven tegen elkaar >.<
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
true true maar nee ga geen ambtenaar van de burgelijke stand worden ...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou
[..]
dus de ambtenaar die je nu bent heeft z´n langste tijd gehad.
wij moeten lief zijn tegen elkaar......
ploth thikens
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben geen kind meerik vind jou wel een lief meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
slijmbalquote:
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |