Spa Citroenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ben aan het ontbijten / en lunchen / en coffee brake'en tergelijke tijd met 2 crosants en een flesje spa citroen >.< en dat om 3 uur lol ...
Taartjequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
wat zit ik hier heeeeerlijk in het zonnetje
moet je niet werken?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik naast je komen zitten?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
dat dacht ik ookquote:
Ja, dan moet je wel heel dichtbij gaan zitten, want het zonnetje houdt 5cm naast mij ook weer opquote:
* DaMart kruipt op schoot bij suikertaartje.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel heel dichtbij gaan zitten, want het zonnetje houdt 5cm naast mij ook weer op
al dat werk voor niksquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ik werk me dus vanochtend helemaal in het zweet, alles netjes gestofgezogen, opgeruimd en gepoetst...
Toen kwam er een kindje spelen. En nu ligt er overal speelgoed, de halve inhoud van de zandbak ligt binnen, het binnenspeelgoed ligt buiten, het buitenspeelgoed ligt binnen en de vloer pikt een beetje, want diksap en chocopasta.
Zucht.
Maar de kattenharen zijn grotendeels geelimineerd
daarom wou je het niet doenquote:
bureaubladbabequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ja ik ruim 1 keer per dag samen het speelgoed opquote:
zo druk?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vandaar dat ik het zo druk heb
nee, want kattenhareneliminatiequote:
ah, dan pas kun je dweilenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ruim 1 keer per dag samen het speelgoed op
en tussendoor stofzuig ik af en toe.. het heeft bijna geen nut want het tapijt gaat er binnenkort uit... laminaat
Jup, maar dan koop ik echt een multisuperdweil en dan gaat me dat vast makkelijk afquote:
pleur inmiddels gewoon klanten in de wacht, om wat uit te zoeken, om even hier te kijken!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo druk?
je fokt nog, dus ZO druk is het nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
pleur inmiddels gewoon klanten in de wacht, om wat uit te zoeken, om even hier te kijken!
Jaa, dat past goed bij vandaag, Thijs zag drie eendjes (op een plaatje) en zei: Mamaaaaaaaaa? Eén, twee, drie eendjes!quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, dat past goed bij vandaag, Thijs zag drie eendjes (op een plaatje) en zei: Mamaaaaaaaaa? Eén, twee, drie eendjes!![]()
whehehe heb nog niet anders gedaan hierquote:
Hah. Je wist al wat ik ging zeggenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehehe heb nog niet anders gedaan hier
fail in quote.ini gaat goed vandaag![]()
moest dus deze zijn
" Op vrijdag 3 september 2010 15:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
pleur inmiddels gewoon klanten in de wacht, om wat uit te zoeken, om even hier te kijken!"
gelukkig wil het meisje dat jarig is met Thijs trouwen, dus het wordt weer gezelligquote:
Nee. Ik ben namelijk heel erg goed in me aanpassen aan de (gemiddelde) leeftijd van de mensen die ik om me heen heb.quote:
Wel een voordeel voor jullie dat Thijs de man van dat huwelijk wordt. De ouders van het meisje moeten immers met een mooie bruidsschat aankomen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gelukkig wil het meisje dat jarig is met Thijs trouwen, dus het wordt weer gezellig
niet eerlijk .... niet eerlijkquote:
autsj binnen een week 2 kinderfeestjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
morgen![]()
en volgende week voor miniwok
lol miniwok... na 3 uur staren zie ik dat er staat mini w ok ....quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
autsj binnen een week 2 kinderfeestjes
jep, elk jaar weerquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
autsj binnen een week 2 kinderfeestjes
whehehequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lol miniwok... na 3 uur staren zie ik dat er staat mini w ok ....
fail van de bovenste plank ...
zat al gelijk aan de chinees te denken miniwok (pan) of weet ik het ..quote:
Woei! Ik pas op 5 cmquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel heel dichtbij gaan zitten, want het zonnetje houdt 5cm naast mij ook weer op
Mooie foto!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
tijd voor operatie stofwolk, in fles stijl
[ afbeelding ]
Slecht gepland X jaren geledenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
morgen![]()
en volgende week voor miniwok
Dag snoetquote:
ga maar rekenen, sinterklaas kadootjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Slecht gepland X jaren geleden.
[..]
Dag snoet![]()
orakelquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://ishetalvijfuur.nl/ en tel daar nog 15 minuten bij op
echt nietquote:
Wat hij zegt.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
INFORMATIE KABINET MISLUKT, NU JOURNAAL OP NED 1
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
INFORMATIE KABINET MISLUKT, NU JOURNAAL OP NED 1
Ja, dat was dan het positieve eraan geweest. Nu winnen ze wellicht weer meer stemmen.. Maargoed. Een partij die discrimineert in de regering?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
Ergens is het wel jammer dat de pvv niet gaat regeren hoor. Had ze namelijk graag heel hard op hun bek zien gaan.
Mee eens. Alleen stel nou dat er over een jaar of max 2 weer verkiezingen zijn. En WIlders haalt 40 a 50 zetels. Wat dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat was dan het positieve eraan geweest. Nu winnen ze wellicht weer meer stemmen.. Maargoed. Een partij die discrimineert in de regering?Zou voor het imago van Nederland ook heel slecht zijn geweest.
Jij wilde ook mee naar het kinderfeestje?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
niet eerlijk .... niet eerlijk![]()
![]()
voel me nog een kind zo af en toe dus waarom nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij wilde ook mee naar het kinderfeestje?
Maar eigenlijk bedoelde je wat anders?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
voel me nog een kind zo af en toe dus waarom niet![]()
![]()
![]()
nu ben ik zoef ff de kermis over ... (als dat maar goed gaat)
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
tijd voor operatie stofwolk, in fles stijl
[ afbeelding ]
Dan zie je meteen het monster van ons democratische stelselquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen stel nou dat er over een jaar of max 2 weer verkiezingen zijn. En WIlders haalt 40 a 50 zetels. Wat dan?
Dan nog niks, dan krijg je een cordon sanitaire en een regering van Nationale Eenheid.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen stel nou dat er over een jaar of max 2 weer verkiezingen zijn. En WIlders haalt 40 a 50 zetels. Wat dan?
Zwolse Balletjesquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar eigenlijk bedoelde je wat anders?
Je hebt wel koekhappen gemist![]()
Kermis? KaneelstokkenWijnballen
sommige mensen leren het nooitquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. Alleen was Hitler een first-timer in zijn klasse (op een dergelijk niveau toch minstens) en weten we inmiddels wel iets beter
wilders red het toch niet nederland heeft daar het politieke klimaar niet voorquote:
Dan gaat het land eerst naar de haaien, als hij al een regering kan vormen, en kunnen er nieuwe verkiezingen gehouden worden (of, als hij het 4 jaar volhoudt, gewoon weer opnieuw zoals het normaal moet), en kan de regering daarna alle teringzooi weer opruimen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ook maar even hier
Wilders roept iets over 9/11 --> CDA en VVD worden boos, mag niet --> Wilders zegt /care --> VVD boeit het niets, wil door met formatie. CDA is verdeeld over wat nu, gedoe in CDA --> CDA overleg, strenge eisen voor Wilders --> Wilders niet blij mee, stekker eruit
True, maar het is wel iets anders. De situatie was geheel anders in Duitsland toen, werkloosheid vele malen erger. Mensen zijn wel genuanceerder nu over Moslims, ook al heb je idd de extremisten zoals Wilders die discrimineren. Maar je hebt gelijk, er zijn wel wat overeenkomstenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:00 schreef naatje_1 het volgende:
Disclaimer: Over het volgende wat ik ga zeggen heerst een taboe, maar toch ga ik het zeggen, anders zegt niemand het.
De tactiek van Wilders en Hitler hebben veel van elkaar weg: Ze hadden allebei een crisis nodig met vervolgens allemaal mooie plannen. Ze hebben allebei een zondebok gekozen. Er heerst in Nederland overeenstemming over die zondebok. Ze gaan geleidelijk over van extremer tot extreem.
heey enferquote:
Je vergeet dat er mensen zijn die het blokje moslims naast zich leggen en op de andere punten stemmenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
wilders red het toch niet nederland heeft daar het politieke klimaar niet voor
dat wel maar goed we zien wel laat ze eerst maar eens een goed kabinet nu vormenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je vergeet dat er mensen zijn die het blokje moslims naast zich leggen en op de andere punten stemmen
Goed, met jou?quote:
quote:De voorwaarden die noodzakelijk zijn voor genocide en de fasen van het genocidale proces zijn:
* Genociden komen vooral voor in plurale (multi-etnische) samenlevingen, waarin diverse raciale, etnische en/of religieuze groepen diepgaande scheidingen ervaren. Deze scheidingen manifesteren zich in verschillende vormen: van geïnstitutionaliseerde ongelijkheid in politieke organisaties tot meer informele sociaal-economische ongelijkheden. De kans op genocide wordt vergroot wanneer twee groepen een langdurige geschiedenis van conflicten kennen en wanneer de politieke ongelijkheden samenvallen met economische en sociale kloven.
* Onstabiele politieke condities die de sociale orde bedreigen, vergroten het effect van deze voorwaarden. Oorlogen en revoluties zijn de belangrijkste medeveroorzakers voor genocide, vooral wanneer zij geografische en psychologische ontwrichting met zich meebrengen. Tijden van economische crisis kunnen ook genocide voortbrengen.
* Een voorwaarde is een vooropgezette identificatie van de te vernietigen doelgroep. Deze individuen verschillen in bepaalde opzichten met de (overgrote) meerderheid van de bevolking. De verschillen liggen voornamelijk in etniciteit, ras en religie. In communistische regimes lijken de ‘vijanden van het volk’ door het regime vrij willekeurig te worden geïdentificeerd (bijv. ‘intellectuelen’ of ‘antirevolutionaire elementen’).
* Een zondebok en een slachtoffergroep zorgen voor de verklaring van het ineenstorten van de oude economische, politieke en sociale orde en voor de rechtvaardiging van het opzetten van de nieuwe stelsels.
Voorbeelden van stereotypen die een bruikbare zondebok opleveren zijn de welvarende, kosmopolitische joden en rijke Armeense handelaren. De goede Duitse mensen en de nobele Turkse plattelandsbevolking waren de (zogenaamde) slachtoffers van deze twee groepen. Hierin ligt de verklaring van de kracht van genocide op lokaal niveau en op het staatsniveau; de elite en het volk reageren op bedreigingen die betrekking hebben op hun economische situatie, hun levenswijze en hun politieke macht. De politieke elite doet dit op een meer cynische en berekende manier, terwijl de volgelingen - degenen die de genocidale daden plegen - gemotiveerd worden door hun persoonlijke frustratie en vijandschap, door het vooruitzicht op buit of beloning, door (doods)angst, en/of door gehoorzaamheid en conformisme.
http://www.nvmp.org/010101.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |