Dat blijkt. Ik moest er echt om lachenquote:
Dat klopt, het lijkt me ook best vervelend als ze met zijn 2en zijn en een compleet bedrijven complex in de fik staatquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik moest er echt om lachenNja, ze weten natuurlijk ook nietw at ze precies aantreffen, maar toch.
We hadden een heel moeizame relatie, heel veel ruzies, altijd spanningen, we begrepen elkaar niet, maar waren wel heel verliefd op elkaar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi klote dan johEn er is ook niet in redelijkheid over te praten of zo? Of krijg jij dan standaard overal alle schuld van?
Er kwam een of andere jongen/man aan rijden in een autootje waar 112 op stond, die had even naar dat brandje gekeken en ook al doorgegeven dat het niet echt prioriteit had oid.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat klopt, het lijkt me ook best vervelend als ze met zijn 2en zijn en een compleet bedrijven complex in de fik staat
Dat is om alle mevrouwen een leuke afleiding voor een minder leuke gebeurtenis te bezorgen denk ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, kan behoorlijk schrikken zijn en verkeerd gaan.
Vond het net wel komisch dat er 7 brandweerlieden waren en een grote blusautoWas echt nergens voor nodig. Mijn zusje dr kat zat een keer onder het dak van de buren en toen is er ook zo'n gevaarte gekomen met 6 mensen erin, dat is wel grappig, groot materieel, en eigenlijk voor niets
Teringquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We hadden een heel moeizame relatie, heel veel ruzies, altijd spanningen, we begrepen elkaar niet, maar waren wel heel verliefd op elkaar.
Praten hebben we al jaren niet meer gedaan, zou best willen dat het kon, maar dat is ijdele hoop, dat ging al niet tijdens onze relatie.
Ik krijg sowieso de schuld van alles jaen dat praat niet zo gemakkelijk. Zeker niet als het dan ook nog gaat over wat die of die zegt enzo, das gewoon niet te doen.
Dat schiet inderdaad helemaal niet op danquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We hadden een heel moeizame relatie, heel veel ruzies, altijd spanningen, we begrepen elkaar niet, maar waren wel heel verliefd op elkaar.
Praten hebben we al jaren niet meer gedaan, zou best willen dat het kon, maar dat is ijdele hoop, dat ging al niet tijdens onze relatie.
Ik krijg sowieso de schuld van alles jaen dat praat niet zo gemakkelijk. Zeker niet als het dan ook nog gaat over wat die of die zegt enzo, das gewoon niet te doen.
Das ook nog een optie jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is om alle mevrouwen een leuke afleiding voor een minder leuke gebeurtenis te bezorgen denk ik
Als ik kijk naar mn relatie nu en toen, ik ook niet meerquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teringik kan me er maar weinig bij voorstellen
Hij is wel leuk voor ze, maar zelden thuis, ze gaan veel op pad enzo, en dat vinden ze wel leuk (op bezoek bij die, of bij die, naar de efteling enz, dus leuk jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat schiet inderdaad helemaal niet op dan![]()
Is hij wel een leuke papa?![]()
(als ik te veel vraag geef je gewoon lekker geen antwoord hoor)
Als zij er niet waren, hoefde ik hem nooit meer te zien of te spreken,w as wel gemakkelijker geweestquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je het idee dat kinderen de zaak compliceren?
(verder wat ST zegt hoor)
Misschien vielen ze mij zo op omdat ze allemaal langs mij heen naar binnen liepenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Das ook nog een optie ja
Ik heb alleen niet zo goed gekeken
Zou kunnen, het rookte hier ook nogal, dus zag je weinigquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien vielen ze mij zo op omdat ze allemaal langs mij heen naar binnen liepen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je het idee dat kinderen de zaak compliceren?
(verder wat ST zegt hoor)
NAAR DE EFTELING??quote:
Ah, okee. Ja, dat is leuk, maar ook wel een beetje 'makkelijk' danquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij is wel leuk voor ze, maar zelden thuis, ze gaan veel op pad enzo, en dat vinden ze wel leuk (op bezoek bij die, of bij die, naar de efteling enz, dus leuk ja![]()
Ah gos...het is zo lastig allemaal met kindjes erbij, zeker als ze toch (ongewild) veel mee krijgen. En stiekem voelen ze natuurlijk nog veel meer aan dan we doorhebben of zien ookquote:Als zij er niet waren, hoefde ik hem nooit meer te zien of te spreken,w as wel gemakkelijker geweest
En de oudste neemt het nogal snel voor m op, als de jongste iets zegt over hem, zegt zij altijd: nee, dat is niet waar... Ik probeer haar uit te leggen dat ik niet vervelender over hem ga denken door dingen die K zegt en dat ze zich niet zo druk hoeft te maken, maar das moeilijk. Ze vangt ws weleens wat op ()en hij is wel heel negatief over mij tegen hen, dus is ze bang dat dat hier ook gaat gebeuren.
Brandweermannen, exen en kinderenquote:
Ik 2 jaar geleden voor het eerstquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NAAR DE EFTELING??
Nooit geweestdaar wil ik altijd nog eens een keertje heen.
Ik al 5xquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik 2 jaar geleden voor het eerst
Hey LLquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
Exen
Mooie brandweermannen en kinderen
Zonde!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NAAR DE EFTELING??
Nooit geweestdaar wil ik altijd nog eens een keertje heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |