gezelligquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed, met jou?
Heb heerlijk geshopt vandaag met mn moederWat dingetjes bij de Body shop gehaald en nog een hele leuke tas bij de Hema
Was dat die baan die je zo graag wou?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:30 schreef Giertje het volgende:
en zondag vrij ze vroegen van mijn werk al of ik kon
heb mooi nee gezegd
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
gezellig
met mij gaat het goed gisteren en vandaag geschilderd bij een vriendin van me
morgen naar nijmegen naar mijn beste dinnetje
en zondag vrij ze vroegen van mijn werk al of ik kon
heb mooi nee gezegd
Avond!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond
* LovelyLady heeft een latte macchiato
Tot zooooooooooooooquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond
* LovelyLady heeft een latte macchiato
Hey STquote:
Hey LLquote:
Hey Naatjequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
Kut, ik kan niet meer bij de hoge tonen komen
Daar, liggen zequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
Kut, ik kan niet meer bij de hoge tonen komen
Dat had ik al, ik heb van nature al een lage stem en nu nog lager, maar toen kon ik nog wel bij de hoge tonen komen zonder te schreeuwenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ST![]()
graag gedaan
[..]
Hey LL![]()
dat is het zeker
[..]
Hey Naatje![]()
Hoe bedoel je?, last van baart in je keel?
Thanksssquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Trevvie![]()
Fijn he weekend
[..]
Hoi Enfe![]()
* LovelyLady geeft enfe ook een latte macchiato
Lage stem is geilquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat had ik al, ik heb van nature al een lage stem en nu nog lager, maar toen kon ik nog wel bij de hoge tonen komen zonder te schreeuwen
Ik snap wat je bedoelt, je went er vanzelf aanquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat had ik al, ik heb van nature al een lage stem en nu nog lager, maar toen kon ik nog wel bij de hoge tonen komen zonder te schreeuwen
Goedemorggggggehquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lage stem is geilDoe er je voordeel mee
* LovelyLady komt met hese stem aanzetten: Een hele geile goeiemorguhquote:
Werkt de honing thee nog niet zo goed?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady komt met hese stem aanzetten: Een hele geile goeiemorguh
(lang leven pijn in je strot)
Bedoel je vandaag of volgende week?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
Trev, ga jij het discobowlen luisteren? Dat is aankomende vrijdag...
het is nu vrijdag, dus aankomende vrijdag is volgende weekquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bedoel je vandaag of volgende week?
Weet ik nog niet, er zijn dan ook nieuwe afleveringen Top Gear, ligt er aan of ik er aan denkquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is nu vrijdag, dus aankomende vrijdag is volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |