Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:16 schreef Enfermera het volgende:
![]()
[..]Sure!
Als ik in mn nieuwe huis zit doen we gewoon een meet bij mij thuis, maak ik van alles uit de oven, ja? Pizza, appeltaart, cake, ...En natuurlijk mijn goddelijke kwarktaart waar niemand nee tegen zegt
omnomnomquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:16 schreef Enfermera het volgende:
![]()
[..]Sure!
Als ik in mn nieuwe huis zit doen we gewoon een meet bij mij thuis, maak ik van alles uit de oven, ja? Pizza, appeltaart, cake, ...En natuurlijk mijn goddelijke kwarktaart waar niemand nee tegen zegt
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:16 schreef Enfermera het volgende:
![]()
[..]Sure!
Thee en sjokiemel staan verdekt opgesteldquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Thee en sjokiemel staan verdekt opgesteld.
Shit. Betraptquote:
heel verdektquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Thee en sjokiemel staan verdekt opgesteld.
laters enferquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:27 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga zo ff gezellig shoppen met mamsTot later!
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:27 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga zo ff gezellig shoppen met mamsTot later!
qft!quote:
maxi wok is jarig dus kinderfeestjequote:Op vrijdag 3 september 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
qft!
Middag allemaalHebben jullie al leuke plannen voor het weekend?
Werkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
qft!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Gisteren was Muck er nog. Als dat geen tettengeweld is, dan weet ik het ook niet meer.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maxi wok is jarig dus kinderfeestje
Werkenquote:
9 alweer, gaat hard.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Hoe oud is maxi wok geworden?
En succes met het feestje
[..]
Werken![]()
BBQ is wel leuk, hopen op goed weer
Ik heb nog geen echte plannen, behalve dat morgen een vriendin komt eten
Ja, bah. Geen zin in werkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Werken![]()
BBQ is wel leuk, hopen op goed weer
Ik heb nog geen echte plannen, behalve dat morgen een vriendin komt eten
En....quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
9 alweer, gaat hard.
nog even en ik heb brommers voor de deur
ken beurenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nieuwe opdracht,
weg gevlucht voor cap gemini
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
9 alweer, gaat hard.
nog even en ik heb brommers voor de deur
hahaha, goed geregeldquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, bah. Geen zin in werken.
En BBQ is wel leuk ja. Bij slecht weer staat de gastheer buiten en zitten wij binnen
![]()
.
Oeh, klinkt gezellig.
sterkte wokquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maxi wok is jarig dus kinderfeestje
zaterdag werken (5jarig bestaan van de clubquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
qft!
vraag me eigenlijk af hoe lang het hier nog duurd ....quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nieuwe opdracht,
weg gevlucht voor cap gemini
Werk ze nog Liebchenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, het gaat snel he...
[..]
hahaha, goed geregeld![]()
Ja, vind ik ook![]()
Weer aan het werk, fijne dag verder allemaal
Dat wordt een flink feestje danquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag werken (5jarig bestaan van de club) en dan zondag , maandag en dinsdag rommel ruimen
klinkt als groot feest als je zo lang moet op ruimenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag werken (5jarig bestaan van de club) en dan zondag , maandag en dinsdag rommel ruimen
was het alleen maar dweilenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt een flink feestje dan.
Te-ring, drie dagen dweilen na afloop![]()
!
dat is het ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
klinkt als groot feest als je zo lang moet op ruimen
Ferbquote:
Pc van zowel mijn ouders als die van mijn zus fixen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lol, herkenbaar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Pc van zowel mijn ouders als die van mijn zus fixen.
Wat kleding inkopen doen en daarnaast flink wat trainen.
Tussendoor kijken om nog naar de bios te gaan of naar de kroeg.
limewirequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:03 schreef Ferb het volgende:
[..]
Lol, herkenbaar.
Zitten ze weer te veel shit te downloade via limewire
Dat zijn geen leuke plannenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Pc van zowel mijn ouders als die van mijn zus fixen.
Wat kleding inkopen doen en daarnaast flink wat trainen.
Dat welquote:Tussendoor kijken om nog naar de bios te gaan of naar de kroeg.
Limewirequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:03 schreef Ferb het volgende:
[..]
Lol, herkenbaar.
Zitten ze weer te veel shit te downloade via limewire
Goed plan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
omg krijgen we nu een opsomming van alle programma's die je niet moet gebruiken
Trainen is wel een leuk plan, alleen mijn knieen zijn compleet verrot dus train altijd harder dan mijn knieen aankunnen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke plannen.
[..]
Dat wel.
de rijkswerkplek komt eraanquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
vraag me eigenlijk af hoe lang het hier nog duurd ....
ploth thikens ....
De watte?quote:
Dat zijn websitesquote:
Regclean?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:13 schreef Solique het volgende:
Heeft btw niets met downloaden te maken dat pc's gefixt hoeven te worden.
Beide machines zijn 8 jaar oud en draaien nog op dezelfde Windows, opschonen en cleanen heeft dus onderhand weinig nut meer. Windows is teveel vol gelopen.
Goedenmiddagquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Alweer een nieuw deel![]()
* LovelyLady gaat beetje bijlezen
msn messenger dan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn websites![]()
Moet je ook niet gebruiken even goed
zo moeilijk ish et toch niet ?quote:
Goed hoor met jou ook?quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Omg iets met het hoofd er niet bij hebben ......
quote:
http://ishetalvijfuur.nl/quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dat was wel een epische faal !
www.ishetalvrijdag.nl <-- ja hij bestaat echt en is klikbaar ....
Helpt ook weinig meer, hijack hetzelfde. Daarom gewoon weer een clean maken, kunnen ze weer 8 jaar door.quote:
lol nee tis 4uur bier uur hiero,,,,quote:
Ik hou ook niet van bier hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lol nee tis 4uur bier uur hiero,,,,
bier![]()
Ja enigquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
Maar deze blijft het leukste
http://ishetal.nl/
ga eens stofzuigen, wassen, dweilen en eten koken danquote:
Ja doeiiquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga eens stofzuigen, wassen, dweilen en eten koken dan
kindersquote:
want je wilt ambtenaar van de burgelijkestand wordenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kinderswel lief blijven tegen elkaar >.<
huh explain ....quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
want je wilt ambtenaar van de burgelijkestand worden
nouquote:
dus de ambtenaar die je nu bent heeft z´n langste tijd gehad.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
vraag me eigenlijk af hoe lang het hier nog duurd ....
ploth thikens ....
Ik ben geen kind meerquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
kinderswel lief blijven tegen elkaar >.<
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
true true maar nee ga geen ambtenaar van de burgelijke stand worden ...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou
[..]
dus de ambtenaar die je nu bent heeft z´n langste tijd gehad.
wij moeten lief zijn tegen elkaar......
ploth thikens
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben geen kind meerik vind jou wel een lief meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
slijmbalquote:
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |