quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans, we zijn naar de allerlaatste Arbeidsvitaminen aan 't luisteren. Op 3FM.
[..]
[..]
Eenschquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:43 schreef cosmick het volgende:
Een niet eens zo heel erg nummer van U2.
Shit ! ik schakel snel richting 3FM. Kijken of ik nog Krezip kan meepikken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shit ! ik schakel snel richting 3FM. Kijken of ik nog Krezip kan meepikken.
HELAAS.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shit ! ik schakel snel richting 3FM. Kijken of ik nog Krezip kan meepikken.
Maar ik wil je met alle liefde wat Krezip-mp3'tjes doorsturen hoor. Heb je de dvd van hun afscheidsconcert al?quote:
Wil je dat doen? Zou te gek zijn! Afscheidsconcert heb ik helaas nog niet. Zou zeker een aanvulling zijn voor mijn eigen collectiequote:Op vrijdag 3 september 2010 11:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar ik wil je met alle liefde wat Krezip-mp3'tjes doorsturen hoor. Heb je de dvd van hun afscheidsconcert al?
quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar ik wil je met alle liefde wat Krezip-mp3'tjes doorsturen hoor. Heb je de dvd van hun afscheidsconcert al?
quote:
Ahquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeven jaar de muziek samenstellen.
Ja, jij welquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:55 schreef TheZapster het volgende:
Dat wordt naar KX overschakelen voor Van Inkel dus
Geen BadFM vandaag?quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerst AppieFM en daarna Sportschool FM.
Presentquote:
Ongelooflijk dat die totaal niet grappige muzieknoob nog steeds 2 uurtjes op 's lands muziekzender mag verknallen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:00 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Was dit maar het afscheid geweest van Claudia ipv de Arbeidsvitaminen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Ah, jullie zijn al bij elkaar, zie ik.
Dance4Life en Direct als combo snap ik ook al niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, da's een reclame van Dance4Life, zoals ze er ook bij vertellen.
Ik luister graag naar Annemieke niks mis meequote:Op vrijdag 3 september 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor liever Claudia dan Annemieke.
Is er iemand die iemand kent die Annemieke wel graag hoort???????????????????
Ik ken iemand die iemand zegt te kennen, en die kent dus iemand die iemand kent die Annemieke leuk vind. Volgens mij zit die gozer in de band Moke.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Mits ze dr kater achterwege laat wel. Alleen haar weekendprogramma klinkt ze altijd het zelfde. Bij SR vorig jaar was ze best te pruimen als DJ.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Claudia probeert (bijna) altijd semi-grappig over te komen terwijl ze dit niet is (vind ik dan). Bij Annemieke heb ik dit minder, maar zo vaak luister ik niet naar Annemiekequote:Op vrijdag 3 september 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik niet iig, of laat ik het zo zeggen, ik zet mijn radio er niet voor aan. Annemiek heeft altijd van die overdreven maniertjes en accentjes. Ik vind Claudia veel leuker en gevatterquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik zet m in het weekend dus wel aan als ik op ben, dus dan zit ik vaak met dr opgescheept, maar dan hou ik vol omdat ik weet dat Timur en Ramon dr na komenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik niet iig, of laat ik het zo zeggen, ik zet mijn radio er niet voor aan. Annemiek heeft altijd van die overdreven maniertjes en accentjes. Ik vind Claudia veel leuker en gevatter
6-10 Gielquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe zit die nieuwe programering nou in elkaar?
Vorige week was de laatste vrijdagmiddagmix bij Rabradio meen ik. Dus het zou goed kunnen dan Rob er vandaag al is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:06 schreef 3rdRock het volgende:
dag lieverds!
zeg, zit Stenders straks al na Claudio of begint ie volgende week pas?
nja, ik weet dat vrijmibo vanmiddag begint, maar ik meen laatst ergens gehoord of gelezen te hebben dat stenders nog vakantie heeft ofzo....quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:06 schreef 3rdRock het volgende:
dag lieverds!
zeg, zit Stenders straks al na Claudio of begint ie volgende week pas?
Daarnet was Rob toch bij Claudia?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik weet dat vrijmibo vanmiddag begint, maar ik meen laatst ergens gehoord of gelezen te hebben dat stenders nog vakantie heeft ofzo....
nuja, we merken het wel
geen sander lantinga meer dus? en wel bart arens? niet mijn keuze iigquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:10 schreef Evertjan het volgende:
Ik zie liever trouwens deze programmering
-knip-
ik luister pas een kwartier....quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:14 schreef Salamando het volgende:
[..]
Daarnet was Rob toch bij Claudia?
vind Bart Arens meer DJ dan Lantinga die heeft na 4 jaar nog moeite om de juiste knoppen te vindenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen sander lantinga meer dus? en wel bart arens? niet mijn keuze iig
heb je een punt, maar ik vind dan weer dat bart arens meer dj'tje speelt dan dat ie het is. ik heb steeds het idee dat ik naar mijn 14jarige buurjongetje op lutjebroekfm zit te luisteren. imho mist die jongen personality en dat heeft Sander dan weer wel. Mag Sander dan niet 1 keer in de week bij Coen aanschuiven? please?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vind Bart Arens meer DJ dan Lantinga die heeft na 4 jaar nog moeite om de juiste knoppen te vindenHij is wel leuk in combo met Coen maar die verdient een programma voor zichzelf in mijn ogen
dat is ook ongeveer mijn mening. vind c en s elkaar goed aanvullen. coen de serieuze radioman en sander de grappenmaker. maar coen alleen kan mij dan weer meer bekoren als sander alleen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:19 schreef alors het volgende:
Coen is zijn eentje is echt doodsaai hoor, ik ben groot fan van Coen en Sander maar in combi zijn ze leuk, apart van elkaar minder. Sander kan prima schuiven alleen doet hij het nooit, alleen deze weken, en ik merk iig weinig fouten...
Bart is juist zo iemand die idd echt de dj aan het uithangen is vreselijk zeg, echt zo'n 538 figuur...
Rob heeft netjes toestemming gevraagd aan Rab. Dan is het geen probleem wmbquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:10 schreef 3rdRock het volgende:
of heet het nu Robradio? dat vinnik eigen wel humor tov rabradio
oh, dat had ik ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Rob heeft netjes toestemming gevraagd aan Rab. Dan is het geen probleem wmb.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:09 schreef alors het volgende:
We zijn niet links, we zijn niet rechts, maar we zijn gewoon vervelend
Het is zelfs "RobRadio: Stenders VriMiBo"quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, dat had ik ook niet anders verwachtRab heeft wel een beetje humor geloof ik.
maar tis dus RobRadio Vrimibo? dat vind ik dan weer te lang
goede titel! lekker kort :squote:Op vrijdag 3 september 2010 14:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is zelfs "RobRadio: Stenders VriMiBo"
i disagree. de uuropener was tegendraads, "omdat het kan roepen" is tegendraads. de oprichter is geïnterviewd en Rutger is inmiddels ook binnen. en Rob is natuurlijk altijd al een beetje tegendraads geweestquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:21 schreef Dichterbijer het volgende:
De vrijdag middag borrel is begonnen!
Maar tot nu toe weinig Powned te merken aan de uitzending...
Behalve dan deze plaat...
"Jaaaa, laten we dat iedere week gaan doen!"quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i disagree. de uuropener was tegendraads, "omdat het kan roepen" is tegendraads. de oprichter is geïnterviewd en Rutger is inmiddels ook binnen. en Rob is natuurlijk altijd al een beetje tegendraads geweest
maar ach, ik merk sowieso niet veel van de verschillende omroepen op 3fm.
nounou, zoveel was t niet. t was maar een druppeltje!quote:
ondanks dit geen geenstijllezer ben ken ik rutger van castricum wel. hij maakt "spraakmakende" reportages voor GS geloof ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zegt mij allemaal echt helemaal niets..
Ah, GS. Tsja, een site waar ik echt dagelijks op kijk *ahum*.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ondanks dit geen geenstijllezer ben ken ik rutger van castricum wel. hij maakt "spraakmakende" reportages voor GS geloof ik
Werkt hier gewoon perfect (VSR)quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer loopt de stream te kutten hier
vrij weinig. tis gewwon Stenders die doet wat ie goed doet. radio maken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:34 schreef Sjeen het volgende:
Wat is hier vernieuwend aan?
Ben trouwens wel heel blij dat Ekdom in de middag komt
Mac zekerquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer loopt de stream te kutten hier
Nietsquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:34 schreef Sjeen het volgende:
Wat is hier vernieuwend aan?
Ben trouwens wel heel blij dat Ekdom in de middag komt
En dit soort 'nieuwe' nummers helpen ook al niet..quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:54 schreef Intrepidity het volgende:
Weinig origineel dit programma. Hopen dat de show vanavond wat leuker wordt, want dit is gewoon eetvermaak met een nieuw naampje..
En daar is dus wat mij betreft helemaal niets mis meequote:Op vrijdag 3 september 2010 14:54 schreef Intrepidity het volgende:
Weinig origineel dit programma. Hopen dat de show vanavond wat leuker wordt, want dit is gewoon eetvermaak met een nieuw naampje..
+1quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En daar is dus wat mij betreft helemaal niets mis mee.
Wat dat betreft is 3FM niet zo commercieel als de rest van de radiostations....quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kaarten voor de clubtour van Jacqueline.
Jawel, 3FM gaat ook de solocarrière flink op gang helpen!
Heeft ze toevallig ook niet een nieuwe singel? Want dan zal dat de nieuwe MH wel wordenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
oe die wil ik wel..neem ik tomaten meequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Maar nu is de muziek om aan te horen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:23 schreef Woodpecker het volgende:
Hoezo PowNed vernieuwend? Dit is dezelfde show die Rob al jaaaaaren doet. *gaap*
Nou ja zegquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:35 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)-in-Rome-met-%40Work
![]()
*pieuw* 538-niveautje *pieuw*
Nog even en we kunnen ook dikke geldprijzen prijzen winnen bij 3fm ipv het Rabradio badlaken of de rabradio-aansteker.
Dat bedoel ik dus. Tijd voor mij om eens een andere zender op te zoeken ben ik zo bang.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:35 schreef Paul-89 het volgende:
![]()
Nog even en we kunnen ook dikke geldprijzen prijzen winnen bij 3fm ipv het Rabradio badlaken of de rabradio-aansteker.
[KXRadio #19] Waar Fred Tweetdeck ontdekt...quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:37 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Tijd voor mij om eens een andere zender op te zoeken ben ik zo bang.
En het ergste nog, van onze belasting centjes.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Een andere zender op gaan zoeken omdat @Work een trip naar U2 in Rome weggeeft. Dat je dan maar snel een andere hebt gevonden lijkt me zo
.
dat weet je niet. wellicht wordt het betaald door (het management) van u2quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:40 schreef gerbenp het volgende:
[..]
En het ergste nog, van onze belasting centjes.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:40 schreef gerbenp het volgende:
[..]
En het ergste nog, van onze belasting centjes.
en terechtquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:42 schreef Paul-89 het volgende:
Dat gemiep altijd over 'onze belastingcentjes'.
Een beetje achterhaalt allemaal. Sjek mag niet met het Wk in Zuid-Afrika gasten uitnodigen van 'onze' belastingcenten, Smeets mag blijkbaar met de Tour van sommige niet gezellig doen met zijn gasten aan tafel in Frankrijk etc. etc. Ik vind het allemaal maar een beetje kinderachtig.quote:
Weet jij de cijfers van de uitgaven van 3FM dan? Wie weet kunnen ze zich zo'n actie wel veroorloven omdat ze andere acties niet doen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ze willen gaan bezuinigen bij de NPO en wat doen ze? Juist, meer uitgeven. Het doel van de regering is om kwaliteit te leveren en geen kwantiteit. Overheidsinstellingen hoeven ook niet te concurreren met andere bedrijven, het gaat erom dat de rest van de samenleving, die niet terecht kan bij de commerciëlen ook in hun behoeften worden voorzien, niet dat de NPO dus moet concurreren met RTL om kijkcijfers. En dat is wat 3fm nu wel doet overdag, concurreren met 538.
ze concurreren helemaal niet met 538 ze draaien juist steeds meer nieuwe muziek van eigen bodem. Radio 538 daalt juist in luistercijfers de laatste maanden en 3FM stijgt alleen maar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ze willen gaan bezuinigen bij de NPO en wat doen ze? Juist, meer uitgeven. Het doel van de regering is om kwaliteit te leveren en geen kwantiteit. Overheidsinstellingen hoeven ook niet te concurreren met andere bedrijven, het gaat erom dat de rest van de samenleving, die niet terecht kan bij de commerciëlen ook in hun behoeften worden voorzien, niet dat de NPO dus moet concurreren met RTL om kijkcijfers. En dat is wat 3fm nu wel doet overdag, concurreren met 538.
Het is aan de publieke omroep om daarover verantwoording af te leggen en aan te tonen dat het houden van zo'n actie 3FM ten goede komt (door bijvoorbeeld hogere luistercijfers).quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weet jij de cijfers van de uitgaven van 3FM dan? Wie weet kunnen ze zich zo'n actie wel veroorloven omdat ze andere acties niet doen?
Meer van hetzelfde ja. Het feit dat zo'n Jacqueline nu weer een week gepromoot gaat worden, zegt meer dan voldoende. Dat heeft niks met promotie van nieuwe artiesten te maken. Dan zou het wel een bandje zijn geweest waarvan ons allen de naam nog heel weinig zou zeggen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze concurreren helemaal niet met 538 ze draaien juist steeds meer nieuwe muziek van eigen bodem. Radio 538 daalt juist in luistercijfers de laatste maanden en 3FM stijgt alleen maar.
Ik neem aan dat ook 3FM met een begroting werkt? Dus een potje heeft?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is aan de publieke omroep om daarover verantwoording af te leggen en aan te tonen dat het houden van zo'n actie 3FM ten goede komt (door bijvoorbeeld hogere luistercijfers).
Als de kosten door U2 worden gedragen, vraag ik me af in hoeverre dat is toegestaan. Maar daarover geeft de Mediawet vast uitsluitsel.
Daar ligt het probleem, 3fm moet zich niet druk maken over luistercijfersquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze concurreren helemaal niet met 538 ze draaien juist steeds meer nieuwe muziek van eigen bodem. Radio 538 daalt juist in luistercijfers de laatste maanden en 3FM stijgt alleen maar.
Dat gebeurt met Serious Talent toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meer van hetzelfde ja. Het feit dat zo'n Jacqueline nu weer een week gepromoot gaat worden, zegt meer dan voldoende. Dat heeft niks met promotie van nieuwe artiesten te maken. Dan zou het wel een bandje zijn geweest waarvan ons allen de naam nog heel weinig zou zeggen.
Waarom niet? Is dat niet alternatief genoeg?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem, 3fm moet zich niet druk maken over luistercijfers
maar waarom iemand naar U2 sturen, in Rome nog wel, terwijl je met dat geld ook wat meer sirolfjes zou kunnen aanstellenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weet jij de cijfers van de uitgaven van 3FM dan? Wie weet kunnen ze zich zo'n actie wel veroorloven omdat ze andere acties niet doen?
Het is toch gewoon een hele gave actie? Ik begrijp niet waarom áltijd álles afgezeken moet wordenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar waarom iemand naar U2 sturen, in Rome nog wel, terwijl je met dat geld ook wat meer sirolfjes zou kunnen aanstellen
538 = commercieel = luistercijfers moeten hoog = hits draaienquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom niet? Is dat niet alternatief genoeg?
Dan nog moeten de begrote posten binnen de doelstelling van de publieken vallen natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ook 3FM met een begroting werkt? Dus een potje heeft?
Waarom moet je zo'n programma promoten?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:12 schreef Evertjan het volgende:
teveel zure reacties hier, we moeten altijd kritisch kijken naar de PO daar ben ik het wel mee eens en voor mij hoeft een reis naar Rome ook niet iedere week zoals bij Q of 538 maar dit is gewoon gedaan om een nieuw programma op een belangrijk tijdslot te promoten. Ik vind het van 3FM wel slim
Dat is op zich een goed initiatief, maar daarmee slaan ze door. Als een band eenmaal is doorgebroken, kan ie prima op eigen kracht vooruit (door op een normale rotatie gedraaid te worden). Daar hoeft niet nóg een actie overheen ofzo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat gebeurt met Serious Talent toch ook gewoon?
Geromantiseerd. Slechte luistercijfers zijn ook voor publieken funest in deze tijd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
538 = commercieel = luistercijfers moeten hoog = hits draaien
3fm = NPO = niet commercieel = /care qua luistercijfers = doen zoals de VPRO doet
Eigenlijk is het programma 3voor12 een typisch voorbeeld van wat een NPO programma zou moeten zijn: Alternatieve muziek (niet voor het grote publiek) + mensen naar optredens toesturen van potentiële doorbrekers + de stelling, om de mensen te laten nadenken.
Het promoten begrijp ik wel. Het is een nieuw programma en het is geen naam als Ekdom die het gaat presenteren. Dus je zal moeten proberen om de terugval in luistercijfers (die er ongetwijfeld zal zijn) zo klein mogelijk te maken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom moet je zo'n programma promoten?
True. Hebben hun weerslag op de verkochte reclametijd, dus inkomsten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geromantiseerd. Slechte luistercijfers zijn ook voor publieken funest in deze tijd.
Ieder beginnend programma heeft promotie nodig.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
Een goed programma heeft immers geen promotie nodig
je moet het voor bedrijven wel interessant houden om Ster reclame te inkopen rondom @work Dat doe je door goede luistercijfersquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
Een goed programma heeft immers geen promotie nodig
Ik wil het wel winnen hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:35 schreef Paul-89 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je loopt een half topic achter op deze volle vrijdagquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:15 schreef Jannekje7 het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEND!!![]()
![]()
(oh... was ik een beetje te vroeg?)
Ok, dat ben ik opzich wel met je eensquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het promoten begrijp ik wel. Het is een nieuw programma en het is geen naam als Ekdom die het gaat presenteren. Dus je zal moeten proberen om de terugval in luistercijfers (die er ongetwijfeld zal zijn) zo klein mogelijk te maken.
eej skatje! beetje vroeg wel, maar ach, wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:15 schreef Jannekje7 het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEND!!![]()
![]()
(oh... was ik een beetje te vroeg?)
Hoezo??quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je loopt een half topic achter op deze volle vrijdag
Sportschool, nou nou nou, Hans toch!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:19 schreef -Hans- het volgende:
Net terug uit de sportschool. Godzijdank Shakira en Cascada gehoord. Matige Megahit. Was er al een beetje bang voor.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sportschool, nou nou nou, Hans toch!
ik ben al van af Claudia weekend aan het vierenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoezo??
* Jannekje7is net thuis vant werk en niet meer helemaal wakker
Ja, je hebt werkpaarden en luxepaarden he....quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ben al van af Claudia weekend aan het vieren
Oeh, pizza!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Uiteraard
. Anders lukt het mij nooit om 3 american pizza's op te krijgen. Je moet toch ergens voor trainen. Haha. Geintje natuurlijk. Je weet toch !
. Nu even de nodige eiwitten scoren en een beetje tot rust komen want mijn armen trillen nogal. No pain, no 3 pizza!
Onzinquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
Maar je moet het ook niet via de ster regelenJe moet het via het belastinggeld regelen. Als je via de ster aan je geld komt, dan ben je commercieel
Lekker Janneke !quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oeh, pizza!
Ik ga dalijk ff wat roerbakken. Met vis en oestersaus denk ik. Beetje mihoen dr bij...
Dat mag best wel wat meer zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:29 schreef Evertjan het volgende:
dankzij de ster betalen we maar 75euro p.p. in Nederland aan de PO
Klinkt ook goed!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker Janneke !. Denk dat ik iets met Tortellini's ga doen. Lekker sausje erover en wat groente plus vlees. Heerlijk
.
Goed bezig dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Klinkt ook goed!
Ik was van de week weer een beetje afgevallen, dus volhouden.
De informatie nog wel?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
DE INFORMATIE VAN HET KABINET IS MISLUKT
Formatie schatje, zonder 'in'quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo heet datIk weet het ook niet...
Zal je zien dat dat stink PVDA nog in de regering komtquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:38 schreef -Hans- het volgende:
Formatie mislukt?!?!?! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ja, je bent gek want het ging om het informeren voor de formatie. :pquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:42 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Hans: Altijd he![]()
[..]
Formatie schatje, zonder 'in'
Edit: WTF, nu zie ik ze op twitter ook allemaal 'informatie' typen... ben ik nou gek? Het gaat toch om het formeren van een kabinet, niet om het informeren?
Cohen was gisteren alweer aardig op dreef om zijn partij te promotenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zal je zien dat dat stink PVDA nog in de regering komt![]()
![]()
![]()
![]()
Theekransje in de Moskee ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cohen was gisteren alweer aardig op dreef om zijn partij te promoten
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lees je dan nog maar eens in, want het bestaat allebeiquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:42 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Hans: Altijd he![]()
[..]
Formatie schatje, zonder 'in'
Edit: WTF, nu zie ik ze op twitter ook allemaal 'informatie' typen... ben ik nou gek? Het gaat toch om het formeren van een kabinet, niet om het informeren?
Ik mag verdomme hopen van niet zegquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat blijkt... weer wat geleerd! Ik word nog eens slim!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Lees je dan nog maar eens in, want het bestaat allebei![]()
Daar zou ik ook massaal niet op reageren overigensquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat blijkt... weer wat geleerd! Ik word nog eens slim!
je luistert naar 3FM...dan ben je iig niet domquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat blijkt... weer wat geleerd! Ik word nog eens slim!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je luistert naar 3FM...dan ben je iig niet dom
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je luistert naar 3FM...dan ben je iig niet dom
In dat geval op uiterlijk afgaan :quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan niemand bedenken voor de vrouwenster
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In dat geval op uiterlijk afgaan :
Andrea van Pol.
Wut? Volgende week?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het feit dat zo'n Jacqueline nu weer een week gepromoot gaat worden, zegt meer dan voldoende.
daar zou ik mijn hond nog aftrappen.....quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In dat geval op uiterlijk afgaan :
Andrea van Pol.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Zie http://www.3fm.nl/actie/1(...)-Jacqueline-Govaert-.
Ik heb op Sophie Hilbrand gestemd maar bedacht me 10 seconde later dat ze hem al eens heeft gewonnen, maar ja naar de rest van de genomineerde luister ik nooit of vind ik niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
Serieus, wie moet ik voor vrouw kiezen bij de ringen? En ik ga niet op het uiterlijk af...
Froukje de Bothquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
Serieus, wie moet ik voor vrouw kiezen bij de ringen? En ik ga niet op het uiterlijk af...
Daar begint 't kopiëren van Verschuuren alquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
http://www.bnn.nl/page/atwork
De Guilty Pleasure hoorde toch altijd bij Rudy?
Beter goed gejat, dan...
Idd. Terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:25 schreef TheZapster het volgende:
Wilders is echt bloedlink op Klink
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:00 schreef Timo20 het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De NPS, Teleac-NOT en RVU bestaan niet meer. Die drie zijn samengegaan tot één omroep, genaamd NTR.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:11 schreef Timo20 het volgende:
Ja, wat is dat eigenlijk, die NTR? is dat iets nieuws vanaf deze week?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:11 schreef Timo20 het volgende:
Ja, wat is dat eigenlijk, die NTR? is dat iets nieuws vanaf deze week?
Omg, maar als je dat niet weetquote:
Ja, alweerquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, ik zie Broekie in die studio!!
Ok, klinkt logischquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De NPS, Teleac-NOT en RVU bestaan niet meer. Die drie zijn samengegaan tot één omroep, genaamd NTR.
Zo`n nerd ben ik niet, dat ik dat soort dingen bij houdtquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Omg, maar als je dat niet weet![]()
Nee, die komt een vlaai brengen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ja, alweer
Komt zeker weer oud ICT spul afleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |